home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Swansea
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Swansea  (Læst 48885 gange)
Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #90: 27 Dec 2012, 19:36 »

Lyder underligt, synes da ellers det er meget alm. han vil skifte.
Mener hvis man kun følge spejder rapporten til tider, så vil der ved nogle spillere stå de ikke vil skifte selvom de måske gerne vil Smiley
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #91: 28 Dec 2012, 16:17 »

Sæsonen blev færdig spillet i går:

Kort resume:
3 plads i PL
Tabt finale i FA Cup til City.
Liga Cup reserverne ude af 3 runde til Man Utd som stillede okay op faktisk selvom der var en del reserver med(måske årets ringeste kamp for mit hold uden tvivl)

Smider screen senere af nye små indkøb, holder mig fra at lave mange indkøb som jeg skrevet har grundformen uden tvivl taget sin plads. Har hentet 5 spillere ind, mener 2 af dem er talenter og mere skal der hellere ikke til nu næsten medmindre der sker høje bud på mine spillere.

Offensiven er særdeles spændende med Cornelius med 3 stjerner nu efter lejeophold, udvikler sig alt for langsomt Skuffet
Ademilson er oppe på 4 stjerner og kan ramme de magiske 5 stjerner endnu.
Lacina Traore står vidst på 3/3,5 stjerner, men med hans højde og hurtighed er det en sjov ung trekløver vi har oppe foran som har forskellige forcer.

Screenshots jeg lagde op tidligere har ændret sig lidt, endda i den positive retning. Et par af mine talenter står nu til 3 stjerner allerede og har 5 stjernet potentiale, især Paulo er vild og Romulo har syge indlæg og afleverings stats.

Vildt og spændende save jeg har gang i nu Smiley
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #92: 29 Dec 2012, 02:19 »

Vildt regen Paulo bliver:


15 kampe som starter og 15 kampe som indskifter, snit på 7,09 i første sæson.
Meget godt gået synes jeg Smiley
« Seneste Redigering: 29 Dec 2012, 02:21 af Donetsk » Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #93: 30 Dec 2012, 21:35 »

Nogen der kan linke deres taktik med swansea
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #94: 31 Dec 2012, 20:47 »

Så har jeg spillet min første sæson i FM13 færdig - valgte at spille med Swansea, som jeg på forhånd syntes havde et spændende hold.

Jeg endte sæsonen på en 10. plads, hvilket er jeg ganske godt tilfreds med (Bestyrelsen forventede "kun", at jeg skulle undgå nedrykning). Desværre havde jeg det svært i begge cup-turneringer, hvor jeg røg tidligt ud, dog var ligaen uden tvivl min førsteprioritet.
.
Jeg har spillet Swanseas standardopstilling med nogle enkelte ændringer i forhold til de enkelte spilleres opgaver -> 4-2-3-1.

Indkøb i 1. sæson:
Nicklas Helenius (20 mio. kr. fra Aab) - Blev min klare topscorer
Jores Okore
Ilsinho fra Shakthar (lånekontrakt)
Kevin Grosskreutz (60 mio fra Dortmund) - Kom til klubben i starten af januar 2013.

Salg 1. sæson:
Nathan Dyer - 60 mio. til Reading
Wayne Routledge, Kevin Augustien, Mark Gower og del direkte marginalspillere.

2. sæson:
Forventning fra bestyrelsen: Placering midt i tabellen (Håber også selv på en placering i top 10). Samtidig håber jeg, at jeg kan gøre det godt i mindst én af cup-turneringerne.

Indkøb:
Anderson fra Chelsea - 46 mio. (Chelsea snuppede ham foran næsen på mig i 1. sæson)
Henrik Mkhitaryan fra Shakhtar - 125 mio. (Indrømmer at det kan være lidt meget for en spiller, jeg ikke kender i managersammenhæng)
Vito Mannone fra Arsenal - 10 mio. (Ny 2. målmand. Tremmel ikke fik forlænget sin kontrakt)
Gervinho fra Arsenal - lån
Andy Carroll fra Liverpool - lån

Startopstilling ved starten af 2. sæson:
Vorm
Rangel - A. Willams - Chico eller Okore - Taylor
Britton - Anderson eller Hkhitaryan
P. Hernandez - Michu - Grosskreutz
Helenius

Det kan lige nævnes, at jeg i sæsonens hidtil eneste PL-kamp slog oprykkerne fra Nottingham F med 5-0 på udebane (Bl.a. hattrick af Helenius).

Synes virkelig Swansea er et spændende hold at spille med og jeg vil opfordre alle, der har lyst til at give sig i kast med et engelsk bundhold/midterhold til at vælge Swansea.
Logged

Odense Boldklub!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #95: 01 Jan 2013, 03:34 »

Det ser spændende ud!

Det jeg dog ikke forstår er, at du henter Mkhitaryan ind. Ikke så meget grundet prisen osv - men det er godt nok mange penge for en angriber, som starter på bænken!? - Helenius gør det godt kan jeg forstå, så fair nok han starter, men så virker indkøbet af Mkhitaryan dumt i mine øjne. Især når du også hentede Carroll ind som backup (han passer vel også bedre i England end Mkhitaryan).

Jeg kunne godt tænke mig at høre overvejelserne grundet det indkøb :-) Men ellers ser det lovende ud. Hvis du selv skal sigte højt, tror du så du kan kvalificere dig til europa via ligaen i år?
Logged


Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #96: 01 Jan 2013, 12:48 »

Jep, det er et rigtig spændende spil (Er ikke lige inde i spillet nu, men ligger omkring nr. 5 en 10-12 kampe inde i sæson 2 Smiley)

Mht. til Mkhitaryan, så er han IKKE angriber, hvis han var det, så ville jeg aldrig have hentet ham, da jeg jo netop har Helenius, der er en klasse for sig selv, samt Carroll til back-up Smiley.

Mkhitaryan er MC/OMC, ligesom Anderson og Michu. Beslutningen om at hente ham ind er baseret på, at jeg nu har tre spillere, der alle kan spille to pladser i mit system. Havde egentlig regnet med at han skulle have startet inde hver gang, men Anderson og Michu har begge gjort det fantastisk, hvilket gør, at klubbens dyreste indkøb nogensinde pt. sidder på bænken. (Anderson er dog lige blevet skadet i et par uger, så nu har Mkhitaryan chancen for, at spille sig til en fast plads i startopstillingen)
Logged

Odense Boldklub!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #97: 02 Jan 2013, 23:18 »

Jep, det er et rigtig spændende spil (Er ikke lige inde i spillet nu, men ligger omkring nr. 5 en 10-12 kampe inde i sæson 2 Smiley)

Mht. til Mkhitaryan, så er han IKKE angriber, hvis han var det, så ville jeg aldrig have hentet ham, da jeg jo netop har Helenius, der er en klasse for sig selv, samt Carroll til back-up Smiley.

Mkhitaryan er MC/OMC, ligesom Anderson og Michu. Beslutningen om at hente ham ind er baseret på, at jeg nu har tre spillere, der alle kan spille to pladser i mit system. Havde egentlig regnet med at han skulle have startet inde hver gang, men Anderson og Michu har begge gjort det fantastisk, hvilket gør, at klubbens dyreste indkøb nogensinde pt. sidder på bænken. (Anderson er dog lige blevet skadet i et par uger, så nu har Mkhitaryan chancen for, at spille sig til en fast plads i startopstillingen)

Det er så en hel fair begrundelse. Jeg huskede ham selv som en offensivt midt (med mulighed for fløj) samt angriber - men da du ikke havde ham i starteren valgte jeg at vurdere ham som angriber  Thumbs Up
Logged


Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #98: 05 Jan 2013, 12:13 »

Har folk erfaring med stadion udvidelse?
Logged

CFarver
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #99: 06 Jan 2013, 14:00 »

Hey alle,

Jeg er forholdsvis ny indenfor FM. Har ikke spillet det i ret lang tid, så tænkte på om jeg lige kunne få lidt fif inden jeg rigtig begynder.
Har startet et spil med Swansea, men det ser ikke så godt ud har tabt de to første PrL kampen samlet med 6-0. Kan jeg få lidt info til taktik, indkøb og sådan?
Har prøvet at installere den der Wester taktik, men synes sgu ikke det fungerer så godt. Alt kan bruges Smiley

Med hensyn til træning, hvad gør I så her?

På forhånd tak.
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #100: 06 Jan 2013, 16:26 »

Indkøb: Ruben Yttergård (Play-maker), Wellington Nem(kan spille fint på kanten), Fernando er en habil erstatning til playmaker også, men fungerer godt som defensiv midtbane).

En god boldvindende spiller kan også anbefales at finde, de er dog ikke nemme at finde. En Jermaine Jones kan nok godt fåes på fri transfer et par sæsoner henne i spillet. Eller hent Kara(han spiller i Tromsø)

Jeg kan godt lide at spille 4-5-1(en defensiv midt, 2 centrale og 2 kanter og 1 angriber)

« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 16:27 af Donetsk » Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Swansea
« Svar #101: 06 Jan 2013, 16:33 »

Jeg har også gang i en Swansea karriere, af køb må jeg anbefale Drenthe som jeg fik på fri transfer, bruger ham på venstre kant og han scorede 12 mål i første sæson + en håndfuld assists.
Nem har været konstant skadet siden jeg hentede ham, og har vel ikke engang spillet 10 kampe på 2 sæsoner, men håber det bliver bedre for dig.
Til anden sæson har jeg lejet Mohammed Abu og Diego Costa til startopstillingen, og er i øjeblikket på 6-8. pladsen, kan ikke lige huske det Opstemt

Skal lige siges at jeg spiller 4-2-3-1 med 2 defensive midter, 2 kanter og 1 off. midt.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 16:35 af Naustratze » Logged

Krobak
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #102: 06 Jan 2013, 21:24 »

Nogen som har haft held med, at sikre sig De Guzman? Han vil ikke engang overveje overveje det?
Logged

Manchester United - Not arrogant, just better!

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #103: 06 Jan 2013, 23:42 »

Glemte lige at nævne Adryan, 8,25 mil for en spiller med super potentiale. Scoop for pengene.
Hvis man får lidt penge til sig, kan jeg anbefale Jan Kirchhoff i hans anden sæson i klubben snitter han efter en halv sæson over 7,6 i snit som forsvars spiller. Han er crazy Opstemt
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #104: 07 Jan 2013, 12:25 »

Ved ikke lige hvad der sker for mit Swansea hold, men de er totalt faldet af på den.
Syntes jeg startede som lyn og torden, spillede op med de store hold, men nu her d.36 februar i 1 sæson er alt ved at kollapse og holdet sejler rundt.

bestyrelsen accepterede et salg af Nathan Dyer til West Brom for 62,5 mil, brugte ham dog ikke fast, men nu hænger holdet i en meget tynd tråd.

har kun 21 spillere til rådighed, og har kun 9 mill. at købe nye for, så svært syntes jeg

Så snart holdet er ramt af skader, er der bare intet at erstatte med mere

har tabt de sidste 4 kampe med en målscore der siger 3 scorede og indkasseret 15 mål
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010