home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 421 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C.  (Læst 75434 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #315: 22 Aug 2013, 19:08 »

Jeg tror på, at han bliver den bedste af dem allesammen. Jeg hiver ham permanent op på førsteholdet næste år. Der skal lige være plads først, men han får Ramires' plads til sommer.
Pff, Ramires. Giv ham den allerede nu  Rullende Øjne
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #316: 22 Aug 2013, 19:51 »

Pff, Ramires. Giv ham den allerede nu  Rullende Øjne
Ramires var ret vigtig for mig, men så blev han skadet i 7-8 måneder, og nu er hans glans forsvundet. Han bliver solgt efter sæsonen. Det passer også fint med, at Zelalem så lige kan få den sidste udvikling på U/18-holdet. Han har desuden været lejet ud til både Aston Villa og Wigan, som gerne ville bruge ham fast.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #317: 11 Sep 2013, 14:49 »

Spiller du stadig med Chelsea Jakob E? Virker til at være et fedt save! Jeg har meget den samme tilgang til spillet som dig, mht talentarbejdet. Kunne du evt smide ss af zalalem op?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #318: 11 Sep 2013, 14:55 »

Kan du ikke smide et SS af Zelalem Jakob?
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #319: 11 Sep 2013, 15:08 »

Jo, det kan I tro. Værsgo.

• Gedion Zelalem

Han bliver en forrygende spiller og udvikler sig godt. Jeg tror, at han indenfor et par sæsoner kan kunne i betragtning til startelleveren. Han får allerede masser af kampe nu dog.

Jeg er nu kommet til femte sæson, og det har indtil videre resulteret i 3/4 mesterskabet og lidt pokaltriumfer hist og her. Champions League er jeg stadig på jagt efter.

Mata er blevet lejet ud efter at have været skadet konstant i 8-9 måneder. Han er desværre faldet rigtig meget i niveau og har nu kun 2½ stjerne. En skam. Men Benfica skulle efter aftale byde 270 millioner for ham efter hans lejeophold er slut, så han bliver med største sandsynlighed solgt. I stedet har jeg købt Mario Götze, mens Marc-André ter Stegen er ankommet på en fri transfer. Jeg har sgu indset, at jeg er en idiot, da jeg ikke behøves nogle af dem, men jeg blev fanget i et svagt moment. Nu skal jeg til at tage stilling til, om de skal starte inde. Det vil ødelægge dele af mit projekt, hvis de gør, men de er også bare helt suveræne.

Jeg tror, jeg sælger dem igen ved første lejlighed, og så bruger dem lidt til at udvikle mine talenter med. Nu må vi se.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #320: 11 Sep 2013, 15:20 »

Han skal sgu nok blive god! Hvad med charly Musonda og bertrand traore, bliver de til noget? Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #321: 11 Sep 2013, 20:12 »

Jo, det kan I tro. Værsgo.

• Gedion Zelalem

Han bliver en forrygende spiller og udvikler sig godt. Jeg tror, at han indenfor et par sæsoner kan kunne i betragtning til startelleveren. Han får allerede masser af kampe nu dog.

Jeg er nu kommet til femte sæson, og det har indtil videre resulteret i 3/4 mesterskabet og lidt pokaltriumfer hist og her. Champions League er jeg stadig på jagt efter.

Mata er blevet lejet ud efter at have været skadet konstant i 8-9 måneder. Han er desværre faldet rigtig meget i niveau og har nu kun 2½ stjerne. En skam. Men Benfica skulle efter aftale byde 270 millioner for ham efter hans lejeophold er slut, så han bliver med største sandsynlighed solgt. I stedet har jeg købt Mario Götze, mens Marc-André ter Stegen er ankommet på en fri transfer. Jeg har sgu indset, at jeg er en idiot, da jeg ikke behøves nogle af dem, men jeg blev fanget i et svagt moment. Nu skal jeg til at tage stilling til, om de skal starte inde. Det vil ødelægge dele af mit projekt, hvis de gør, men de er også bare helt suveræne.

Jeg tror, jeg sælger dem igen ved første lejlighed, og så bruger dem lidt til at udvikle mine talenter med. Nu må vi se.
Interessant at se ham ingame, nu når det ikke er en SI-medarbejder der har lavet ham. Bliver spændende at se hvordan han er i FM14.
Logged

welbz is dat guy

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #322: 12 Sep 2013, 08:31 »

Hej folkens
Jeg spiller med transfer update og har lidt problemer med at følge med i toppen af PrL

de tre taktikker jeg anvender ser følgende ud
http://billedeupload.dk/images/LM5GX.jpg
http://billedeupload.dk/images/CB21o.jpg
http://billedeupload.dk/images/nKtzU.jpg

Jeg tror såmænd ikke det er fordi at taktikken er dårlig, for de følger som udgangspunkt den som Chelsea spiller i virkeligheden.

Men jeg kunne godt et radikalt anderledes alternativ på taktik fronten, så man kunne "tage røven" på de andre storhold - er der nogen som har et bud?

Derudover har jeg problemer med at finde netmaskerne - Eto'o er egentlig ok, men meget svingende, Torres har jeg sendt til PSG, Demba Ba sendt til Man City (hvor han irriterende nok bomber løs) og Lukaku kommer først tilbage fra Everton til sommer.
Det betyder jeg har Eto'o, Schürrle og så har jeg lånt Negredo for en slik hos City.
Jeg har brug for en angriber som kan lave mål, men som ikke "må stjæle" billedet fra Lukaku når han kommer retur.
Jeg er netop nået til januar transfer og har derfor mulighed for at handle. Til rådighed har jeg 290mil kr.

efter transferupdaten er det som om at samtlige store spillere har fået ny kontrakt, for der er virkelig ingen som har kontraktudløb efter 1.sæson og som kan hentes "billigt"

Alternativt, så måske en anderledes måde at træne Eto'o på så han blir mere stabil..

Nogen bud?

Jeg spiller alt for meget uafgjort og taber terræn i toppen af PrL - 3point på til ManU på 2.pladsen og hele 11 point op til City som fører. Oven i hatten har jeg kun 4point ned til Stoke på 4.pladsen
« Seneste Redigering: 12 Sep 2013, 08:33 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #323: 12 Sep 2013, 10:41 »

Hvis du vil have en taktik der virker, så vil jeg anbefale modern warfare 4-4-2.

Det er selvfølgelig slet ikke sådan Chelsea spiller i virkeligheden, men taktikken er ret god og slår både står hold og dårlige hold.

http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2013-tactics-training/111264-modern-warfare-442-a.html

Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #324: 23 Sep 2013, 14:27 »

Nogle der har en god taktik til Chelsea?

Og evt. gode salg / køb?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #325: 02 Okt 2013, 09:28 »

Nogle der har en god taktik til Chelsea?

Og evt. gode salg / køb?

Mht. køb/salg så synes jeg (inden seneste transferupdate) at de mangler en højre wing - Ben Arfa kan anbefales, men vær opmærksom på at han er venstre benet, så han vil trække ind i banen fra sin højre wing. Så hvis du ønsker at spille med brede wings,  så er han måske ikke den bedste - jeg har haft stor succes med ham i et Chelsea save.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #326: 11 Okt 2013, 20:58 »

Er snart ved januar vinduet 3.sæson og er ubesejret i 72 Premier League kampe.

Skifter mellem 2 variationer af 4-2-3-1

På udebane mod store hold bruger jeg 2 def midbaner og wings helt ud på kridtet..

Er jeg på hjemmebane eller bare stor favorit bliver de 2 def midt skubbet op på central midt og de 2 wings kommer ind på banen så jeg kører med 3 offensive midt.

Med god succes..

Udover det er Nathaniel Chalobah fast mand på midten. Han er virkelig THE SHIT på den midbane som bolderobrer.

Jeg har fremtidsikret mine backs med Clyne og Shaw.
Everton rykkede ned i 2 sæson, så der hentede jeg ret billigt både John Stones og Ross Barkley.
Det er sgu lækkert med en del englændere på holdet..
Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #327: 21 Okt 2013, 10:01 »

Starten af 4.sæson er nu på trapperne..

Der er sket lidt i truppen.
Lampard er stoppet og jeg har udnævnt ham til min assistent.
Yderligere på trænerbænken er Drogba kommet ind som angrebstræner.
Jeg syns det er fedt med gamle koryfæer i staben.

Cech ønskede en ny udfordring og er nu solgt til Juve efter Buffon er stoppet - 150mil
Courtois er nu førstekeeper, John Ruddy og Jamal Blackman er backup.

Jack Rodwell er kommet til fra City for 60mil - dejlig billigt - og han er satme god.

Sami Khedira er solgt til Bayern for 250mil - lidt ærgeligt men i takt med at Chalobah udvikler sig så voldsomt så var det nok på sin plads.

El Shawaary(staves) kunne jeg ikke få forhandlet en ny kontrakt med så han er desværre solgt til Monaco for 300mil.

Det betyder jeg har en god sum penge at handle for og det eneste jeg selv synes jeg mangler er en angriber.
Pt. har jeg Lukaku, Welbeck og Schürrle og kunne godt bruge en upcoming start - omvendt er jeg blevet tilbudt Leandro Damiao for 300mil og den tygger jeg lidt på..

Jeg kan smide en SS op af truppen senere. - Måske en af jer kan pinpointe endnu en spiller jeg kunne bruge.
Pressemøderne handler meget om at jeg skal forstærke mig på "key positions" - men jeg tænker at det er fordi mine unge spillere ikke er verdenskendte


Det betyder nu at stille en næsten ren engelsk start-11er, som godt nok ikke er stærkeste opstilling men jeg syns det er fedt med så mange på holdet.

et eks på en opstiling til FA-Cuppen

Ruddy
Clyne - Stones - Cahill- Shaw

Barkley - Chalobah - McEachran - Bertrand

Welbeck - Schürrle
Logged

Love the Blues

Sider: 1 ... 20 21 [22] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010