home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 197 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Real Sociedad
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Real Sociedad  (Læst 21145 gange)
robinho10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #30: 12 Nov 2012, 22:10 »

Jeg spiller også med Sociedad, jeg er lige blevet færdig med 1.sæson, sluttede på en 8.plads... Mit hold har været meget svingede, er gået fra at vinde over Barcelona på Camp Nou til at tabe til Celta Vigo på hjemmebane :S - Men en okay sæson... Jeg købte Alex fra Real Madrid Castilla, han har virkelig været god og besidder et kæmpe talent.. fik ham for kun 7mio.. han kan anbefales, hvis du mangler en god billig talentfuld MC Smiley
Logged

TD-TD
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #31: 13 Nov 2012, 10:41 »

Jeg fik købt Joel Chukwuma Obi til midten og Ashley Williams til forsvaret Smiley alt andet havde jeg ikke penge til, pga de vanvittige priser klubberne vil have for deres spillere. Fik også købt et par unge spillere til back pladserne.

Jeg har dog haft en slidt sæson start på anden sæson med 2-2 hjemme mod Hercules, og røg ud af champions league med en samlet sejer på 2-3 til Dynamo Kiev. Det skal lige siges de har haft rødt kort i begge kampe. Ærgeligt ikk at udnytte chancen! Smiley
Logged

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #32: 14 Nov 2012, 15:46 »

Er også startet med denne dejlige klub
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #33: 15 Nov 2012, 15:22 »

Jeg kan ikke få Agirretxe, til at score, jo i en kamp hvor han bankede 2 ind, men nu er jeg begyndt at bruge ifran på toppen i stedet, og han har scoret 4 i mål i de 2 første kampe han har fået fra start Smiley
Efter 12 kampe ligger jeg på 2. pladsen 6 point op til Atletico Madrid, Barca på 3. og Real på 5. Smiley
Vela har scoret 9 mål i ligaen og Griezmann har lavet 7 assist i ligaen..
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #34: 17 Nov 2012, 22:12 »

Har i andre valgt at beholde José Angel efter første sæson? :-)
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #35: 19 Nov 2012, 16:18 »

Manglede en ny udfordring efter mit United-spil, og efter lidt let læsning i denne tråd, besluttede jeg mig for at afprøve Sociedad.

Op til sæsonen har jeg solgt Gonzalo Castro, et salg der kastede 65 millioner af sig, og derudover har jeg valgt at leje Sabri Sarioglu, Nolito og ikke mindst Adam Le Fondre. Jeg stiller op i følgende opstilling, som er en 4-2-3-1:

                   Bravo
Sabri - Gonzalez - Martinez - Angel
          Illarramendi - Pardo
Prieto           Vela          Griezmann
                 Le Fondre

Jeg har svært ved at klage over sæsonstarten, der for mig er budt på følgende resultater:

Barcelona 3-1 Sociedad (Vela)
Sociedad 2-0 Celta (Martinez, Agirretxe)
Mallorca 2-2 Sociedad (Agirretxe, Prieto)
Sociedad 1-0 Zaragoza (Le Fondre)
Levente 0-2 Sociedad (Pardo, Le Fondre)
Sociedad 3-0 Bilbao (Le Fondre, Griezmann, Le Fondre)

13 point af 18 mulige er svært at klage over, og specielt Igor Martinez, Ruben Pardo, Antoine Griezmann og Adam Le Fondre har været stærkt spillende. Med 13 point tilbringer jeg tilværelsen på ligaens andenplads, blot med Barcelona foran mig.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #36: 19 Nov 2012, 18:57 »

Resultaterne fortsætter på utrolig vis efter rivalsejren over Bilbao:

Betis 1-2 Sociedad (Le Fondre, Le Fondre)
Sociedad 2-0 Osasuna (Vela, Prieto)
Valladolid 1-2 Sociedad (Griezmann, Javi Ros 90+4)
Espanyol 2-3 Sociedad (Ros, Agirretxe, Vela)
Sociedad 2-0 Espanyol (Prieto, Prieto)

Med syv sejre i træk er jeg på førstepladsen i ligaen, to point foran Barcelona og tre foran Real Madrid, men med hele syv ned til fjerdepladsen Malaga, som jeg møder i næste opgør. Jeg har fået et par trænge udesejre, først i ligaen, hvor jeg var bagud 1-0 mod både Betis og Valladolid. Specielt opgøret mod Valladolid holdt hårdt, idet Javi Ros i overtiden afgjorde det. Udekampen mod Espanyol var i Copa del Rey, hvor vi leverede endnu et comeback, 2-0 scorede Sergio Garcia til efter 56 minutter, men tre mål på syv minutter sørgede for en udesejr inden returkampen. De to hjemmekampe er blevet vundet komfortabelt.
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #37: 22 Nov 2012, 16:11 »

1 sæson færdig spillet, det blev til en overraskende sejr i pokalturneringen, hvor finalen blev vundet med 2 - 0 mod Malaga, på 2 mål af min topscorer Vela.
I ligaen blev det til en flot 6. plads..

Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #38: 24 Nov 2012, 18:00 »

Indkøbt til 2. sæson:
Chadli - Fri Transfer
Vladimir Weiss - Fri Transfer
Jimmy Nielsen - Fri Transfer
José Ángel - 13 mio.
Hugo Mallo - 75 mio.
Marco Capuano - 28 mio.
Ademilson - Leje
++ Carlos Labrin blev hentet i første januar vindue for 28 mio. han har virkelig gjort det godt i midterforsvaret sammen med Inigo Martinez og er nu 65 mio værd Smiley

Jeg er lige kommet til 1. januar 2014, og ligger på en 6. plads, kun 4 point op til førstepladsen, er røget ud i gruppespillet i euro league, i en gruppe med Kiev, Roma og Montpellier.




Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #39: 25 Nov 2012, 10:59 »

2. Sæson færdigspillet, det blev til en imponerende 3. plads, og dermed champions league til næste sæson !
Carlos Labrin imponerede virkelig og fik en samlet stat i ligaen på 7,87, og var den i  ligaen med højest gnm. vurdering.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #40: 27 Nov 2012, 17:26 »

Så er jeg også hoppet på vognen. Holdet kan man ikke sætte mange fingre på, det er ungt, stærkt og balanceret. Transferbudgettet var lidt fesent, men allerede før vinterpausen gav ejerne mig 67 mio ekstra at leje for. Kort sagt er alt på plads til at man meget hurtigt kan få holdet op i toppen af ligaen.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #41: 28 Nov 2012, 17:53 »

Er færdig med første sæson og det blev til en pæn 3. plads og dermed vigtig direkte kvalifikation til CL. Jeg var heldig at hverken Valencia, Athletic eller Atletico Madrid gjorde det særligt imponerende, hvorfor eneste seriøse konkurrent til 3. pladsen var Sevilla, mens 4. pladsen sjældent var virkeligt i fare. Største stjerne på holdet må næsten have været Carlos Vela, der med 29 scoringer delte topscorertitlen med Messi (der dog havde spillet 10 kampe færre...)

Eneste indkøb i 1. sæson var Ademilson i vinterpausen, han fik dog hurtigt hjemve og nåede dermed kun at være med de sidste 2 måneder, hvor han dog sparkede en 5 mål ind i 6 kampe (heraf kun 4 fra start).

Til 2. sæson er bredden blevet styrket lidt. Vladimir Weiss er kommet ind på en fri transfer, mens Jose Angels lån blev konverteret til et indkøb. Ydermere fik jeg Guiseppe Bellusci billigt fra et nedrykkende Cataniahold, mens Adryan er hentet i Brasilien og Nenad Tomovic blev hentet fra et nedrykkende Fiorentinahold. Der er råd til at hente mere, men alene udviklingen hos mine spillere gør at jeg allerede står bedre end sidste sæson, og med forbedringer på 2 pladser i forsvaret og større bredde fremme på banen, tror jeg kvalifikation til CL næste sæson også burde være nogenlunde sikker. Således er det nu bare at være på udkig efter de helt store stjerner og talenter, så at man kan komme op hvor det bliver rigtigt sjovt, mon ikke det kommer til at tage et par sæsoner dog.

Har nogen af I andre erfaringer med at udvide stadion?
« Seneste Redigering: 28 Nov 2012, 17:56 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #42: 29 Nov 2012, 11:16 »

Er færdig med første sæson og det blev til en pæn 3. plads og dermed vigtig direkte kvalifikation til CL. Jeg var heldig at hverken Valencia, Athletic eller Atletico Madrid gjorde det særligt imponerende, hvorfor eneste seriøse konkurrent til 3. pladsen var Sevilla, mens 4. pladsen sjældent var virkeligt i fare. Største stjerne på holdet må næsten have været Carlos Vela, der med 29 scoringer delte topscorertitlen med Messi (der dog havde spillet 10 kampe færre...)

Eneste indkøb i 1. sæson var Ademilson i vinterpausen, han fik dog hurtigt hjemve og nåede dermed kun at være med de sidste 2 måneder, hvor han dog sparkede en 5 mål ind i 6 kampe (heraf kun 4 fra start).

Til 2. sæson er bredden blevet styrket lidt. Vladimir Weiss er kommet ind på en fri transfer, mens Jose Angels lån blev konverteret til et indkøb. Ydermere fik jeg Guiseppe Bellusci billigt fra et nedrykkende Cataniahold, mens Adryan er hentet i Brasilien og Nenad Tomovic blev hentet fra et nedrykkende Fiorentinahold. Der er råd til at hente mere, men alene udviklingen hos mine spillere gør at jeg allerede står bedre end sidste sæson, og med forbedringer på 2 pladser i forsvaret og større bredde fremme på banen, tror jeg kvalifikation til CL næste sæson også burde være nogenlunde sikker. Således er det nu bare at være på udkig efter de helt store stjerner og talenter, så at man kan komme op hvor det bliver rigtigt sjovt, mon ikke det kommer til at tage et par sæsoner dog.

Har nogen af I andre erfaringer med at udvide stadion?

Vladimir Weiss kommer til at gøre det rigtig godt, han er en stor succes på mit sociedad hold..
Jeg har spurgt om køb at stadion, og det har bestyrelsen gået med til, så er spændt på om det bliver til noget Smiley
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #43: 04 Dec 2012, 13:15 »

Jeg er også startet med Real Sociedad og jeg har taget en helt anden tilgang til det taktikmæssige end hvad jeg normalt ville gøre med en midterklub. Truppen er fantastisk spændende og så elsker jeg at spillerne generelt er meget unge.

Jeg står og skal til Nyborg nu her, men vil dele ud af mine erfaringer, når jeg engang er hjemme torsdag eller fredag.
Logged

welbz is dat guy

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #44: 04 Dec 2012, 13:24 »

Må football-guderne være med dig ! Det kan ikke være sjovt med Nyborg-trip når man står midt i så spændende en spilstart.... Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010