home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aargh-tråden FM13
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM13  (Læst 121346 gange)
impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #420: 01 Jun 2013, 17:12 »

Spiller som AB en rigtig flot første kamp i sæsonen, men af en eller anden grund taber jeg den næste kamp 4-0 mod Skive..... Mine spillere står bare og glor...
Logged

Brøndby IF!!!!

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #421: 01 Jun 2013, 22:41 »

er jeg den eneste der synes det ser vildt nederen ud når en spiller bliver skadet og skal bæres fra banen ? Det ligner at den ene (og hvorfor kun en?) medic der kommer på banen, slæber spilleren efter sig, uden der egentlig er kontakt i mellem dem. Tåbeligt!!
Logged




Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #422: 01 Jun 2013, 23:25 »

Fra d. 25.04 til 03.05 skal jeg spille kampe med 2 dages mellemrum. Hvilket vil sige kamp d. 25.04, d. 27, d. 29, d. 01.05 og d. 03... 2 gange mod Barcelona, og 1 gang mod Liverpool. Resten af dem er midterhold i PRL.. Fedt!
Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #423: 02 Jun 2013, 01:15 »

Er i gang med en kamp hvor jeg skal til at skyde straffe, jeg tager så to udskiftninger til allersidst fordi de er bedre til at sparke straffe, men den når ikke at lave udskiftningerne inden straffesparkskonkur rencen, og nu kan den ikke starte straffesparkskonkur rencen, men jeg kan heller ikke gå væk fra kampen. Sur
Logged

Manchester United just arrogant, not better

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #424: 02 Jun 2013, 16:24 »

Er i gang med en kamp hvor jeg skal til at skyde straffe, jeg tager så to udskiftninger til allersidst fordi de er bedre til at sparke straffe, men den når ikke at lave udskiftningerne inden straffesparkskonkur rencen, og nu kan den ikke starte straffesparkskonkur rencen, men jeg kan heller ikke gå væk fra kampen. Sur

Surt... Hvordan gik det så? Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #425: 02 Jun 2013, 16:36 »

Er i gang med en kamp hvor jeg skal til at skyde straffe, jeg tager så to udskiftninger til allersidst fordi de er bedre til at sparke straffe, men den når ikke at lave udskiftningerne inden straffesparkskonkur rencen, og nu kan den ikke starte straffesparkskonkur rencen, men jeg kan heller ikke gå væk fra kampen. Sur

Har gjort noget lignende i CHL-finale i straffesparkskonkur rence .. Kom dog til at tage en min midtbanespiller ned på målmandspladsen, hvorfor at min midtbanespiller så stod straffesparkskonkur rencen i CHL-finalen.. Han redder det første skud, hvorefter den fortsætter indtil der står 8-9 til det andet hold i straffespark.. Skuffet
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #426: 03 Jun 2013, 09:30 »

ARGHHH!!!!!!

Jeg har i mit Sheffield United save jagtet en serbisk regen (stjerneangriber) i snart 4 sæsoner.. Han vil gerne sælges til mig og jeg har rost ham så meget at jeg efterhånden er favoritpersonale.. Nu vil skæben så at knægten har kontraktudløb og jeg forhandler derefter en kontrakt i hus.. Han er glad, agenten er glad og jeg er ovenud lykkelig..

Han har netop fået afslag på arbejdstilladelse for x antal gange og nu ryger han til Malaga.. FUCK!  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #427: 03 Jun 2013, 19:29 »

ARGHHH!!!!!!

Jeg har i mit Sheffield United save jagtet en serbisk regen (stjerneangriber) i snart 4 sæsoner.. Han vil gerne sælges til mig og jeg har rost ham så meget at jeg efterhånden er favoritpersonale.. Nu vil skæben så at knægten har kontraktudløb og jeg forhandler derefter en kontrakt i hus.. Han er glad, agenten er glad og jeg er ovenud lykkelig..

Han har netop fået afslag på arbejdstilladelse for x antal gange og nu ryger han til Malaga.. FUCK!  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Det med de arbejdstilladelser er ærlig talt til at brække sig over en gang imellem, så jeg forstår dig sgu godt!
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #428: 04 Jun 2013, 01:11 »

Har en afsteming oppe på min blog! om hvor hvidt jeg skal vælge at sige ja til at blive england manager! Den køre en dags tid mere, og kan ikke spillere videre! AAAARGGH vil spille videre!!! Græder
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #429: 04 Jun 2013, 23:33 »

OMG
Starter nyt spil med Monaco, taber de første 10 kampe, med mere end 2mål PER KAMP!!!!!

Nogle der kan sige mig hvorfor?!? Evt give mig en god taktik....
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #430: 04 Jun 2013, 23:50 »

OMG
Starter nyt spil med Monaco, taber de første 10 kampe, med mere end 2mål PER KAMP!!!!!

Nogle der kan sige mig hvorfor?!? Evt give mig en god taktik....

prøv ptRn's bayern taktik
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #431: 07 Jun 2013, 19:02 »

ØV! Fran Merida har i denne sæson stået i skyggen af Taarabt i Gladbach, og han var utilfreds med antallet af kampe. Siden lovede jeg at han ville få flere kampe, og han har spillet samtlige 6 kampe fra start siden. Nu får jeg så en besked fra assistenten der minder mig om at han forventer at starte flere kampe fra start?!

Hvad sker der for det? og hvad gør jeg?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #432: 07 Jun 2013, 19:29 »

ØV!
Ville prøve at starte med et hold jeg ikke har prøvet før, hvor valget faldt på Real Sociedad. Efter en udmærket første sæson hvor jeg lå i top 6 hen mod slutningen, fik et mig nederlag ned på 10 pladsen og derfor kun 1 point fra Europæisk bold.
Havde ellers lige sat mig for europæisk bold i næste sæson Skuffet
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #433: 07 Jun 2013, 20:19 »

Det er ubeskrivelig træls kun at være en straffesparkskonkur rence fra at rykke op i den bedste norske række og så tabe den Skuffet

http://oi43.tinypic.com/3498eix.jpg
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #434: 14 Jun 2013, 00:44 »

En fucking joke at jeg ikke vinder den kamp!

Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010