home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 13027 gange)
FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #45: 21 Dec 2012, 08:47 »

Nu er jeg startet op med byens hold FCM.

Men hold da op en elendig økønomi de har ALT sejler da rundt, og pengene driver ud af kassen.

Jeg har afskaffet en del fra personalet som der er alt for meget af når de ingen penge har, så har tilføjet lidt nyt personale og bedre kvalitet.

Ind af personale er kommet.

Michael Gravgaard som assistent træner.
Tony Cotton som målmands træner.
Barry Whitbread som chef spejder.
Finn Christensen som talentspejder i skandinavien.
Claus Thomsen som talentspejder i UK.

Det var det jeg kunne ansætte pt.

Af nye spillere ind er kommet.

Marcus Solberg på fri fra AGF.
Mads Raben byttet med OB for Jesper Lauridsen.
Jacob Dehn købt for 3,25 mill. af Randers.
Alle sammen en del af første holdet.

Ud er gået.

Jesper Juelsgård til Vitesse for 18 mill. Ville gerne forlænge med ham. Men umuligt da han forlangte for meget.
Sylvester Igboun til Wolfsburg for 15 mill. Det var bestyrelsens afgørelse. Er mega træt af det.
Har lejet 4 unge spillere ud.
Opsagt kontrakten med 5.

Stiller op hjemme med 4-2-3-1 kontroller korte afleveringer, med Rilwan Hassan som indvendig angriber på venstre kant.
Ude stiller jeg oftest op med 4-3-2-1 standard med korte afleveringer.

Syntes ligaen startede ok, men er ligesom faldet totalt sammen nu.

Vandt i Euro cup 1-0 hjemme mod Twente. Men tabte dernede 3-1.

Derfra startede min nedtur totalt.

tabte lige før 2-4 hjemme mod AaB. Det hele sejler rundt nu, nogen de rkan hjælpe mig


Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #46: 10 Jan 2013, 07:42 »

Så er jeg halvejs igennem første sæson.

har ikke tabt i DK endnu hverken liga eller pokal.
har efter 20spillerunder 56 point med 18 sejre & 2uafgjorte og målscore på +28.
I EL/CL gik jeg videre fra gruppespillet som toér på bedre målscore end Brugge.
er stadig med i pokal efter at have mødt nogle af de små hold.
Igboun blev solgt for ( kun) 16mio til wolfburg pga. af den "gode" ledelsel & de har så også valgte at acc. et bud på Sviatchenko på 16mio. også, så han ryger til Basel d. 14 januar.

EDIT: Fik Sviatchenko vandt desuden årets unge spiller & jeg fik 4spillere med på årets hold i DK, Sciatchenko, Albæk, Danny olsen & "Duncan" & så gik årets spiller til Hassan.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2013, 08:22 af Arsrea » Logged


FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #47: 31 Jan 2013, 00:16 »

Lige lidt om hvordan mit hold køre ved vinter pausen. Er nået til 17 januar 2013

Ind af nye spillere er kommet

Alexandre Perrot på fri. Skifter pr. 6,1 2013.

Lejet nogle spillere ud for at de kan få spille tid, men ingen stamspillere.

Ligger efter 20 kampe nr.3 med 36 point. Fc København ligger nr. 1 med 40 point.

Syntes endelig jeg har fået spillet til at køre, men døjer med for dårlige angribere der ikke slår til særlig tit

Logged

jabsi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #48: 04 Feb 2013, 17:47 »

Har fået tilbudt 13 mio plus 50% af næste transfer (Fulde beløb) for Jonas Lössl. Skal jeg sælge? I så fald, skal jeg have en ny ind? Jeg er ved den 16. august 2012
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #49: 04 Feb 2013, 17:51 »

Har fået tilbudt 13 mio plus 50% af næste transfer (Fulde beløb) for Jonas Lössl. Skal jeg sælge? I så fald, skal jeg have en ny ind? Jeg er ved den 16. august 2012
Lyder som en god deal. Hvad med Jacob Haugaard? Er han ikke værd at satse på? Ellers har du jo Oliver Korch som plejer at have et fint potentiale. Hent eventuel Jimmy Nielsen hjem og lad ham spille indtil han stopper, og brug derefter en af de unge. Jimmy er også en fremragende tutor.
Logged

welbz is dat guy

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #50: 04 Feb 2013, 19:15 »

Har fået tilbudt 13 mio plus 50% af næste transfer (Fulde beløb) for Jonas Lössl. Skal jeg sælge? I så fald, skal jeg have en ny ind? Jeg er ved den 16. august 2012
Kristian Fæste er god.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #51: 06 Feb 2013, 13:24 »

Nu er min 1 sæson med ulvene overstået

Endte på en flot 2 plads efter FCK, som har mange flere midler til gode spillere, hvor mit hold sled sig til den flotte 2. plads, med brug af mange unge spillere og alternative muligheder, pga mange skader.

Jeg endte på 66 point hvor FCK fik 68 point.

Er dog svært at se mig som femtidig æanager i FCM i 2 sæson. Har ikke fået flere penge at gøre med, og mine spillere er vildt eftertragtede. Kan ikke lokke nye spillere til truppen mere


Nogen der kan hjælpe med hvilket hold jeg skal prøve at styre så. Ikke et tophold, men gerne hvor man stadig kan tiltrække nye spillere
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #52: 06 Feb 2013, 14:27 »

Nu er min 1 sæson med ulvene overstået

Endte på en flot 2 plads efter FCK, som har mange flere midler til gode spillere, hvor mit hold sled sig til den flotte 2. plads, med brug af mange unge spillere og alternative muligheder, pga mange skader.

Jeg endte på 66 point hvor FCK fik 68 point.

Er dog svært at se mig som femtidig æanager i FCM i 2 sæson. Har ikke fået flere penge at gøre med, og mine spillere er vildt eftertragtede. Kan ikke lokke nye spillere til truppen mere


Nogen der kan hjælpe med hvilket hold jeg skal prøve at styre så. Ikke et tophold, men gerne hvor man stadig kan tiltrække nye spillere

Jeg oplevede næsten det samme som du beskriver i en sæson med Aab. Jeg var dog i stedet at blive i klubben over allerede i sæson 3 begyndt det at lysne.

Jeg vil anbefalde dig at sende talentspejder til Østeuropa, der findes mange habile ungdomsspiller der kan blive en god skilling værd.

Her i 8 sæson har jeg et transferbudget på omkring 100 mil. pr. sæson samt et lønbudget på 3.25 mio pr./u

Så synes helt klart du skal forsætte i det Midtjyske, og give det tid så skal en super spændende og fangene spil være inden for rækkevidde.

Logged

jabsi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #53: 11 Feb 2013, 13:30 »

SÅ er jeg også ved at være godt i gang med mit save med FCM.
18 kampe henne i Superligaen ligger jeg nummer 1 med 44 point, 6 point for FC København.
I Europa League vinder jeg lige pt. min pulje, som består af Sporting, Celtic, samt Dnipro. Celtic ryger med videre. I pokalen er jeg i kvartfinalen mod Blokhus.
Så alt i alt en forholdvis god start.

Held og lykke med jeres save!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010