Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
30 Okt 2024, 07:58
Kenitho
Challenges
The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
Antal Registrerede Brugere:
23444
0 Brugere, 954 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
keiraupton91
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Chelsea F.C.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
22
Forfatter
Emne: Chelsea F.C. (Læst 79471 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
Sv: Chelsea F.C.
«
Svar #195:
11 Feb 2013, 14:03 »
Jamen jeg kan da godt fortælle lidt om min taktik. Den bygger som sagt på korte afleveringer og mange afleveringer før der kommer en afslutning. Jeg har gode pasningsspillere på alle pladser. Derudover er mine to kanter helt vildt gode og blandt spillets bedste. Det er vigtigt at have spillere som passer til taktikken.
Jeg har altså en helt normal fire-backkæde. Mine to backs støder med frem og holder bredden og laver ind i mellem indlæg fra dybden. Min defensive midtbanespiller er oprydderen, han er dog også med i opspillet, hvor han ofte er spilbar. Mine to midtbanespillere er dynamiske og kreative. Den venstre midtbanespiller er lidt mere kreativ end den højre, som mere minder om en felt-felt spiller. Mine to kanter har den kreative frihed til at bevæge sig over store dele af banen. Det er vigtigt at de har et godt drive med bolden og at de kan afslutte, så laver de snildt 10-15 kasser. Min angriber er en dybdeliggende angriber, som falder lidt ned i banen i starten af et angreb for at tilbyde sig. Derefter nærmer han sig boksen, hvor han både kan tage imod indlæg og stikninger i dybden.
Her er holdinstruktionerne:
Det er vigtigt at have forholdsvis hurtige forsvarsspillere og fysisk stærk defensiv midtbanespille, som kan sætte sig igennem.
mama99ai
Førsteholdsspiller
«
Svar #196:
16 Feb 2013, 12:16 »
I 2012/13 sæsonen har jeg brugt
Kenneth Omeruo
i min b/c-kæde – det har resulteret i
14 kampe og 4 indskiftninger
til den blot 19 årige Nigerianer. Jeg har brugt John Terry som hans
tutor
og jeg har trænet ham i positionen som central forsvarsspiller og det må jeg sige har givet pote – her hvor 1. sæson er slut er jeg dybt imponeret over hvor meget hans værdier har rykket sig. Jeg har indsat et billede af hans profil efter sæson 1 hvor jeg har fremhævet de vigtigste egenskaber for en central forsvarsspiller. Han er steget i alle værdier og særligt imponerende synes jeg hans stigning på 8 i determination fra bare 10 til 18!!! Og hans beslutninger er steget fra 13 til 16, positioning også steget med 3 til 15 – selv hans værdier i hurtighed og acceleration er steget . Værdimæssigt ser han rigtig god ud, men min tanke var egentlig at sælge ham her i sommervinduet og så give de kampe han skulle havde haft til Aké og/eller Chalobah.. det må jeg nu overveje ekstra nøje.
mama99ai
Førsteholdsspiller
«
Svar #197:
16 Feb 2013, 12:17 »
Jeg står overfor sæson 2
Udover tanker om hvilke unge spillere der skal have chancen på første holdet tænker jeg naturligvis også meget over sammensætningen af 1. holdet og hvad der skal ske her – det store spørgsmål som jeg overvejer er om jeg skal sælge Torres – han har egentlig haft en god sæson med 29 mål i 43 kampe, men han er en dyr herre med en ugeløn på £175.000 og han er blevet 29 år. Desuden er Neymar blevet unhappy i hans klub og han vil forlange max. £68.000 om ugen og så er han bare 21 år. Et angreb med Falcao, Neymar, Lukaku og Ademílson ville jeg godt kunne være tilfreds med. Udover angrebet, så er jeg sårbar på højre back – Azpilicueta er selvfølgelig 1. valg på pladsen – med et snit på 7.45 er jeg godt tilfreds med ham – så jeg er reelt på udkik efter en back-up . Branislav har spillet pladsen, men han er reelt mere central forsvarsspiller...
whispers
Landsholdsspiller
«
Svar #198:
16 Feb 2013, 13:32 »
Citat af: mama99ai 16 Feb 2013, 12:17
Jeg står overfor sæson 2
Udover tanker om hvilke unge spillere der skal have chancen på første holdet tænker jeg naturligvis også meget over sammensætningen af 1. holdet og hvad der skal ske her – det store spørgsmål som jeg overvejer er om jeg skal sælge Torres – han har egentlig haft en god sæson med 29 mål i 43 kampe, men han er en dyr herre med en ugeløn på £175.000 og han er blevet 29 år. Desuden er Neymar blevet unhappy i hans klub og han vil forlange max. £68.000 om ugen og så er han bare 21 år. Et angreb med Falcao, Neymar, Lukaku og Ademílson ville jeg godt kunne være tilfreds med. Udover angrebet, så er jeg sårbar på højre back – Azpilicueta er selvfølgelig 1. valg på pladsen – med et snit på 7.45 er jeg godt tilfreds med ham – så jeg er reelt på udkik efter en back-up . Branislav har spillet pladsen, men han er reelt mere central forsvarsspiller...
Hvis du kan få neymar så billigt så køb ham
probst
Reserveholdsspiller
«
Svar #199:
21 Feb 2013, 16:13 »
jeg er har afsluttet min 2 anden sæson hvor jeg fik 11 mil til transfer... og nu til 3 sæson har jeg kuan fået 110 mill? jeg har plus på bundlinjen så vil høre om andre har fået det samme eller mere, og hvad jeg evt gør galt?
Mortensen
Lilleputspiller
«
Svar #200:
22 Feb 2013, 12:33 »
Nogle der har erfaringer med en god defensiv taktik til de svære udekampe mod stærkere hold, eksempelvis i en turnering som Champions League, og hvilken spillerrole benytter i til Torres?
mama99ai
Førsteholdsspiller
«
Svar #201:
23 Feb 2013, 16:01 »
2012/13 - Chelsea - (1. sæson)
Første sæson blev startet med at rydde lidt op på holdet og købe forstærkninger til de få pladser hvor truppen manglende lidt dybde. 5 spillere blev købt til, Hatem Ben Arfa, Fellaini, Alex Sandro, Ademílson og Falcao (først i januar vinduet). Hele 30 spillere forlod til gengæld klubben – primært uge spillere der aldrig ville få chancen, men også et par af de etablerede spillere som Malouda, Benayoun, Daniel Sturridge og Ashley Cole. Oriel Romeu blev lejet ud.
Premier League blev vundet med hele 15 points forspring til Arsenal på 2. pladsen. Fordelt på hele sæsonen blev det blot til uafgjort ude mod Arsenal, Man Utd, West Brom, Norwich (både ude og hjemme), samt nederlag til Newcastle, Everton og Liverpool ude. Største sejr kom 9. december hjemme hvor West Brom blev slået 7-1.
Super cuppen blev vundet 3-1 mod At. Madrid, og Community Shield blev vundet med samme cifre mod Man City. I Champions League endte titelforsvaret desværre i semifinalen, hvor Benfica med 6-2 sejr i første kamp gik videre trods et 3-1 nederlag på broen godt 1 uge senere. I League cuppen blev Man Utd endestationen da de i overtiden vandt 2-1 på Old Trafford. Og i VM for klubhold skete det der ikke måtte ske, da Corinthians slog os 2-0 i finalen. Til gengæld blev FA cuppen vundet af Chelsea med hele 5-1 i finalen mod Laudrups Swansea.
Chelseas topscorer i alle turneringer blev Fernando Torres med 29 mål i 43 kampe. Hatem Ben Arfa var den bedste oplægger med hele 20 assists (og 16 mål) i 37 kampe.
Premier League:
1. plads
(30-5-3, 100-25, 95 point). 2. plads Tottenham, 3. plads Man Utd
Euro Super Cup:
vinder
, 3-1 sejr i finalen mod At. Madrid.
Community Shield:
vinder
, 3-1 sejr mod Man City
Champions League:
Exit
i semifinalen – 7-4 sammenlagt sejr til Benfica. Arsenal vandt finalen.
Capital One Cup:
Exit
4. runde – 2-1 nederlag i overtiden mod Man Utd på Old. Trafford
Club World Championship:
2. plads
– 2-0 nederlag til Corinthians i finalen.
FA Cup:
vinder
, 5-1 sejr mod Swansea
Strandby
Landsholdsspiller
«
Svar #202:
23 Feb 2013, 16:04 »
Citat af: mama99ai 23 Feb 2013, 16:01
2012/13 - Chelsea - (1. sæson)
Første sæson blev startet med at rydde lidt op på holdet og købe forstærkninger til de få pladser hvor truppen manglende lidt dybde. 5 spillere blev købt til, Hatem Ben Arfa, Fellaini, Alex Sandro, Ademílson og Falcao (først i januar vinduet). Hele 30 spillere forlod til gengæld klubben – primært uge spillere der aldrig ville få chancen, men også et par af de etablerede spillere som Malouda, Benayoun, Daniel Sturridge og Ashley Cole. Oriel Romeu blev lejet ud.
Premier League blev vundet med hele 15 points forspring til Arsenal på 2. pladsen. Fordelt på hele sæsonen blev det blot til uafgjort ude mod Arsenal, Man Utd, West Brom, Norwich (både ude og hjemme), samt nederlag til Newcastle, Everton og Liverpool ude. Største sejr kom 9. december hjemme hvor West Brom blev slået 7-1.
Super cuppen blev vundet 3-1 mod At. Madrid, og Community Shield blev vundet med samme cifre mod Man City. I Champions League endte titelforsvaret desværre i semifinalen, hvor Benfica med 6-2 sejr i første kamp gik videre trods et 3-1 nederlag på broen godt 1 uge senere. I League cuppen blev Man Utd endestationen da de i overtiden vandt 2-1 på Old Trafford. Og i VM for klubhold skete det der ikke måtte ske, da Corinthians slog os 2-0 i finalen. Til gengæld blev FA cuppen vundet af Chelsea med hele 5-1 i finalen mod Laudrups Swansea.
Chelseas topscorer i alle turneringer blev Fernando Torres med 29 mål i 43 kampe. Hatem Ben Arfa var den bedste oplægger med hele 20 assists (og 16 mål) i 37 kampe.
Premier League:
1. plads
(30-5-3, 100-25, 95 point). 2. plads Tottenham, 3. plads Man Utd
Euro Super Cup:
vinder
, 3-1 sejr i finalen mod At. Madrid.
Community Shield:
vinder
, 3-1 sejr mod Man City
Champions League:
Exit
i semifinalen – 7-4 sammenlagt sejr til Benfica. Arsenal vandt finalen.
Capital One Cup:
Exit
4. runde – 2-1 nederlag i overtiden mod Man Utd på Old. Trafford
Club World Championship:
2. plads
– 2-0 nederlag til Corinthians i finalen.
FA Cup:
vinder
, 5-1 sejr mod Swansea
Super fede bedrifter!
Men eneste jeg har at sige er at : LAV EN BLOG!!!!!!!
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
mama99ai
Førsteholdsspiller
«
Svar #203:
23 Feb 2013, 16:30 »
Jeg ville ikke bruge så meget tid på en blog, så tænkte jeg bare ville smide det ind her i klubtråden
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
«
Svar #204:
26 Feb 2013, 09:43 »
Er der nogen af jer der har startet spil med Chelsea uden at købe/sælge spillere, trænere osv i 1.sæson.?
Altså køre 1.sæson som truppen er fra start.?
Hvis der er, kan PrL vindes med start truppen.? Eller hvad er jeres bedste bedrift med det udgangspunkt.?
Jeg tænker på at starte et spil med ovennævnte udgangspunkt og det er egentlig set i lyset af Chelseas mindre gode sæson, især under Benitez.
Jeg tænker at det må være muligt at vinde PrL med den trup, selv om truppen er lidt tynd på nogle pladser.
«
Seneste Redigering: 26 Feb 2013, 19:08 af Roberto_Baggio
»
Love the Blues
Nekker
Førsteholdsspiller
«
Svar #205:
26 Feb 2013, 10:02 »
Jeg vil mene truppen er stærk nok i første sæson uden indkøb. Din start 11´er er god og når du skal spare spillere som fx. Lampard, Terry og Mata der typisk reagerer negativt på alt for mange kampe, så er mulighederne for rotation ganske god.
Pt spiller jeg med dem og har kun købt Fellaini, ellers er alt andet uændret. Det går rigtig godt med en 4-2-3-1 med kanter, hvor Oscar er helt vild som off.midt (angreb). Eneste ændring i start 11´er er at Fellaini har skubbet Mikel/Ramires ud på bænken, og sammen med Lampard er de to virkelig stærke centralt. Jeg roterer dog en del da jeg spiller med højt pres, og hvis modstanderen er af lidt lettere karakter sparer jeg de bedste.
Samtidig giver det mulighed for at give spillere som Ake, Chalobah, Christensen, Romeu, Bertrand osv gode muligheder for spilletid.
mama99ai
Førsteholdsspiller
«
Svar #206:
26 Feb 2013, 11:23 »
Jeg er enig i at Premier League godt kan vindes med det hold Chelsea starter med. Som Nekker skriver, så skal det gøres ved at udnytte bredden i truppen - du deltager trods alt ekstra mange turneringer grundet CL titlen fra forrige sæson. Men hvis du har tillid til at bredde spillere som Moses, Sturridge, Ryan Bertrand, Romeu og så selvfølgelig de bedste talenter fra reserve og u18 så kan det godt lade sig gøre... spørgsmålet er dog om det ikke vil tage noget af de sjove af spillet at man ikke køber og sælger spillere..
Jeg har opnåede utrolige resultater med nogle af bredde spillernes udvikling ved at anvende tutoring. F.eks. fik jeg ret utrolige resultater ved at lade john Terry tutore en af de unge centerforsvarere på holdet (Kenneth Omeruo) - det kan klart anbefales.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=34453.msg1092137#msg1092137
Held og lykke.
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
«
Svar #207:
26 Feb 2013, 13:13 »
Citat af: mama99ai 26 Feb 2013, 11:23
Jeg er enig i at Premier League godt kan vindes med det hold Chelsea starter med. Som Nekker skriver, så skal det gøres ved at udnytte bredden i truppen - du deltager trods alt ekstra mange turneringer grundet CL titlen fra forrige sæson. Men hvis du har tillid til at bredde spillere som Moses, Sturridge, Ryan Bertrand, Romeu og så selvfølgelig de bedste talenter fra reserve og u18 så kan det godt lade sig gøre... spørgsmålet er dog om det ikke vil tage noget af de sjove af spillet at man ikke køber og sælger spillere..
Jeg har opnåede utrolige resultater med nogle af bredde spillernes udvikling ved at anvende tutoring. F.eks. fik jeg ret utrolige resultater ved at lade john Terry tutore en af de unge centerforsvarere på holdet (Kenneth Omeruo) - det kan klart anbefales.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=34453.msg1092137#msg1092137
Held og lykke.
Tanken er naturligvis at det kun er 1 sæson at der ikke må købes eller sælges spillere.
Jeg er en update fra FM Base så jeg har ikke længere Sturridge men tilgengæld Demba Ba og desværre en Lamps som forlader på fri transfer.
Spillere som er på transferlisten fra start må naturligvis sælges.
«
Seneste Redigering: 26 Feb 2013, 19:09 af Roberto_Baggio
»
Love the Blues
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
«
Svar #208:
27 Feb 2013, 12:18 »
Nå, det er sku ikke verdens bedste start jeg har fået i det her projekt.
Jeg ligger nr 12 efter 7kampe ( 3 sejre, 3 nederlag og 1 uafgjort )
Nederlagene var til Spurs, ManU og Liverpool.
Jeg tabte både Community Shield og Euro Super Cup og ligger nr 3 i min ChL grp som består af Fenerbache, Málaga og Benfica.
Torres har endnu ikke scoret og Demba Ba har kun lavet 1 mål.
Lamps har scoret 1 på straffe men tilgengæld brændt 2.
Det kører ikke rigtigt, det er lidt sværere end jeg troede.
Taktikken er en 4-2-3-1
Boardet siger stadig mit job er sikkert, men jeg tror sku ikke jeg har lang snor igen.
Nu har jeg haft et holdmøde og alle de bærende krafter reagerede godt.
Jeg har nu sat Torres til at træne afslutninger og håber snart han kommer igang.
Love the Blues
mama99ai
Førsteholdsspiller
«
Svar #209:
27 Feb 2013, 12:59 »
Citat af: Roberto_Baggio 27 Feb 2013, 12:18
Nå, det er sku ikke verdens bedste start jeg har fået i det her projekt.
Jeg ligger nr 12 efter 7kampe ( 3 sejre, 3 nederlag og 1 uafgjort )
Nederlagene var til Spurs, ManU og Liverpool.
Jeg tabte både Community Shield og Euro Super Cup og ligger nr 3 i min ChL grp som består af Fenerbache, Málaga og Benfica.
Torres har endnu ikke scoret og Demba Ba har kun lavet 1 mål.
Lamps har scoret 1 på straffe men tilgengæld brændt 2.
Det kører ikke rigtigt, det er lidt sværere end jeg troede.
Taktikken er en 4-2-3-1
Boardet siger stadig mit job er sikkert, men jeg tror sku ikke jeg har lang snor igen.
Nu har jeg haft et holdmøde og alle de bærende krafter reagerede godt.
Jeg har nu sat Torres til at træne afslutninger og håber snart han kommer igang.
Det er jeg ked af at høre - umiddelbart burde en 4-2-3-1 passe godt til holdet som det ser ud fra start. Husk på at der er mange nye på holdet fra sæson 1 - spillere som Oscar, Hazard, Moses, Marin osv. er jo alle "nye" og dermed kan det være du skal fokusere lidt mere på team cohession i din pre-match træning - og så vil det nok også gå bedre når de får spillet lidt mere.
Sider:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
22
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »