home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 96723 gange)
Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #465: 12 Aug 2013, 12:21 »

Køb Varane til midterforsvaret Opstemt

Ja, Varane er virkelig god. jeg ved ikke hvor meget Real Madrid forlanger for ham, men kan jo evt. foreslå en byttehandel nu når de var ude efter Verthongen.

Tak for det gode råd! Wink
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #466: 12 Aug 2013, 13:04 »

Foretrækker du Carvajal på højre back fremfor Kyle Walker?? nu har jeg selv brugt Kyle Walker fast på den plads i 3 sæsoner og han har gjort det fremragende!

Et andet spørgsmål; er Luke Shaw god nok til din start-11'er? Spiller du med opdateret database? Han er nemlig pivringe uden opdateret database, hvis du spørger mig.

Men et par gode sæsoner du har haft Smiley
Jeg har spillet én kamp i sæsonen indtil videre, så jeg er ikke 100% på hvem jeg vælger til backpositionerne, men Walker har på det seneste været utilfreds og derfor har jeg valgt at bænke ham og bruge Carvajal i stedet for. Luke Shaw er vurderet højt, men har kun set ham i venskabskampene indtil videre. Alt andet lige vil jeg vurdere ham til at være bedre end Jetro Willems (De er begge 18 år), men der er stadig stor konkurrence på backpladserne.
Og nej, jeg spiller ikke med opdateret database Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #467: 12 Aug 2013, 13:36 »

Jeg har spillet én kamp i sæsonen indtil videre, så jeg er ikke 100% på hvem jeg vælger til backpositionerne, men Walker har på det seneste været utilfreds og derfor har jeg valgt at bænke ham og bruge Carvajal i stedet for. Luke Shaw er vurderet højt, men har kun set ham i venskabskampene indtil videre. Alt andet lige vil jeg vurdere ham til at være bedre end Jetro Willems (De er begge 18 år), men der er stadig stor konkurrence på backpladserne.
Og nej, jeg spiller ikke med opdateret database Smiley

Fair nok Smiley Jeg har dog også læst flere steder at Luke Shaw bliver rigtigt god på sigt. Det samme gør Jetro Willems - jeg har dog aldrig selv haft nogen af dem på mine hold.
Går udfra Walker er utilfreds fordi han gerne vil skifte klub? Jeg tror det er muligt at score en pæn sum for ham, hvis man skyder ham af.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #468: 12 Aug 2013, 14:37 »

Fair nok Smiley Jeg har dog også læst flere steder at Luke Shaw bliver rigtigt god på sigt. Det samme gør Jetro Willems - jeg har dog aldrig selv haft nogen af dem på mine hold.
Går udfra Walker er utilfreds fordi han gerne vil skifte klub? Jeg tror det er muligt at score en pæn sum for ham, hvis man skyder ham af.
Ja, han vil gerne skifte klub, men jeg tror at jeg har fået ham på andre tanker Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #469: 12 Aug 2013, 15:02 »

Ja, han vil gerne skifte klub, men jeg tror at jeg har fået ham på andre tanker Smiley

Det var godt, for han er i hvert fald skide god! Skulle du dog ende med at skille dig af med ham, så prøv at kigge på Sebastien Corchia som mulig erstatning Smiley
Logged

blockx
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #470: 14 Aug 2013, 12:41 »

Hej med jer

Jeg har lige startet et save med Spurs, da de har et ekstremt spændende hold. Målet er at spille med 4-4-2 og se hvor langt det kan bringe mig.
Af transfers har jeg lavet disse:

Ind:

Alaba
Fletcher (Fra United)

Ud:
David Bentley (leje m. købsoption)

Fik budt 310 mio. fra United på Sandro, accepterede, men Sandro ville ikke skifte pga. for lav løn. Det er jeg egentlig meget godt tilfreds med, da han er en af de vigtigste på mit hold.

Stærkeste start-11 er:

         Lloris
Walker-Kaboul-Vertongen-Alaba

Lennon-Fletcher-Sandro-Bale

         Adebayor-Defoe


Sindssygt stærkt hold, men i bredden mangler jeg meget. Har pt. Lennon, Sandro og Adebayor skadede, så det er noget lort. Holdet præsterer dog alligevel, hvilket jeg er ret overrasket over.
Har spillet 5 PL kampe, hvilket har resulteret i 4 sejre (bl.a. over Arsenal) og en uafgjort. Derudover har jeg slået Stuttgart 4-0 i europa..

Ser allerede frem til næste transfervindue, så jeg rigtigt kan begynde at forme mit hold. Vil gerne have nogle bomstærke angribere, så jeg også er farlig på dødbolde. Nogle forslag? Ellers forslag til forbedringer? 

Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #471: 14 Aug 2013, 12:53 »

Hej med jer

Jeg har lige startet et save med Spurs, da de har et ekstremt spændende hold. Målet er at spille med 4-4-2 og se hvor langt det kan bringe mig.
Af transfers har jeg lavet disse:

Ind:

Alaba
Fletcher (Fra United)

Ud:
David Bentley (leje m. købsoption)

Fik budt 310 mio. fra United på Sandro, accepterede, men Sandro ville ikke skifte pga. for lav løn. Det er jeg egentlig meget godt tilfreds med, da han er en af de vigtigste på mit hold.

Stærkeste start-11 er:

         Lloris
Walker-Kaboul-Vertongen-Alaba

Lennon-Fletcher-Sandro-Bale

         Adebayor-Defoe


Sindssygt stærkt hold, men i bredden mangler jeg meget. Har pt. Lennon, Sandro og Adebayor skadede, så det er noget lort. Holdet præsterer dog alligevel, hvilket jeg er ret overrasket over.
Har spillet 5 PL kampe, hvilket har resulteret i 4 sejre (bl.a. over Arsenal) og en uafgjort. Derudover har jeg slået Stuttgart 4-0 i europa..

Ser allerede frem til næste transfervindue, så jeg rigtigt kan begynde at forme mit hold. Vil gerne have nogle bomstærke angribere, så jeg også er farlig på dødbolde. Nogle forslag? Ellers forslag til forbedringer? 



Tottenham har et rigtigt stærkt hold! Hvor meget måtte du slippe for Alaba? Jeg tror du bliver utroligt glad for at du beholdte Sandro. Han er over 3 sæsoner min bedste spiller, hvis man kigger på gennemsnitsvurderin gen Smiley
Til angrebet kan du overveje Stevan Jovetic - han er godt nok ikke den type du leder efter, men han er virkelig god som dybdeliggende angriber. Dertil kommer at du kan bruge ham de næste 10 sæsoner fordi han er så ung. Han er i hvert fald mit klart bedste indkøb.
Logged

blockx
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #472: 15 Aug 2013, 22:23 »

Tottenham har et rigtigt stærkt hold! Hvor meget måtte du slippe for Alaba? Jeg tror du bliver utroligt glad for at du beholdte Sandro. Han er over 3 sæsoner min bedste spiller, hvis man kigger på gennemsnitsvurderin gen Smiley
Til angrebet kan du overveje Stevan Jovetic - han er godt nok ikke den type du leder efter, men han er virkelig god som dybdeliggende angriber. Dertil kommer at du kan bruge ham de næste 10 sæsoner fordi han er så ung. Han er i hvert fald mit klart bedste indkøb.

Måtte give 150 mio. ca, så det var lidt dyrt. Meeeen jeg regner med, at han i længden er det værd Smiley
Okay. Tak for input, ham vil jeg overveje. Han er jo også et kongetalent!
Tror dog mere jeg har en Kenwyne Jones type i tankerne. Må lige sondere markedet når jeg nærmer mig jul!

Hvem har du ellers købt udover Jovetic?
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #473: 16 Aug 2013, 08:48 »

Måtte give 150 mio. ca, så det var lidt dyrt. Meeeen jeg regner med, at han i længden er det værd Smiley
Okay. Tak for input, ham vil jeg overveje. Han er jo også et kongetalent!
Tror dog mere jeg har en Kenwyne Jones type i tankerne. Må lige sondere markedet når jeg nærmer mig jul!

Hvem har du ellers købt udover Jovetic?

150 mio. er godt givet ud fra Alaba. Jeg fortryder at jeg ikke købte ham til at starte med. Efter 3. sæson prøvede jeg at købe ham, men Bayern ville have 600 mio. for ham. Jamen jeg er lige startet på 4. sæson, så har efterhånden lavet en del handler...

1. sæson: Jovetic, Marcos Rojo, Okore
2. sæson: Andre Schürle, Isco, Markel Etxeberia, Rafael (GK)
3. sæson: Shaqiri, Granit Xhaka, Paul Quaye, Gefrey Beltman (regen forsvarsspiller på 17 år), Borini, Ter-stegen
4. sæson: Cavani, Götze

Har så skilt mig af med Defoe, Adebayor, Townsend, Livermore, Dawson, Lloris, Gomes, Friedel, Assou-Ekkoto, Dempsey og adskillige fra reserveholdet.
Logged

blockx
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #474: 16 Aug 2013, 13:05 »

150 mio. er godt givet ud fra Alaba. Jeg fortryder at jeg ikke købte ham til at starte med. Efter 3. sæson prøvede jeg at købe ham, men Bayern ville have 600 mio. for ham. Jamen jeg er lige startet på 4. sæson, så har efterhånden lavet en del handler...

1. sæson: Jovetic, Marcos Rojo, Okore
2. sæson: Andre Schürle, Isco, Markel Etxeberia, Rafael (GK)
3. sæson: Shaqiri, Granit Xhaka, Paul Quaye, Gefrey Beltman (regen forsvarsspiller på 17 år), Borini, Ter-stegen
4. sæson: Cavani, Götze

Har så skilt mig af med Defoe, Adebayor, Townsend, Livermore, Dawson, Lloris, Gomes, Friedel, Assou-Ekkoto, Dempsey og adskillige fra reserveholdet.

Kommer da lige i tanke om, at jeg også har købt Okore i første sæson.
Ja, tænkte også at Alaba skulle købes hurtigt ellers var det løb kørt. Nu er jeg i hvert fald fremtidssikret på venstrebacken Wink

Vanvittige handler i 4. sæson Opstemt Ligner et spændende hold du har fået opbygget..
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #475: 16 Aug 2013, 15:18 »

Kommer da lige i tanke om, at jeg også har købt Okore i første sæson.
Ja, tænkte også at Alaba skulle købes hurtigt ellers var det løb kørt. Nu er jeg i hvert fald fremtidssikret på venstrebacken Wink

Vanvittige handler i 4. sæson Opstemt Ligner et spændende hold du har fået opbygget..

Okore er også et godt køb Smiley
Ja, den venstreback er da besat de næste 10 år!

Ja, efter 3 rigtigt gode sæsoner har jeg efterhånden fået opbygget en så god økonomi og et så godt omdømme at det nu er muligt at hente spillere fra øverste hylde. Tidligere var det mere udviklingsspillere jeg kunne hente Smiley
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #476: 16 Aug 2013, 22:34 »

Jeg vandt ligaen, mens jeg røg ud i kvartfinalen i EL og tabte finalen i FA Cuppen, mens kvartfinalen blev endestationen i Carling Cuppen. Så en super fin sæson.

Ud er gået:
Huddlestone
Ekotto
Adam Smith
Nacer Chadli
Defoe - Leje

I alt: 220 mio

Ind:
Will Hughes
Luke Shaw
Poul Pogba

I alt: 325 mio

Stærkeste opstilling lige nu:

                   Lloris
Walker Caulker Vertonghen Naughton
     Paulinho Sandro Dembele
Sturridge                              Bale
                  Benteke

Målet denne sæson:
Top tre PL
Kvartfinaler i CL
Kvartfinaler i FA Cuppen
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #477: 20 Aug 2013, 09:59 »

Selvfølgelig vælger eriksen PSG over mit Spurs hold på trods af han flere gange har råbt at jeg skal købe ham....... gal en løn de må give ham
Logged

runge95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #478: 25 Aug 2013, 00:32 »

Har netop startet med Tottenham, spændende hold Smiley

Ud:

Iago Falque
Emmanuel Adebayor
Aaron Lennon

Ind:

Erik Lamela
Carlos Fierro
Willian
Nani


Stærkeste opstilling:

Walker - Vertonghen - Dawson - AssouEkotto/Danny Rose

                       Paulinho              Sandro

                                     Willian

            Lamela              Soldado               Bale

Bænken: Younes Kaboul, Carlos Fierro, Kyle Naughton, Gylfi Sigurdsson, Etienne Capoue, Mousa Dembele og Nani.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #479: 25 Aug 2013, 13:47 »

Kaboul er ellers voldsom som FC!
Logged

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010