|
Østergård
|
|
Det er jo fuldstændig sindsygt Sikken statestik .. Men det er jo hva man får ud af at spille FM på dansk - flere tusinde fejl 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
Ja men hvis man er dårlig til engelsk er det jo fint nok .Og det er jo ikk tusinde fejl!
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
rudz
|
|
Ja men hvis man er dårlig til engelsk er det jo fint nok .Og det er jo ikk tusinde fejl!
Jamen så er der jo en god mulighed for at lære det, hvis der er noget man ikke forstår skifter man til dansk og tilbage igen ik? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Hvor nederen er det her lige? Det sjove er ikke at han brænder begge to, men derimod, at det ene blev lavet lige efter det andet fordi den første bold blev skubbet ud i feltet igen..   Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
Det har du ret i Østergård.
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Hehe, jeg er rykket op i 3. seedningsgrundlag, hvilket gør det svært for Inter?   Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Dem der er lejede er jo stort set alle FCK'ere, tror måske FCK og skovlunde samarbejder  Er selv FCK, så det har du ret i.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Arsenal må da også godt være der oppe men stadig en underlig stilling
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SLEORT
|
|
 Kan det siges mere kort og kontant? Det endte med at han skrev under 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rudz
|
|
 Kan det siges mere kort og kontant? Det endte med at han skrev under  Stinker.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
SLEORT: Ganske morsomt, dog har jeg ikke selv været udsat for sådanne ting..  Som regel siger de bare: "Kan ikke acceptere kontraktlængden foreslået" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
 Kan det siges mere kort og kontant? Det endte med at han skrev under  Den må ha stunket temmelig meget for det der har jeg aldrig prøvet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SLEORT
|
|
Den må ha stunket temmelig meget for det der har jeg aldrig prøvet.  Den der bøjning har jeg tilgengæld heller aldrig set. Han var utilfreds med at jeg ville skrive med ham, helt indtil 2012. Tror nok det endte på 2010 eller 2011...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|