Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 784 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatadevanahalli
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
(Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
33
34
[
35
]
36
37
...
79
Forfatter
Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr! (Læst 177452 gange)
Metsu1
Manager
Sv: Den Gamle Dame - jetzt mit Lederhosen!
«
Svar #510:
03 Feb 2007, 15:58 »
DECEMBER 2014
Så er vi nået til julemåneden og den er der stor forskel på fra engelsk og tysk fobold. I England spiller man et hav af kampe, mens man i Tyskland kun spiller kampe til midten af december og derefter holder pause i lidt over en måned.
Inden vi dog kan gå på en velfortjent vinterferie, skal vi også have afsluttet Champions League. Vi er allerede videre som nummer 2 og Rangers har vundet puljen. Det er netop dem vi skal møde i dag og jeg går efter sejren for at vise, vi skulle have været nummer 1 i puljen.
Champions League - 6. kamp i Gruppe E
Bayern München - Glasgow Rangers
2,00 - 3,25 - 3,25
Bayern München - Rangers 3-1 (0-1)
0-1 Yoann Gouffran (25)
1-1 Nilmar (62)
2-1 Souleymane Bamba (83)
3-1 Gianpaolo Pazzini (90+1)
MOM: Souleymane Bamba (8)
Kampen i dag var meget mærkværdig. Vi tilspiller os ikke en chance i hele 1. halvleg og Rangers udnytter en af deres 2 afslutninger til en pauseføring. I pausen tænder jeg af på spillerne og forlanger mere forkus, det kan godt være vi er videre, men det er langt fra tilfredsstillende at slutte gruppespillet på denne måde.
Det virker åbenbart, da vi tilspiller os den ene chance efter den anden i 2. halvleg og reelt set løber vi Rangers over ende. Det betyder, at vores gruppe endte således:
Ballack har haft en god sæson
med Gladbach - men han havde ikke
en god dag i dag
16. kamp i Bundesligaen
Bayern: 1,80 Uafgjort: 3,00 Gladbach: 4,00
Bayern München - Gladbach (3) 4-0 (2-0)
1-0 Thorsten Ferner (3)
2-0 Thorsten Ferner (45+2)
3-0 Bastian Schweinsteiger (46)
4-0 Ali Aydin (65)
MOM: Thorsten Ferner, Bayern (9)
Hvad der skulle have været en topkamp ender som en afstraffelse af Gladbach. Det skal dog siges, at det kun er pga. manglende skarphed fra Gladbach's side, at kampen ikke ender med 4-4 for de har helst sikkert deres chancer, men de rammer bare ikke målet. Med sejren er vi ved at have opbygget et godt forspring i toppen og det ser rigtig godt ud for resten af sæsonen.
17. kamp i Bundesligaen
Hertha BSC: 4,00 Uafgjort: 3,00 Bayern München: 1,80
Hertha BSC (8) - Bayern München 0-2 (0-2)
0-1 Bastian Schweinsteiger (15)
0-2 Nilmar (19)
MOM: Aleandro Rosi, Bayern (8)
Vi slutter halvsæsonen af med endnu en sejr. Vi spiller rigtig godt i dag og det er faktisk ærgeligt, at der er vinterpause nu, da det lader til, vi virkelig har ramt formen.
Stillingen i Bundesligaen efter halvdelen af sæsonen, ser rigtig fornuftig ud:
Lodtrækning til 1. Knockout runde i Champions League
Så er det blevet tid til at finde vores modstandere i 1. knockout runde af Champions League. Det er disse 16 hold, der har kvalificeret sig fra gruppespillet.
Puljevindere:
Feyenoord, Roma, Barcelona, Arsenal, Rangers, Lyon, Juventus og Chelsea
Pulje to'ere:
Celtic, Newcastle, CSKA Moskva, Milan,
Bayern
, Villarreal, Real Madrid og Galatasaray
Vi fik en svær lodtrækning
Newcastle - Feyenoord
Celtic - Juventus
Real Madrid - Roma
Milan - Barcelona
CSKA Mooskva - Arsenal
Villarreal - Rangers
Bayern München - Chelsea
Galatasaray - Lyon
Det bliver ikke let at vinde trofæet med de store ører endnu engang. Vi fik på papiret en af de sværeste lodtrækning og skal virkelig finde det spil frem vi har leveret på det seneste for at kunne sende Chelsea ud af turneringen. Man må sige, at der er nogle brandkampe i denne 1. runde, hvor der virkelig vil falde nogle store hold fra.
Spillerindkøb på vej i Bayern??
Nu hvor vinterpausen hviler over Bundesligaen, lader det ikke til at Bayern manager Jesper Nissen spilder tiden med at holde ferie. Han skulle efter sigende være taget på en mindre scouting tur i både Europa og Sydamerika.
Vanden Borre på vej
til genfoening med Jesper Nissen
Bayern manageren skulle angiveligt lede efter en højre back til hans trup, mens han også skulle være taget til Spanien for at overtale Atletico's tyske målmand Daniel Kühne om, at rejse hjem til det sydtyske og være en del af det nye Bayern mandskab, der er under opbygning.
Andre spillere der er på tale til Bayern skulle være nogle gamle kendinger af manager Jesper Nissen, da det menes at være den brasilianske højre back Eduardo Ratinho eller Anthony Vanden Borre fra Juventus som han især har kig på. Et andet punkt, der skulle være brug for forstærkninger er på højrekanten, men der er der endnu ikke dukket nogle navne op endnu.
Vi følger naturligvis historien tæt og vender tilbage, så snart der er nyt i transferrygterne.
Zone 43
Manager
«
Svar #511:
03 Feb 2007, 16:07 »
Det ser godt ud i ligaen, dog knap så nemt i CL..
Spænende rygter
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Emillionaire
Gæst
«
Svar #512:
03 Feb 2007, 16:08 »
Spiller Ballack for Gladbach
Metsu1
Manager
«
Svar #513:
03 Feb 2007, 16:11 »
Citat af: Emillionaire 03 Feb 2007, 16:08
Spiller Ballack for Gladbach
Nej, jeg glemte vist at nævne, at han var manager for dem, ups
Metsu1
Manager
«
Svar #514:
04 Feb 2007, 13:20 »
JANUAR 2015
Som den tyske presse havde fået fat i, var jeg taget på den helt store scouting tur i både Europa og Sydamerika. Jeg ville gerne besøge Holland, Italien og Spanien på min tur inden nytår og efter nytår ville jeg tage den lange tur til Sydamerika for at kigge på mulige forstærkninger. Jeg var især på jagt en en højre back og højre midtbane.
Jeg startede i Holland med at tage ind og se Ajax spiller mod Breda, hvor Ajax kørte en sikker sejr hjem. Jeg var der for at kigge nærmere på Ajax's Celsinho som jeg havde fået anbefalet af min chefscout Egon Coordes. Jeg havde aftalt med Celsinho og Ajax, at vi skulle snakke sammen efter kampen. Det endte rigtig godt og jeg fik lavet en aftale med klubben og spilleren, så Celsinho var hermed Bayern spiller fra 01.01.2015.
Brasilianske Celsinho skifter for 60.000.000 kr. fra Ajax
Efter besøget i Holland drog jeg videre til Italien, da jeg havde talt med bestyrelsensformand
en for Juventus Hr. Cobolli, som jeg stadig havde kontakt til. Han ringede og gjorde mig opmærksom på, at et af mine indkøb fra Juventus tiden, Anthony Vanden Borre havde bedt om en transfer, da han søgte nye udfordringer. Cobolli vidste at jeg manglede en højre back, så derfor tog han kontakt til mig.
Jeg mødtes med Cobolli og Vanden Borre og vi kom hurtig frem til en aftale om, at vi skulle betale 35.000.000 kr. for Vanden Borre. En handel, jeg var meget glad for, da han mere eller mindre kan spille alle pladser centralt og i højreside i både forsvar og på midtbanen.
Så havde jeg brugt omkring 100.000.000 kr og havde stadig 100 at bruge iflg. budgettet. Samtidig vidste jeg, at der var gang i flere mulige spillersalg hjemme i Tyskland, så jeg havde et godt beløb med til Spanien, hvor jeg faktisk kun var for at tale med Daniel Kühne, målmand for Atletico, der ikke kan få aftalt en ny kontrakt på plads med Atletico. Han har været kontraktfri i ½ års tid og er ved at være træt af situationen. Jeg har talt med ham mange gange og forsøgt at hive ham tilbage til Tyskland, men han ville heller blive i udlandet. Nu havde han så endelig sagt ja til at mødes alligevel og til mødet smed jeg en rigtig god kontrakt på bordet med en ugeløn på ca. 250.000 kr. plus diverse bonusordninger og en garanti om, at han ville være førstevalg hos os. Heldigvis sagde han denne gang ja og nu skulle vi bare finde en kompensation til Atletico, da de havde haft ham siden han var ungsomsspiller.
Kompensationen til Atletico for denne fremragende målmand blev på kun 32.000.000 kr.
Jeg var faktisk indstillet på at rejse hjem til Tyskland efter disse indkøb, men jeg endte med at tage en tur over England, da der jo er en del kampe i jule og nytårsperioden derover. Jeg ville ind og se en kamp med vores modstandere i Champions League, Chelsea. De vandt 1-0 over Fulham i en ikke særlig god kamp, men det gode var, at jeg rendte på en spiller, jeg havde kig på allerede som træner i Juventus - Klaas Jan Huntelaar.
Han spillede ikke, han sad på tribunen ikke langt fra mig og jeg snakkede med ham i pausen af kampen. Han var helt ude for truppen og spillede på u21 holdet, hvilket han forståeligt nok var træt af. Han var ved at være oppe i årene, men har stadig stadig sin målnæse. Jeg aftalte med ham, at jeg ville prøve at få en aftale på plads med Chelsea og derefter med ham. Man har jo heldigvis et vist ry efter så mange gode år som træner, så jeg fik stablet et møde på benene med Chelsea ledelsen dagen efter og vi blev enige om en pris for Klaas-Jan og derefter var resten en formalitet.
Klaas-Jan kostede os omkring 15.000.000 kr.
Så var det slut for denne omgang, men jeg havde stadig en enkelt spiller i kikkerten fra Brasilien og efter at have været hjemme og fejrer nytår iTyskland gik turen til det sydamerikanske, hvor jeg jo har været så mange gange før i min tid som brasiliansk landstræner. Som Sport Bild skrev, er det Eduardo Ratinho, jeg har kig på og efter at have set ham i aktion var jeg ikke i tvivl om, at han skulle med til Tyskland, selvom jeg også lige havde købt Vanden Borre. Efter lange, seje forhandlinger fik jeg overtalt Corinthians' ledelsen til at sælge deres landsholdsback til os.
Eduardo Ratinho koster os omkrig 60.000.000 kr.
Efter de mange nye indkøb havde vi omkring 14 dage til sæsonstarten og jeg besluttede mig for at arrangere et par træningskampe. Vi blev enige med Aachen og Hertha BSC om at de skulle komme til Allainz Arena og spille mod os. Vi startede mod Aachen som blev lammetævet med 7-0 efter bl.a. 3 scoringer af Celsinho og 2 af Huntelaar. Den sidste testkamp mod Hertha blev vundet med mere beskedne 2-0, så det lader til, vi er klar til sidste halvdel af sæsonen.
Pazzini var i en klasse for sig i dag
18. kamp i Bundesligaen
Bochum: 7,50 Uafgjort: 3,75 Bayern München: 1,40
Bochum (17) - Bayern München 0-4 (0-3)
0-1 Gianpaolo Pazzini (15)
0-2 Gianpaolo Pazzini (24)
0-3 Gianpaolo Pazzini (45+2)
0-4 Maxime Josse (61)
MOM: Gianpaolo Pazzini, Bayern (10)
Kanon start på sidste halvdel af sæsonen. Gutterne fortsætter hvor de slap i december og hvis jeg skal være helt ærlig, tro jeg ikke at nogen af vores nærmeste konkurrenter har klassen til at lukke det hul, vi har fået slået på 10 points. Hvis vi kan holde denne stil, er jeg også fortrøstningsfuld til vores møde mod de engelske oliemillardærer fra Chelsea.
Anthony scorede sit første
Bayern-mål i dag
19. kamp i Bundesligaen
Bayern: 1,10 Uafgjort: 6,00 Dortmund: 16,00
Bayern München - Dortmund (15) 4-1 (3-0)
1-0 Anthony Vanden Borre (12)
2-0 Gianpaolo Pazzini (34)
3-0 Gianpaolo Pazzini (42)
3-1 Kwabena Agouda (90+2)
4-1 Inigo Pena (90+4)
MOM: Inigo Pena, Bayern (9)
Endnu en gang en komfortabel sejr og det over en af vores allerværste rivaler. Som sagt tidligere kører det på skinner. Vi spiller flot fodbold og samtidig viser angriberne i særdeleshed Pazzini stor skarphed foran mål i de seneste kampe.
20. kamp i Bundesligaen
Köln: 11,00 Uafgjort: 5,00 Bayern München: 1,16
Köln (9) - Bayern München 0-1 (0-0)
0-1 Bastian Schweinsteiger (61)
MOM: Stefan Wessels, Köln (8)
Vi henter alle points i dag i mod Köln, men de kæmper godt for sagen og især Wessels i målet står en brandkamp. Det er anden gang i denne sæson, at han bliver kåret som Man of the Match i vores opgør mod Köln. Selve spillet var igen rigtig godt og vi spiller os til væsentlige flere chancer end Köln, men Wessels står som sagt en rigtig god kamp i dag.
Bayern har gang i svingdøren!
Selvom om Bayern München fører Bundesligaen med hele 10 points ned til nærmeste forfølger, har de været de mest aktive i denne måneds transfervindue. De har sagt goddag til 5 nye spillere, som har kostet i alt omkring 200.000.000 kr.
Men det er ikke kunne indkøb, de har gjort meget i, de har også sagt farvel til en del spillere. De har solgt 6 spillere, hvor de mest prominente navne er den spanske landsholdsmålmand, Jose Reina, der skifter til West Ham for 45.000.000 kr. Det største salg er i mellemtiden den brasilianske angriber Nilmar, der skifter til Marseille. Den 30-årige angriber var kommet i overskud efter købet af Huntelaar. Han koster den franske storklub 102.500.000 kr.
Udover disse to, har man også sagt farvel til den schweiziske venstre back Jonas Elmer, den nigerianske midtbanespiller Christian Obodo og de to marginalspillere Sven Fürstner og Hermann Bode. Med salget af disse spillere, har Bayern hentet hovedparten af de 200.000.000 kr. de har brugt på nye spillere i denne omgang.
Stillingen efter 20 kampe ser fremragende ud:
Jeg ved det er en lang update med rigtig meget tekst denne gang, men jeg håber stadig I kan li' den.
«
Seneste Redigering: 05 Feb 2007, 20:17 af Metsu1
»
Blackhawk
Landsholdsspiller
«
Svar #515:
04 Feb 2007, 13:45 »
Rigtig gode køb du har fået lavet der
. Det er degligt med noget læsestof, her denne søndag. Fortset endelig det gode arbejde
Emillionaire
Gæst
«
Svar #516:
04 Feb 2007, 13:51 »
spændende update
ham Kühne ser syg ud
Forza G. Pazzini !
Zone 43
Manager
«
Svar #517:
04 Feb 2007, 13:54 »
Spænende indkøb
Resultaterne er som sidst - rigtigt gode
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #518:
04 Feb 2007, 14:35 »
Ka ikk forstå hvorfor folk syntes tysk fodbold er til grin. Bundesligaen er den liga der bliver scoret flest mål i Europa .. Jeg må indrømme jeg ikk kan forstå hvorfor alle hader Tysk fodbold
Hala Madrid!
Nicobong
Ynglingespiller
«
Svar #519:
05 Feb 2007, 19:50 »
Jeg elsker dine updates
igen fantastisk godt skrevet
Metsu1
Manager
«
Svar #520:
06 Feb 2007, 11:41 »
Citat af: Blackhawk 04 Feb 2007, 13:45
Rigtig gode køb du har fået lavet der
. Det er degligt med noget læsestof, her denne søndag. Fortset endelig det gode arbejde
Citat af: Zone 43 04 Feb 2007, 13:54
Spænende indkøb
Resultaterne er som sidst - rigtigt gode
Citat af: Emillionaire 04 Feb 2007, 13:51
spændende update
ham Kühne ser syg ud
Forza G. Pazzini !
Tak, jeg er også selv meget tilfreds med de spillere, jeg fik lokket til i januar måned.
Jeg håber, at få lavet en update i løbet af i dag eller i morgen, da jeg netop har spillet februar måned færdig, men jeg skal lige have fundet billeder osv.
Jeg kan sige så meget at indkøbene gør det rigtig godt, problemet er bare, at de ikke kan bruges mod Chelsea i CL og det betyder desværre meget
Citat af: Nicobong 05 Feb 2007, 19:50
Jeg elsker dine updates
igen fantastisk godt skrevet
Mange tak for det, jeg er glad for at bloggen stadig er interessant for jer og jeg er også super glad for alle kommentarerne, det giver lige en ekstra dimension, når man ved at folk kan li' ens blog.
Metsu1
Manager
«
Svar #521:
07 Feb 2007, 20:11 »
FEBRUAR 2015
Bayern spiller løber med priserne for Januar!
Gianpaolo Pazzini fra Bundesligaen's førerhold Bayern München fik i dag overrakt prisen som Månedens spiller for Januar måned af Kicker. Efter en flot måned af førerholdet og specielt Pazzini er det ikke overraskende, at han vinder denne pris.
Udover prisen som månedens spiller, fik Pazzini også prisen for månedens mål i Januar. Målet der blev kåret til månedens bedste var hans scoring til 1-0 mod Bochum, hvor han som bekendt også præsterede at score et vaskeægte hattrick.
Josse scorede et af
sine sjældne mål i dag
21. kamp i Bundesligaen
Bayern: 1,25 Uafgjort: 4,00 Freiburg: 10,00
Bayern München - Freiburg (16) 3-0 (2-0)
1-0 Gianpaolo Pazzini (4)
2-0 Bastian Schweinsteiger (40)
3-0 Maxime Josse (52)
MOM: Bastian Schweinsteiger, Bayern (9)
Vi gør hvad vi skal mod Freiburg i dag. de har ingen chance mod os og med denne sejr er vi nu oppe på 8 sejre på stribe i Bundesligaen. Jeg synes virkelig også rent spillemæssigt at gutterne spiller godt i øjeblikket. HSV og Duisburg forsøger at hænge på, men hvis vi kan holde formen, så er jeg helt sikker på at mesterskabet bliver sikret uden problemer.
Bastian bliver bare bedre og bedre
22. kamp i Bundesligaen
Bayern: 1,16 Uafgjort: 6,00 Burghausen: 11,00
Bayern München - Burghausen (17) 4-0 (2-0)
1-0 John Van Stee (Selvmål, 25)
2-0 Celsinho (39)
Rødt kort til Albert Baning, Köln (66)
3-0 Bastian Schweinsteiger (67)
4-0 Anthony Vanden Borre (88)
MOM: Bastian Schweinsteiger (10)
Vi er jo nærmest uovervindelige på hjemmebane i øjeblikket. Ligesom med Freiburg har Burghausen intet at stille op i mod os og de biver sendt hjem med et stort nederlag. Det er dejligt at se, de ny indkøb jeg foretog i januar spiller så godt allerede og efter Celsinho har overtaget den offensive midtbaneplads og Schweinsteiger er rykket ud på venstrekanten er Bastian blevet meget bedre og konstant i sit spil.
Næste kamp er Chelsea på hjemmebane og med det spil vi har præsteret, tror jeg på at vi kan gøre en forskel mod mine gamle ærkerivaler. Vi må desværre undvære Vanden Borre, Huntelaar og Kühne der er spærret i Champions League sammenhæng.
1. kamp i 1. knockout-runde i Champions League
Bayern München - Chelsea
2,00 - 3,25 - 3,25
Bayern München - Chelsea 0-3 (0-2)
0-1 Giampaolo Intagliata (3)
0-2 Lukas Podolski (29)
0-3 Ashley Miller (str 62)
MOM: Ashley Miller, Chelsea (9)
Jeg var godt klar over at denne kamp ville blive meget svær, men det var intet mindre end en katastrofal indsats af spillerne. Især reservemålmand Rensing er helt ved siden af sig selv og han får kun en kamp mere på 1. holdet og det er returkampen i London mod Chelsea. Han har faktisk ikke en reel redning i kampen og samtidig skaber vi ingen chancer i den anden ende, så der er vist ikke tvivl om, at vi er færdige i dette års Champions League turnering.
Nu skal vi have samlet tropperne og rettet fokus mod de næste par topkampe i Bundesligaen mod Duisburg (ude) og HSV (hjemme).
23. kamp i Bundesligaen
Duisburg: 7,50 Uafgjort: 3,75 Bayern München: 1,40
Duisburg (17) - Bayern München 0-1 (0-0)
0-1 Gianpaolo Pazzini (89)
MOM: Inigo Pena, Bayern (7)
En meget tæt kamp og en utrolig kedelig kamp med meget få chancer i begge ender af banen. Det er godt at se, vi har rystet den fatale kamp mod Chelsea af os og går ud og holder nullet i dag. Der er ingen tvivl om, at 0-0 havde været det helt rigtige resultat i dag, men vi har det held, man skal have for at være tophold og kan vinde vores 10 sejre på striber i ligaen.
Huntelaar's første Bayern scoring
var en meget vigtig en af slagsen
24. kamp i Bundesligaen
Bayern: 2,00 Uafgjort: 3,25 HSV: 3,25
Bayern München - HSV (2) 4-3 (2-2)
0-1 Matias Fernandez (1)
1-1 Micahel Jakobsen (9)
2-1 Sandro Meissner (selvmål, 26)
2-2 Rodrigo Escudero (30)
Rødt kort til Emiliano Wagner, HSV (38)
3-2 Gianpaolo Pazzini (51)
Rødt kort til Inigo Pena, Bayern (63)
4-2 Klaas-Jan Huntelaar (83)
4-3 Victor Rodriguez (90+2)
MOM: Aleandro Rosi, Bayern (8)
En helt igennem vanvittig kamp. Det er en rigtig topkamp man ser i dag og fansene må siges at få noget for pengene. HSV chokstarter med en scoring indefor det første minut, men heldigvis udligner vi hurtigt efter et hovestød fra et hjørnespark af Michael Jakobsen og derefter er der både masser af mål og dramatik i forbindelse med 2 udvisninger. HSV's blev dyr, da vi efter deres udvisning fik meget bedre fat på dem og de havde fortjent en bedre skæbne i dag, men som i Duisburg kampen har vi marginalerne med os og vinder kampen og vel nok også mesterskabet, selvom vi stadig mangler 10 kampe.
Stillingen med 10 kampe igen:
Metsu1
Manager
«
Svar #522:
12 Feb 2007, 21:21 »
MARTS 2015
Vi starter marts måned med returopgøret mod Chelsea på Stamford Bridge. En kamp som de engelske aviser kalder "Mission Impossible", da vi jo reelt set er færdig i turneringen efter afklapsningen på 3-0 hjemme i München.
2. kamp i 1. knockout-runde i Champions League
Chelsea - Bayern München
2,25 - 3,20 - 2,75
Chelsea (3) - Bayern München (0) 2-3 (0-2)
Rødt kort til Gianpaolo Pazzini, Bayern (10)
0-1 Celsinho (19)
0-2 Celsinho (45+2)
1-2 Lukas Podolski (56)
2-2 Ashley Miller (88)
2-3 Oscar Trejo (90)
MOM: Celsinho, Bayern (8)
Det var flot at se spillerne sætte alt på et bræt og gå efter avancementet til næste runde, selvom vi havde alle odds i mod os fra starten. Det blev ikke just bedre da Pazzini fik direkte rødt efter eti minutter for en rigtig grim
templing.
Efter det mistede jeg den sidste optimisme, men så trådte Celsinho ind på scenen og med 2 scoringer inden pausen gjorde han pludselig meget interessant igen. Jeg prøvede at overbevise spillerne i pausen om, at vi kunne vinde og gå videre, mens jeg selv var meget i tvivl da Chelsea havde haft et par store chancer i 1. halvleg. Desværre fik vi ikke den 3. scoring, da spillerne simpelthen løb tør for energi, men heldigvis vandt vi kampen og fik lidt oprejsning efter det flove 0-3 nederlag i den første kamp.
Andreasens scoring
satte gang i Bayerns comeback
25. kamp i Bundesligaen
Werder Bremen: 8,00 Uafgjort: 4,00 Bayern München: 1,33
Werder Bremen (9) - Bayern München 3-3 (3-2)
1-0 Carlos Alberto (19)
2-0 Rasmus Würtz (23)
3-0 Sebastian Zuniga (26)
3-1 Leon Andreasen (36)
3-2 Celsinho (37)
3-3 Gianpaolo Pazzini (86)
MOM: Celsinho, Bayern (8)
Hvilken vanvittig kamp, vi spiller her. Bremen scorer på samtlige af deres afslutninger i de første 30 minutter, hvorefter vi fuldstændig overtager kampen. Vi sidder på dem i resten af kampen og får fuldt fortjent udlignet i kampens sidste minutter. Vi har stadig kun tabt en kamp i Bundesligaen i denne sæson og med 9 kampe igen, skal der ske ting og sager, hvis vi ikke skal ende helt oppe i tabellen.
Huntelaar viste sin klasse med 3 scoringer
26. kamp i Bundesligaen
Bayern: 1,16 Uafgjort: 6,00 Wolfsburg: 11,00
Bayern München - Wolfsburg (15) 7-0 (4-0)
1-0 Gianpaolo Pazzini (10)
2-0 Maik Franz, selvmål (28)
3-0 Klaas-Jan Huntelaar (31)
4-0 Bastian Schweinsteiger (41)
5-0 Klaas-Jan Huntelaar (48)
6-0 Klaas-Jan Huntelaar (58)
7-0 Ali Aydin (90+3)
MOM: Klaas-Jan Huntelaar (10)
Verdensklasse!!! Det er vist den eneste betegnelse, man kan giver holdet i dag efter den indsats. Det er endnu en vanvittig kamp og hvem har sagt tysk fodbold er kedeligt ;-).
En spiller som Huntelaar er i en klasse for sig selv i dag og scorer 3 mål, men der er rigtig mange at fremhæve, da det hele går op i en højere enhed i dag.
27. kamp i Bundesligaen
Frankfurt: 4,00 Uafgjort: 3,00 Bayern München: 1,80
Frankfurt (5) - Bayern München 0-0 (0-0)
MOM: Markus Nilsson, Frankfurt (8)
En ganske underholdende kamp på trods af det kedelige resultat. Vi burde have vundet kampen, da vi tilspiller os langt de største og fleste chancer men Manuel Afriyie i Frankfurts mål stod en rigtig god kamp. Vi har stadig kun tabt en kamp i dette års turnering og som I kan se af nedenstående stilling, har vi et komfortabelt forspring til HSV på 2. pladsen.
Stilling med 7 kampe igen:
BREAKING NEWS
Newcastle United har netop udsendt en pressemeddelelse, hvor de fortæller, at manager Stuart Pearce er blevet fyret efter de meget svingende resultater i Premier League.
Newcastle formand Freddie Shepherd er meget ambitiøs og havde forventet meget mere i denne sæson, nu har han altså taget konsekvensen og fyret den iltre manager.
Spekulationerne om en mulig afløser er allerede i gang og en af de emner, der står allerhøjeste på formand Shepherd's ønskeliste er den tidligere Arsenal manager Jesper Nissen, der i øjeblikket er manager for det tyske storhold Bayern München. Det har desværre ikke været muligt, at få en kommentarer fra den danske manager, men så snart der er nyt i sagen, vender vi tilbage.
Smid en stemme i afstemningen, er et år i Bayern nok eller skal jeg bliver og gå efter pokalen med de store ører?
Blackhawk
Landsholdsspiller
«
Svar #523:
12 Feb 2007, 21:29 »
vent til der kommer et tilbud fra f.eks Spanien
Mickelborg
Landsholdsspiller
«
Svar #524:
12 Feb 2007, 21:35 »
en rigtig god update.... jeg kan rigtig godt lide din blog
Brøndby IF - Tottenham hotspur
Sider:
1
...
33
34
[
35
]
36
37
...
79
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »