home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Floorball
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Floorball  (Læst 5008 gange)
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #15: 30 Sep 2013, 17:58 »

Jeg går med tanker om at starte op. Jeg kender mange indenfor floorball-miljøet og jeg er i løbet af den seneste måned blevet inviteret til prøvetræning i Vanløse fra landets bedste række, Herlev fra landets næstbedste række samt Lyngby fra den tredjebedste række! Så der er muligheder nok! Opstemt

Do it! Det er en rigtig fed sport, som er i stor vækst.

Og så er landets bedste række jo lige blevet landsdækkende, så det er super fedt Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #16: 30 Sep 2013, 18:00 »

Do it! Det er en rigtig fed sport, som er i stor vækst.

Og så er landets bedste række jo lige blevet landsdækkende, så det er super fedt Smiley

Jep, det er dog primært det, der holder mig fra at tage til Vanløse... Jeg gider satme ikke at drøne til Nordjylland for egen lomme i tide og utide  funny
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #17: 30 Sep 2013, 18:04 »

Jep, det er dog primært det, der holder mig fra at tage til Vanløse... Jeg gider satme ikke at drøne til Nordjylland for egen lomme i tide og utide  funny

Selvfølgelig Smiley det skulle også bare vise hvor langt sporten er kommet Smiley

Jeg tager nu gladeligt til det jyske fem gange i løbet af sæsonen Smiley
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #18: 20 Okt 2013, 21:08 »

Hvis der er nogle freaks herinde, som kunne tænke sig at følge lidt med i den bedste danke floorballrække, Unihoc Ligaen, så er det ikke så svært Smiley

Kanal Sport sender ofte kampe fredag aften, både i TV og på deres hjemmeside.

Følgende kampe er valgt som TV-kampe:

23/10 // Team Aarhus - AaB Floorball
15/11 // Benløse FC - Frederikshavn Blackhawks
22/11 // BFC Vendsyssel - Team Aaarhus
6/12 // Benløse FC - Rødovre FC
11/1 // Pokalfinaler
24/1 // Frederikshavn Blackhawks - Team Aarhus
7/2 // Benløse FC - Vanløse Floorball
14/2 // BFC Vendsyssel - Frederikshavn Blackhawks
21/2 // Frederikshavn Blackhawks - Benløse FC
Ukendte datoer // Slutspil
5/4 // DM Finaler

Har man ikke Kanal Sport i sin TV-pakke, kan kampene ses lige her.

Stilling, resultater og kampprogram kan findes her.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #19: 28 Jan 2014, 16:11 »

Så er det nu vi spiller vores meget afgørende 1. Puljekamo i VM-kvalifikationen. I skrivende stund er vi foran 3-2 mod Tyskland og der er pausen mellem 2. Og 3. Periode. Vinder vi denne kamp står vi med gode chancer for at indløse VM-billet. Kampen kan ses på IFFs livekanal på youtube.

Er der desuden ikke lige et crewmedlem der kan lave tråden med stort begyndelsesbogstav og fjerne punktummet? crazy
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: floorball.
« Svar #20: 28 Jan 2014, 16:30 »

Så er det nu vi spiller vores meget afgørende 1. Puljekamo i VM-kvalifikationen. I skrivende stund er vi foran 3-2 mod Tyskland og der er pausen mellem 2. Og 3. Periode. Vinder vi denne kamp står vi med gode chancer for at indløse VM-billet. Kampen kan ses på IFFs livekanal på youtube.

Er der desuden ikke lige et crewmedlem der kan lave tråden med stort begyndelsesbogstav og fjerne punktummet? crazy

Selvfølgelig, det er nu gjort! Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Floorball
« Svar #21: 03 Okt 2014, 20:59 »

Om lige godt 2 måneder skydes VM i Floorball igang i Göteborg, og endnu en gang med dansk deltagelse. Vil man have billetter til arrangementet, skulle der stadig være nogle tilbage.

Personligt har jeg været så heldig at få billetter til 7.December hvor Danmark spiller slutrundens anden kamp, og Sverige sin første mod Finland. Jeg kan kun opfordre til at man tager over og oplever julestemningen nu det ikke er særligt langt væk. Og da slet ikke hvis man er fra Frederikshavn, hvad det meste af Floorball-Danmark vist er Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010