home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 96987 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #450: 08 Jul 2013, 11:42 »

Du må endelig ikke tage det her ilde op. Men får du nogensinde spillet FM? Jeg synes jeg ser dig bede om hjælp til hvordan du skal gøre herinde hver dag.

Prøv dig frem, det er trods alt den bedste måde at lære på.
Hehe spørger nærmest hver dag men kan aldrig få det til fungere:) men prøver mig frem nu du hare ret det er det bedste nan kan gøre:)
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #451: 10 Jul 2013, 14:59 »

Har nogen haft held med at lokke Wilshere til fra rivalerne?
Jeg fik ham hentet - vist nok i 2. sæson (find evt. mit indlæg) og for en rimelig billig penge. Mener det var ca. 23 mio euro. Opdagede at Chelsea bød på ham og kunne ikke modstå fristelsen selvom Götze jo besad den off. midtbane. Jack spillede (ofte) på den centrale midtbane og gjorde det rigtigt fint.

Vil lige påpege spillet blev opstartet FØR FM13 release!
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #452: 13 Jul 2013, 18:08 »

Hej.

Jeg skal til at igang med min 4. Sæson med Tottenham. Jeg har lavet et par salg og føler nu at det er på sin plads at forstærke truppen, så jeg kan forsvare mesterskabet og CL som jeg vandt i sidste sæson. Jeg forsøger at have et ungt hold.
Håber I har nogle inputs Smiley transferbudgettet er 690 millioner.

Mit hold
-------------------- ter stegen --------------------

Walker --- kaboul --- verthongen --- marcos rojo


------------- sandro ------- dembele -------------

Shaqiri ---------------- isco ---------------- bale

--------------------- jovetic ------------------------

Resten af 1. holds truppen består af:
Schürle
Lennon
Borini
Sigurdsson
Granit xhaka
Huddlestone
Okore
Caulker
Kyle naughton
Livermore
Markel etxebarría
Rafael (gk)
Paul quaye
Regen forsvarsspiller på 18 år men som på sigt bliver en stjerne. Er pt. god nok til at spille de lettere kampe.
Wellington nem kommer på fri transfer om 6 måneder

Kaboul er efterhånden 29 år og skal nok snart væk. Verthongen, dembele, Lennon og huddlestone er alle 28.

HIT ME Opstemt
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #453: 13 Jul 2013, 18:19 »

Jeg syntes langt fra at en spiller som Kaboul, jeg brugte ham selv til han var omkring 34 år, jeg syntes det er vigtigt og have nogle lidt ældre spillere i truppen for at give noget erfaring.

Men kig på Will Hughes, Luke Shaw, Kurt Zouma og Raheem Sterling Smiley
Logged

jeppesvensson
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #454: 14 Jul 2013, 17:31 »

Er selv i gang med et Spurs save. Har i gode råd til holdtrænigen? Smiley
Logged

"Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog"
-Zlatan

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #455: 19 Jul 2013, 17:23 »

Hvordan ser dit hold ud whispers?
Meget forsinket svar men har ikke rigtig spillet FM siden Peace regner dog med at spille videre på mit save nu her men sådan ser holdet ud lige pt: http://i.imgur.com/eGDYCOl.png

havde også Okore men fik et tilbud på 192 mio for ham så røg han Smiley
« Seneste Redigering: 19 Jul 2013, 17:25 af whispers » Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #456: 20 Jul 2013, 11:57 »

Meget forsinket svar men har ikke rigtig spillet FM siden Peace regner dog med at spille videre på mit save nu her men sådan ser holdet ud lige pt: http://i.imgur.com/eGDYCOl.png

havde også Okore men fik et tilbud på 192 mio for ham så røg han Smiley

Kongehold - ingen tvivl. Hvordan lykkedes det dig at få Alaba? Han var min førsteprioritet her efter 3. sæson, men bayern forlanger bare 900 millioner for ham - lige i overkanten...
Har du nok EA spillere til CL?
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #457: 04 Aug 2013, 17:53 »

Hejsa.

Jeg har valgt at starte med Tottenham, da jeg synes de har et utroligt spændende materiale, samt ikke er mesterskabsfavoritt er. Jeg har opdateret spillet således at Soldado er kommet til klubben, mens Dempsey er solgt. Jeg vil forsøge at holde spillet realistisk, da jeg ellers ikke kan holde motivationen oppe.

Jeg vil implementere tre taktikker, som nok bliver følgende:

    x                   x             x
x x x x            x x x x       x x x
x x x                x x            x
x      x           x   x  x      x x x x
    x                   x            x x
Tre-mands         Dyb      Flad 4-mands
midtbane.       4-2-3-1   midtbane.

Jeg vil højst sandsynlig benytte den første opstilling, da den tilgodeser min sublime midtbane med Dembele, Sandro og Paulinho.

Jeg vil gerne af med:
Gomes og Parker. De trækker begge en forholdsvis stor hyre, i forhold til at de kun er tiltænkt en plads på bænken.

Jeg vil gerne hente:
En ung forsvarer, som kan tage Dawsons plads når denne stopper karrieren om nogle år. Han må gerne være britisk.
En venstre back, da hverken Ekotto eller Rose har CL-niveau, som jeg ser det. Jeg regner dog med at de begge får chancen i første sæson, med mindre jeg får tilbudt Baines, Alaba el. for en super pris.
En ung angriber som kan kæmpe med de tre rutinerede angribere i truppen. Benteke eller Lukaku er drømmen.

Målet for første sæson:
Top fire i Premier League
Kvartfinalerne i Europa League
Semifinaler i FA Cup
Kvartfinaler i Carling Cup

I hører mere når jeg er kommet igang med sæsonen.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #458: 06 Aug 2013, 13:06 »

Halvvejsstatus i første sæson.

Det går fremragende. Jeg har kun tabt point i to liga-kampe. Nederlag mod Arsenal og uafgjort mod Southampton. Det giver 49 point og følgende stilling:

Tottenham - 49
United - 38
Chelsea - 37
Arsenal - 35
City - 34
Cardiff - 34

Fortsætter den nuværende form slår jeg pointrekorden og ender på fantastiske 98 point, det sker dog næppe.

I Europa League var jeg i gruppe med Freiburg, Slovan Liberec og Steaua. Jeg vandt fem kampe 3-0, mens Steaua formåede at score i det sidste opgør som så sluttede 3-1. Jeg trak Spartak Moskva i næste runde, hvilket bestemt ikke er en nem modstander!!

I Carling nåede jeg mit mål - kvartfinalerne. De to første kampe bød på på sejre mod Stoke og Norwich, hvor jeg begge gange var i forlænget spilletid, og tilmed i straffesparkskonkur rence mod Norwich. I kvartfinalen mødte jeg United, som jeg tabte til efter straffespark..

Min foretrukne start-11:

                Lloris
Walker Kaboul Vertonghen Ekotto
    Paulinho Sandro Dembele
Lennon                            Bale
                Soldado

De bedste spillere hidtil:
Dawson: 7,95
Kaboul: 7,66
Caulker: 7,54
Walker: 7,51
Dembele: 7,41
Sandro: 7,36

Min defensiv har været fantastisk. 10 mål har Lloris kun lukket ind efter 18 kampe, mens der er scoret 33 i modstanderens net.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #459: 06 Aug 2013, 21:46 »

Kongehold - ingen tvivl. Hvordan lykkedes det dig at få Alaba? Han var min førsteprioritet her efter 3. sæson, men bayern forlanger bare 900 millioner for ham - lige i overkanten...
Har du nok EA spillere til CL?
Købte ham for 166 mio (det var ihvertfald i 60erne) i første sæson Smiley. Ang EA spillere til CL så går det lige tror jeg Smiley ellers må noget ungdom op og spille
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #460: 10 Aug 2013, 00:06 »

Nå, nu vil jeg til at starte 3. Sæson. Første sæson fik jeg liga sejr og anden sæson blev jeg nummer 2. Den eneste pokal jeg har fået indtil videre er for ligaen, hvilket dog også er en stor en af slagens, men i denne sæson går jeg efter et par stykker flere. Jeg har haft meget svært ved at score mål, men lukker heller ikke ret mange ind, men jeg håber at efter de seneste par forstærkninger vil hjælpe til i begge ender.
Jeg har blandt andet fået lokket Shaqiri fra Bayern München til mit hold, hvor han skal bakkes op af Raheem Sterling som jeg også lige har købt. Derudover er mine backs blevet forstærket i form af Dani Carvajal og Luke Shaw, så min trup ser således ud:

                     Lloris
Carvajal - Kaboul - Caulker - Luke Shaw

Shaqiri  -  Verratti - Sven Bender - Bale
                      Isco
                Mandzucik/Welbeck

Bænken:
Gylfi Sigurdsson
Raheem Sterling
Michael Dawson
Antoine Griezmann
Danny Welbeck
Jake Livermore
Mousa Dembélé
Kyle Walker
Jan Vertonghen
Jetro Willems

Har haft svært ved specielt at få mine angribere til at score, så har roteret meget, men jeg håber at i hvert fald én af dem vil bombe i denne sæson hvor jeg har lavet lidt om på taktikken, men er i hvert fald meget fortrøstningsfuld mht. min trup, men skal nok ud at investere i en reserve målmand.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #461: 12 Aug 2013, 11:32 »

Nå, nu vil jeg til at starte 3. Sæson. Første sæson fik jeg liga sejr og anden sæson blev jeg nummer 2. Den eneste pokal jeg har fået indtil videre er for ligaen, hvilket dog også er en stor en af slagens, men i denne sæson går jeg efter et par stykker flere. Jeg har haft meget svært ved at score mål, men lukker heller ikke ret mange ind, men jeg håber at efter de seneste par forstærkninger vil hjælpe til i begge ender.
Jeg har blandt andet fået lokket Shaqiri fra Bayern München til mit hold, hvor han skal bakkes op af Raheem Sterling som jeg også lige har købt. Derudover er mine backs blevet forstærket i form af Dani Carvajal og Luke Shaw, så min trup ser således ud:

                     Lloris
Carvajal - Kaboul - Caulker - Luke Shaw

Shaqiri  -  Verratti - Sven Bender - Bale
                      Isco
                Mandzucik/Welbeck

Bænken:
Gylfi Sigurdsson
Raheem Sterling
Michael Dawson
Antoine Griezmann
Danny Welbeck
Jake Livermore
Mousa Dembélé
Kyle Walker
Jan Vertonghen
Jetro Willems

Har haft svært ved specielt at få mine angribere til at score, så har roteret meget, men jeg håber at i hvert fald én af dem vil bombe i denne sæson hvor jeg har lavet lidt om på taktikken, men er i hvert fald meget fortrøstningsfuld mht. min trup, men skal nok ud at investere i en reserve målmand.

Foretrækker du Carvajal på højre back fremfor Kyle Walker?? nu har jeg selv brugt Kyle Walker fast på den plads i 3 sæsoner og han har gjort det fremragende!

Et andet spørgsmål; er Luke Shaw god nok til din start-11'er? Spiller du med opdateret database? Han er nemlig pivringe uden opdateret database, hvis du spørger mig.

Men et par gode sæsoner du har haft Smiley
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #462: 12 Aug 2013, 11:41 »

Hejsa.

Jeg har valgt at starte med Tottenham, da jeg synes de har et utroligt spændende materiale, samt ikke er mesterskabsfavoritt er. Jeg har opdateret spillet således at Soldado er kommet til klubben, mens Dempsey er solgt. Jeg vil forsøge at holde spillet realistisk, da jeg ellers ikke kan holde motivationen oppe.

Jeg vil implementere tre taktikker, som nok bliver følgende:

    x                   x             x
x x x x            x x x x       x x x
 x x x                x x            x
x      x           x   x  x      x x x x
    x                   x            x x
Tre-mands         Dyb      Flad 4-mands
midtbane.       4-2-3-1   midtbane.

Jeg vil højst sandsynlig benytte den første opstilling, da den tilgodeser min sublime midtbane med Dembele, Sandro og Paulinho.

Jeg vil gerne af med:
Gomes og Parker. De trækker begge en forholdsvis stor hyre, i forhold til at de kun er tiltænkt en plads på bænken.

Jeg vil gerne hente:
En ung forsvarer, som kan tage Dawsons plads når denne stopper karrieren om nogle år. Han må gerne være britisk.
En venstre back, da hverken Ekotto eller Rose har CL-niveau, som jeg ser det. Jeg regner dog med at de begge får chancen i første sæson, med mindre jeg får tilbudt Baines, Alaba el. for en super pris.
En ung angriber som kan kæmpe med de tre rutinerede angribere i truppen. Benteke eller Lukaku er drømmen.

Målet for første sæson:
Top fire i Premier League
Kvartfinalerne i Europa League
Semifinaler i FA Cup
Kvartfinaler i Carling Cup

I hører mere når jeg er kommet igang med sæsonen.

Overvej Phil Jones fra Man. U. til midterforsvaret - han bliver fremragende efter 2 sæsoner. Samtidig tror jeg godt du kan få fat på ham så tidligt i spillet. Jeg har forgæves forsøgt at hente ham efter min 3. sæson, men de forlanger bare 600 mill. for ham nu.

Til venstre back bør du seriøst overveje Davide Santon hvis du er ude efter en som har CHL niveau på nuværende tidspunkt. Der er dog nogle billigere løsninger, hvis du kan leve med at de skal bruge 1-2 sæsoner på at blive rigtigt gode. Mattia De Sciglio fra Milan, Lucas Digne fra Lille og Ricardo Rodriguez fra Wolfsburg.
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #463: 12 Aug 2013, 11:56 »

Hej.

Jeg skal til at igang med min 4. Sæson med Tottenham. Jeg har lavet et par salg og føler nu at det er på sin plads at forstærke truppen, så jeg kan forsvare mesterskabet og CL som jeg vandt i sidste sæson. Jeg forsøger at have et ungt hold.
Håber I har nogle inputs Smiley transferbudgettet er 690 millioner.

Mit hold
-------------------- ter stegen --------------------

Walker --- kaboul --- verthongen --- marcos rojo


------------- sandro ------- dembele -------------

Shaqiri ---------------- isco ---------------- bale

--------------------- jovetic ------------------------

Resten af 1. holds truppen består af:
Schürle
Lennon
Borini
Sigurdsson
Granit xhaka
Huddlestone
Okore
Caulker
Kyle naughton
Livermore
Markel etxebarría
Rafael (gk)
Paul quaye
Regen forsvarsspiller på 18 år men som på sigt bliver en stjerne. Er pt. god nok til at spille de lettere kampe.
Wellington nem kommer på fri transfer om 6 måneder

Kaboul er efterhånden 29 år og skal nok snart væk. Verthongen, dembele, Lennon og huddlestone er alle 28.

HIT ME Opstemt

Jeg er nu kommet igang med 4. sæson som er startet rigtigt fint. Jeg slog Man. C. i community Shield samt Dortmund i den europæiske supercup. På spillerfronten har jeg skilt mig af med Jake Livermore, som Swansea købte for 125 mill. Jeg er dog træt af at miste en EA, men han var (forståeligt nok) utilfreds over manglende spilletid. Til gengæld har jeg forstærket angrebet med Cavani som godt nok er blevet 28 år gammel, hvilket er imod mine principper, men de yngre alternativer var alt for dyre i forhold til hvad jeg ville ofre på det (læs: Leandro Damiao, Mattia Destro, Neymar). Derudover har jeg valgt at hente Mario Götze til trods for at jeg allerede har Isco, Sigurdsson samt får Wellington Nem om 5 måneder. Jeg tror at det vil betyde farvel til Sigurdsson efter denne sæson, medmindre han beviser at han skal blive.
Jeg roterer dog utroligt meget spillerne imellem. Selvom de alle 4 spiller OMC kan jeg godt finde på at bruge dem på højre/venstre kant. Jeg har afvist tilbud på både Verthongen og Okore som henholdsvis Real Madrid og PSG bød på.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #464: 12 Aug 2013, 12:18 »

Køb Varane til midterforsvaret Opstemt
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010