home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 336 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Floorball
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Floorball  (Læst 4993 gange)
rasmus94
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Floorball
« : 28 Okt 2012, 23:18 »

hej folkens.

jeg synes ikke jeg kunne finde en tråd om floorball og da jeg selv spiller og er meget interesseret i det, ville jeg rigtig gene hører om der er andre herinde der spiller og i så fald hvor? Smiley

jeg kan selv starte. jeg spiller i Skanderborg killerbees og er op til denne sæson rykket op på førsteholdet. vi har fået en okay start på sæsonen med 2 sejre og 3 nederlag Smiley

« Seneste Redigering: 28 Jan 2014, 16:29 af Roche » Logged

hardi1111
Gæst
 
Sv: floorball.
« Svar #1: 28 Okt 2012, 23:21 »

Har du et link til noget floorball relateret, det kunne da være man skulle tjekke om det er noget som man skal følge med i.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #2: 28 Okt 2012, 23:22 »

hej folkens.

jeg synes ikke jeg kunne finde en tråd om floorball og da jeg selv spiller og er meget interesseret i det, ville jeg rigtig gene hører om der er andre herinde der spiller og i så fald hvor? Smiley

jeg kan selv starte. jeg spiller i Skanderborg killerbees og er op til denne sæson rykket op på førsteholdet. vi har fået en okay start på sæsonen med 2 sejre og 3 nederlag Smiley



Du var heldig  Smiley Jeg spiller Floorball i Herlev og træner to gange om ugen. At sige jeg er interesseret i floorball ville være at overdrive, men jeg synes da det er sjovt nok at se Benløse - Vannelsbæk på Kanal Sport  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

rasmus94
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: floorball.
« Svar #3: 28 Okt 2012, 23:24 »

http://sport45.dk/forside.php og http://kanalsport.dk/ er nok de to sider jeg bruger mest sammen med min egen klubs hjemmeside som er http://killerbees.dk/ Smiley
og jeg synes bestemt det er noget du skal følge med i hvis du er glad for sportsgrene med høj tempo Smiley
Logged

rasmus94
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: floorball.
« Svar #4: 28 Okt 2012, 23:29 »

Du var heldig  Smiley Jeg spiller Floorball i Herlev og træner to gange om ugen. At sige jeg er interesseret i floorball ville være at overdrive, men jeg synes da det er sjovt nok at se Benløse - Vannelsbæk på Kanal Sport  Wink
hvor højt oppe spiller i herlev?
må sige jeg noget hellere vil se de jyske hold spille Wink var lige omkring Brønderslev på vej hjem fra kamp i Hjørring og se det sidste topkampen melem dem og Team Århus. må sige der blev kæmpet til det sidste i den kamp.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #5: 28 Okt 2012, 23:32 »

hvor højt oppe spiller i herlev?
må sige jeg noget hellere vil se de jyske hold spille Wink var lige omkring Brønderslev på vej hjem fra kamp i Hjørring og se det sidste topkampen melem dem og Team Århus. må sige der blev kæmpet til det sidste i den kamp.

Så vidt jeg ved spiller førsteholdet, i 2. division og satser meget på oprykning. Vores hold spiller i den bedste(og eneste) række, hvor vi får slag. Spredningen i rækken er meget stor og efter 3 kampe har vi en mål score på 5-65  Grin Der er dog to hold som vi også vil give prygl. sidst vi spillede mod dem vandt vi 23-0.  Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

rasmus94
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: floorball.
« Svar #6: 28 Okt 2012, 23:40 »

Så vidt jeg ved spiller førsteholdet, i 2. division og satser meget på oprykning. Vores hold spiller i den bedste(og eneste) række, hvor vi får slag. Spredningen i rækken er meget stor og efter 3 kampe har vi en mål score på 5-65  Grin Der er dog to hold som vi også vil give prygl. sidst vi spillede mod dem vandt vi 23-0.  Opstemt
det  er sjældent man hører om kampe, hvor der er nogle der vinder Så klart, men har også selv prøvet noget lignende sidste år, hvor vi slog Karup 21-4 på hjemmebane i 3. division. Smiley 
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #7: 15 Dec 2012, 13:05 »

Tror jeg har spillet det i folkeskolen engang, er det sådan noget ishockey lignende i en gymnastiksal med små mål?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #8: 15 Dec 2012, 13:12 »

Tror jeg har spillet det i folkeskolen engang, er det sådan noget ishockey lignende i en gymnastiksal med små mål?
Der er vist ikke nogen af os her der ikke har spillet "hockey" i idræt i folkeskolen. Dybest set ligger den form for hockey sig meget tættere op af Floorball end rigtig Hockey. Nu ved jeg ikke hvad du kalder små mpl, men så vidt jegf ved er de cirka samme størrelse som et Ishockey-mål.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #9: 15 Dec 2012, 15:53 »

Hockey spilles udendørs på en stor bane (vistnok omkring 90 m x 55 m), hvor er der 11 spillere på banen for hvert hold.
Floorball spilles indendørs på en 40 m x 20 m bane, hvor der blot er 6 spillere på banen for hvert hold.

De hører begge under "hockey-familien", så det er ikke helt forkert at sammenligne dem Smiley

Har selv spillet floorball i flere år for Benløse, og har også fået en enkelt kamp eller to i den bedste danske seniorrække Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #10: 30 Sep 2013, 16:08 »

Er der nogen herinde der spiller floorball udover mig altså? Og så de to der allerede har lagt ind i denne tråd. Hvis der er, ville jeg lige høre om der er enkelte mærker i kan anbefale særligt, når man skal ud og købe en ny stav. Min gamle er efterhånden blevet lige kort og blød nok...Smiley
« Seneste Redigering: 30 Sep 2013, 16:12 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #11: 30 Sep 2013, 16:12 »

Er der nogen herinde der spiller floorball udover mig altså? Hvis der er, ville jeg lige høre om der er enkelte mærker i kan anbefale særligt, når man skal ud og købe en ny stav. Min gamle er efterhånden blevet lige kort og blød nok...Smiley

Jeg spiller floorball Smiley

I vores klub bruger vi Salming, men ellers har jeg hørt godt om Fatpipe.

Det skal lige siges at jeg er goalie, så jeg bruger ikke selv stav Smiley

Hvor spiller du?
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #12: 30 Sep 2013, 16:17 »

Jeg spiller floorball Smiley

I vores klub bruger vi Salming, men ellers har jeg hørt godt om Fatpipe.

Det skal lige siges at jeg er goalie, så jeg bruger ikke selv stav Smiley

Hvor spiller du?
Ja, se det sidste er sådan set ret svært ar svare på  crazy Jeg har spillet næsten to år I Herlev FC, men her i sommer blev mit hold så opløst så jeg har overvejet mine muligheder. Nu prøver jeg så at se om jeg kan få en plads hos 2.seniorerne, og ellers må jeg jo rykke til en anden sjællandsk klub. Problemet er bare lidt at niveauet på alle hold i min årgang er for højt til mig  crazy

Har bestemt ikke hørt noget dårligt om Salming omend jeg tror at de laver lidt mere robuste og tunge stave end mærker som eks. Exel. Jeg prøver og se om der er noget Salming der er pengene værd.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #13: 30 Sep 2013, 16:33 »

Ja, se det sidste er sådan set ret svært ar svare på  crazy Jeg har spillet næsten to år I Herlev FC, men her i sommer blev mit hold så opløst så jeg har overvejet mine muligheder. Nu prøver jeg så at se om jeg kan få en plads hos 2.seniorerne, og ellers må jeg jo rykke til en anden sjællandsk klub. Problemet er bare lidt at niveauet på alle hold i min årgang er for højt til mig  crazy

Har bestemt ikke hørt noget dårligt om Salming omend jeg tror at de laver lidt mere robuste og tunge stave end mærker som eks. Exel. Jeg prøver og se om der er noget Salming der er pengene værd.

Ok - det er ikke lang tid siden vi spillede træningskamp med Herlevs 1. hold Smiley

Ikke mange floorballspillere man træffer rundt omkring Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #14: 30 Sep 2013, 17:53 »

Jeg går med tanker om at starte op. Jeg kender mange indenfor floorball-miljøet og jeg er i løbet af den seneste måned blevet inviteret til prøvetræning i Vanløse fra landets bedste række, Herlev fra landets næstbedste række samt Lyngby fra den tredjebedste række! Så der er muligheder nok! Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010