home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 297957 gange)
Tubbe14
Juniorspiller
**

Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #300: 02 Jan 2013, 14:37 »

Daniel Nourouzi til Young Boys for 5 millioner. Tredje sæson. Deal no deal?

Jeg er sælger.

Mallu2204
Reserveholdsspiller

« Svar #301: 02 Jan 2013, 14:39 »

Daniel Nourouzi til Young Boys for 5 millioner. Tredje sæson. Deal no deal?

Jeg er sælger.
Hvor godt har han udviklet sig? Smiley

...

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #302: 02 Jan 2013, 14:45 »

Ved ikke helt hvor godt det er.

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #303: 02 Jan 2013, 21:57 »

Spiller: David Alaba & Davide Santon
Klub: Jeg er AC Milan.
Sælger: Newcastle, af Santon - ukendt af Alaba.
Potentiale: Alaba 4/5 - Santon 3,5/4,5 (nuværende/potentielt)
Jeg købte op til anden sæson Alaba for 150 millioner, og han præsterer som ganske fint - over 7 i snit. Derudover har han 5 stjerner i potentiale og 4 nu.
Den tanke jeg så har gået med er - med Milans økonomi in mente - at jeg snildt ville kunne sælge ham for 200 mio og altså lave 50 mio i profit på det salg - og så hente Santon for omkring 100.
Jeg spiller ikke med nogen decideret nationalitetspoliti k, men det er jo altid sjovt at have mange af spillere af klubbens nationalitet.
Jeg leger altså med tanken om hvor vidt det kunne være fornuftigt med et salg? Det ville i så fald ske til sommer, en sæson efter Alaba kom til klubben. Santon er billigere lønmæssigt og tjener penge hjem transfermæssigt - men Alaba er vel spillets bedste back, derfor er det altså DEAL/ NO DEAL ift. om jeg skal lave denne rokade?? Smiley

Shaft
Manager

« Svar #304: 02 Jan 2013, 22:09 »

Ja, du vil have profil på Alaba, men stadigvæk underskud da du smider de 100 afsted igen jo :-)

Personligt kommer det meget an på, om du vil være det bedste hold i Europa. Vil du det, så er det en klar No Deal. Santon kan, så vidt jeg har erfaret, være ganske ustabil. Så derfor skal du også være klar over, om det er de mindre penge værd, ved at have Santon end Alaba, som man er sikker på leverer.

Igen - hvis din mission er at vinde alt, så beholder du Alaba, og skaffer penge ind en anden vej fra. Hvis du gerne bare vil være et konkurrence dygtig hold, og få lidt bedre økonomi, så laver du salget af Alaba og køber Santon (eller måske en billigere en?)

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #305: 02 Jan 2013, 22:38 »

Ja, du vil have profil på Alaba, men stadigvæk underskud da du smider de 100 afsted igen jo :-)

Personligt kommer det meget an på, om du vil være det bedste hold i Europa. Vil du det, så er det en klar No Deal. Santon kan, så vidt jeg har erfaret, være ganske ustabil. Så derfor skal du også være klar over, om det er de mindre penge værd, ved at have Santon end Alaba, som man er sikker på leverer.

Igen - hvis din mission er at vinde alt, så beholder du Alaba, og skaffer penge ind en anden vej fra. Hvis du gerne bare vil være et konkurrence dygtig hold, og få lidt bedre økonomi, så laver du salget af Alaba og køber Santon (eller måske en billigere en?)

Ingent tvivl om at Alaba er den sikreste vej til succes. Men jeg har selv spillet med Newcastle hvor jeg brugte Santon på begge backs og wingbacks, og der imponerede han mig virkelig. Også stabilt. Derfor sidder jeg også med en fornemmelse af at det ikke behøver være nogen svækkelse. Dog venter det i det mindste nok til sommerpausen, så kan jeg jo netop også lige tjekke markedet efter, for mulige købere til nogle af de andre løntunge spillere jeg har, Mexes fx.

bøvle
Manager

« Svar #306: 02 Jan 2013, 23:24 »

Spiller pt med santon i Newcastle. Han gør det fantastisk, og bruger ham på den uvante højre wingback Smiley

Må jeg spørge om hvorfor du ikke holder på alaba og henter santon ? To utroligt giftige backs ! Begge unge og med tålmodighed er de grundstenen til et fremtidigt mester hold i såvel europa som nationalt ! Smiley

Shaft
Manager

« Svar #307: 02 Jan 2013, 23:29 »

Spiller pt med santon i Newcastle. Han gør det fantastisk, og bruger ham på den uvante højre wingback Smiley

Må jeg spørge om hvorfor du ikke holder på alaba og henter santon ? To utroligt giftige backs ! Begge unge og med tålmodighed er de grundstenen til et fremtidigt mester hold i såvel europa som nationalt ! Smiley

Jeg vil gætte på, at det er grundet den økonomi han også kort nævner :-)

bøvle
Manager

« Svar #308: 02 Jan 2013, 23:35 »

Enig, men er bare af den overbevisning at økonomien bliver nødt til at blive bygget op stille og roligt over flere sæsoner.
Der må være en HB nu, som jeg næppe kan se være bedre end Santon. Denne trækker sikkert også en pæn løncheck der kan spares. Synes prisen på kun 100 for santon er virkelig spot-pris, derfor vil jeg mene der ikke er råd til at lade handlen gå. Der må være basis for eller mulighed for at finde de penge på anden vis vil jeg bare mene, da santon kan spille i klubben mange mange år fremover og virkleig vil være en investering snarere end en udgift ! Smiley

Andre må kunne sælges og så bygge holdet op nedefra Smiley

tubbe610
Førsteholdsspiller

« Svar #309: 03 Jan 2013, 00:55 »

Spiller: Edin Nezic (Regen)
Sæson: 2018/2019
Køber: Lyon
Sælger Celta
Beløb: 260 Mil
Hvorfor: Han er 25 og har en anden Regen der har stort potentiale så ville bare lige hører jeres mening :-)

EDIT: Bosnien er dog lige blevet en del af Europa så han er ikke længere Udl Smiley
« Seneste Redigering: 03 Jan 2013, 01:04 af tubbe610 » Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #310: 03 Jan 2013, 01:48 »

Den er tilgengæld meget enkel at svare på! Jeg har Mattia De Sgiglio, som er højreback, egen avl i Milan og har 5 stjerner i potentiale. En sådan guldfugl skal i mine øjne - sammen med Sharaawy - have alle tænkelige chancer for at spille sig til store stjerner (specielt når jeg selv er Milan-tilhænger i virkeligheden  Thumbs Up )
Men kan jeg i sommerens transfervindue stadig hente ham til en sådan spotpris, hvilket vel egentligt må være alt under 125 mio, så vil jeg helt sikkert også gøre det. For Alaba, de Sgiglio, Santon og Abate må siges at kunne være et ganske habilt sæt backs, hvoraf 3 endda er italienere, to er egen avl og en enkelt så kommer fra et naboland. Og så kunne Alaba jo endda bare bruges på midtbanen, hvor han næsten gør det endnu bedre i de kampe han har garderet der grundet skader.

Og som du i et af de andre indlæg skriver, så burde jeg kunne finde pengene andetsteds. Dels gennem fremragende placeringer i Champions League(finalen 1. sæson), dels gennem køb og salg med profit, og dels gennem at skære lønbudget ned ved at komme af med spillere som Mexes, evt. også Pato og Prince, da de virker til at være lige lovlig skadede/ustabile i deres spil, til at være både lønnen de hæver værd - men samtidig også til at jeg ikke burde cashe de 3-400 millioner ind jeg samlet ville kunne få i transferindtægter på de to  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Jan 2013, 01:57 af SkovGaards » Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #311: 03 Jan 2013, 01:52 »

Spiller: Edin Nezic (Regen)
Sæson: 2018/2019
Køber: Lyon
Sælger Celta
Beløb: 260 Mil
Hvorfor: Han er 25 og har en anden Regen der har stort potentiale så ville bare lige hører jeres mening :-)

EDIT: Bosnien er dog lige blevet en del af Europa så han er ikke længere Udl Smiley

Har godt nok ikke hørt det med at et land bliver en del af Europa før, lyder sjovt, hvordan sker det i FMt?   Huh
Men umiddelbart vil jeg mene du skal sælge ham. Han ser ret fantastisk ud, og det ligner også han spiller godt for dig, men som vi kan se får han kun tre stjerner i rapporten, og på baggrund af det tyder det på at du har bedre spillere/potentielt bedre spillere i truppen - og af den simple grund mener jeg simpelthen ikke man kan takke nej til 260 mio, næsten uanset hvilken klub man er Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #312: 03 Jan 2013, 02:04 »

Har også oplevet det rent faktisk - også med Bosnien. Du får bare en besked om landet er kommet i EU, og derfor er din spiller også en EU spiller. Mere sker der egentlig ikke :-)

Men som SkovGaards siger - så er 260 mio for meget til du kan takke nej. Og nu hvor du alligevel havde sat ham til salg, så vil jeg da takke ja tak til de mange penge, som man med garanti kan finde en god afløser for :-)

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #313: 05 Jan 2013, 18:10 »

Kroatien bliver altid en del af EU i mine saves efter 1. sæson..

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #314: 06 Jan 2013, 03:07 »

Spiller: Cisse
Sæson: Første transfervindue
Køber: Arsenal
Sælger Newcastle (mig)
Beløb: 245 Mil.

Jeg vil spille en 4-2-3-1 Med Ba på toppen. Jeg vil hente James Rodriguez og Isco ind, så jeg kommer til at spille med Ben Arfa på højrekant Isco i midten og Rodriguez på ventrekant.

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010