home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Jan 2025, 22:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23486
  2 Brugere, 524 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate min spiller!
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Rate min spiller!  (Læst 128355 gange)
Robberman
Landsholdsspiller

Sv: Rate min spiller!
« Svar #375: 20 Apr 2013, 21:23 »

Ja, jeg klagede sku ikke!

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #376: 21 Apr 2013, 03:38 »

En angriber der for tiden er yderst effektiv foran kassen, selvom jeg ikke på hans stats kan se hvorfor. Overvejer at det måske er resten af holdet der gør at hans relativt lave stats ikke er en begrænsning.. Han lavede tidligere i dag 2 mål i en 4-1 sejr over Real Madrid.

En ung venstrekant, der af mystiske årsager giver Sarabia besværlige kår i kampen om at komme med i start-11-eren.

Hvad siger i til de to?

superlasse
Lilleputspiller
*

« Svar #377: 21 Apr 2013, 21:33 »

rate ham her

* Marcel_ Oversigt Egenskaber.png (309,1 KB - hentet 182 gange.)

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #378: 22 Apr 2013, 14:23 »

Highbury - Så ved du vist hvem der skal tage straffespark! Tunge

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #379: 22 Apr 2013, 15:11 »

Highbury - Så ved du vist hvem der skal tage straffespark! Tunge

Heeh, jeg ved at jeg har en med kompetencerne til det, men faktisk så tror jeg kun han har taget et enkelt eller to... Jeg har en lidt anden rangorden på holdet mht. at tage straffespark. Der er nogle af de gamle drenge der også gerne vil lege med der. Men min unge britte der er faktisk også habil inden foran mål, som han fx var i CHL kampen jeg har lagt et ss af ind.

Men har du nogen fidus til hvorfor Esteban, som jeg postede sammen med Sturgess, faktisk er så effektiv foran mål? For det er længe siden at jeg har oplevet en med sådanne stats være så målfarlig, men jeg overvejer at det måske er de tre spillere der ligger lige bagved, for har en offensiv midt der på statsne snart ligner en Kaka type fra hans Milan dage (:

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #380: 22 Apr 2013, 15:16 »

Heeh, jeg ved at jeg har en med kompetencerne til det, men faktisk så tror jeg kun han har taget et enkelt eller to... Jeg har en lidt anden rangorden på holdet mht. at tage straffespark. Der er nogle af de gamle drenge der også gerne vil lege med der. Men min unge britte der er faktisk også habil inden foran mål, som han fx var i CHL kampen jeg har lagt et ss af ind.

Men har du nogen fidus til hvorfor Esteban, som jeg postede sammen med Sturgess, faktisk er så effektiv foran mål? For det er længe siden at jeg har oplevet en med sådanne stats være så målfarlig, men jeg overvejer at det måske er de tre spillere der ligger lige bagved, for har en offensiv midt der på statsne snart ligner en Kaka type fra hans Milan dage (:

Umiddelbart er det nok flere faktorer der spiller sammen... Det er jo klart at en spiller der bliver "fodret" af 3 x Kaka fra Milan tiden, må komme til en del chancer, og givet det passer vil han score flere mål end på et hold hvor han bliver fodret af dårligere spillere. Synes nu ikke det er fordi han er så meget dårligere end f.eks. Destro er rent statsmæssigt (Destro laver jo også enormt mange mål). Nogle gange er der bare spillere der laver mange mål i fm... Husker en 3-4 år tilbage dengang da Wolfsburg blev mestre... De angribere i fm var jo skræmmende ringe! Men mål lavede de...

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #381: 22 Apr 2013, 15:24 »

Umiddelbart er det nok flere faktorer der spiller sammen... Det er jo klart at en spiller der bliver "fodret" af 3 x Kaka fra Milan tiden, må komme til en del chancer, og givet det passer vil han score flere mål end på et hold hvor han bliver fodret af dårligere spillere. Synes nu ikke det er fordi han er så meget dårligere end f.eks. Destro er rent statsmæssigt (Destro laver jo også enormt mange mål). Nogle gange er der bare spillere der laver mange mål i fm... Husker en 3-4 år tilbage dengang da Wolfsburg blev mestre... De angribere i fm var jo skræmmende ringe! Men mål lavede de...

Det er kun min OMC der er Kaka like, på kanterne har jeg ofte A. Sanchez og P. Sarabia, hvis ikke min britiske regen og en fransk regen til højrekanten. Men min offensive midt tilhøre en Kaka lignende regen spiller og til tider en mand der for Walcott til at ligne en snegl, men ja de skaber nok en del flere muligheder for Esteban.

Kan også godt være du har ret der... det mest skræmmende ved Esteban er faktisk at jeg var lige ved at lade ham smutte i sommers... men da jeg så kunne smide en ældre angriber ud og få nogle penge til forsvaret der, så blev han... Han spiller dog også ofte sammen med en dygtig rumænsk angriber, som laver nogle geniale ting fra tid til anden... er faktisk forundret over at have samlet et så godt hold i løbet af 2 sæsoner... men går også efter CHL i år, så jeg kan rykke videre til Italien eller Tyskland som jeg mangler i den challenge jeg er igang med..

Edit: Men for første gang i denne challenge er jeg faktisk nået til et punkt hvor jeg har fået trukket de helt unge med ind omkring førsteholdet. Esteban ligger li under gennemsnitsalderen når jeg stiller stærkeste opstilling. Det er mit centerforsvar  og DM der trækker op.
« Seneste Redigering: 22 Apr 2013, 15:43 af Highbury » Logged

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #382: 22 Apr 2013, 16:34 »

Esteban spiller normalt med følgende spillere omkring sig på de offensive pladser (Ud over Sturgess som er på venstrekanten). I har nok set dem før, men følte det var relevant for samtalen li at hive de nyeste billeder af deres stats ind. Zoidze er jeg begyndt at holde meget af, da han efterhånden er faldet til på holdet. Han har sammen med Carlin gjort Prince Boateng til tredjevalg (dog skal det siges at Prince har lidt af en del skader og derfor aldrig rigtig er kommet igang i sæsonen). 

Angrebsmakker:

Ung højrekant og vidunderdreng:

OMC Førstevalg:

Reserven på OMC:

Nok dem der gør Esteban god, eller hvad siger i?
« Seneste Redigering: 23 Apr 2013, 14:58 af Highbury » Logged

NHL19
Ynglingespiller

« Svar #383: 23 Apr 2013, 10:21 »

Hvad synes i er det gode ststs?

* Andreas Christensen Profile.jpg (103,87 KB - hentet 120 gange.)

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #384: 23 Apr 2013, 14:25 »

Der bliver nok ikke noget legendestatus over ham, men jeg tror på han kan blive en fremtidig mand på mit OB-hold.. Jeg er dog i tvivl om, hvordan jeg skal udvikle ham. Har han godt af fuld spilletid i 1. Divisionen, eller skal han blive på mit U19 hold, spille en seniorkamp i ny og næ, oder was?

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #385: 23 Apr 2013, 17:10 »

Der bliver nok ikke noget legendestatus over ham, men jeg tror på han kan blive en fremtidig mand på mit OB-hold.. Jeg er dog i tvivl om, hvordan jeg skal udvikle ham. Har han godt af fuld spilletid i 1. Divisionen, eller skal han blive på mit U19 hold, spille en seniorkamp i ny og næ, oder was?

Rigeligt god til et par kampe i ny og næ. Ville nok låne ham ud en sæson så han kan få lidt førsteholdsfodbold. Så kan du måske bruge ham til næste sæson igen. Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #386: 24 Apr 2013, 13:26 »

Rigeligt god til et par kampe i ny og næ. Ville nok låne ham ud en sæson så han kan få lidt førsteholdsfodbold. Så kan du måske bruge ham til næste sæson igen. Smiley
Desværre er midtbanen nok pladsen, hvor der er mest konkurrencen på mit hold, men fem spillere kæmpende om to pladser, foruden Meyer her. Nu får han fuld spilletid i Vestsjælland, og så må jeg se næste år, hvordan han har udviklet sig, kontra hvordan mit hold udvikler sig Smiley

willeo
Juniorspiller
**

« Svar #387: 25 Apr 2013, 12:40 »

Fandt ham her på Zaragoza's B-hold. Dog måtte jeg alligevel slippe godt 130mio for ham.
Jeg håber, at han udmynter sig til at blive en klasse spiller!

CasperAkaCalle
Ynglingespiller

« Svar #388: 25 Apr 2013, 12:49 »

Fandt ham her på Zaragoza's B-hold. Dog måtte jeg alligevel slippe godt 130mio for ham.
Jeg håber, at han udmynter sig til at blive en klasse spiller!
Han er jo vanvittig!

willeo
Juniorspiller
**

« Svar #389: 25 Apr 2013, 12:57 »

Han er jo vanvittig!

Haha, ja, jeg troede heller ikke mine egne øjne, da jeg så ham først. Jeg synes dog, at det er rigtig irriterende, at hans fysiske stats er så ringe!  crazy

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010