home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Real Madrid Club de Fútbol
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid Club de Fútbol  (Læst 12738 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #15: 27 Dec 2012, 10:31 »

Jeg synes der er positioner i Real der er værd at forstærke. Først og fremmest er jeg dybt skuffet over Pepe's stats i FM13, så der kunne holdet godt trænge til en ung spiller som på sigt kan tage over. Man har selvfølgelig Varane, men jeg synes egentlig der mangler en mere så man på sigt har 3 stærke midterforsvarer. Her kunne Iñigo Martínez eller Kurt Zouma være et godt bud.

Dernæst mangler der selvfølgelig en højreback. Heller ikke Arbeloa's stats synes jeg matcher hans virkelige kvaliteter, så der mangler en forstærkning. Jeg købte Rafael fra United, som har gjort det rigtig godt, men generelt er der jo en anelse mangel på kvalitetsbacks, så det kan nok betale sig at sætte talentjagten ind på denne plads.

Derudover synes jeg der mangler noget større kvalitet på den centrale midtbane. Jeg er ikke super fan af Khedira, men samtidigt er han heller ikke ubruglig. En Arturo Vidal eller Marchisio fra Juventus ville virkelig gå ind og styrke hold i en felt-til-felt-rolle ved siden af enten Modric eller Alonso.

Dernæst synes jeg man mangler et alternativ til Özil på den offensive midtbane med salget af Kaka, og som regel bliver Isco fra Malaga billigt til salg i løbet af første sæson. Et rigtig godt bud som på sigt kan forstærke holdet rigtig meget.
Logged

Vuelve la ilusión

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #16: 27 Dec 2012, 12:59 »

Jeg er helt enig i at højre backen er et problem.. har kigget lidt på Dani Carvalja som de solgte fra i denne sæson, men tror jeg venter til der er spillet en hel sæson og han har fået lidt spilletid. Tror det kunne være nice at få en catarano ind.. Ved bare ikke om han har kvaliteten til real madrid!

Derfor synes jeg også det kunne være spændende at erhverve Javi Martinez eller Juan Mata. På henholdsvis den defensive midtbane, samt alternativ til Özil Wink

Men på Castilla løber Jese rundt som også er OMC, og ham har jeg store forventninger til. Så om jeg skal købe Isco, eller forsøge med evt en Mata/jese skal jeg lige tænke lidt over.

Bruger ikke felt-til-felt spillere så meget, så Vidal og Marchisio bliver nok ikke relevante.

Ellers er sæsons første trofæ sikret, efter at tabe 3-0 på Camp nou, vendte jeg det hjemme med en 4-0 sejr Opstemt

Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #17: 14 Jan 2013, 13:25 »

1. indkøb foretaget i vintervinduet: Mario Götze

Han er kan spille alle 3 offensive pladser (OM C/V/H), så han er en kvalitets afveksling til de tre nuværende! På sigt vil han helt sikkert til spille sig en start plads. fik ham for 325 mil, hvilket jeg ikke synes var helt dumt.

Ligaen føres med 4 point til Barca, så det begynder at ligne noget. Samtidig er spillerne ved at vende sig til taktikken, så det kører fremragene!
Logged

byggenygge
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #18: 14 Jan 2013, 13:50 »

maze fungere din taktik bare ? Opstemt
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #19: 14 Jan 2013, 14:02 »

Nu er den taktik jeg linker til, en taktik for FM12..

Men er igang med at overføre den til FM13, indtil videre fungere den godt synes jeg.

har spillet 35 kampe, 90 mål (2,6 gns.), 36 imod (1 gns.), 11 cleansheets.

har haft 5 nederlag i alt indtil videre, 2 i ChL til henholdsvis Paris og Olympiakos, men begge med reservehold, ligeledes i en pokal kamp med Valencia har.

Har tabt en kamp i ligaen, 3 uafgjorte og 16 sejre.

Også i supercup kampen mod Barca tabte jeg første kamp 3-0 (vandt 4-0 hjemme, så vandt samlet), men der var taktikken ikke helt så indøvet så derfor tror jeg at jeg tabte der.
I ligaen vandt jeg 2-1 ude og Barca, så kan godt slå Barca med den ude Wink

Den er selvfølgelig blevet rettet lidt til, siden de første par kampe.


De 3 bedste målscore:

Ronaldo: 17 mål i 24 kampe
Higuain: 16 mål i 15 kampe
Benzema: 11 mål i 17 kampe
Logged

byggenygge
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #20: 14 Jan 2013, 14:11 »

hvor lang tid går der før du er færdig med den, og til at du ligger den op ? Opstemt
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #21: 14 Jan 2013, 14:18 »

Du kan da for lov til at afprøve den nu, jeg vil råde dig til at sætte kampforberedelserne rigtig højt indtil spillerne er har godt kendskab til taktikken.

Vil rigtig gerne hører feedback på taktikken hvis du har nogle forslag eller lign Wink

http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM13/4-2-3-1%20Play%20Like%20Real%20-%20Maze.tac
Logged

byggenygge
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #22: 14 Jan 2013, 14:20 »

tak, det kan være at du mangler meget at få rettet til ?
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #23: 14 Jan 2013, 14:23 »

Nej, synes egentlig den fungere fint.

Jeg mangler at implementere dødbolde, hjørnespark og frispark, også vil jeg gerne ha' de er lidt mere effektive foran mål. Har mange kampe med 15-20 skud på mål, men kun scoret 1-2 mål ville ikke skade hvis dette blev bedre Wink
Logged

byggenygge
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #24: 14 Jan 2013, 14:24 »

nej okay, men du må lige uploade den endelige når den er klar Opstemt
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #25: 14 Jan 2013, 14:26 »

Det kommer den også Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #26: 14 Jan 2013, 14:44 »

Hvor mange penge fik i i første sæson?
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #27: 14 Jan 2013, 14:51 »

Kan ikke huske hvor mange jeg startede med, men i til vintervinduet i første sæson har jeg 1,3 milliarder!
Logged

byggenygge
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #28: 14 Jan 2013, 15:44 »

maze ved du hvornår du cirka er helt færdig med taktikken ? Opstemt
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Club de Fútbol
« Svar #29: 14 Jan 2013, 15:55 »

Jeg håber at det kan blive i denne uge, men tør ikke love noget Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010