home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Swansea
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Swansea  (Læst 46750 gange)
NicolaiSøndergaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #60: 13 Dec 2012, 22:49 »

Så er 3. sæson overstået.
Efter en meget skidt start fandt holdet i den grad formen og vi vandt FA og blev igen 7'er i PL.
Chicharito blev ligaens topscorer med 35 mål - og blev dermed den mest målscorende spiller i hele Verden. I alt lavede han 55 basser i 56 kampe (sindssygt)
Op til kampen har jeg styrket målmandsposten gevaldigt ved at hente Sczesny (135 mio) og Ter stegen (fri), som skal supplere hinanden. Går efter at komme i EL + videre fra gruppen i denne sæson! Smiley
Logged

Nicolai Søndergaard

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Mit Swansea hold
« Svar #61: 14 Dec 2012, 04:18 »


Jeg har lige købt det nye manager, og syntes jeg ville prøve at starte op med et lidt mindre hold med masser af udfordringer i.

Er kæmpe United fan, men syntes IKKE jeg vil lægge ud med at være dem.

Så her er mit Swansea hold pt.

Ind er kommet af nye spillere:

Jack Butland fra Birmingham til 60 mill kr
Frederik Holst fra Brøndby til 8,75 mill
Erik Sviatchenko fra FC Midtjylland til 21 mill
Stefan Strandberg fra Rosenborg til 7 mill
Royston Drenthe på fri. Dog er han blevet skadet i 5-6 mdr i opstarts kampene æv æv. Spiller vildt godt
Luigi Bruins på fri. Anskaffet som backup både på venstre kant og midten. heldig nok nu hvor Drenthe er ude længe

Ud er røget:

Rory Donnelly på lån til Peterborough
Darnel Situ til Ipswich for 2,1 mill
Mark Gower til Wolves for 4,75 mill
Angel Rangel til Southampton for 33 mill
Gerhard Tremmel til FC Bayern 400 tusind

Ialt har jeg købt ind for 97,5 mill og solgt ud for 40 mill. Så har stadig  15 mill at gøre med.

Jeg bruger 2 forskellige taktikker.

Den her mod de lidt svagere hold

4-2-3-1
Og den her mod de svære
4-3-2-1

Jeg syntes jeg har købt godt ind til fremtiden, plus de unge nye indkøb kan agere backup på 1 holdet



Logged

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #62: 15 Dec 2012, 00:46 »

Er der nogen som ligger i top10, der vil dele lidt taktik med mig,
Min trup er stort set standard udover nogle reserve spillere der er blevet lejet ud og så har jeg solgt Britton, Routhledge og Agustine.
Jeg har købt Willian og Wellington Nem, også har jeg lejet Fox(Norwich), Enoh(Ajax) og Guidetti fra City.

Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #63: 15 Dec 2012, 08:24 »

Jeg bruger Westers taktik med 4321 kontroller hjemme og 4231 standard ude

efter 9 kampe ligger jeg nr 11 som både kan vippe længere ned i tabellen men også rykke længere op i tabellen alt efter hvordan resultaterne de næste par kampe flasker sig.

Startede med at slå Liverpool på min hjemme bane med 3-1, flot syntes jeg.
Der efter 1-1 mod Aston Villa. 3-1 over Crawley i Capital One. 1-0 hjemme over Tottenham. 0-0 mod Southampton.
Tabte så 0-3 ude mod Chelsea. Vandt 2-0 hjemme mod Barnsley i Capital one. Tabte 0-2 ude mod Fulham. Vandt 2-1 hjemme over Stoke. Tabte 0-1 ude mod Sunderland. Tabte 0-1 ude mod Everton.
Næste kamp er mod N. Forrest hjemme i Capital One i 4 runde.
Alt i alt en ok start syntes jeg, når jeg ser på de andres hold fremfor mit.

Nåede lige på sidste dagen af transfer at anskaffe mig Bruno Zuculini til 14 mill fra Racing club. Han skal lige spilles ind på holdet så tror jeg han bliver et super køb
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #64: 15 Dec 2012, 08:48 »

Vandt over N Forrest på straffe i Capital one 4 runde, puha nervepirrende. Men godt Graham endnu en gang redddede holdet med en udligning til 2-2 som udskifter. Guds nåde hvis han bliver skadet
Næste kamp er i ligaen mod Manchester City på min hjemmebane. Tror bare den kamp skal overståes da de ligger nummer 1
Logged

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #65: 15 Dec 2012, 11:57 »

Jeg bruger Westers taktik med 4321 kontroller hjemme og 4231 standard ude

efter 9 kampe ligger jeg nr 11 som både kan vippe længere ned i tabellen men også rykke længere op i tabellen alt efter hvordan resultaterne de næste par kampe flasker sig.

Startede med at slå Liverpool på min hjemme bane med 3-1, flot syntes jeg.
Der efter 1-1 mod Aston Villa. 3-1 over Crawley i Capital One. 1-0 hjemme over Tottenham. 0-0 mod Southampton.
Tabte så 0-3 ude mod Chelsea. Vandt 2-0 hjemme mod Barnsley i Capital one. Tabte 0-2 ude mod Fulham. Vandt 2-1 hjemme over Stoke. Tabte 0-1 ude mod Sunderland. Tabte 0-1 ude mod Everton.
Næste kamp er mod N. Forrest hjemme i Capital One i 4 runde.
Alt i alt en ok start syntes jeg, når jeg ser på de andres hold fremfor mit.

Nåede lige på sidste dagen af transfer at anskaffe mig Bruno Zuculini til 14 mill fra Racing club. Han skal lige spilles ind på holdet så tror jeg han bliver et super køb

Kan du linke et SS af din taktik? Smiley
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #66: 15 Dec 2012, 13:21 »

Kan du linke et SS af din taktik? Smiley

Du kan gå ind i under sektionen "Træningsbanen" og finde westers tråd hvor taktikken også er i.
Har desuden også selv allerede linket til den.

Kommer selv med en opdatering med mit spil her lidt senere idag, kan dog afsløre det ikke blev til videre deltagelse i CL, men om det så var nr. 3 eller 4 jeg blev i min sværere pulje vil tiden vise sig.
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #67: 15 Dec 2012, 13:44 »

Champions League, må indrømme jeg var jo ikke helt tilfreds med puljetrækningen for med Barcelona i gruppen var jeg sikker på næsten ikke at overraske imod dem, Donetsk havde jeg spået til 2 pladsen.



1 point på udebane, og 6 point på hjemmebane blev det til.
Minus målscoreren kom efter et 4-0 nederlag på udebane i mod Barca, ville satse på en overraskelse for at kunne have nuppet 2 pladsen i 5. gruppe kampe.

Efter 3 pladsen, kom jeg naturligvis i Europa League, er lidt i tvivl om jeg skal satse på den for alvor. Men ikke den værste lodtrækning jeg kunne tage, når hold som Inter bl.a. deltager også.



Jeg er pænt tilfreds med min ligaplacering, når man tænker på hvor miserabelt det stod til for 5-6 runder siden hvor man kun var en smule over stregen.




Fokus på PL, FA Cup og muligvis også Europa League. Reserverne udsmadrede Blackpool 5-2 hjemme på Liberty Stadium, bl.a. med 4 mål af Ademilson, som dog er lejet ud til Brasilien for at få mere fast kamptræning.

Liga Cup: Røg ud til United tidligt, en turnering som jeg ikke prioterede højt. United havde bare et bedre reserve hold som var meget skarpe og vandt 6-2(De var dog på hjemmebane).

Transfer update:


Fra 3 sæson, så kommer Lacina Traore til klubben.
Han var meget billigere i løn, plus man kunne få ham på fri transfer(planen var egentlig at hente Carroll)
Logged

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #68: 15 Dec 2012, 15:12 »

Du kan gå ind i under sektionen "Træningsbanen" og finde westers tråd hvor taktikken også er i.
Har desuden også selv allerede linket til den.

Kommer selv med en opdatering med mit spil her lidt senere idag, kan dog afsløre det ikke blev til videre deltagelse i CL, men om det så var nr. 3 eller 4 jeg blev i min sværere pulje vil tiden vise sig.

Er det den med "de tre 10'ere" og hvis det er, er det så den bredde eller smalle version?
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #69: 15 Dec 2012, 16:15 »

Download linket ligger i dette her indlæg aller nederst:
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=34754.msg1068464#msg1068464
Logged

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #70: 17 Dec 2012, 00:11 »

Update fra mit spil efter første sæson:
Sluttede 11'er, hvilket jeg er meget tilfreds med, efter en fantastisk dårlig start på sæsonen.
Willian var min bedste spiller med 14 mål og 20 assist, udover ham er Ademilson den eneste spiller der er værd at nævne, han kom i vinter pausen og blev skadet med Brasilien inden han nåede at få debut for mig, han fik alligevel at scorer 11 mål i ligaen i de 4 kampe han nåede at spille.

Har handlet en del ind til den nye sæson,
Ud er gået:
Graham - 40 mio. til Norwich
Vohm(staves?) - 20 mio. til Norwich
L. Moore - 12 mio. til WBA

Ind er kommet:
Granit Xhaka - 120 mio. fra Gladbach
Ter Stegen - 150 mio. fra Gladbach
Mattia Destro - fri transfer fra Roma
Vladimir Weiss - fri transfer.

Mine målsætninger er at komme i Europa til næste sæson og som minimum at nå Semifinalen i F.A cuppen.

- Hvordan går det med jer andre Swansea managers? Smiley
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #71: 17 Dec 2012, 21:03 »

Fy føj for en sæson, slår Feyenoord og Marseille ud af Europa League. Taber så samlet 6-0 til Arsenal (3-0 hjemme, hvor jeg forære 2 eller 3 mål væk på en alm. pasning desværre, så stilte jeg op med reserve i returkampen)

Holdet er som nat og dag, og en skuffende 13 plads i ligaen. Det positive er dog at ligaen + nationale cup turneringer kan have fuldt fokus i næste sæson.

Til starten af 3 sæson troede jeg lige skulle have Cleverley ind for 57,5 mil, men han valgte desværre Chelsea Skuffet

Har hentet en spændende spiller ind til central forsvaret, Jan Kirchhoff (70 mio).
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #72: 17 Dec 2012, 21:31 »

Rigtig spændende køb, synes altid han bliver rigtig vild og ender hos de store hold. Primært plejer Dortmund at hente ham, men han var også i Inter en gang jeg kom dertil, rigtig solid spiller.. Fysisk monster ! Brede Hangeland part 2.0 ! Wink
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Swansea
« Svar #73: 17 Dec 2012, 22:52 »

Laver 2 super handler tidligt i transfervinduet på positioner hvor jeg føler har haft manglet noget ekstra styrke.
Backsene har haltet utrolig meget efter på bredden, tror jeg havde 2 gode spillere og Taylor som en fin backup og ellers manglede jeg noget der. Har så henter Fabio fra Utd ind for sølle 55 mio, spot køb synes jeg for en med vurdering på 3,5 stjerner i forvejen og potentiale til den 4 stjerne.

Det andet køb har været Nuri Sahin, og det er lækkert at have 2 super playmakere nu på den centrale midtbane. Ham og Yttergård kan virkelig gøre ondt på modstanderne, synes 102 mio for en med 4 stjerner pt. og måske kan vi få ham op på 4,5 stjerner er jo et røverkøb(når man nu endelig skal købe uden om fri transfer)

Fysisk modstander fik tidligt skrevet hentet på fri transfer, Lacina Traore på fri transfer. Ja det er et modbydeligt hold jeg er ved at sætte sammen og økonomien fungerer fint. Graham og Traore deles om toppen, har sendt Cornelius til udlejning og det samme regner jeg med Ademilson skal også.

Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea
« Svar #74: 17 Dec 2012, 22:55 »

Ademilson på udlån og så spille med Graham på toppen  Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret

Vil jeg ikke råde dig til Wink
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010