home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23478
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: wandaluciaia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 266330 gange)
warmon
Landsholdsspiller

Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1110: 13 Aug 2013, 19:15 »

Jeg mangler en bomber til Dortmund som skal koste højst 100 mil med opdatering overvejer destro score han mehet og er han god som skarpretter

Manden ER VERDENSKLASSE som skarpretter alene på toppen. I mit roma save har han på 8 sæsoner i serie A lavet 224 mål i 249 kampe. Eneste negative ved ham, er hans tendens til at få mange skader når han først er blevet skadet alvorligt en gang...

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1111: 13 Aug 2013, 22:18 »

Manden ER VERDENSKLASSE som skarpretter alene på toppen. I mit roma save har han på 8 sæsoner i serie A lavet 224 mål i 249 kampe. Eneste negative ved ham, er hans tendens til at få mange skader når han først er blevet skadet alvorligt en gang...
Tusind Tak har også hørt meget godt om ham:)

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1112: 16 Aug 2013, 23:19 »

Hej allesammen

Jeg er i mit efterhånden længerevarende save nået til et ophold i Arsenal, hvor jeg, nu da min challenge er slut, har besluttet mig at prøve en anden strategi. I stedet for de store dyre indkøb af etablerede stjerner så går jeg efter talenter (som jeg normalt gør når jeg er i klubber længere tid end de 2-3 år jeg i snit har brugt i klubberne i mit save).

Sagen er dog den, at jeg nu har fundet et talent, hvor klubben han er i, forlanger en sindsyg sum når man tager hans alder i betragtning. Manden er 17, fast angriber i Freiburg og så forlanger de svimlende 280 mio for at slippe ham i mit første vindue, som er et januar transfervindue.

Jeg står ikke og mangler en til førsteholdet, da jeg allerede har sikret mig et talent på 19 fra en af mine gamle klubber (Inter), og derfor går mit spørgsmål til jer på: Skal jeg vente til sommer transfervinduet, i håb om at kunne presse dem ned i pris, eller skal jeg slå til nu og betale de 280 mio som er fordelt på lidt nu, en mål klausul og resten over 48 mdr.

Spilleren er følgende:

Grunden til at jeg spørger er mest af alt frygten for at blive overhalet indenom af Barca eller City, som har budt på alt hvad jeg har kigget på. City snuppede endda Arsenals engelske stjerneangriber for 320 mio, noget som sikkert blot er hvad klubbens ledelse render rundt med i lommen på en almindelig dag, lige før jeg kom til klubben omkring juletid.
« Seneste Redigering: 16 Aug 2013, 23:21 af Highbury » Logged

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #1113: 16 Aug 2013, 23:56 »

Hej allesammen

Jeg er i mit efterhånden længerevarende save nået til et ophold i Arsenal, hvor jeg, nu da min challenge er slut, har besluttet mig at prøve en anden strategi. I stedet for de store dyre indkøb af etablerede stjerner så går jeg efter talenter (som jeg normalt gør når jeg er i klubber længere tid end de 2-3 år jeg i snit har brugt i klubberne i mit save).

Sagen er dog den, at jeg nu har fundet et talent, hvor klubben han er i, forlanger en sindsyg sum når man tager hans alder i betragtning. Manden er 17, fast angriber i Freiburg og så forlanger de svimlende 280 mio for at slippe ham i mit første vindue, som er et januar transfervindue.

Jeg står ikke og mangler en til førsteholdet, da jeg allerede har sikret mig et talent på 19 fra en af mine gamle klubber (Inter), og derfor går mit spørgsmål til jer på: Skal jeg vente til sommer transfervinduet, i håb om at kunne presse dem ned i pris, eller skal jeg slå til nu og betale de 280 mio som er fordelt på lidt nu, en mål klausul og resten over 48 mdr.

Spilleren er følgende:

Grunden til at jeg spørger er mest af alt frygten for at blive overhalet indenom af Barca eller City, som har budt på alt hvad jeg har kigget på. City snuppede endda Arsenals engelske stjerneangriber for 320 mio, noget som sikkert blot er hvad klubbens ledelse render rundt med i lommen på en almindelig dag, lige før jeg kom til klubben omkring juletid.

han bliver god, men gør ham du har nu ikke også det? har ham fra freiburg en af spillets største potentialer?
hvis ja gor for him, hvis nej, lad være. City har betalt plus 300 for en stjerne, så kan du jo se det som en investering.

Probably deal!

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1114: 17 Aug 2013, 00:21 »

han bliver god, men gør ham du har nu ikke også det? har ham fra freiburg en af spillets største potentialer?
hvis ja gor for him, hvis nej, lad være. City har betalt plus 300 for en stjerne, så kan du jo se det som en investering.

Probably deal!

Ham jeg hentede fra Inter, hentede jeg selv til klubben dengang, hans potentiale er ikke blevet mindre:

Men gutten her fra Freiburg får samme vurdering:

Jeg ville vældig gerne have dem begge to i klubben, men overvejer at jeg må sætte min lid til en 15 årig jeg hentede i Gladbach:

Men som alle ved: Mer' vil ha' mer' ! Opstemt

bianconeri
Reserveholdsspiller

« Svar #1115: 17 Aug 2013, 00:23 »

No deal imo. Nok er han aldeles talentfuld, men 280 mio(?) er en monster pris for en spiller som halter statsmæssigt på nogle af de vigtigste egenskaber hos en angriber.

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #1116: 17 Aug 2013, 00:25 »

med de spillere du allerede har no deal

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1117: 17 Aug 2013, 00:54 »

No deal imo. Nok er han aldeles talentfuld, men 280 mio(?) er en monster pris for en spiller som halter statsmæssigt på nogle af de vigtigste egenskaber hos en angriber.

Ja det er mange penge, dog noget jeg godt kunne få til at passe ind i budgettet, men ja det bliver vidst nok en no deal  i dette vindue, i håb om han kommer til spot pris i næste vindue...  Men synes ikke at hans stats halter for en 17 årig, de mentale stats der er basis for resten af statsne er allerede veludviklede eller i hvert fald over middel. Men jeg kan vel håbe at hans næste halve sæson som spidsangriber bliver i Freiburg for at jeg så kan hente ham til en anden pris. Men Freiburg ligger li i midten af tabellen så der bliver nok ikke noget brandsalg.

med de spillere du allerede har no deal

Er også hvad jeg er ved at finde frem til... Tror blot at jeg er for nervøs for at en af de helt store klubber snupper ham for næsen af mig. Som sagt har Barca og City været ude efter alt hvad jeg har kigget på, bortset fra ham (indtil videre), og ellers så har Bayern som jeg netop forlod, for vane at støvsuge alle tyske talenter i ligaen, og computeren er endnu bedre til det end jeg er.

Jeg lytter til jeres kloge ord, og venter i hvert fald med at smide penge efter ham, hvis jeg vælger at hente ham.

Han ligner dog til forveksling to megastjerner som jeg selv hentede til nogle klubber tidligere i savet. Nu er de begge i Inter med prisskilte på langt over 600 mio. Og hentede dem meget unge med næsten samme stats som ham her.

(130 mio til Inter i sæsonen 20-21)

Karriereren 132 kampe 58 mål 7.47 i snit.

(15 mio til At Madrid i 16-17, og tog ham med til Inter i 19-20 for 190)

Karriereren 228 kampe 105 mål 7.36 i snit.

Ville være surt at slippe endnu en guldfugl.

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #1118: 18 Aug 2013, 20:22 »

Har startet et nyt spil op med barcelona ,chelsea har budt på pedro og jeg har forhandlet med dem til en pris på 310 mill kan ikke finde ud af om jeg skal sælge eller beholde ham .Spiller med sommer update

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1119: 19 Aug 2013, 01:23 »

Har startet et nyt spil op med barcelona ,chelsea har budt på pedro og jeg har forhandlet med dem til en pris på 310 mill kan ikke finde ud af om jeg skal sælge eller beholde ham .Spiller med sommer update

Kan du finde et alternativ til mindre end 310, som kan levere samme vare så deal. Skulle være muligt at hente en ind for den pris.

euthenasia
Reserveholdsspiller

« Svar #1120: 19 Aug 2013, 10:26 »

synes klart det er en deal med Pedro, det er mange penge for ham. Der findes bedre alternativer imo.

LFC & OB!!!

Thomashald
Gæst

« Svar #1121: 19 Aug 2013, 14:29 »

I min optik er det en helt klar deal, 310 mio for Pedro ville være kanon ! Smiley

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #1122: 19 Aug 2013, 17:59 »

chelsea har budt på pedro til en pris på 310 mil

Hvordan fa'en kan du være i tvivl?

DEAL DEAL DEAL  Thumbs Up

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1123: 20 Aug 2013, 00:04 »

Hej folkens

Ham her er en mine scouts siger at jeg bør hente for enhver pris, det er så også gået hen og blevet den dyreste spiller jeg har handlet længe, nemlig 390 mio (95 mio nu og resten over 48 mdr.) Hans løn bliver også abnorm, nemlig  2 mio/uge. Men på den anden side er han også bar superb.

Hvad siger i, er det en deal?

JimmyGP
Manager

« Svar #1124: 20 Aug 2013, 23:56 »

Hej folkens

Ham her er en mine scouts siger at jeg bør hente for enhver pris, det er så også gået hen og blevet den dyreste spiller jeg har handlet længe, nemlig 390 mio (95 mio nu og resten over 48 mdr.) Hans løn bliver også abnorm, nemlig  2 mio/uge. Men på den anden side er han også bar superb.

Hvad siger i, er det en deal?

Han ligner en spiller, der kan afgøre en mesterskabskamp med sin blotte tilstedeværelse.. klar deal Thumbs Up Byd evt. 350 kontant?

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010