home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 852 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Swansea
0 Brugere og 35 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Swansea  (Læst 48917 gange)
Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #120: 19 Jan 2013, 12:46 »

Prøv at kigge i brasilien efter billige talenter som har kæmpe potentiale Smiley
De kan ofte starte med 1,5-2,5 stjerner som 18-19 årige, og med 4-5 stjernet potentiale er det jo fin chance på trods af de ikke er europæiske. Hvad med en Paul Robinson? Smiley
Logged

Kasperkk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #121: 20 Jan 2013, 12:11 »

Donetsk: Hvis det var til mig håber jeg du mener Jack Robinson ?

Har hentet Jonathan Viera som erstatning for Michu til 3. valg på AM og ST, og han gør det sgu godt når han får chancen. Med en løn på 60k kr. er han et meget billigere valg at have som gardering end Michu. Jeg har også et par meget unge spændende sydamerikanske spillere på vej, de kommer dog begge først om 1,5 år da de er 16.

Jorginho:



Alberto Alvez:



Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #122: 20 Jan 2013, 13:07 »

Fine indkøb, mente også ham Wink
Det gik bare lidt for stærkt, er et par sæsoner henne hvor han var rimelig billig faktisk.
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #123: 20 Jan 2013, 13:12 »

Donetsk : Hvad taktik køre du med ?
Kunne du evt smide Ss af den
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

runge95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #124: 21 Jan 2013, 14:14 »

Jeg har startet et spil med Swansea som jeg ser som et spændende hold. Jeg er ikke nået ret langt, kun til starten af november, men indtil videre er det gået meget langt over mine forventninger. Håbede på at jeg ville kunne lægge mellem 10. og 15. pladsen og rode, men lægger i stedet på 2. pladsen, med en målscore på +7 og 3 point til City på 1. og 1 point til 3. pladsen United. Men selvfølgelig kan der nå at ske meget mere inden sæsonen er omme.
Valgte at fokusere mest på ligaen da det begyndte at køre rigtig godt, og sparede derfor de store spillere i pokalkampene, hvilket desværre endte ud i at jeg måtte se mig besejret i 3. runde mod Cardiff, 4-2. En kamp som jeg gerne havde set vundet.

Har solgt følgende: Angel Rangel - Kemy Agustien - Ashley Richards - Luke Moore - Gary Monk - Mark Gower - Wayne Routledge Og Nathan Dyer for 75 mio. til West Brom, hvilket gav rigtig godt i kassen.
Jeg har selvfølgelig også lejet rigtig mange unge spillere ud, for at de kan få noget førsteholdserfaring .

Jeg har hentet:
James McClean - Sunderland - 35mio
Royston Drenthe - Fri transfer
Jores Okore - Nordsjælland - 15 mio
Chris Solly - Charlton - 37 mio
Chris Herd - Aston Villa - 26 mio
Jonathan Parr - Crystal Palace - 34 mio
Rune Almenning Jarstein - Viking - 6,75 mio
Arnaud Sutchuin - Roda JC - 39 mio

Royston Drenthe, er uden tvivl blevet en nøglespiller for holdet, han arbejder utrolig godt sammen med Michu og Danny Graham, og er også min topscorer. Han spiller også rigtig godt sammen med venstrebacken Taylor, og langt størstedelen af mine angreb starter ovre i venstresiden.
Jores Okore, spillede utrolig skidt i hans første kamp med et selvmål tidligt i kampen og senere dobbelt-gult. Men efter jeg havde ladet ham sidde ude i et par kampe prøvede jeg ham af igen, og det er jeg glad for. Han har spillet 5 kampe, og skiftede ham ind i 2 andre. Og han er uden tvivl den bedste forsvarsspiller jeg har lige nu.
Ellers har de andre nyindkøbte ikke rigtig slået til endnu, men er ikke i tvivl om at det vil komme for en spiller som Chris Solly, der har utrolig gode træningsrapporter. Burde nok bare give ham lidt flere kampe...

Spiller en 4-2-3-1, der ser således ud

Tate---Okore---Williams---Taylor


------Britton--De Guzman------


Hernandez---Michu---Drenthe


----------Graham------------

Det er en taktik der fungerer rigtig godt for mig, især ude på venstresiden, ved Taylor og Drenthe fungerer det fantastisk.
Ikke smart at sælge Nathan Dyer, da han udvikler sig rigtig meget. Hans værdi stiger hele vildt efter 1-2 sæsoner, jeg solgte ham for 182 millioner til Liverpool.
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #125: 22 Jan 2013, 21:48 »

Nærmer sidste trejdel af sæsonen, ligner et CL-exit til Dortmund efter 2-1 nederlag hjemme, de kom foran 2-0 efter 10 min. Siden da havde de ikke en chance i kampen.

PL: Ligner 4-6 point efter United med 10 kampe igen, burde have været foran dem. Smider en sejr væk i mod dem få kampe siden, hvor jeg var foran 1-0, men 2 dumme forsvars fejl koster desværre.

Capital: Vundet over City i finalen, reserveplaget finale. Men sad på kamoen og vandt fortjent 1-0

FA CUP: Pt. 6 runde, skal snart spille i mod United. Alt efter hvordan det går CL kampen som er næste kamp, vil FA Cuppen blive prioteret højt hvis CL misser.

Charity Shield: Ja den blev så vundet,  kan ikke lige huske kamp resultatet.

Taktikken:

Den tager udgangspunkt i en taktik jeg har linket til tidligere, den er meget spil dominerede den taktik. Den kan også bruges som kontra indstilling istedet for. Der bliver dog langt fra lavet så magne chancer, men synes det virker når man er kommet foran. Nu skal det også lige siges jeg har fået holdet op et helt andet niveau, så ikke sikkert den fungerer til et nyt startende Swansea save. Men ligger vægt på teknikske spillere offensivt som kan drible osv. Vil rigtig gerne have en målnæse type foran, og der har jeg 2 super bombere. Defensivt kan jeg også lide på midten at have en slagter type som dog også kan bidrage okay offensivt med afleveringer. Vælger en ankermand, da det mener jeg man er nødt til når man spiller offensivt og backsene er ofte med fremme.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2013, 21:51 af Donetsk » Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #126: 22 Jan 2013, 22:05 »

Kan så lige opdaterer at jeg vandt 2-0 ude over Dortmund. Den havde jeg ikke set komme da jeg normalt ikke præsterer super godt på udebane i Europa, men sad på kampen i det tyske. Så super lækkert Smiley
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #127: 23 Jan 2013, 16:33 »

Men hvad med hold indstillinger Smiley? Ser ellers lovende ud Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #128: 23 Jan 2013, 19:35 »

Har i starten af denne swansea tråd linket til Westers taktik, det er samme hold indstillinger som den. Den kører på korte pasninger.
Forsvaret på trods af de offensive udgangspunkt lukker ikke så mange mål ind.
Spillet crashede igår inden senge tid, så er spændt på hvor jeg starter henne om lidt. Hader de dumme crashes der er engang imellem Skuffet
Logged

iisaak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #129: 25 Jan 2013, 17:27 »

Godkendt start af mit hold, ligger nr 1.  Opstemt

Hvis nogen mangler en taktik til swansea kan jeg uploade min, fungere rigtigt godt.  Thumbs Up

* Skærmbillede 2013-01-25 kl. 13.27.23.png (505,82 KB - hentet 267 gange.)
Logged

byggenygge
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #130: 26 Jan 2013, 00:09 »

iisaak: du må meget gerne ligge din taktik op Opstemt
Logged

iisaak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #131: 26 Jan 2013, 04:24 »

Her er en taktik til swansea som jeg har haft rigtigt god succes med, er nr 3 det første halve år.

Man kan også flytte de to kanter længere oppe.

Keep me updated hvordan den virker. Smiley

Den er vedhæftet nede under.

upload foto

* Isak's 4-5-1 Swansea.tac (1,14 KB - hentet 21 gange.)
« Seneste Redigering: 26 Jan 2013, 06:21 af iisaak » Logged

iisaak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #132: 26 Jan 2013, 12:35 »

Endte på 5 pladsen, efter en meget god start i sæsonen, holdet kiksede fra januar til slutningen af sæsongen.

1 sæson  Thumbs Up

free photo hosting

Indkøb i 2 sæson.

upload
 Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
« Seneste Redigering: 26 Jan 2013, 12:55 af iisaak » Logged

byggenygge
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #133: 26 Jan 2013, 13:21 »

iisaak: hvordan ser dine transfers ud i første sæson ? Opstemt
Logged

iisaak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #134: 26 Jan 2013, 14:18 »

iisaak: hvordan ser dine transfers ud i første sæson ? Opstemt

Her er mine første sæson transfer. Smiley


images
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010