home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1161 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Ajax
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Ajax  (Læst 53700 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Ajax
« Svar #165: 12 Jan 2013, 01:17 »

Mester IGEN!!!

Holdet

I Champions League blev det til et hæderligt nederlag på Camp Nou på 2-0 og et samlet 4-2 nederlag til Barcelona   Sur

Ajax 2:2 Barcelona
0:1 Messi '13
0:2 Alves '60
1:2 Dembelé '61
2:2 Eriksen '63

Barcelona 2:0 Ajax
1:0 Song '85
2:0 Messi '89
« Seneste Redigering: 12 Jan 2013, 01:20 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager

« Svar #166: 12 Jan 2013, 01:30 »

Sådan Jimmy! Lækkert!!!

Noget jeg har tænkt over, og som jeg garanteret kan finde ved at søge længe i tråden her, men vil i stedet spørge dig, er hvordan du fik lokket Krul til dig? Har forsøgt mange gange, men desværre uden held :/

JimmyGP
Manager

« Svar #167: 12 Jan 2013, 01:38 »

Sådan Jimmy! Lækkert!!!

Noget jeg har tænkt over, og som jeg garanteret kan finde ved at søge længe i tråden her, men vil i stedet spørge dig, er hvordan du fik lokket Krul til dig? Har forsøgt mange gange, men desværre uden held :/

Tak tak Thumbs Up

Jeg har rost ham op til flere gange, hvor han har afvist mig..  Skuffet Da Newcastle så lå til nedrykning prøvede jeg til igen.. Det gav heller ikke pote, men så blev han uvenner med Pardew og han fik vist en bøde for dårlig disciplin.. Så prøvede jeg til igen og så er resten historie.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager

« Svar #168: 12 Jan 2013, 02:08 »

Tak tak Thumbs Up

Jeg har rost ham op til flere gange, hvor han har afvist mig..  Skuffet Da Newcastle så lå til nedrykning prøvede jeg til igen.. Det gav heller ikke pote, men så blev han uvenner med Pardew og han fik vist en bøde for dårlig disciplin.. Så prøvede jeg til igen og så er resten historie.. Thumbs Up

Lækkert for dig!

For synes godt nok jeg har svært ved at finde gode, og realistiske hollandske målmand til en acceptabelt pris Skuffet

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #169: 12 Jan 2013, 16:39 »

Er lige startet med Ajax ..
Jeg har tænkt mig at satse på unge spillere, hvilket mine handler også afspejler.
Jeg har tænkt mig at give Lucas Andersen og Victor Fischer rigtig meget spilletid også se hvor meget de kan udvikle sig! (:

Transfer:

Ved godt Jetro Willems er lige pebret, men synes virkelig der manglede en venstre back, og Boile er bare for meget skadet.
Wallace gør det fremragende og det gør Okore også ..

Man kan dog godt se at holdet er meget ungt, hvilket også resulterede i et 4-1 nederlag til PSV i super cuppen .. De har dog rejst sig og ligger umiddelbart 2'er, med 3 sejre og en målscore på 5-0 Smiley

Winners never quit and quitters never win

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #170: 12 Jan 2013, 17:36 »

Hjælp ...
Jeg skaber virkelig mange chancer med score slet ikke på dem .. nogle som kan af hjælpe mit problem?

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #171: 12 Jan 2013, 18:10 »

Jeg vil også lige fortælle lidt om mit Ajax save, hvor jeg snart har spillet en tredjedel af anden sæson.
Første sæson startede ikke lige så godt som det sluttede. Godt nok vandt jeg supercuppen 1-0, men efter omkring 10 kampe i ligaen, var jeg meget tæt på at blive fyret. Jeg havde spillet spillet en masse kampe uafgjort, og lå og rodede rundt omkring 10 pladen. Men stille og roligt fik jeg vendt skuden, og med en ny taktik endte jeg med at vinde mesterskabet med 5 point ned til Twente.  Opstemt

I Champions League gik det rigtigt godt. Jeg endte på en 1 plads med 15 point, i en gruppe hvor de andre hold var Arsenal, Valencia og Salzburg. I ottendedelsfinalen mødte jeg Juventus. Jeg tabte første kamp 2-1 på udebane, hvilket jeg var rimelig godt tilfreds med. I den anden kamp hjemme på Amsterdam ArenA, endte den ordinære spilletid 2-1 til mig, og jeg skulle her med ud i forlænget spilletid. Jeg kom lynhurtigt foran 3-1 på et fantastisk mål af Wellington Nem, men i overtiden dukker fucking Bendtner op på et hjørne og scorer til 3-2, og så er jeg ude pga udebanemål  Sur

Pokal tuneringen var ikke noget jeg gik så meget efter, men jeg endte alligevel med at vinde den. I finalen blev Heerenveen slået 2-1.

Her i anden sæson, ligger jeg efter ni kampe på en tredjeplads, med 19 point og en målscore på hele 26-8.
I Champions Leauge er jeg havnet i gruppe med Barcelona, Panathinaikos og Häcken. Her har jeg vundet mine tre første kampe, så det ser rigtigt godt ud  Opstemt

I ka lige få nogle SS af mine transfers, taktik og mine to unge talenter, som jeg har meget store forventninger til.

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

JimmyGP
Manager

« Svar #172: 15 Jan 2013, 00:59 »

Jamen så er jeg kommet i gang med fjerde sæson efter et vildt transfervindue, hvor både klubbens største køb blev hentet til, mens at Ajax aldrig har solgt for så mange penge før. Jeg har handlet for 415.000.000 kroner i alt, mens jeg har solgt spillere til en samlet værdi af 860.000.000 kroner.

Transfers;

Sæsonen startede ud med Supercuppen mod Feyenoord, hvor vi dominerede fra start til slut igennem 120 intense minutters fodbold, som sluttede 1-1. I straffesparkskonkur rencen var Feyenoord bedst og vandt med 6-5 efter ni spark til hvert hold. Pisseufortjent og sådan fortsatte det de første par kampe. Vi har dog efter ti kampe kæmpet os på på x. pladsen hele x antal point efter PSV, der lagde ud med at vinde syv kampe i træk. Så vi er pt. elleve point efter PSV, der i øvrigt vandt med 2-0 på AmsterdamArena i første runde. Målet for denne sæson ser derfor ud til at være sølvmedaljer, men jeg tror på det  Wink

I pokalen sendte jeg reserverne & talenterne i kamp mod Fortuna Sittard på udebane og efter en hjerneblødning fra Jason Steele bragte hjemmeholdet sig i front. Trods et massivt spilovertag gik Fortuna til pause foran med 1-0, men med en mand færre, da Koepershoek blev sendt ud efter en vanvidstackling. I anden halvleg satte Ajax gearet op og kvittede med 3 kasser inden Illic blev smidt ud for to tynde gule kort. Sejren var dog aldrig i fare og næste opgave er NAC Breda på hjemmebane.

Champions League indtil videre

PSG 2:0 Ajax
1:0 Pastore '38
2:0 Pastore '65

Ajax 2:1 Rubin Kazan
1:0 Gaitán '12
2:0 Dembélé '28 (straffe)
2:1 Eremenko '84

Maccabi Haifa 1:3 Ajax
0:1 Dembélé '32
0:1 Alderweireld '47 (brændt straffe)
1:1 Nuriel '63
1:2 Alderweireld '81
1:3 Andersen '87

EDIT: Bestyrelsen har investeret 43.000.000 kroner i klubbens træningsfaciliteter så både senior- og ungdomsfaciliterne er opgraderet. Så jeg håber på bedre talenter fra akademiet i den kommende sæson - der var intet at hente op til fjerde sæson.
EDIT2: Det er først færdig i 2015..
« Seneste Redigering: 15 Jan 2013, 14:47 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #173: 15 Jan 2013, 11:13 »

Hvad har i gjort for at udvikle Victor Fischer? Synes ikke han udvikler sig så meget nemlig, selvom han spillede 27 kampe i ligaen første sæson ...

bonde42
Reserveholdsspiller

« Svar #174: 15 Jan 2013, 12:53 »

Hvad har i gjort for at udvikle Victor Fischer? Synes ikke han udvikler sig så meget nemlig, selvom han spillede 27 kampe i ligaen første sæson ...

Har du forsøgt at sætte en mentor på ham? Det hjælper stort set hver gang de ung i deres udvikling Smiley

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

JimmyGP
Manager

« Svar #175: 15 Jan 2013, 14:42 »

Han havde Babel som mentor i første & anden - de sidste 1½ sæson har han haft Dembélé som mentor.. Det har hjulpet her..  Wink

- Veni, vidi, vici -

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #176: 15 Jan 2013, 16:08 »

Han havde Babel som mentor i første & anden - de sidste 1½ sæson har han haft Dembélé som mentor.. Det har hjulpet her..  Wink

Tak for hjælpen! Tror jeg vil prøve at give ham Babel som mentor igen!

(Hvad med mentorer som ikke spillere samme plads som ham selv? Fx hvis man satte C. Poulsen til det, hvordan ville det blive? ville han få noget ud af det?)

JimmyGP
Manager

« Svar #177: 15 Jan 2013, 17:51 »

Tak for hjælpen! Tror jeg vil prøve at give ham Babel som mentor igen!

(Hvad med mentorer som ikke spillere samme plads som ham selv? Fx hvis man satte C. Poulsen til det, hvordan ville det blive? ville han få noget ud af det?)

Ja Babel eller en anden der spiller venstre kant Wink

Hmm.. det ved jeg sgu ikke rigtigt.. i mit hoved nej - men jeg ved det reelt ikke.. jeg foretrækker selv at det er en mentor, der minder om talentet eller har mulighed for at påvirke talentet i den retning som jeg gerne vil ha'.. Og CP.. han skal da være mentor for Branco van Boomen Wink

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #178: 15 Jan 2013, 21:28 »

Der er nu spillet sytten runder af Eredivisie og mine gæve gutter har kæmpet sig op på en fjerdeplads takket været 38 point. PSV fører stadig med 43 point, mens Twente følger efter med 40 point og så er der Heerenveen blot et point foran os. Og netop Heerenveen skal vi møde på udebane i det nye års første kamp. PSV blev slået med 2-0 på udebane i årets sidste kamp og det var tre point, der faldt tørt eftersom flere nøglespillere sad ude med skader.

I pokalen har reserverne gjort det fortræffeligt og med to 4-1 sejre over NAC Breda og Zwolle står vi nu i en kvartfinale, hvor Volendam venter på udebane. Jeg har stor tiltro til mine drenge og jeg holder fast i mit reserveprincip.

I Champions League gjorde vi rent bord i de sidste tre kampe og nuppede yderligere ni point for at ende op med en samlet total på 15 point ligesom PSG. Forskellen lå dog i at vores målscore hed +10 mod franskmændenes +8. Vi er for første gang i min Ajax karriere videre til de sjove runder som gruppevinder og derfor undgik vi vores onde ånd fra FC Barcelona. Vi skal i stedet op imod de forsvarende portugisiske mestre fra Porto, som vi mødte tilbage i 2012, hvor vi vandt 1-0 hjemme og tabte 2-0 ude i gruppespillet. På papir er Porto favoritter, mens vores sammenhold skal nok sende os videre til næste runde, hvilket bliver "personlig" rekord med Ajax.

Jeg har ikke købt nogen spillere her i januars transfervindue og det er heller ikke planen. Eventuelle forstærkninger skal findes på ungdomsholdet og det er til trods for at jeg har sagt farvel til Teichgräber og Sereno, der samlet har indbragt 101.000.000 kroner. Jeg har derimod fundet sommerens første to forstærkninger samt to talenter til ungdomsholdet. De to førsteholdsspillere anses begge som to væsentlige forstærkninger - det bedste er dog næsten at de er gratis.

De fantastiske fire
Adam Maher

Kurt Zouma

Maicon

Wagner

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager

« Svar #179: 15 Jan 2013, 21:57 »

Spændende at se hvordan Maher gør det hos dig, kontra hos mig! Sjovt at vi går efter de samme spillere så ofte! :-)

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010