home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 18394 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
FC Barcelona
« : 24 Okt 2012, 16:57 »

Vi skal da også have en tråd om verdens bedste fodbold hold Wink
Jeg har i hvert fald tænkt mig at starte med barca, i hvert fald når demoen kommer ud. Jeg vil forsøge at genskabe taktikken fra virkeligheden, både en med og en uden fabregas centralt. Derudover vil jeg forsøge at få så mange af de unge fra u19 og b holdet ind omkring førsteholdet, da der er kæmpe potentiale i de unge.
Jeg er vel ikke den eneste, som starter med denne enestående klub?
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #1: 24 Okt 2012, 16:58 »

Jeg vil ikke starte med Barca, men vil gerne lige høre, hvordan du vil få Cesc med på den centrale midtbane? Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #2: 24 Okt 2012, 17:42 »

I taktikken med Cesc på midten, vil planen helt klart være at han skal tage en masse dybe løb, når Messi søger ned i banen, hvis det kan lade sig gøre Smiley formentlig som en fremskudt playmaker med dybe løb ofte. Derudover skal han have en meget offensiv mentalitet så han til tider kommer op ved siden adf messi, samtidig med at hanmskal sættes til at løbe i hullerne Smiley Jeg ved ikke om hans rolle kan skabes præcis som i virkeligheden, men jeg vil gøre et forsøg, da hans præstationer har været opadgående i de seneste kampe i en lignende rolle.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #3: 24 Okt 2012, 17:45 »

Ellers skal der skabes en 3-4-3 taktik, så der er plads til både xavi, iniesta og fabregas Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #4: 24 Okt 2012, 20:47 »

Hvis det var mig tænker jeg lidt, at man sagtens kan spille Xavi, Cesc og Iniesta sammen på en tremandsmidtbane.

X

X X X X

Fabregas(felt-felt) Xavi (dybdeliggende playmaker) Iniesta (Fremskudt playmaker)

X X X
På den måde vil Cesc stadig kunne tage de dybe løb, mens Xavi og Iniesta kreerer chancer Wink Men måske er den for offensiv. Evt kunne man køre med et tremandsforsvar og så have en ankermand i Busquets, Song eller Mascherano lige bag ved de tre.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #5: 24 Okt 2012, 20:53 »

Jeg tror i hvert fald sagtens at man kunne lave et tremands forsvar Smiley
Logged

Thomsen86
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #6: 25 Okt 2012, 21:52 »

spillerne fra b holdet og u19 er som altid undervurderet fordi de intet ved om talent udvikling virkelig til grin som altid i fm 12 var både tello og mange andre mega dårlige men igen langt de fleste har ikke engang 1 stjerne i potentiale det er jo håbløst
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #7: 25 Okt 2012, 22:24 »

spillerne fra b holdet og u19 er som altid undervurderet fordi de intet ved om talent udvikling virkelig til grin som altid i fm 12 var både tello og mange andre mega dårlige men igen langt de fleste har ikke engang 1 stjerne i potentiale det er jo håbløst

ENIG!
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #8: 25 Okt 2012, 22:25 »

talenterne er altid et år bagud, da de jo først har brillieret i sidste sæson, og der var spillet FM 12 jo udkommet?
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Thomsen86
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #9: 04 Nov 2012, 02:43 »

det er meget muligt men flere talenter har eller er jo stadigvæk undervurderet, selvfølgelig kan man aldrig vide om de slå igennem men kig omkring og lyt når man ser fodbold i tv ( selvom alle kommentatorene er ubeskrivelige lamme at hører på )
men lyt og så hør og se talenterne som eks Montoya , Tello,  Welbeck og Rafael ja man kan jo blive ved med at blive undervurderet i forhold til deres pointentiale. klubber som virkelig arbejder med talent udvikling som barca,arsenal og united burde der jo være flere talenter fra ungdoms årgangene igen kig på fakta om hvor mange der banker igennem fra la masia eller hvor mange egne talenter arsenal eller united har i deres trupper som burde være bedre i fm! FM er åbenbart ikke et spile for talenter eller udviklings spillere men tager vist lidt for meget udgangs punkt i messi,ronaldo,falcao og van persi



Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #10: 04 Nov 2012, 11:13 »

Hvis det var mig tænker jeg lidt, at man sagtens kan spille Xavi, Cesc og Iniesta sammen på en tremandsmidtbane.

X

X X X X

Fabregas(felt-felt) Xavi (dybdeliggende playmaker) Iniesta (Fremskudt playmaker)

X X X
På den måde vil Cesc stadig kunne tage de dybe løb, mens Xavi og Iniesta kreerer chancer Wink Men måske er den for offensiv. Evt kunne man køre med et tremandsforsvar og så have en ankermand i Busquets, Song eller Mascherano lige bag ved de tre.

Vores tanker om taktikken er vist ret ens. Jeg har valgt at stille op på følgende måde:
             Valdes
        Pique     Puyol
  Alves   Busquets   Alba
   Xavi Fabregas Iniesta
        Messi
               Sanchez

Busquets er defensiv midtbanespiller (defensiv), Xavi er dybdeliggende playmaker (support), Fabregas er felt-til-felt (angreb), Iniesta er fremskudt playmaker, mens Messi er Trequartista. Busquets fungerer som en slags oprydder, men skal samtidig kunne være med i opspillet, og derfor er han ikke Ankermand. Xavi og Iniesta skal ligge de chanceskabende afleveringer. Fabregas skal tage en masse dybe løb, også skal Messi ellers bare gøre, hvad der passer ham.
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #11: 15 Nov 2012, 18:37 »

Efter at have været i United de to første sæsoner af mit spil, skiftede jeg til Barcelona, da jeg gerne ville prøve noget nyt. Min gameplan for mit nuværende spil er også at høste trofæer i de fleste ligaer, og med Barcelona, bliver chancen vist ikke meget større for den spanske ligatitel samt pokaltuneringen. Så da tilbudet kom takkede jeg ja tak. Det er da også startet forrygende med maksimum point efter de første 6-7 kampe, dog med en øretæver på Camp Nou af Real Madrid på 0-4. Sådan kan det gå.

Mit hold er efter min mening ganske åndssvagt god, og jeg forventer derfor, at vinde det hele i år. Eneste køb jeg lavede over sommeren var Mata og Silva, som vel er de 2 bedste spanish don'er, der ikke lige spiller i Barcelona eller Madrid. De skulle selvfølgelig hentes tilbage igen, et eller andet sted har de vel også Barca DNA. Mine spillere mente ihvertfald det.

Min vel nok stærkeste opstilling er følgende:

              Valdes
Alves Pique Mascherano Alba
  Iniesta Busquets Fabregas
            Mata Silva
              Messi

På bænken har jeg primæt Puyol, Alexis, Xavi, Thiago, Villa og Song. 

Som sagt er kravet, at vinde alt i denne sæson, hvorefter jeg nok skifter klub igen, hvis det rette tilbud komme. Jeg er dog meget åbent omkring det - jeg skal bare rundt omkring i verden. Men det er da meget sjovt at spille med Barcelona, da deres spillere jo selvfølgelig er vanvittigt gode.
Logged

Zinqo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #12: 16 Nov 2012, 07:09 »

Har også startet med Fc Barcelona. Forsøger at leve op til deres spil IRL, og det går vel okay.
Har færdigspillet 1 sæson, der vandt jeg sådan set det hele, Messi var ude i 4 måneder, men nåede alligevel at blive min topscore.
I første sæson købte jeg ikke nogle nye spillere, satsede bare på den trup jeg allerede var i besiddelse af, Martin Montoya leverede en glimrende indsats som backup for Alves.

Her op til anden sæson har jeg kun købt Juan Mata for 400mio kr, en pæn slat, men forsøger at holde mig til spanske spillere, havde overvejet en Iker Munian, men de forlanger 370 og det er for meget, så prøver at gøre ham sur i løbet af denne sæson, ved at udnytte pressen.

Opstilling:

              Valdes
Alves - Pique - Mascherano - Alba
              Busquets
           Xavi - Iniesta
  Sanchez - Messi - Mata

Bænk: Pinto, Montoya, Song, Thiago, Fabregas, Pedro og Villa. Derudover er der Bojan, Barta, Deulefue som også får rigelig med spilletid.
Mine transfer mål er Munian som erstatter en gammel Villa. En Isco som erstatter en gammel Xavi.


Og ja, jeg spiller uden en angriber, messi er OMC og de andre OMV og OMH.  Thumbs Up
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #13: 17 Nov 2012, 15:36 »

boom 7-0 mod madrid i første super cup kamp:D
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #14: 22 Nov 2012, 20:49 »

Hvordan kan det være Tello har 14-11 i Acc og Hurtighed?? Det virker da helt latterligt!!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010