home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Juventus F C.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Juventus F C.  (Læst 36847 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: Juventus F C.
« Svar #60: 23 Jun 2013, 13:19 »

Undskyld at jeg først ser denne besked nu, men du får selvfølgelig lige et screenshot.

Bedrifter
Utroligt du kan spille så længe uden at miste motivationen! Thumbs Up
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #61: 23 Jun 2013, 13:29 »

Utroligt du kan spille så længe uden at miste motivationen! Thumbs Up
Det er jo f.eks. derfor, at jeg kun må købe italienere. Det gør spillet lidt sjovere og mere udfordrende, da mange andre hold har vanvittig gode spillere fra Frankrig, Brasilien, Spanien, England osv.
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #62: 23 Jun 2013, 14:16 »

Er der nogen der kan anbefale en rigtig god taktik til Juventus og hvem man skal købe til klubben
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #63: 23 Jun 2013, 15:24 »

Er der nogen der kan anbefale en rigtig god taktik til Juventus og hvem man skal købe til klubben

Læs tråden?? Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #64: 23 Jun 2013, 15:32 »

Hvad mener du jimmyGP med at jeg skal læse tråden
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Juventus F C.
« Svar #65: 23 Jun 2013, 15:34 »

Hvad mener du jimmyGP med at jeg skal læse tråden
At du kan se en masse andre taktikker der har fungeret glimrende i tråden, hvis du gad læse den før du spurgte.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #66: 23 Jun 2013, 15:36 »

At du kan se en masse andre taktikker der har fungeret glimrende i tråden, hvis du gad læse den før du spurgte.

+1  Thumbs Up

Tak Svartovich Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Svartovich
Gæst
 
Sv: Juventus F C.
« Svar #67: 23 Jun 2013, 15:41 »

+1  Thumbs Up

Tak Svartovich Thumbs Up
Så lidt da Wink
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #68: 23 Jun 2013, 16:18 »

Undskyld at jeg først ser denne besked nu, men du får selvfølgelig lige et screenshot.

Bedrifter
Må sige du har styret løjerne i Serie A ganske pænt Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #69: 23 Jun 2013, 16:29 »

Må sige du har styret løjerne i Serie A ganske pænt Smiley

Hold da op ja. Det var dog alligevel imponerende! Smiley
Logged

Mikpeder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus F C.
« Svar #70: 23 Jun 2013, 17:02 »

Jeg har i 2012 haft en Viborg FF karriere og jeg nåede
da til 2024 også.
Logged

mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #71: 23 Jun 2013, 17:51 »

Jeg har i 2012 haft en Viborg FF karriere og jeg nåede
da til 2024 også.
Tillykke med det!
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #72: 23 Jun 2013, 18:04 »

Jeg har i 2012 haft en Viborg FF karriere og jeg nåede
da til 2024 også.

ok
Logged

Gunners4life
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus F C.
« Svar #73: 25 Jun 2013, 14:40 »

Har længe siddet og kigget i diverse klub-tråde for at finde et hold der kunne fange min interesse. Jeg faldt over Juventus tråden, og da jeg aldrig har været Juve før, så tænkte jeg at det var da et forsøg værd at prøve. Det fangede hurtigt min interesse, og må sige at jeg er overrasket over hvor sjovt det rent faktisk er at spille med dette hold.

Jeg kiggede spillertruppen igennem og konstaterede hurtigt at jeg ønskede at hente ihvertfald 2 angribere ind. Det blev Stefan Jovetic og Rodrigo. Jeg fik et bud på Vucinic (25 mil. Euro) og kunne ikke sige nej. Har aldrig været den helt store fan af i virkeligheden, og mener Jovetic er bedre. Specielt til den taktik jeg spiller. Rodrigo hentede jeg egentlig ikke fordi jeg manglede ham (Matri er fremragende) men jeg ved hvor god han bliver og så kan de to veksle.
Jeg ville også forstærke forsvaret, og det blev med Capouno i Pescara. En ung dygtig italiner. Han har imponeret mig meget allerede, og sammen med Marrone er der virkelig grobund for en stærk italiensk stamme, hvilket er noget jeg vil bestræbe mig på i sæsoner der kommer, nemlig at hente italienske spillere, eller spillere i italiensk fodbold. Jeg vil ikke sige, at jeg som sådan har en Pro Italia indkøbs politik, men det kan jo ændre sig.

Jeg spiller som følgende:
Buffon
Barzagli-Bonucci-Chiellini (Capouno)
Pirlo
Lichensteiner/Isla/Giacherrini - Vidal - Marchisio- Asamoah/Giacherrini
Jovetic/Giovinco-Matri/Rodrigo.

Jeg har fokuseret meget på, at skabe et hold som er organiseret og ikke giver noget væk ved tilfældighed. Dette  har jeg forsøgt at gøre igennem korte afleveringer (dog med hurtigt tempo) og lav kreativ frihed og ingen bevægelsesfrihed. Det fungerer fremragende indtil videre, og syntes virkeligt at holdet får taktikken til at virke.
Som backup taktik bruger jeg en ganske almindelig 4-4-2, som jeg ofte anvender i CL, for ikke at blive for meget udsat på kanterne ved de manglende backs.

Indtil videre ligger jeg nr.1 i Serie A med 23 point (10 kampe - 7 sejre - 2 uafgjort - 1 nederlag). Jeg tabte en udekamp til Parma på et sent straffespark mål, hvilket var virkelig frustrerende da jeg havde været dominerende hele kampen. Målscoren hedder 20-5. Jeg ville gerne score lidt flere mål, men med et snit på 2 pr kamp er det måske et luksusproblem at klage over. Milan er 4 point bagefter men har en kamp i hånden.

I CL kom jeg i en dynamit gruppe med Bayern, Man City og Galasataray. Jeg startede hjemme mod City, hvilket gav en 1-0 sejr. Derefter 1-1 ude mod tyrkerne, og en 2-0 sejr hjemme over  Bayern. Jeg har dog lige tabt i Tyskland, og ligger derfor nr. 2 i gruppen, og City nr. 1. En sejr hjemme mod Galasataray håber jeg er nok, og at Man City og Bayern dermed eliminerer hinanden.

Holdets stjerner er klart: Bonnuci, Pirlo, Vidal (fremragende!) Marchisio og Jovetic.

Alt i alt et spændende hold med meget potentiale, og også mulighed for at lave et generationsskfite.

Hvis nogle har spørgsmål til noget, så må de meget gerne komme med det  Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #74: 09 Jul 2013, 23:45 »

Jakob E: Har du et rent italiensk hold nu eller hvordan ser det ud? Wink

Jakob E og resten: Kan det betale sig at satse på Pogba og hvordan spiller han hos jer? han er ikke mange potter pis værd hos mig.. Skuffet
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010