home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Swansea
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Swansea  (Læst 48870 gange)
fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #105: 07 Jan 2013, 13:56 »

Ved ikke lige hvad der sker for mit Swansea hold, men de er totalt faldet af på den.
Syntes jeg startede som lyn og torden, spillede op med de store hold, men nu her d.36 februar i 1 sæson er alt ved at kollapse og holdet sejler rundt.


Jeg vil skyde på at det er derfor dit hold ikke fungerer Opstemt Der er ikke mange hold der spiller godt, når man når til den tid på året Opstemt
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #106: 07 Jan 2013, 14:42 »

mente nu d 26 februaf, i 1 sæson, og puge det vælter stadig ind med nederlag
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #107: 07 Jan 2013, 16:47 »

Det ved jeg godt, men det var for sjovt til bare at overse Opstemt

Måske en skift i taktik til noget mere kontra-agtigt? Smiley I hvert fald til du kommer ud af krisen.
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #108: 07 Jan 2013, 19:35 »

Mit forslag er at købe et par gode spillere over 48 måneder som man ved kan blive super gode inden for et par sæsoner og evt. nogle som allerede er gode som Wellington Nem, Kara og Yttergård, Adryan er ganske god allerede med fint potentiale.

Aprapo Swansea save hænger min økonomi ikke super pt. da jeg har over satset for meget på transfer, så der er minus på kontoen, men jeg har enkle spillere som godt kan sælges for 200-300 millioner hvis lokummet endelig skulle brænde helt ned.

Men i 2016 januar, har jeg CL foran mig og ligger pt. i tæt kamp med United om 1 pladsen i PL. Det ligner klart CL i næste sæson, og i første knockout fase i denne sæson møder jeg Feyenoord som bare skal slåes ud!!!

Så millioner skal nok vælte ind efter sæsonen er slut Opstemt
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #109: 08 Jan 2013, 12:18 »

Så er min 1 sæson afsluttet med Swansea.

skuttede på en for mig skuffende 14 plads i ligaen, men hvis jeg ser overalt gennem sæsonnen så er det ok.

lå ellers helt oppe som nr 7 indtil forårs sæsonnen startede.

bliver spændende hvad jeg får af midler til at forstærke truppen, for ellers bliver det godt nok n kamp om at undgå nedrykning
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #110: 09 Jan 2013, 00:47 »


Lige begyndt på 2. sæson med Swansea.

Min målsætning er at slutte i den bedre del af ligaen og fik 70 mill. til indkøb

Har pt. gjort disse nye indkøb.
.
Ivan Cavaleiro til 8 mill. fra Benfica. En 19 årig knægt der får 4,5 stjerner i potientiale på off. midt højre

Mattia Lombardo til 6,25 mill fra sampdoria. Er tiltænkt som backup på midten og gerne fremtiden fast mand

Rúben til 9,5 mill fra Maratimo. Er tiltænkt som rotation til venstre back, bok fremtidens mand

Alfaro Alejandro til 19 mill. fra Mallorca. kan både bruges på kanterne og angreb.

Marcus Solberg på fri

Rodrigo Ely på fri fra Milan

Marc Muniesa fri fra Barcelona

David Ospina fri fra Nice. Er tiltænkt som udfordre til Vorm i målet.

Roope Riski fri fra Cesena. en 21 årig gut fra Finland, har 16 i afslutninger, blev topscorer i Finland

Lasse Heinze fri fra Silkeborg. Tiltænkt som backup og er ok.

Ud er gået.

Dwight Tiendalli til Stole for 6,25 mill.
Daniel Alfei til Swindon for 700 tusind
Plus andre på fri transfer



Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #111: 09 Jan 2013, 00:54 »

@FCM

Nu det svært at udtale sig om de fleste spillere, når jeg ikke lige ved hvor gode de er i dit spil. Men hvis målet er at forstærke sig her og nu, så synes jeg måske mere du skulle have brugt nogle af pengene på spillere som gør en forskel fra start af :-) Er du selv tilfreds med dit hold her inden 2 sæsonstart?
Logged


FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #112: 09 Jan 2013, 12:03 »

Ja det syntes jeg da jeg er.
Tænker meget ligesom Laudrup når jeg spiller manager. På fremtiden og ikke her og nu succes.
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #113: 09 Jan 2013, 12:14 »

Fik lige tilføjet endnu en spiller på leje til klubben.

Dedryck Boyata lejet i Chelsea
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #114: 09 Jan 2013, 22:11 »

Vil i løbet fra 5 sæson til at kører en del flere engelske talenter ind, har mange fra brasilien og fremtiden skal primært bestå af 3-4 nationaliteter og self. enkle store spillere fra andre lande. Men ikke så det bliver 10-12 forskellige nationaliteter  Smiley
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #115: 13 Jan 2013, 01:52 »

Sæson 4 overstået.
PL: 2 plads
FA Cup: Vinder
CL: Semifinale
Liga Cup: Ligegyldig tidligt exit

Super sæson Smiley

Økonomien endte med -16 mil for sæsonen, har mange handler som er igang over 48 måneder.
1 sæsons indkøb 48 månederne udløber snart, og værdien på ens spillere er steget massivt med ca. 30-40% på spillerne.

Bestyrelsen har valgt at udvide stadionet til ca. 25.000 tilskuere, og det glæder mig Smiley
« Seneste Redigering: 13 Jan 2013, 01:53 af Donetsk » Logged

Martin_T
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #116: 14 Jan 2013, 19:34 »

Lige overstået første sæson, som er gået over al forventning. Vandt liga cuppen 2-0 over Chelsea (som dog stillede med 70% reserver) og blev noget overraskende nr. 2 i PL. 5 point efter United.

Smider lige et SS op af transfers og taktik i morgen. Smiley Men Helenius og Wellington Nem har været gode indkøb !
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #117: 14 Jan 2013, 23:40 »

5 sæson startet, sikker pre season start i mod svagere hold i det, men alle store sejre.
Charity Shield vundet, mit engelske wonderkid som blev hentet ind for 20 mil scorede til 1-0 og det blev resultatet imod United.
Første PL kamp blev 2-2 ude i mod Chelsea i en tæt kamp, og det er ganske godkendt.
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #118: 16 Jan 2013, 21:20 »

Lige startet et spil op med swansea..
Og hvilken en start 6 kampe spillet ligger nr 2 i ligaen .

Transfer : Anderson ( Man U) ind  Monk og Gower Ud
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Kasperkk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #119: 17 Jan 2013, 21:30 »

Jeg har også et save med Swansea i gang, er pt. nået til starten af 3 sæson. De forrige 2 sæsoner er det endt med en 8. plads, dog var der et lyspunkt i sidste sæson som var en FA Cup sejr. Holdet er ved at nå et rimelig højt niveau med primært unge spillere.

Målmand: Ospina, Vorm
RB: Nathaniel Clyne, Aitor (Fra Barcas akademi)
CB: Williams, Rafael Toloi, Boyata, Bartley og Doria
LB: Neil Taylor, Nathaniel Clyne
CM: Leroy Fer, Wanyama, Cirigliano, Britton
RW: Narsingh, Tello
AM: Giuliano, Wellington Nem, Michu
LW: Wellington Nem, Dyer
ST: Kweuke, Ademilson

Er pt. på udkig efter en LB som kan presse Neil Taylor, en spiller der kan gardere på både AM og ST så jeg kan sælge Michu og en ung spiller til at tage over for Britton med tiden.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010