|
mortenbrenoe
|
|
Hva er der underligt ved det? Standard beskeder 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Har desværre også prøvet det  Ved mig kunne han bare ikke li' sig selv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Hva er der underligt ved det? Standard beskeder  Fortæller lidt om hvor lidt folk læser?  Har desværre også prøvet det  Ved mig kunne han bare ikke li' sig selv  Næsten det samme her.. Det værste er dog, at Pablo er vejleder for ham?  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Ja okay Kerm, den er godt nok lidt spøjs. 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Fortæller lidt om hvor lidt folk læser?  Næsten det samme her.. Det værste er dog, at Pablo er vejleder for ham?  Kerm Satte først Mancini til at vejlede ham, men så begyndte han at vejlede sig selv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
Ja for søren 
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
 DET kalder jeg kraftedeme for lang tid uden mål... Og han er endda MIN angriber der er lånt ud.. Ham får jeg sgu ALDRIG brug for .. hehe  Det er da kun lidt over 6 kampe han ikke har scoret i... er det så slemt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Syntes det er lidt sjovt at der står at der ikke er stor forskel på ham og joe cole. Hmmm... skulle mene at C. Ronaldo skulle være lidt bedre  ja, for ikke at sige meget! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP