home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillernes stats
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Spillernes stats  (Læst 9004 gange)
morten #7
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Spillernes stats
« : 30 Okt 2012, 20:22 »

en tråd til at snakke om spillernes stats, om de er virkelige eller uvirkelige Smiley


Jeg synes f.eks. Marko Marin fra Chelsea har vanvigtige dårlige stats ..
Chelsea vil aldrig købe en spiller der er så dårlig i virkligheden ..

er i enige ? Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillernes stats
« Svar #1: 30 Okt 2012, 20:31 »

Synes forskellen på Ronaldo og Messi er direkte latterlig.
Cristianos 10 tal i koldblodighed grænser til det kriminelle.. man skulle tro en blind mand havde givet ham det 10 tal
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillernes stats
« Svar #2: 30 Okt 2012, 20:31 »

Synes forskellen på Ronaldo og Messi er direkte latterlig.
Cristianos 10 tal i koldblodighed grænser til det kriminelle.. man skulle tro en blind mand havde givet ham det 10 tal

... eller en Barca fan...
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillernes stats
« Svar #3: 30 Okt 2012, 20:38 »

Selv som Barca fan mener jeg da at de tal er latterlige. Helt generelt set burde Ronaldo jo have bedre stats i det meste i forhold til nu.
Logged

FC Barcelona

mikestorbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spillernes stats
« Svar #4: 30 Okt 2012, 21:30 »

Jeg synes f.eks. Marko Marin fra Chelsea har vanvigtige dårlige stats ..
Chelsea vil aldrig købe en spiller der er så dårlig i virkligheden ..

er i enige ? Smiley

Forstår ikke helt hvad du mener? Marin er jo ikke just nogen verdensmand, i hvert fald ikke de kampe jeg har set ham spille for Werder og Tyskland  Smiley
Logged

Én klub, èt Landshold - FC Bayern & Tyskland.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillernes stats
« Svar #5: 02 Nov 2012, 21:58 »

Synes forskellen på Ronaldo og Messi er direkte latterlig.
Cristianos 10 tal i koldblodighed grænser til det kriminelle.. man skulle tro en blind mand havde givet ham det 10 tal
Hans 6 i workrate er også til grin - selvom han slår ud med armene til tider kæmper han bravt, hvor det især er hans træner, der er skyld i hvor langt tilbage han tager del i det defensive arbejde.
Logged

willeo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillernes stats
« Svar #6: 02 Nov 2012, 22:05 »

At Messi har 18 i afslutning mens Papiss Cissé har 20 er virkelig underligt.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spillernes stats
« Svar #7: 02 Nov 2012, 22:19 »

Tja, jeg ved nu ikke om jeg syntes at de stats er så underlige...

Starter vi med Marko Marin, så er han jo langt fra en verdensstjerne, og han har nu engang ganske fine stats i spillet. Han har klart sine spidskompetancer i offensiven, hvor han i FM også har rigtig gode stats. Så jeg syntes nu han er ramt udmærket (med det begrænsede kendskab jeg har til ham)

C. Ronaldo rammer nu også ganske fint. Jeg tror det handler om hvordan vi definere de forskellige egenskaber. At han f.eks. kun har 6 i arbejdsstyrke skal nok ses i lyset af, at han sjældent bidrager i det defensive arbejde. nuvel, han kan nogle gange være god til at tage et tilbageløb, men han bidrager altså sjældent i det defensive arbejde, hvilket jeg tror at egenskaben er et udtryk for. Sagt med andre ord, han skal bruges offensivt i FM, uden defensive pligter what so ever...

Desuden passer det egentlig ganske fint med hans koldblodighed. Jeg har sjældent set ham være koldblodige foran målet. Han plejer jo nærmest bare at hamre til bolden med fuld kraft - Hvilket ikke er et udtryk for at være koldblodig, da han i så fald i stedet vil placere bolden. Tilgengæld har han gode egenskaber i langskud og afslutninger, hvilket også passer bedre til ham..


At Papiss Cisse er en bedre afslutter end Messi er der da intet galt i. Messi er jo markant bedre i koldblodighed, hvilket i sidste ende gør ham til en bedre afslutter - i hvert fald i presset situationer.


Så jeg må indrømme at jeg ikke syntes at det er så skævt igen. Jeg tror mere det er hvordan vi definere de forskellige egenskaber, der gør at man er uenig.
Logged

willeo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillernes stats
« Svar #8: 02 Nov 2012, 22:27 »





At Papiss Cisse er en bedre afslutter end Messi er der da intet galt i. Messi er jo markant bedre i koldblodighed, hvilket i sidste ende gør ham til en bedre afslutter - i hvert fald i presset situationer.



Den køber jeg simpelthen ikke. Cissé er da på ingen måde en bedre afslutter end Messi. Cissé havde en rigtig fin start i Newcastle, men senere havde han en lang måltørke, hvor han simpelthen ikke var god nok inde i boksen. Messi scorede lidt over 70 mål på én sæson, hvis man regner alle turneringer med! Det er jo ikke ene og alene koldblodighed, men mindst lige så meget fordi, at han er sørens dygtig afslutter.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spillernes stats
« Svar #9: 02 Nov 2012, 22:35 »

Nu har Messi også 19 i afslutninger, så det er på ingen måder fordi han er dårlig! Det kombineret med 18 i koldblodighed gør ham også til en hamrende god afslutter, så han kan jo næsten ikke blive bedre...

At Cisse er bedre i afslutninger, er jo ikke ensbetydende med at han scorer flere mål, eller er bedre foran kassen. Det betyder bare at hans afslutninger er af højere kvalitet. Men da han ringere i koldblodighed, så betyder det at når han bliver presset, så vil han ikke være nær så god en afslutter.

Jeg tror ikke at det er helt skudt ved siden af, at Cisse er en bedre afslutter end Messi. hvis de hver især fik et frit skud på mål, så tror jeg at Cisse er bedre til at afslutte.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillernes stats
« Svar #10: 02 Nov 2012, 22:45 »

For mig giver det ingen mening at Van Persie skulle være en ligeså god afslutter som Borini.

Nu hvor klagesangen er igang, syntes jeg at det er grimt at Antonio Valencia kun har 16 i indlæg.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillernes stats
« Svar #11: 02 Nov 2012, 22:53 »

Er jeg den eneste, der finder straffesparksstats ligegyldig?

ALLE de straffe jeg har oplevet indtil nu er blevet brændt, og alle sparket midt i målet. Lige meget om det er mig, eller modstanderen og hvem der sparker osv...
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillernes stats
« Svar #12: 02 Nov 2012, 22:58 »

For mig giver det ingen mening at Van Persie skulle være en ligeså god afslutter som Borini.

Nu hvor klagesangen er igang, syntes jeg at det er grimt at Antonio Valencia kun har 16 i indlæg.

Borini havde en af de bedste conversion rates i Europa sidste år, bedre end Cavani eksempelvis, og mener også, at den var bedre end van Persies. Borini er blevet spillet out-of-position i Liverpool, men hvis man så nogle af træningskampene, så ville man vide hvor god en afslutter han er, og hvor god han er off the ball. Desværre har han ikke de tekniske eller fysiske færdigheder endnu, til at spille på kanten, hvor han har fået spilletid for Liverpool.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spillernes stats
« Svar #13: 02 Nov 2012, 23:02 »

Er jeg den eneste, der finder straffesparksstats ligegyldig?

ALLE de straffe jeg har oplevet indtil nu er blevet brændt, og alle sparket midt i målet. Lige meget om det er mig, eller modstanderen og hvem der sparker osv...

Tja, jeg har også brændt samtlige af mine straffespark. Så mon ikke der er tale om en lille bug?
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillernes stats
« Svar #14: 02 Nov 2012, 23:04 »

Er jeg den eneste, der finder straffesparksstats ligegyldig?

ALLE de straffe jeg har oplevet indtil nu er blevet brændt, og alle sparket midt i målet. Lige meget om det er mig, eller modstanderen og hvem der sparker osv...

Har scoret på alle mine... (Smiley)
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010