home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Bayern München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München  (Læst 6809 gange)
mikestorbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Bayern München
« : 27 Okt 2012, 15:00 »

Så er jeg startet op med "stern des südens" så jeg syntes det var tid til at starte en tråd op hvor vi kan dele vores erfaringer med denne fantastiske klub.
Logged

Én klub, èt Landshold - FC Bayern & Tyskland.

Kemiskdild
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #1: 29 Okt 2012, 15:27 »

Min første sæson, endte med the double, tabte desværre kvartfinalen i ChL mod Shakhtar. Eneste køb var Demba Ba, da deres trup er rimelig fuldendt!

Opstart til anden sæson, er jeg igang med at få en solid midterforsvar (Overvejer Agger)
Logged

~~~~~~~~~~ YNWA ~~~~~~~~~~

mikestorbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #2: 01 Nov 2012, 15:41 »

Vandt the double og tabte Champions league semifinalen, en god første sæson  Thumbs Up
Logged

Én klub, èt Landshold - FC Bayern & Tyskland.

Mortensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #3: 22 Jan 2013, 15:33 »

Kan se der ikke er mange der har skrevet om Bayern i FM13, så jeg vil da gerne dele mine erfaringer so far..
Well.. Jeg startede ud med at tabe min tre første venskabskampe, henholdsivs 6-1, 4-0, og 3-0. Hvilket var til min store frustration!  Sur (Det skal dog tilføjes at spillerne er i en virkelig dårlig fysisktilstand i opstarten)

Jeg var rimelig hårdt ramt, da både Goméz og Mandzukic, var skadet. Jeg besluttede mig for at hente Demba Ba fra Newcastle for 65 mil, og han blev eneste signing i vinduet. Til min første ''vigtige'' kamp, var mine spillerne kommet i bedre form, og jeg slog Dortmund 3-0 i Super Cuppen, med to mål fra Ba. Jeg har indtil nu, spillet 6 kampe i ligaen og vundet dem alle. Pizzaro har været en af mine bedste spillere, med 4 mål og et oplæg, han blev dog desværre skadet i forrige kamp mod Fürth, så jeg spillede med Mandzukic fra start i min seneste kamp mod Hoffenheim, her blev det til et smukt hattrick og et oplæg, da jeg vandt 5-0.  Smiley
« Seneste Redigering: 22 Jan 2013, 15:35 af Mortensen » Logged

Breezer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #4: 24 Jan 2013, 22:39 »

Kan se der ikke er mange der har skrevet om Bayern i FM13, så jeg vil da gerne dele mine erfaringer so far..
Well.. Jeg startede ud med at tabe min tre første venskabskampe, henholdsivs 6-1, 4-0, og 3-0. Hvilket var til min store frustration!  Sur (Det skal dog tilføjes at spillerne er i en virkelig dårlig fysisktilstand i opstarten)

Jeg var rimelig hårdt ramt, da både Goméz og Mandzukic, var skadet. Jeg besluttede mig for at hente Demba Ba fra Newcastle for 65 mil, og han blev eneste signing i vinduet. Til min første ''vigtige'' kamp, var mine spillerne kommet i bedre form, og jeg slog Dortmund 3-0 i Super Cuppen, med to mål fra Ba. Jeg har indtil nu, spillet 6 kampe i ligaen og vundet dem alle. Pizzaro har været en af mine bedste spillere, med 4 mål og et oplæg, han blev dog desværre skadet i forrige kamp mod Fürth, så jeg spillede med Mandzukic fra start i min seneste kamp mod Hoffenheim, her blev det til et smukt hattrick og et oplæg, da jeg vandt 5-0.  Smiley


Hvordan spiller du?
Jeg spiller med 4-2-3-1 med fløje, og så spiller jeg Stift/Balanceret, og Standard/Kontroller, resten standard
Logged


Mortensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #5: 28 Jan 2013, 16:47 »

Her får du et SS af min taktik!


« Seneste Redigering: 28 Jan 2013, 16:49 af Mortensen » Logged

Mortensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #6: 01 Feb 2013, 16:04 »

Så blev jeg færdig med min første sæson i den tyske storklub. Det blev desværre kun til en liga titel. Tabte pokalfinalen 1-0 til Gladbach, og røg ud til Barca i Champions League kvartfinalen med et sammenlagt nederlag på (9-7)  Sur Spillede ikke prangende i ligaen, Gómez blev min mest scorende spiller i ligaen med skuffende 10 mål, hvor imod Schalke's Huntelaar bombede hele 31 kasser   Sur

Liga:



Jeg lavede ingen transfers, i Januar-vinduet, men har til gengæld handlet lidt ind, her til sommer.

Transfer:



Jeg fået det her bæst af et talent, fra egne rækker der er 202 cm. Håber han bliver til noget!  Thumbs Up



Sidst men ikke mindst, købte jeg dette sindsyge talent fra Dortmund - 34 mil.  Shockeret Shockeret


Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #7: 01 Feb 2013, 16:52 »

Voldsomt at være 202 cm høj når man er 14 år gammel  Wink
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Mortensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #8: 01 Feb 2013, 16:56 »

Voldsomt at være 202 cm høj når man er 14 år gammel  Wink

Ja, det må man sige  Rullende Øjne
Logged

jacobkg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #9: 02 Feb 2013, 20:52 »

Voldsomt at være 202 cm høj når man er 14 år gammel  Wink
[/quote

Det er også voldsomt at være på U21 landsholdet når man er 14 år gammel Opstemt
Logged


Da vi stadig var gode <3

Mortensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #10: 26 Feb 2013, 13:41 »

Synes lige jeg vil komme med en lille opdate omkring mit save med Bayern, hvor jeg er nu i gang med min tredje sæson.
Igen vandt jeg den tyske Bundesliga, hvilket igen kun blev mit eneste trofæ  Sur
Jeg nåede en Semi-finale i Champions League, hvor jeg pænt sagt blev smadret af United og i den tyske pokal-tunering blev det også til et exit i Semifinalen mod et stærkt Gladbach hold.

Shaqiri, Badstubber, Javi Martinéz må siges at gøre det fantastisk, behold dem! I sidste sæson købte jeg som sagt David Luiz, han er virkelig også en solid forsvarsspiller og kan klart anbefales til Bayerns hold  Thumbs Up

Ligastillingen:



Sommertransfers til den nye sæson:



Følte mig nødsaget til at købe Ter Stegen, da Neuer er ude i 9-10 måneder...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #11: 25 Jul 2013, 21:20 »

En velfungerende defensiv gør at jeg dominerer ligaen totalt, er endog ubesejret helt tilbage fra April i ligaen, men ja jeg ligger nummer 1 i min første hele sæson i klubben siden jeg overtog den sovende kæmpe.



Er der andre der er igang med giganten?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #12: 25 Jul 2013, 21:29 »

En velfungerende defensiv gør at jeg dominerer ligaen totalt, er endog ubesejret helt tilbage fra April i ligaen, men ja jeg ligger nummer 1 i min første hele sæson i klubben siden jeg overtog den sovende kæmpe.



Er der andre der er igang med giganten?
Hvilken taktik bruger du siden du kan formå at holde modstanderen fra at score mod dig?
Logged

Gybtensar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #13: 25 Jul 2013, 21:32 »

En velfungerende defensiv gør at jeg dominerer ligaen totalt, er endog ubesejret helt tilbage fra April i ligaen, men ja jeg ligger nummer 1 i min første hele sæson i klubben siden jeg overtog den sovende kæmpe.



Er der andre der er igang med giganten?

Hvilke spillere har du købt/solgt og hvordan får du dog stillet sådan en betondefensiv?

Jeg overvejer selv at mit sidste spil inden det nye FM kommer, skal være med hjerteholdet fra München.  Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #14: 25 Jul 2013, 22:41 »

Har kun meget få rigtige spillere tilbage på holdet, er jo nået nogle sæsoner frem i det save der.

Har ter stegen på mål som har 8 clean sheets so far, og har så oftest en almindelig 4 back kæde (har spillet ca 1/3 af kampene med et tremands forsvar på grund af skader). Men taktikken er som følger:

MM
VB CB CB HB
DM
MC MC
V-kant H-kant
Bo

Til denne opstilling bruger jeg ofte en let dyb forsvarslinie, samtidig med jeg spiller med lange afleveringer.

Jeg har endog ikke kunnet hente de helt store stjerner til klubben fordi den har sejlet indtil jeg overtog den, så mine regens er fra 2. hylde eller lavere, men får kørt en masse udskiftninger så de hele tiden har energi.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010