home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Pigetråden..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 Udprint
Forfatter Emne: Pigetråden..  (Læst 95805 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #330: 22 Feb 2015, 21:51 »

Det er det, jeg heller ikke forstår, og det er også en af de ting, jeg vil prøve at snakke med hende om. Ja vi havde kendt hinanden i et år, og så lige pludselig begyndte vi at skrive til hinanden og mødtes osv. Nej der skete ikke noget bestemt. Jeg forhørte mig, om vi ikke skulle finde en dag eller noget, hvor vi skulle være sammen (hun har været hjemme ved mig flere gange - selv sent om aftenen ville hun komme bare for at besøge mig), men lige pludselig skrev hun, at hun havde travlt, og ikke kunne lave noget den næste uge. Det tænkte jeg så, at det var fair nok. I den uge begyndte hun så at ignorere mig, men begyndte lige pludselig at svare igen. Så forhørte jeg om vi ikke skulle finde ud af noget ugen efter for at "langtidsplanlægge" en dag, vi kunne være sammen, men igen siger hun, at hun havde travlt. Fair enough tænkte jeg. Så ignorede hun mig igen, og i går skrev hun så, at hun synes det hele var gledet lidt ud, og at det ikke rigtig har været det samme, og om vi ikke bare skulle acceptere, at det var sådan.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #331: 22 Feb 2015, 21:57 »

Det lyder lidt ligesom hun ikke har lagt det samme i det som dig og at hun ikke gider det alligevel/mere.

Så spørgsmålet er bare om man skal let it go...

https://www.youtube.com/v/kHue-HaXXzg
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #332: 22 Feb 2015, 22:22 »

Let it go. Find en ny og kom videre. Nemmere sagt end gjort. Vil du stadig have hende, så skal hun ligges på is. Hvad end du  gør, så lad være at gøre et fjols ud af dig selv..
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Pigetråden..
« Svar #333: 22 Feb 2015, 23:45 »

Det er det, jeg heller ikke forstår, og det er også en af de ting, jeg vil prøve at snakke med hende om. Ja vi havde kendt hinanden i et år, og så lige pludselig begyndte vi at skrive til hinanden og mødtes osv. Nej der skete ikke noget bestemt. Jeg forhørte mig, om vi ikke skulle finde en dag eller noget, hvor vi skulle være sammen (hun har været hjemme ved mig flere gange - selv sent om aftenen ville hun komme bare for at besøge mig), men lige pludselig skrev hun, at hun havde travlt, og ikke kunne lave noget den næste uge. Det tænkte jeg så, at det var fair nok. I den uge begyndte hun så at ignorere mig, men begyndte lige pludselig at svare igen. Så forhørte jeg om vi ikke skulle finde ud af noget ugen efter for at "langtidsplanlægge" en dag, vi kunne være sammen, men igen siger hun, at hun havde travlt. Fair enough tænkte jeg. Så ignorede hun mig igen, og i går skrev hun så, at hun synes det hele var gledet lidt ud, og at det ikke rigtig har været det samme, og om vi ikke bare skulle acceptere, at det var sådan.

Nu vil jeg ikke tage titlen af Don Juan, men jeg har mine oplevelser med nogle ville sige mange piger

Drop kontakten til hende, ignorer hende.. kvinder vil have hvad de ikke kan få eller hvad de tror de ikke kan få..
Hvis hun så faktisk har følelser for dig, vil hun forsøge at skabe kontakten, og blive lidt desperat efter din tilbedelse som jeg læser det lidt som det er
Du skal IKKE være et røvhul eller en nar, men vis at du ikke er en lille vatnisse som hun kan gøre med hvad hun vil


Nu ved jeg ikke hvor gamle i er, men når I kun har kysset skyder jeg på 14-16 år... hun vil, hvis I fandt sammen, højst sandsynlig blive en ungdoms kæreste som du har i 1-2 år måske,  der er masser af piger du kan bruge tid på i stedet (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #334: 23 Feb 2015, 00:53 »

Hey X!

Nu du er herinde, fik du nogensinde lagt billet ind på hende SIF fanen, der var kæreste med en rocker?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #335: 23 Feb 2015, 07:49 »

Hey X!

Nu du er herinde, fik du nogensinde lagt billet ind på hende SIF fanen, der var kæreste med en rocker?

Selvfølgelig gjorde jeg ikke det. Hun har stadig den der kæreste.
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Pigetråden..
« Svar #336: 23 Feb 2015, 10:40 »

Selvfølgelig gjorde jeg ikke det. Hun har stadig den der kæreste.
Snakker vi om sneboldens kæreste? (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #337: 23 Feb 2015, 11:04 »

Snakker vi om sneboldens kæreste? (:

Det er jeg ret sikker på vi ikke gør.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #338: 23 Feb 2015, 11:16 »

X, få ham til at ligne et svin, få hende til at grine, og bum du er inde !
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #339: 23 Feb 2015, 13:12 »

@xanor

Kort: Glem den kostbare trunte. Brug hverken mere tid og energi på hende.

Lange: Hun virker som om at det har været et moment, hvor hun har nydt din opmærksomhed og interesse. Hun får højst sandsynligt en ny opmærksomhed fra en anden person, hvilket har gjort dig overflødig.

Lad være med at fortælle hende om dine følelser. Det bringer ikke noget godt med sig andet end det kan såre dig mere, hvis ikke du får en respons - og selv hvis du gjorde; så var denne måske negativ.

Bare alene det at hun ikke tager den direkte snak med dig, i stedet for at gøre det over telefonen, siger meget om hvor ækel og sølle person hun er.

Lad være med at tag yderligere kontakt til hende, da du bare udstiller dig selv på en ynkelig måde (forstå mig ret her...).
Du har givet det en chance - hun har misbrugt dig. Tag på en herretur med drengene og tag det som det kommer.

Vælger hun pludselig at tage kontakt til dig, så sig fra. Hendes anden opmærksomhed har droppet hende, og vil bare skuffe dig igen.

Ih, den kærlighed Smiley
Jeg håber at du får styr på følelserne - lad være med at reagere for meget på det og fokuser på andre ting. Træning, venner eller en interesse du har.

Nu ved jeg ikke hvor gamle i er, men når I kun har kysset skyder jeg på 14-16 år... hun vil, hvis I fandt sammen, højst sandsynlig blive en ungdoms kæreste som du har i 1-2 år måske,  der er masser af piger du kan bruge tid på i stedet (:

Eftersom han har været bruger siden 2008,  så er han næppe så ung.
Men de har kun kendt hinanden et år og har kun - så vidt jeg forstår ud fra det han skriver - "været sammen" i en kort periode. Derfor helt naturligt at man kun er på det stadie.

Jeg synes i hvert fald det siger meget om en person hvis man knalder inden for kort tid. Tja - i hvert fald ikke en pige som jeg vil bruge andet til lige at sige "Been there, done that". Er det en pige som jeg er interesseret i, så vil jeg hellere se hvem hun er, end bare at massakrere hendes underliv før jeg nærmest har hørt hendes navn.

edit: jeg synes det er fremragende at en bruger vælger "at blotte" sig på denne her måde og tør at fortælle tingene som det er. Det er sgu cool nok.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2015, 13:15 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #340: 23 Feb 2015, 16:17 »

Tak for rådene! Helt sikkert noget jeg kan bruge

Jeres råd er også dem, man læser rundt omkring på nettet, så det bliver også det, jeg gør.
Vi har ikke kun kysset, burde måske have fremhævet det lidt, men vi har også haft et seksuelt forhold. Det er egentlig også lidt løgn, at vi kun har kendt hinanden et år, vi mødtes på efterskole for et par år siden, hvor vi snakkede lidt - kun som venner, men efter efterskolen snakkede jeg ikke med hende mere. Så møder jeg ind hende i byen, hvorefter vi begynder at snakke sammen og indledte det "forhold", vi nu engang havde. Det er et par måneder siden, det skete. Men for at få det på plads, så er jeg 19, men jeg er ikke så "erfaren" på forholdsområdet, idet jeg altid har været single og kun haft løse forhold til personer.

I fortsættelse af hvad Skovlyst skriver, så er jeg også glad for, at der bliver snakket lidt seriøst og ikke bare gjort grin med dette. Tak for det!
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #341: 23 Feb 2015, 16:25 »

xanor lige en lille krølle til det du skriver, ofte bliver der talt seriøst til et emne, hvis man tydeligvis kan se det er en fellowfreak i nød/han er meget seriøs Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Medina
Gæst
 
Sv: Pigetråden..
« Svar #342: 23 Feb 2015, 20:51 »


I fortsættelse af hvad Skovlyst skriver, så er jeg også glad for, at der bliver snakket lidt seriøst og ikke bare gjort grin med dette. Tak for det!

Sådan er vi bare, det ved du da!
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Pigetråden..
« Svar #343: 24 Feb 2015, 01:04 »

@xanor

Jeg synes i hvert fald det siger meget om en person hvis man knalder inden for kort tid. Tja - i hvert fald ikke en pige som jeg vil bruge andet til lige at sige "Been there, done that". Er det en pige som jeg er interesseret i, så vil jeg hellere se hvem hun er, end bare at massakrere hendes underliv før jeg nærmest har hørt hendes navn.


Nu ved jeg ikke om et år er "kort tid" men altså smag og behag hvad det angår. Wink

X jeg håber du finder en løsning ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #344: 24 Feb 2015, 09:45 »

Nu ved jeg ikke om et år er "kort tid" men altså smag og behag hvad det angår. Wink

De har kendt hinanden i et år, men pludselig sker der en ændring og de begynder så pludselig at kysse (får et seksuelt forhold til hinanden, viser det sig så nu).
Afhængig af omstændighederne, så er det hurtigt, hvis det var med hensigt til at være et seriøst forhold.

1 år (og mindre end det) som parforhold, så er vi enige om, at det er på høje tide at køre den i mål, medmindre man knap nok har forståelse for konsekvensen ved at have samleje.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010