home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate min spiller!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 Udprint
Forfatter Emne: Rate min spiller!  (Læst 113559 gange)
NotPennysBoat
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #585: 12 Sep 2013, 13:07 »

Well, da han nu er en af de bedste regens jeg har haft i FM, tænkte jeg at jeg lige så godt kunne smide ham herop.

Jeg købte ham for £29m (Frikøbs Klausul) for 3 sæsoner siden. Tænkte at det nok var en smule meget men hvad fanden. Han så lovende ud. Og sandt nok, 3 sæsoner senere (2 og et halvt faktisk) er han nu sat til at være £40.5m værd og er nok, efter min mening, den bedste angriber i spillet. Ham og Neymar river alt i stykker i mit save, og er nok den bedste angrebs kombo jeg nogensinde har haft. Jeg præsenterer: Macedo

EDIT: sorry for det ret... Store billede. Jeg har stadig ikke helt fundet ud af det med billed koder her o.O

« Seneste Redigering: 12 Sep 2013, 13:08 af NotPennysBoat » Logged

Liverpool FC - Min store kærlighed!
AS Roma - Siden 2007
Toulouse FC - Siden et fantastisk save game i FM11

Hayley Williams <3
Paramore <3

Tak til Rottenburg for banneret!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #586: 12 Sep 2013, 13:24 »

Well, da han nu er en af de bedste regens jeg har haft i FM, tænkte jeg at jeg lige så godt kunne smide ham herop.

Jeg købte ham for £29m (Frikøbs Klausul) for 3 sæsoner siden. Tænkte at det nok var en smule meget men hvad fanden. Han så lovende ud. Og sandt nok, 3 sæsoner senere (2 og et halvt faktisk) er han nu sat til at være £40.5m værd og er nok, efter min mening, den bedste angriber i spillet. Ham og Neymar river alt i stykker i mit save, og er nok den bedste angrebs kombo jeg nogensinde har haft. Jeg præsenterer: Macedo

EDIT: sorry for det ret... Store billede. Jeg har stadig ikke helt fundet ud af det med billed koder her o.O



du kan evt også bare fyre op for linket, så vi kan klikke på det Smiley

Men en lækker angriber du har der !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

KingHarrington
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #587: 12 Sep 2013, 18:26 »

Well, måske du skulle prøve at træne ham i lange indkast, det er vel det eneste han ikke kan? Tunge Ej, den er dælme svær, måske kan han gå lidt op i koldblodighed. Og hvor er det vildt, at han har ført Wales (!?) til VM-titlen!

Blev også VIRKELIG overrasket over at Wales vandt VM når man tænker på de andre hold og deres styrke. Hans værdi steg også med ca 60 mil da de vandt VM Opstemt Lige pt skifter jeg hans træning mellem koldblodighed og dribling. Men overvejer at sætte ham til intens førsteberøring eller styrke træning
« Seneste Redigering: 12 Sep 2013, 19:56 af KingHarrington » Logged

Gidsel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #588: 15 Sep 2013, 15:23 »

Har lige to af mine talenter, den ene af egen avl :-)


Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #589: 15 Sep 2013, 16:29 »

Har lige to af mine talenter, den ene af egen avl :-)




Det var da nogle habile talenter, og gør det jo kun endnu bedre at de er af egen avl.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #590: 15 Sep 2013, 17:01 »

http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2013-09-15kl165838.png

- Hvad/Hvordan skal jeg træne denne gut, der lige er kommet fra ungdomsrekruttering en? Han spiller OMC og MC :-)
Logged


Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #591: 15 Sep 2013, 17:17 »

http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2013-09-15kl165838.png

- Hvad/Hvordan skal jeg træne denne gut, der lige er kommet fra ungdomsrekruttering en? Han spiller OMC og MC :-)
Avanceret playmaker er mit bud - han har god afleveringsrate og teknik
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #592: 15 Sep 2013, 17:33 »

Altså fremskudt playmaker eller? Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #593: 15 Sep 2013, 17:59 »

Altså fremskudt playmaker eller? Smiley

Ja, men som 16 årig har du stadig mulighed for at forme en hel del på ham, så hvis ikke det spiller helt, så kan du jo prøve at give ham en mentor og sætte ham igang med en speciel træning..
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #594: 15 Sep 2013, 18:23 »

Altså fremskudt playmaker eller? Smiley
Fremskudt playmaker - undskyld min dårlige oversættelse - hænger sammen med jeg spiller den engelsksprogede version Wink Men fremskudt playmaker ja:-)
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #595: 16 Sep 2013, 11:29 »

Så har jeg fået skabt en meget ung angrebskvartet i Arsenal, da jeg netop har ladet den sidste af de gamle angribere smutte, og nu er disse fire tilbage, hvad siger i?

Spillede næsten som fast angriber i sidste sæson, hvor han formåede at blive topscorer for klubben:


Hentet til klubben fra Freiburg hvor han spillede fast som angriber i sidste sæson, og begyndte at vise hvor farlig han er foran målet:


Kom til klubben denne sommer på fri transfer fra Osasuna, hvor han blev topscore med 21 kasser, bliver spændende at se hvad han kan bidrage med:


Spillede på mit ungdomshold i sidste sæson, og for nu at sikre jeg har angribere nok, samt har nok folk til højrekanten så er han blevet forfremmet lidt hurtigere:

Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #596: 16 Sep 2013, 11:51 »

Så har jeg fået skabt en meget ung angrebskvartet i Arsenal, da jeg netop har ladet den sidste af de gamle angribere smutte, og nu er disse fire tilbage, hvad siger i?

Spillede næsten som fast angriber i sidste sæson, hvor han formåede at blive topscorer for klubben:


Hentet til klubben fra Freiburg hvor han spillede fast som angriber i sidste sæson, og begyndte at vise hvor farlig han er foran målet:


Kom til klubben denne sommer på fri transfer fra Osasuna, hvor han blev topscore med 21 kasser, bliver spændende at se hvad han kan bidrage med:


Spillede på mit ungdomshold i sidste sæson, og for nu at sikre jeg har angribere nok, samt har nok folk til højrekanten så er han blevet forfremmet lidt hurtigere:


Som jeg ser det. Ser det rigtig fint ud. To hurtige angribere og to måske komplette angribere (evt. target spillere). Du kan evt. spille med to angribere. Godt med gode afslutningsegenskab er hos alle fire Wink
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #597: 16 Sep 2013, 13:22 »

Jeg har gang i et ret underholdende save med Middlesbrough, her er et par af mine spillere som har spillet en rolle i vejen tilbage til Premier League. Smiley

Først Marcus Solberg, som egentlig blev hentet som reserve og talent i min første sæson i klubben, men grundet skader fik han 30 kampe i The Championship, og bidragede med imponerende 14 mål. Han er dog gået i stå med udviklingen, og derfor blevet i overskud.


Så er der Jon Toral, endnu en spiller som kom til da klubben befandt sig i The Championship, for beskedne 3 mio kr. Han har sidenhen udviklet sig gevaldigt, og fået debut på det engelske landshold, på trods af han oprindeligt er fra Spanien. Bortset fra hans første "tilvænnings" sæson, har han alle sæsoner spillet med et snit på 7,10 eller over.



Så til et af de nyere ansigter, en italiensk CB, som jeg er ved at omskole til at spille HB, har allerede udviklet sig en del efter sin ankomst.



Endnu et talent, en ung fransk angrebskomet, som jeg forventer mig enormt meget af i fremtiden.



Og sidst men ikke mindst, min spanske CB, som er hentet til klubben for et par sæsoner siden for blot 7 mio kr. Hans største svaghed er hans springkraft, men den er også det klare træningsfokus pt.

Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #598: 16 Sep 2013, 13:46 »

Jeg har gang i et ret underholdende save med Middlesbrough, her er et par af mine spillere som har spillet en rolle i vejen tilbage til Premier League. Smiley

Først Marcus Solberg, som egentlig blev hentet som reserve og talent i min første sæson i klubben, men grundet skader fik han 30 kampe i The Championship, og bidragede med imponerende 14 mål. Han er dog gået i stå med udviklingen, og derfor blevet i overskud.


Så er der Jon Toral, endnu en spiller som kom til da klubben befandt sig i The Championship, for beskedne 3 mio kr. Han har sidenhen udviklet sig gevaldigt, og fået debut på det engelske landshold, på trods af han oprindeligt er fra Spanien. Bortset fra hans første "tilvænnings" sæson, har han alle sæsoner spillet med et snit på 7,10 eller over.



Så til et af de nyere ansigter, en italiensk CB, som jeg er ved at omskole til at spille HB, har allerede udviklet sig en del efter sin ankomst.



Endnu et talent, en ung fransk angrebskomet, som jeg forventer mig enormt meget af i fremtiden.



Og sidst men ikke mindst, min spanske CB, som er hentet til klubben for et par sæsoner siden for blot 7 mio kr. Hans største svaghed er hans springkraft, men den er også det klare træningsfokus pt.


Vildt nok med Toral. Hans stats er mildest talt lort i starten af spillet. Stor ros til dig for at udvikle ham så godt.
Logged

welbz is dat guy

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate min spiller!
« Svar #599: 16 Sep 2013, 14:42 »

Vildt nok med Toral. Hans stats er mildest talt lort i starten af spillet. Stor ros til dig for at udvikle ham så godt.

Tak, spilletid og gode trænere gør underværker. Smiley
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010