home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 467 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 96745 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #45: 05 Nov 2012, 19:34 »

Hele tiden ændre din taktik og løbende justere taktikken og opstilligen, måske mere defensivt, eller måske gå efter det afgørende mål.... Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #46: 05 Nov 2012, 20:24 »

Der skal justeres hele tiden, jeg er endt over i en 4-4-1-1 pt da jeg ikke fik noget ud af min 4-3-2-1
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #47: 05 Nov 2012, 20:40 »

Nå jeg er blevet færdig med 2. sæson som gik over al forventning i Europa, da jeg også vandt finalen over Juventus, efter at have været bagud 1-0, Falcao udlignede og i forlænget spille tid gjorde Falcao og Bale det til henholdsvis 1-2 og 1-3! Falcao blev topscore i CL så man må sige han var de 38,5 mio pund værd, da jeg fik det alene i præmie- og tv-penge.

Røg rimelig tidligt ud af både FA- og Carling cuppen, blev kun nummer fire i PRL, hvor Arsen*l igen ikke kom i top 5 Opstemt

Denne sæsons fokus bliver PRL da jeg virkelig gerne vil vinde den turnering og sidste års topscore Falcao skal gøre det muligt, i denne sæson håber jeg bare der er andre end ham der kan finde ud af at proppe bolden i kassen. Det vil så også sige at der vil blive stillet mindre stærkt op i diverse cups også CL.

Pengene jeg fik fra CL gik til en meget tørstig pengekasse, der blev dog også sprunget transfer rekorden, igen, da Joao Moutinho kom til klubben for £40 mio, en spiller jeg bare ville have. Derudover er Necid og Saivet kommet ind som backups.
Ever Banega og Jermain Defoe er de eneste nævne værdige der har forladt klubben.

Håber på at få hentet en centerback og så få skudt Kaboul afsted.

Ellers er der blevet skrevet nye kontrakter med de fleste spillere der er vitale for holdets succes.

Start 11:
Hugo Lloris

Walker - Caulker - Vertoghen - Ekotto

Sandro - Moutinho

Lennon - Isco - Bale

Falcao


De sidste spillere i første holdstruppen er så:
Vigouroux
Naughton
Kaboul
Parker
Siggurdsson
Saivet
Necid
Townsend
Lopes (regen)
Logged

Sterling
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #48: 06 Nov 2012, 11:55 »

Er blevet færdig med 1. sæson, hvor det blev til en fantastisk 3. plads efter Manchester-klubberne. Det blev også til en triumf i EURO CUP, hvor jeg havde en forholdsvis let vej til finalen.

Gruppespil: Napoli, Young Boys og Atromitos
1. Knockout: Heerenveen (Videre efter 6-3)
2. Knockout: Basel (Videre efer 5-2)
Kvartfinale: Hannover (Videre efter 3-2)
Semifinale: Napoli (Videre efter 2-1)
Finale: Stuttgart (Vinder 3-1 efter at have været bagud 1-0 ved pause)

I FA Cuppen røg jeg ud i 5. runde og og Liga Cuppen røg jeg ud i 3. runde.

Nu skal vi til transfers, hvor jeg satser på at få Falcao Smiley
Logged

Sterling
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #49: 08 Nov 2012, 13:02 »

Så er der blevet købt ind til 2. sæson, hvor jeg fik navnet, der stod øverst på ønskelisten = Falcao! Han blev hentet for £36 millioner.

Derudover har jeg hentet Stephan El Shaarawy for £15 millioner, der kan spille på begge kanter og offensivt centralt.

Jeg har solgt:
Michael Dawson - £3,6 millioner
Mousa Dembele - £7 millioner
Alan Dzagoev - £5 millioner
Andros Towsend - £3,2 millioner
Emmanuel Adebayor - £6 millioner

Dvs. at jeg har givet omkring £25 millioner for Falcao og El Shaarawy - har stadig £18 millioner at købe ind for Smiley

Edit: Har spillet en del og kan sige, at det går fremragende i ligaen!!
Logged

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #50: 08 Nov 2012, 13:39 »


Start 11:
Hugo Lloris

Walker - Caulker - Vertoghen - Ekotto

Sandro - Moutinho

Lennon - Isco - Bale

Falcao


Hvordan spiller Caulker? Spiller du med wings eller er de 3 offensive inde på midten alle?
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #51: 08 Nov 2012, 14:39 »

Hvordan spiller Caulker? Spiller du med wings eller er de 3 offensive inde på midten alle?

Caulker gør det fortrinligt! Nej spiller med wings og så Isco på midten :-)
Logged

Sterling
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #52: 08 Nov 2012, 19:09 »

Så er 2. sæson færdigspillet! Holdet har været formidable i ligaen, hvor jeg endte som nummer 1 med 88 point!

I Champions League gik jeg videre som nr. 1. Herefter så jeg på de andre grupper, hvor det faktisk havde været bedre at blive nummer 2, da hold som Juventus, Real Madrid, Manchester United og PSG var sluttet som nummer 2.

Jeg trak PSG, hvor jeg fik en lærestreg.. Jeg tabte 5-3 på udebane og 0-2 på hjemmebane! Derfor besluttede jeg mig for at fokusere på ligaen og brugte reserver i FA Cuppen og Liga Cuppen. (Det viste sig, at det var en god beslutning!!). Jeg røg hurtigt ud af dem begge.

Derudover købte jeg en ny spiller i vinterens transfevindue - nemlig Pepe!! Real Madrid-truppen var i opløsning og spillere som Özil, Benzema, Di Maria og Pepe var sat til salg og interesserede i et skifte til Tottenham. Desværre kostede de alle for meget - undtagen Pepe! Jeg måtte slippe £9,5 millioner for ham Smiley



Logged

Sterling
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #53: 09 Nov 2012, 15:43 »

Så varer der ikke længe til at 3. sæson går i gang, hvor jeg igen fik navnet, der stod øverst på min ønskeliste - NEYMAR!

Selvom der stod i talentspejderrappor ten, at han ikke var interesseret, så ville han gerne forhandle, da mit bud på £55 millioner blev accepteret. Dermed skal jeg ikke tænke på nye angribere de næste par år..

Derudover har jeg hentet Marco Verratti til den centrale midtbane, da Scott Parker ikke længere er til at finde i klubben.

Jeg har solgt:
Benoit Assou-Ekotto for £3,5 millioner
Jake Livermore for £5 millioner

Så har jeg også haft fokus på talenter, hvor jeg har købt tre stortalenter i Bayern, der alle får 5 stjerner i potentiale Smiley Jeg har nu seks unge talenter, der får fem stjerner i potentiale, og to der får 4,5 stjerne Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #54: 11 Nov 2012, 12:11 »

Det sejler her i 2 sæson, vinder hjemme i ligaen men er helt gal på udebane.

I CL har jeg to point for 2 kampe, efter at havde smidt føring væk både mod Olympiakos og Brugge. Nu venter bayern 2 gange...
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #55: 11 Nov 2012, 17:38 »

Er i midten af marts 2015, ligger nummer et i ligaen og er næsten sikker på at gå videre til kvertfinalen i CL, er dog røget ud af både Carling cuppen og FA cuppen, så det eneste der sejler hos mig er økonomien, jeg har lige nu et hul i kassen på £6 mio de skulle dog gerne komme som premie penge i løbet af CL og når jeg forhåbentlig vinder ligaen.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #56: 11 Nov 2012, 19:51 »

Hvor galt ville det være hvis jeg smed bale ned som en venstre wing back eller venstreback? han spillede jo super der i fm12
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #57: 11 Nov 2012, 21:44 »

Puha, performer slet ikke mod de store hold, har intet formået mod arsenal pool og city.

Et kriseramt arsenal hold flåede mig lige midt over på det første kvarter med 3-0, kommer på 3-2 og taber 5-2 håbløst.
« Seneste Redigering: 11 Nov 2012, 21:51 af Sunbao » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #58: 12 Nov 2012, 16:51 »

Der går det lige modsat for mig, jeg flår storholdene, men kan så kampen efter tabe 3-0 til Wolves, Middleborough, Southampton eller lign. Dog smider de andre tophold også point.

Igen i år er jeg i finalen i CL selvom jeg havde ventet at blive sendt ud af Barcelona i kvertfinalen hvor jeg taber 2-1 i Spanien, men skiller dem ad 5-1 på hjemme bane. I skrivende stund er jeg foran 7-2 samlet mod PSG i semifinalen, i finalen venter Porto som slog City samlet 2-1.

EDIT: Kampen endte 1-3 i Paris så er samlet videre med 8-3
« Seneste Redigering: 12 Nov 2012, 16:54 af Damse1994 » Logged

El Jefe
Gæst
 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #59: 12 Nov 2012, 17:45 »

Puha, performer slet ikke mod de store hold, har intet formået mod arsenal pool og city.

Et kriseramt arsenal hold flåede mig lige midt over på det første kvarter med 3-0, kommer på 3-2 og taber 5-2 håbløst.
Sagde du ikke storhold? Høhø.

Anyway så er jeg selv startet med Tottenham.
Den eneste nævneværdige spiller jeg har hentet er Wellington Nem. Han var pisse dyr, men alternativet var Jesus Navas, der var lige så dyr og kun kan spille OMH og med garanti får hjemve efter 2 timer på engelsk grund.
Jeg spiller 4-5-1 og det går faktisk ret godt. Spillede 2-2 med Arsenal i premieren på Emirates, hvor de fik et straffe, der ikke skulle være der, jf. kommentarene i hvert fald, og så har jeg ellers vundet de næste 4, hvor de tre blev vundet 2-0 og den sidste med 3-1.
Derudover har jeg nok fået den letteste EL gruppe man kunne ønske sig. APOEL, Hannover og Dnipro. Jeg har kun spillet en enkelt kamp og det var mod APOEL, de blev stille og roligt kørt rundt og sendt hjem med et nederlag på 3-0.
Derudover er jeg røget ud af COC, hvilket passer mig fint.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010