home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 96588 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #15: 01 Nov 2012, 16:52 »

Spiller i betaen eller er i nogle af dem der har haft spillet en lille uges tid ? Opstemt
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #16: 01 Nov 2012, 16:53 »

Der er ikke nogen der kan spille andet end betaen, selvom du har fået spillet for tidligt, giver det kun adgang til betaen.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #17: 02 Nov 2012, 10:22 »

Nå så er jeg klar til anden sæson efter en fantastisk slutspurgt nåede jeg 2. pladsen. Chelsea måtte nøjes med 5. pladse, karma is a bitch, og Arsenal blev kun nummer 7 og endte derfor med ikke at skulle spille noget som helst europæisk  funny efter kun 31 runder havde City sikret sig mesterskabet og de to sidste i CL blev UTD og Stoke.

Smuttet er Friedel (fri), Tom Huddlestone (8,5 mio.), Clint Dempsey (5,5 mio.), Demba Ba (14 mio.), Mousa Dembélé (12,5 mio.) og Emmanuel Adebayor (8 mio.)

Ind er så kommet Radamel Falcao (38,5 mio.), Isco (24,5 mio.), Vincent Enyeama (lån)

Isco ville jeg bare have, han underskrev desværre en ny kontrakt 7 dage før jeg fik transferbudgettet og hans frikøbsklausul steg derfor desværre fra 17,5 til 24,5, jeg håber på efter at han tyndet ud i truppen at de unge kan få en chance.

Min opstilling vil nok blive:
                 Lloris
Walker - Caulker - Vert - Ekotto
         Parker - Banega
      Lennon - Isco - Bale
                 Falcao

Derudover fik jeg et ønske igennem der gør at Hoddle Stadium med plads til knap 50.000 mennesker i 2014.

Så nu skal jeg bare i gang med træningskampene og se hvad holdet kan, målet er at sikre endnu en omgang CL fodbold...

Hvordan har Caulker udviklet sig siden du allerede nu bringer ham i start 11.
Her står det nye stadion klar til 2 sæson. Men ret urealistisk det kan bygges på et år må man sige.
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #18: 02 Nov 2012, 16:24 »

Så er første sæson færdig, den var meget godkendt synes jeg. Det blev til en FA Cup sejr, og anden pladsen i ligaen lige efter City. Så jeg er godt tilfreds.

Jeg har også hentet godt ind på transfermarkedet.
Jeg har hentet:
Cabaye - 152 mio
Subotic - 130 mio
Nainggolan - 85 mio
Isco - 162 mio
Baines - 135 mio
I alt: 660 mio

Har solgt for 275 mio. Blandt anden Huddlestone for 100 mio til City.

Det var så min første sæson, som jeg synes er godkendt Smiley

Glemte lige at Llorente kommer til sommer!
« Seneste Redigering: 02 Nov 2012, 16:27 af nikl0707 » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #19: 02 Nov 2012, 16:58 »

Hvordan har Caulker udviklet sig siden du allerede nu bringer ham i start 11.
Her står det nye stadion klar til 2 sæson. Men ret urealistisk det kan bygges på et år må man sige.

Har ligesom jeg gjorde det i sidste års udgavet startet med at sætte Dawson på knægten, dette gjorde igen i år at hans målrettethed steg fra 15 til 17. Derudover er han en stjerne når det kommer til dødbolde, nu har jeg ikke fået taget mig sammen til at gøre mere ved det endnu, men knægten kommer næsten altid højest og er en trussel. Hans stats taget i betragtning og efter hvad spejderne siger (op i ***** med dem) så burde det også være Kaboul og Vert der skulle spille, men Caulker spiller næsten til 7+ i alle kampe. Giv ham tid og chancer så bliver han klasse, han har allerede i starten af anden sæson spillet sig til sin første landskamp.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #20: 02 Nov 2012, 19:43 »

Okay, ja her er han 4 valg i 1 sæson. Dog fast makker til dawson i alt andet end liga kampe.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #21: 03 Nov 2012, 10:30 »

Okay, ja her er han 4 valg i 1 sæson. Dog fast makker til dawson i alt andet end liga kampe.

Jeg solgte Dawson i januar, Ekotto var skadet i to måneder i foråret så der spillede vert venstre back, men jeg vil gerne give de unge en chance og med så gode erfaringer jeg havde med ham i sidste spil, synes jeg det er velbegrundet og han skuffer ikke!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #22: 03 Nov 2012, 10:36 »

Klart nok Smiley ja jeg burde forsøge ny taktik her skraber kun sejrene hjem men nå det er jo sejre.

Røg dog lige ind i en 5-1 snitter mod city
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #23: 03 Nov 2012, 10:54 »

Klart nok Smiley ja jeg burde forsøge ny taktik her skraber kun sejrene hjem men nå det er jo sejre.

Røg dog lige ind i en 5-1 snitter mod city

Det skal du ikke være ked af Wink Jeg har efter 4 kampe af anden sæson kun 5 point og ligger helt nede som nummer 13, men startede også utrolig svagt ud sidste sæson...
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #24: 03 Nov 2012, 13:07 »

Er som sædvanligt også startet med Spurs, hvor jeg sjældent skifter så meget ud i spillertruppen i starten og ærgrede mig lidt over jeg havde midler i starten af sæsonen, men så var der jo råd til at skifte trænerstaben uden at kigge i jobcentret.
Skilte mig af med Jenas og Friedel, da de begge får høj løn uden at de får megen spilletid. Ind kom Mario Götze som eneste mand og egentligt imod mine principper, da jeg gerne ville se Dempsey og Gylfi inde centralt, men så må de spille lidt på højre og venstre midtbane i min 4-4-1-1. Han kostede også hele kassen (måske kunne jeg få ham billigere?) på 37 mio euro og ikke nok med det, så står der et nyt stadion klar om nogle sæsoner med plads til små 50.000 tilskuere! Hævet Øjenbryn
Min første betydningsfulde kamp var mod ærkerivalen i rødt hjemme og 5-1 sejrede vi med Lennon som hattrick-skytte. At Vermaelen så rødt efter 26 min ved 1-0 er jo ligegyldigt Peace
Siden er det blevet til max point efter 4 kampe og sejr ude mod Derby i liga cuppen. Så alt i alt en positiv start, bortset fra Bales 5-6 ugers skade...
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #25: 04 Nov 2012, 18:34 »

Nu er jeg selv startet med Spurs og kan se der er flere af jer der har fået nyt stadion, hvilket er super nice jo Smiley Nu tænker jeg så bare, hvordan var jeres økonomi mens det blev bygget? I 12'eren fik jeg nemlig nyt stadion og der var der et kæmpe underskud hver måned, hvilket jeg ikke har lyst til igen.

Så kunne var rart hvis der var nogen af jer der kunne fortælle det Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #26: 04 Nov 2012, 18:41 »

Jeg har minus 45 mill pund i kassen med 3 runder ige
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #27: 04 Nov 2012, 18:46 »

Det er alligevel også en god sjat :S
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #28: 04 Nov 2012, 18:49 »

Det må man sige ja til
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #29: 04 Nov 2012, 18:51 »

Kan det overhovedet betale sig at bygge nyt stadion?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010