home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Real Madrid Club de Fútbol
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid Club de Fútbol  (Læst 12732 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Real Madrid Club de Fútbol
« : 03 Nov 2012, 22:05 »

Real Madrid Club de Fútbol

110 års fodboldhistorie og verdens mest vindende fodboldhold. Det lyder ikke som verdens største udfordring, men alligevel. Målet er for mig at udfordre rivalen fra FC Barcelona på deres hjemmebane - Talentudvikling! Jeg har nemlig en forventning om at satse mere på talenter i fremtiden og at det primært skal være spanske talenter. Enkelte spillere kan dog slippe udenom det "spanske" krav og jeg kunne godt finde på at investere i en Griezmann eller en Phil Jones.

Jeg har "genskabt" min egen taktik a la den jeg brugte i FM12 og den virkede for mig i "frelser udfordringen" med netop Real. Jeg har lavet en offensiv og en defensiv udgave, men nu må vi lige se, hvor meget jeg får brug for den defensive. Målene er klar for første sæson:
- Holde på mesterskabet
- Vinde Copa del Rey med udelukkende unge spillere og reserver
- Semifinale i Champions League

Transfers:
Jeg er meget interesseret i Iñigo Martinez fra Real Sociedad & Alvaro Vadillo fra Betis.. Derudover vil jeg gerne have hente Isco eller Munian ind til holdkortet, mens en lidt mere ukendt spiller spøger i kulissen. Jeg overvejer faktisk at hente Berñat fra Betis, der kun får 2 ½ stjerne i rating. Hans stats tiltaler mig dog og min mavefornemmelse skriger på at købe ham. Han kan være en "billigere" udgave af Sami Khedira, som jeg ikke har den store fidus til og netop Khedira kan være med til at finansiere en del af de før nævnte. Berñats største problem er faktisk prisskiltet på 162.500.000 kroner, men jeg overvejer faktisk bare at smide pengene efter ham - men er vel Real Madrid Rullende Øjne

Nogen der ellers spiller med Real og har gode tips & tricks? Evt. gode bud på spanske talenter Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

jones-gf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #1: 04 Nov 2012, 03:56 »

To gode bud vil være en Suso eller Dani pacheco fra liverpool Smiley
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #2: 05 Nov 2012, 21:47 »

Køb Dani Carvajal tilbage til at spille den højre back Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #3: 07 Nov 2012, 08:47 »

Tak jeg kigger på dem..  Wink

Min start indtil videre;

Real 4:1 Valencia (PD) (Total overlegen - en fejl i kampen førte til mål)

Barcelona 2:2 Real (SC) (Presset i bund - fører dog 2-1 langt ind i overtiden før Messi med en berøring sender Villa bag min bagkæde og han udligner på en velfølt førsteberøring i 90+3. Bittert; men fortjent!)

Getafe 2:1 Real (PD) (Total kollaps; Beñat hiver to unødvendige gule kort og hele holdet har en offday i første halvleg. I anden halveg reddes vi af Casillas og vi får et trøst uden betydning. SKUFFENDE!)

Real 1:0 Barcelona (SC) (Özil serverer en sukkerball ind i boksen, hvor Ronaldo uden problemer hamrer den ind bag Valdes. Holdet havde massivt overvægt i spil og chancer)

Real 3:1 Granada (PD) (9-0 kunne havde været kampens resultat, men Granada bider fra sig og en fejl fra Varane sender en Granada spiller alene igennem med indskiftede Adan. Adan helkikser og bliver tørret på det groveste + at han er tæt på at koste yderligere et mål som stolpen dog tager)

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #4: 08 Nov 2012, 15:20 »

Holdets nye stjernefrø.. har meget store forventninger..


Status på save:

Primera Divison
2. plads efter sytten runder (11 point efter Barca - Messi er ustyrlig og vi er pt. stadig for ustabile.. håber dog på at indhente Barca)

Copa del Rey
Kvartfinalen versus Numancia

Champions League
1/8-finale mod Celtic (uhh.. scary crazy)

Transfers
Ingen ud og kun Iker Munian ind.. Fernando Llorente kommer på fri til sommer, men jeg stadig arbejder på at få Iñigo Martinez og Alvaro Vadillo til klubben Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #5: 08 Nov 2012, 15:50 »

Munian og Llorente, to bestemt spændende køb!

Men så må du da også skulle af ned en angriber, og minimum en mere i offensiven..

Men 11 point efter, den bliver svær at hente Wink men bestemt mulig..
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #6: 08 Nov 2012, 15:58 »

Munian og Llorente, to bestemt spændende køb!

Men så må du da også skulle af ned en angriber, og minimum en mere i offensiven..

Men 11 point efter, den bliver svær at hente Wink men bestemt mulig..

Ikke som det ser ud pt.. Kaka er ude i 4 måneder og Munian skal derfor rotere med Di María og Özil om pladserne som OMV og OMC.. Llorente kommer først til sommer og så om vi se.. Derudover er Benzema skadet i en måned eller to endnu så mon ikke det går..

Nej det er satme mange point.. tabte desværre det første El Classisco på udebane, men regner med revanche og så savner jeg generelt bare noget mere stabilitet.. tabte f.eks. 4-3 til Malaga på udebane, efter at have været foran 0-1, 1-2 og 1-3.. det er satme skidt.. At Alonso røg ud ved 0-1 hører historien med, men alligevel.. ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #7: 08 Nov 2012, 19:53 »

Jaja, men mente også til sommer Wink frem kom dog ikke lige af det jeg skrev..

For hvis alle er klar der, så har du Benzema, Higuain, Llorente og Morata (ved ikke hvor stort talent han er i spillet, som i virkeligheden).

og som OMC: Kaka, Özil, Munian og modric kan jo også spille den..

Men ja, du mangler helt sikkert noget stabilitet Wink hvordan stiller du op?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #8: 09 Nov 2012, 00:24 »

Jaja, men mente også til sommer Wink frem kom dog ikke lige af det jeg skrev..

For hvis alle er klar der, så har du Benzema, Higuain, Llorente og Morata (ved ikke hvor stort talent han er i spillet, som i virkeligheden).

og som OMC: Kaka, Özil, Munian og modric kan jo også spille den..

Men ja, du mangler helt sikkert noget stabilitet Wink hvordan stiller du op?

hehe.. Godt så Wink

Jamen det er jo det.. Det bliver et MEGET stærkt angreb, men jeg tror desværre at Morata ryger tilbage til Castilla eller bliver solgt.. 2 ½ stjerne og han har ikke gjort meget væsen af sig.. han har spillet meget i Copa del Rey og selv mod meget svage modstandere, har han ikke vist mere end en serie 5 spiller.. Så pt... ganske skuffende..

Modric kan også spille den; ja.. men han er primært brugt på MC, hvor han efter en hård start er blomstret op og har vist sig som den klassespiller han er  Thumbs Up

Sådan her..
                                 Angriber

Off. midt V            Off. midt central            Off. midt H

                      Central midt Central midt

Venstre back Midterforsvarer Midterforsvarer Højre back

                                   Keeper


Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #9: 11 Nov 2012, 03:00 »

Første sæson

2'er i ligaen


Vinder af Copa del Rey


Vinder af den spanske Super Cup


Vinder af Champions League


De bedste spillere
-
- -
Logged

- Veni, vidi, vici -

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #10: 11 Nov 2012, 18:09 »

Umiddelbart en godkendt sæson Wink hvor langt endte du efter Barcelona?

Hvordan har du håndteret sommerens handler? Er higuain eller Benzema røget på bekostning af Llorentes ankomst?


Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #11: 11 Nov 2012, 19:17 »

Umiddelbart en godkendt sæson Wink hvor langt endte du efter Barcelona?

Hvordan har du håndteret sommerens handler? Er higuain eller Benzema røget på bekostning af Llorentes ankomst?




Der ligger et ss af tabellen.. hehe.. men tre point.. så noget bedre end de tretten jeg var bagud efter de sytten kampe og jeg smed faktisk mesterskabet ved to udebanenederlag til Espanyol og Real Sociedad.. ticked off

Jeg er faktisk kun kommet til midt i juni.. jeg er så små begyndt at handle, men jeg regner med at holde fast i både Lllorente, Higuaín og Benzema.. Det skal prøves om de ikke kan roteres tilfredse.. hehe.. Peace

Men jeg har netop sikret mig Iñigo Martinez og Khedira er røget til Dortmund for en pæn sjat penge.. sidder med 1,3 milliard i transferbudget.. hehe.. Men det får jeg ikke brugt.. overhovedet.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #12: 11 Nov 2012, 23:32 »

Truppen anno 2013/2014 (2. sæson)


Transfers

+ Ricardo Carvalho & Alvaro Morata er rykket "ned på Castilla for at hjælpe dem tilbage i Liga Adelante Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #13: 15 Dec 2012, 08:36 »

Jeg kan simpelthen ikke få Ronaldo til at virke! Det lyder mærkeligt, men det er sandt.
Jeg spiller Reals 4-2-3-1, hvor Ronaldo spiller venstre kant som inderste angriber (angreb). Derudover har jeg ham sat til  atskyde langskud ofte, og at han skal skære ind i banen.
Alligevel har han ikke scoret i nogen af venskabskampene og heller ikke i ligakampen mod Valencia.

Hjælp!

Tak på forhånd Smiley
Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #14: 27 Dec 2012, 10:18 »

Så har jeg fået startet et spil med Real Madrid!

Jeg har ikke foretaget nogle indkøb endnu, men har solgt Albiol og Kaka!

Spiller en 4-2-3-1, Hvis nogen kendte til min taktik i FM12 (Play like Real), så er det den jeg prøver at genskabe i FM13!

Nogle forslag til talenter eller lign, der vil være gode at købe?
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010