home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 993 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvornår kan man forvente ny patch
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvornår kan man forvente ny patch  (Læst 1688 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller

Hvornår kan man forvente ny patch
« : 04 Nov 2012, 20:11 »

Nogen der har et øre eller lignende med hos sigames, som er vidende om en kommende patch? Ikke på indhold, men mere en dato?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Hvornår kan man forvente ny patch
« Svar #1: 04 Nov 2012, 21:15 »

Well det kommer meget anpå hvordan de vælger at havde strategien i år. Men man kan sige nu fik vi den første patch på udgivelsesdagen, også har vi fået et par hot fixes allerede.

Næste store update går der nok nogle uger før vi ser, noget specialt du tænker på rettelse af ?

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 04 Nov 2012, 21:39 »

noget specialt du tænker på rettelse af ?

Jeg har i hvert fald et par ting, som jeg synes burde pilles lidt ved:

1. I de lidt lavere rækker er målmændene direkte pinlige, og dette er både sket for mig selv og modstanderen.
2. Jeg synes der er sindssygt mange stolpeskud. Man skulle jo tro alle havde fået Liverpoolsyndromet fra sidste sæson.  Smiley
3. Jeg har hørt noget om, at de allerede kigger på det, men jeg synes at, det faktum at man skal indlæse hele kampreferatet, bare for at se kampstatistikken på en kamp, er lige lovlig voldsomt. Smiley
4. De frispark der bliver sparket i netmaskerne fra 35 meter ser helt urealistiske ud. Der ser ud som om de bare svæver hen over hovedet på målmanden.

Andre der har oplevet noget lignende, eller er dette en enlig svale?
« Seneste Redigering: 04 Nov 2012, 21:41 af John Graversen » Logged

Naah.

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 04 Nov 2012, 22:54 »

Well det kommer meget anpå hvordan de vælger at havde strategien i år. Men man kan sige nu fik vi den første patch på udgivelsesdagen, også har vi fået et par hot fixes allerede.

Næste store update går der nok nogle uger før vi ser, noget specialt du tænker på rettelse af ?

Altså det er lidt samme der går igen for mit vedkommende. Men her lidt om mine oplevelser
Under kamp hvor jeg gerne vil have statistik, motivation og assistentens råd, her er de alle rodet sammen, selvom jeg til hver kamp sætter dem ved siden af hinanden.

Mine dc er meget meget passive. Kan ikke markere tæt og det ser mere ud som om de ikke kan skelne deres roller indbyrdes. hvilket gør det meget nemt for mine modstandere at stikke en bold direkte ind i feltet. Her bemærkes det iøvrigt ofte at mine spiller 2-3 stykker er flere meter foran modstanderens angriber, men alligevel løber han direkte og først på bolden. Her ligner mine forsvarsspilleren nogle der lige skal finde ud af hvem af dem der skal gå på den. Oplever ofte mine modstandere kan rive mig rundt i deres pasningsspil - selvom jeg prøver at markere tæt og presse. I spillet lige udenfor mit felt hvor jeg før ofte kunne ødelægge det med en dmc

Tacklinger ser jeg ikke så tit og spillere ala vidal og de jong har begge pr 1/12 6 røde kort hver. På normal tacklinger.

Jeg syntes ikke mit hold går aggressivt nok til den ift instrukser. Altså det samme mange brokker sig over og har gjort mange spil i streg. De plejer også at blive ændret, så balancen er bedre. Ihvertfald min oplevelse og sikker mange andres, da alle disse spørgsmål altid forsvinder efter 2 patch.
Jeg siger ikke man altid vinder kampe man dominere. Men jeg oplever tit at være markant favorit hvor mine modstandere virkelig spiller mig rundt, selvom jeg har forsøgt ved pres og tætte markering at spolere deres spil. Kan sagtens forholde mig til at skulle tabe en hjemme kamp mod et noget lavere rangeret hold, men tidligere har det oftest været på maksimal udnyttelse af chancer hos dem. Det ser jeg som realistisk. Jeg skal nok komme til masser af chancer, men er utroligt uskarp.
Kort sagt, har svært ved at bryde/dominere min modstandere, mens de blot skal komme til baglinjen med et indlæg så går den ind. Samt dødbolde.
Har iøvrigt også 4 gange oplevet backs fra 35-40 meter helt ude på side linjen sende den i mål over keeperen.

Igen i år syntes jeg ikke der er balance ift chancer kontra mål..
Kommer utroligt let til chancer men brænder rigtig mange. Dette er dog anderledes fra betaen.

Har flere gange oplevet at sætte holdetsl instruks til at spille kortere bolde for herefter at se samtlige forsvar samt defensivt orienteret midtbanespillere under personlige instrukser har den stående på lange bolde.

Oplever få gange målmanden være hovedløs i sit udspil - trods navnet er abbiati og buffon.

Har flere gange oplevet bolden ryge igennem målmanden og deraf mål til modstanderen.

Jeg spiller mit manager med samme indgangs vinkel hver år (siden 1994) og har da altid fået resultater. Men jeg må indrømme jeg hver år oplever mit hold være passive og modstanderen urealistisk skarp. Dog ikke i fm 12. Alle disse symptomer forsvinder altid efter 2 patch. Og nej det er ikke fordi jeg så har lært spillet bedre eller andet, for min indgangsvinkel har altid været den samme. Af samme grund droppede jeg nærmest fm 10 eller 11.

En lang smøre som egentlig bare går på en ny release:-)

« Seneste Redigering: 04 Nov 2012, 22:58 af bromberg » Logged

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #4: 05 Nov 2012, 12:33 »

Kunne være rart at få fixet de match engine bugs der stadig er i spillet Smiley

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 05 Nov 2012, 13:07 »

Er fuldstændig enig Bromberg. For mig at se, så kunne man ligeså godt kaste terninger om taktikken frem for at bruge timer på at sætte den op. Jeg oplever ganske enkelt ALT for mange af de her "fejl", som gør simuleringen decideret virkelighedsfjern.

Udover dine oplevelser kan jeg heller ikke skabe chancer i presspil. De laver "powerplay" omkring modstanderens felt, men slår ALDRIG et indlæg eller forsøger sig med en pasning ind i feltet til trods for at det netop er det taktikken foreskriver. Specielt indlæg er jo nærmest ikke eksisterende, og så er det altså rigtig træls at tabne kamp på kamp mod dårligere modstandere, hvor man har 20+ chancer, mens modstanderen har færre end 10...

Jeg har allerede nu lagt FM på hylden indtil der kommer en ny patch, da jeg tilsyneladende ikke evner at få et hold til at vinde på nuværende tidspunkt.

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

JKJ
Gæst

« Svar #6: 05 Nov 2012, 13:12 »

Tacklinger ser jeg ikke så tit og spillere ala vidal og de jong har begge pr 1/12 6 røde kort hver. På normal tacklinger.

Her har jeg det så lidt anerledes.

Plejer altid at spille med normale tacklinger, men i denne version har jeg sat dem på hård.
Og efter ca 20 kampe har jeg fået 1 rødt kort og har vel kun fået ca 28-30 gule. Det synes jeg ikke er voldsomt meget når man spilelr med hårde tacklinger.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 05 Nov 2012, 13:13 »

Kunne være rart at få fixet de match engine bugs der stadig er i spillet Smiley

Var temmelig optimistisk under betaen trods klare fejl og mangler i spillet, men nu hvor det var en beta lod jeg mig ikke gå på af det.

Er bare sur og irriteret over den fulde version, som jeg slet ikke synes virker som om det er det færdige spil, da der er MANGE fejl, både i ME og så oversættelsen. Jeg finder efterhånden mange ting der ikke er oversat, så at gå ind i Superligaen og se der i toppen står Danish Superliga er frustrerende.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010