home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Swansea
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Swansea  (Læst 48832 gange)
Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #75: 17 Dec 2012, 22:56 »

Rigtig spændende køb, synes altid han bliver rigtig vild og ender hos de store hold. Primært plejer Dortmund at hente ham, men han var også i Inter en gang jeg kom dertil, rigtig solid spiller.. Fysisk monster ! Brede Hangeland part 2.0 ! Wink

Dortmund var også interesseret i ham, dog uden at byde på ham.
En skam hans acceleration er lidt langsom, når man tænker på hans hurtighed er 18.
Men han skulle 9/10 gange følge med de fleste angribere jo uden problemer næsten Smiley

Graham har gjort det godt, men kan være Ademilson skal bruges som roterende spiller så.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #76: 18 Dec 2012, 22:29 »

Synes i hvert fald du skal give Ademilson chancen, har kun hørt andres erfaringer med ham og set ham i de spil jeg selv har spillet (har aldrig selv haft ham endnu) men der er han angiveligt helt vanvittig kølig foran kassen ! Smiley
Logged

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #77: 19 Dec 2012, 11:33 »

Min erfaring med Ademilson er at han skal være starter for at han spiller godt, men eftersom jeg ikke har råd til at smide point bruger jeg Destro og så Ade som rotationsspiller
Logged

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #78: 19 Dec 2012, 14:44 »

Overalt forventning


Så er min anden sæson i Swansea færdig, og det blev en fantastisk en af slagsen!
PRL - 2. plads
F.A Cuppen - Vinder
Capital one - semifinalen



Wellington Nem, Xhaka og Ashley williams blev sæsonens helt store spillere, havde ikke de store forventninger til Xhaka, men han gjorde det fantastisk!
Jeg indfriede mine målsætninger med kval. til Europa, målsætningerne for næsten sæson bliver at vinde PRL.

- Hvordan går det med jer andre? Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #79: 19 Dec 2012, 14:49 »

At vinde PRL er måske lige offensivt nok. Især med tanke på hvor billigt dette mesterskab og denne andenplads var rent pointmæssigt. Sorry to sat, og det er jo intet ondt om sæsonen, men tror det er sjældent at 3. pladsen kun vinder 21 ud af 38 kampe. Men der kommer gode penge nu og helt sikkert muligheder for markante forstærkninger Smiley
Logged

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #80: 19 Dec 2012, 15:22 »

At vinde PRL er måske lige offensivt nok. Især med tanke på hvor billigt dette mesterskab og denne andenplads var rent pointmæssigt. Sorry to sat, og det er jo intet ondt om sæsonen, men tror det er sjældent at 3. pladsen kun vinder 21 ud af 38 kampe. Men der kommer gode penge nu og helt sikkert muligheder for markante forstærkninger Smiley

Kan godt være jeg sigter for højt, men jeg tror jeg har en chance specielt hvis jeg får nogle stjerner ind, p.t flirter jeg lidt med hazard som ønsker at skifte til swansea
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #81: 20 Dec 2012, 11:22 »

Er startet med et nyt spil med Swansea, da jeg ikke var tilfreds med de indkøb jeg lavede i forrige spil.

Så her er mine nye handler til mit Swansea hold.

Ind er kommet.

John Guidetti leje fra City. Allerede vist sit værd.
Luigi Bruins på fri. Bruges som backup.
Jores Okore til 13 mill. Mere og mere en fast spiller i starteren. Super køb.
Nem Wellington til 77,5 mill. Håber de penge er givet godt ud. Indtil videre meget svingende præstationer på kanten.
Mads Albæk til 12 mill. Ligner en fast mand på 1 holdet, og scorede i sin første liga kamp.
Carlo Cudicini til 90 tusind. Backup på målet for Vorm, da jeg har solgt Tremmel da jeg mener han er for dårlig.

Ud er gået.

Gerhard Tremmel til Bayern for 300 tusind.
Rory Donnelly til Peterborough for 2,5 mill.
Garry Monk til Bolton for 6 mill.
Luke Moore til Huddersfield for 4,25 mill.
Alex Bray opsagt kontrakt.
Mark Gower til Watford for 4,75 mill.
Ashley Richards til Cardiff for 1,8 mill.
Ben Davis udlejet,
Leroy Lita lejet ud.
Darnel Situ lejet ud.
Kemy Agustien lejet ud til PSV.

Syntes det er ok spiller handler jeg har lavet, og skilt mig af med mange overflødige spillere.

Har spillet 4 kampe i ligaen ligger nr. 9. Fik lige klø på udebane af United 5-1, men også et svært hold jo
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #82: 24 Dec 2012, 14:43 »

Har endelig fundet en fornuftig opstilling som sikre defensiven langt bedre.
Har gang i en total spændende 3. sæson.

Bruger oprindeligt set Westers taktik med enkle justeringer i.

Spiller nu 4-1-2-2-1
4 forsvar, 1 defensiv midt, 2 mc, 2 kanter og 1 angriber.
defensiv midt er ankermand, mens den ene mc er fremskudt playmaker med angiber roller og så en boldvindende midtbane som support(her er en spiller som Jermaine Jones meget vild, selvom han står til 2 stjenrer kun), men alt det boldvindende rolle stats passer så super godt.

Med 66% sæsonspillet ligger vi 5 hold side om side stort set i PL, mener vi er 4 hold af point. Jeg er kommet fra baghjul. Forsvaret er mere stabilt nu, lukker ca. de mål ind som antallet spillet kampe. Sidste par sæsoner var det over, især 2 sæson med 60 mål lukket ind var elendigt!
Logged

CasperAkaCalle
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #83: 25 Dec 2012, 21:52 »

Har lige sørget for noget eyecandy til mine spillere, i form af at jeg lige har fået Eva Carneiro som fysioterapeut Opstemt
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #84: 25 Dec 2012, 22:53 »

Det er da en alternativ måde at træne sine spillere på Smiley
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #85: 27 Dec 2012, 15:01 »

Får nok afsluttet min sæson i dag, mangler  5-6 kampe i alt.
1 FA Cup Finale + 4-5 ligakampe.
Mesterskabet er formentlig helt væk nu, men 2-4 pladsen er meget mulig trods svært program til sidst.
Økonomien halter lidt efter nu, fordi jeg har købt mange unge spillere ind også som kører på backup.
Derfor forventes der at ryddes op i truppen til sommer, såsom en Graham ryger for porten giver og måske 25 mil og andre spiller som knapt nok er blevet brugt i denne sæson. Har nogle ekstrem spændende talenter i truppen som på 18-19 år som har 2-3 stjerner allerede og potentiale til 4-5 stykker.

Men Champions League er nok i sigte, så det giver jo uden tvivl økonomien sikkerheden, men synes nu stadig vi skal rydde lidt op for at sikker klubben 100%, for det ikke nemt at spille 2 pokaler + europæisk og PL og så ramme PL med top 4 igen.

Det var iøvrigt reserverne som spillede holdet i FA CUP finalen, men værste modstander var også PL bunden hvor vi har mødt Southampton og QPR.

Har dog +100 millioner kr. på kontoen, men der ryger ca. 15 mil ud af vinduet hver måned. Truppen er også næsten 100% fuldendt iforhold til start-elveren. Så økonomien skal nok blive super god igen Smiley
« Seneste Redigering: 27 Dec 2012, 15:06 af Donetsk » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #86: 27 Dec 2012, 15:07 »

Får nok afsluttet min sæson i dag, mangler  5-6 kampe i alt.
1 FA Cup Finale + 4-5 ligakampe.
Mesterskabet er formentlig helt væk nu, men 2-4 pladsen er meget mulig trods svært program til sidst.
Økonomien halter lidt efter nu, fordi jeg har købt mange unge spillere ind også som kører på backup.
Derfor forventes der at ryddes op i truppen til sommer, såsom en Graham ryger for porten giver og måske 25 mil og andre spiller som knapt nok er blevet brugt i denne sæson. Har nogle ekstrem spændende talenter i truppen som på 18-19 år som har 2-3 stjerner allerede og potentiale til 4-5 stykker.

Men Champions League er nok i sigte, så det giver jo uden tvivl økonomien sikkerheden, men synes nu stadig vi skal rydde lidt op for at sikker klubben 100%, for det ikke nemt at spille 2 pokaler + europæisk og PL og så ramme PL med top 4 igen.

Det var iøvrigt reserverne som spillede holdet i FA CUP finalen, men værste modstander var også PL bunden hvor vi har mødt Southampton og QPR.

Har dog +100 millioner kr. på kontoen, men der ryger ca. 15 mil ud af vinduet hver måned. Truppen er også næsten 100% fuldendt iforhold til start-elveren. Så økonomien skal nok blive super god igen Smiley
Kan du smide et screenshot af dine talenter?
Logged

welbz is dat guy

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #87: 27 Dec 2012, 15:11 »

Kan du smide et screenshot af dine talenter?

Kan smide dem op her senere, kan ikke huske om de regens.
Har været på rov i Sao Paulo + Santos u20 hold.
Billige klausuler Smiley

Har købt 11 talenter, så måske var det nemmere bare at smide mit save op eller?
« Seneste Redigering: 27 Dec 2012, 15:22 af Donetsk » Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #88: 27 Dec 2012, 15:37 »

Alternativ måde:



Udnævnelser:
Romulo(Backen) den nye Andre Santos
Romulo(Målmanden) den nye Gomes(målmand i sao paulo)
Souza den nye fernandinho(ham fra Shakthar)

Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #89: 27 Dec 2012, 18:33 »

Hvordan kan i få Cornelius? Han gider ikke skifte i mit save
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010