home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Netcaféen
| | | | |-+  Er netspil blevet bedre
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Er netspil blevet bedre  (Læst 9128 gange)
ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Er netspil blevet bedre
« : 04 Nov 2012, 08:30 »

Hej

Er netspillet blevet bedre i 2013? Jeg gider nemlig ikke købe FM13 hvis ikke det er blevet bedre.

I 12 udgaven gik det meget langsomt går det stærkere nu?
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #1: 04 Nov 2012, 15:22 »

Jeg har prøvet at spille med 2 mates og det kører lige så langsomt som da vi brugte Hamachi.. Jeg ved ikke om det er vores spil/internet der fejler noget eller alle har det problem?
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #2: 04 Nov 2012, 15:31 »

Hos mig fungerer det helt perfekt. Spillet kører lige så hurtigt som hvis man spiller alene.
Derudover er det blevet meget enklere at oprette samt joine netværksspil.. Jeg er fan.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #3: 04 Nov 2012, 15:38 »

Hos mig fungerer det helt perfekt. Spillet kører lige så hurtigt som hvis man spiller alene.
Derudover er det blevet meget enklere at oprette samt joine netværksspil.. Jeg er fan.

Har i gjort noget bestemt for at det kører så godt?
Og... Er du tilfældigvis hosten af spillet?
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #4: 04 Nov 2012, 15:56 »

Jeg spillede et netspil igår, og må sige at jeg ikke oplevede at det kørte langsomt som det gjorde i 12'eren (jeg var ikke host) Smiley
Vi nåede og spille en hel sæson på en dag, og syntes faktisk at spillet gik stort set ligeså hurtigt frem som det gør når du spiller alene Smiley
I 12'eren blev vores netspil aldrig til noget, for den eneste der gad og spille var ham der var host, og spillet gik så langsomt frem, det er første gang jeg har spillet en sæson i netspil, det må vel betyde at det har været godt nok og jeg blev aldrig irriteret over noget lag Smiley 
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #5: 07 Nov 2012, 17:39 »

Det lagger helt vildt for min mate når vi spiller og jeg er host. Det er stadig det samme problem som i FM12. I hver fald her, det samme sker hvis han er host, og jeg sidder på en god forbindelse og en god computer.

Nogle der ved hvordan man får det pis lag væk? Det tager ham 10 min at spille 1 kamp.
Logged

Palmos25
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #6: 16 Nov 2012, 22:24 »

Selve speeden i net spil er blevet MEGET bedre.... Meeeen så er der bare et KÆMPE problem med at det er så urealistiske ting der sker når man spiller over nettet.. Der er Så kæmpe forskel på at spille alene og så spille over nettet.. resultater og ting der sker i kampene er HELT FUCKED i online delen... Det er faktisk så ringe lavet at jeg kræver mine penge tilbage for det lorte spil.. I singleplayer virker det bare som det skal.. Men da jeg spiller mest over nettet er jeg SYGT utilfreds med hvordan de har lavet det...........
Logged

El Jefe
Gæst
 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #7: 17 Nov 2012, 01:16 »

Det lagger helt vildt for min mate når vi spiller og jeg er host. Det er stadig det samme problem som i FM12. I hver fald her, det samme sker hvis han er host, og jeg sidder på en god forbindelse og en god computer.

Nogle der ved hvordan man får det pis lag væk? Det tager ham 10 min at spille 1 kamp.
Køb en bedre computer.

Selve speeden i net spil er blevet MEGET bedre.... Meeeen så er der bare et KÆMPE problem med at det er så urealistiske ting der sker når man spiller over nettet.. Der er Så kæmpe forskel på at spille alene og så spille over nettet.. resultater og ting der sker i kampene er HELT FUCKED i online delen... Det er faktisk så ringe lavet at jeg kræver mine penge tilbage for det lorte spil.. I singleplayer virker det bare som det skal.. Men da jeg spiller mest over nettet er jeg SYGT utilfreds med hvordan de har lavet det...........
Yeah. Go on. Kræv pengene tilbage. Du får nok succes med det.
Nu når du er i gang, hvorfor lægger du så ikke sag an mod dem?
Logged

Palmos25
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #8: 18 Nov 2012, 15:05 »

Hold da din fede kæft jefe din store klap torsk!!

Fortæller skam bare at spillet er noget værre lort og man BURDE kræve sine penge tilbage.. Så kommer du ind og spiller så skide smart din forpulede ...... !

Og dine dum smarte kommentarer som køb en bedre computer og så videre kan du poste på arto hvor du tydeligvis høre til...

Det med lag har sindsyg meget med jeres internet og gøre.. hvis ham der er server har en dårlig upload speed så vil det ALTID lagge..
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #9: 18 Nov 2012, 16:48 »

Hold da din fede kæft jefe din store klap torsk!!

Fortæller skam bare at spillet er noget værre lort og man BURDE kræve sine penge tilbage.. Så kommer du ind og spiller så skide smart din forpulede ...... !

Og dine dum smarte kommentarer som køb en bedre computer og så videre kan du poste på arto hvor du tydeligvis høre til...

Det med lag har sindsyg meget med jeres internet og gøre.. hvis ham der er server har en dårlig upload speed så vil det ALTID lagge..

Tag den lige med ro.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #10: 18 Nov 2012, 17:30 »

Wow. Bare wow. Jefe svarer jo bare på problemerne. At få pengene tilbage ved vi jo alle er urealistisk.
Logged


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #11: 18 Nov 2012, 17:30 »

Hold da din fede kæft jefe din store klap torsk!!

Fortæller skam bare at spillet er noget værre lort og man BURDE kræve sine penge tilbage.. Så kommer du ind og spiller så skide smart din forpulede ...... !

Og dine dum smarte kommentarer som køb en bedre computer og så videre kan du poste på arto hvor du tydeligvis høre til...

Det med lag har sindsyg meget med jeres internet og gøre.. hvis ham der er server har en dårlig upload speed så vil det ALTID lagge..
/thread
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #12: 18 Nov 2012, 17:36 »

Det lagger helt vildt for min mate når vi spiller og jeg er host. Det er stadig det samme problem som i FM12. I hver fald her, det samme sker hvis han er host, og jeg sidder på en god forbindelse og en god computer.

Nogle der ved hvordan man får det pis lag væk? Det tager ham 10 min at spille 1 kamp.
Det er præcis det samme for mig, når jeg spiller alene er der no problem - når jeg spiller som del af netspil så er den helt gal. Det er faktisk meget værre end i FM12 hvor det ikke var noget problem med Hamachi. Steam er virkelig det værste der findes.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #13: 18 Nov 2012, 17:39 »

Wow. Bare wow. Jefe svarer jo bare på problemerne. At få pengene tilbage ved vi jo alle er urealistisk.
Undskyld, er da helt enig i at Palmos svar er under al kritik og meget lav standard, men altså: Ja, El Jefe svarer "bare", men han gør det altså rimeligt arrogant overfor en mand der er tydeligt frustreret over spillet. Det er måske heller ikke så smart. Jeg tror godt at Palmos ved at han ikke kan få pengene tilbage. Nogen gange så synes jeg altså bare at det virker som om nogen bevidst søger konflikten herinde.
Logged

FC Barcelona

El Jefe
Gæst
 
Sv: Er netspil blevet bedre
« Svar #14: 18 Nov 2012, 17:47 »

Hold da din fede kæft jefe din store klap torsk!!

Fortæller skam bare at spillet er noget værre lort og man BURDE kræve sine penge tilbage.. Så kommer du ind og spiller så skide smart din forpulede ...... !

Og dine dum smarte kommentarer som køb en bedre computer og så videre kan du poste på arto hvor du tydeligvis høre til...

Det med lag har sindsyg meget med jeres internet og gøre.. hvis ham der er server har en dårlig upload speed så vil det ALTID lagge..
Du er satme sød.
Her støtter jeg dig i din hårde kamp mod det onde imperialistiske firma, der bare har tvunget dig til at købe deres spil. Alt du gør er blot at svine mig til.

Oh forresten så har jeg spillet netværksspil på samme netværk, og det er præcis lige så sløvt som over nettet.
Btw hvad er dårlig uploadhastighed? Her er et billede af min hastighed pt. og jeg hoster for en, hvor det kører sløvt.



@Rafinha
Hvorfor er det arrogant? Uddyb, tak. Derudover vil jeg gerne vide, hvilken konflikt jeg søger.
« Seneste Redigering: 18 Nov 2012, 17:50 af El Jefe » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010