home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 452 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Wonderkids FM2013
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Wonderkids FM2013  (Læst 5658 gange)
mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Wonderkids FM2013
« : 22 Okt 2012, 07:11 »

Nu er jeg stødt på de første lister med mulige Wonderkids til FM2013

http://www.aidtheboss.com/football-manager-2013-wonderkids/

http://www.fmscout.com/a-football-manager-2013-wonderkids.html

Listen fra FM Scout indeholder flest navne. I mit nuværende save får Kurt Zouma fra Saint-Etienne i hvert fald crazy ratings  Opstemt (jeg spiller med Chelsea), men der er helt sikkert et par ekstra navne jeg skal have scoutet nu hvor jeg har set disse lister
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wonderkids FM2013
« Svar #1: 22 Okt 2012, 11:19 »

Hader disse lister. Det er da meget federe at skabe sit eget scoutingsystem og finde frem til disse spillere.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wonderkids FM2013
« Svar #2: 22 Okt 2012, 11:29 »

Hvordan ser grimaldo ud? Smiley
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wonderkids FM2013
« Svar #3: 22 Okt 2012, 11:39 »

Hader disse lister. Det er da meget federe at skabe sit eget scoutingsystem og finde frem til disse spillere.

Der vil altid, være folk som leder efter den nemme vej. Dog kan jeg ikke forstå at folk laver disse lister, da mange af de spillere. Som er på dem, helst skulle være noget folk vidste på forhånd.

Når det så er sagt, giver jeg dig ret i. At alle med lidt lyst til Fm, skulle hade disse lister.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wonderkids FM2013
« Svar #4: 22 Okt 2012, 11:43 »

Jeg synes nu at listerne giver en god start til hvor man skal kigge efter spillere - enig I at det ikke skal være på bekostning af at man opsætter sit eget scouting netværk, men et godt supplement som gør at man kan sende en scout hurtigere derhen.

Men som med Genie Scout er vandene nok delt - jeg håber der er nogle af brugerne på FmFreaks der finder informationen nyttig  Smiley
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wonderkids FM2013
« Svar #5: 22 Okt 2012, 11:51 »

Jeg synes nu at listerne giver en god start til hvor man skal kigge efter spillere - enig I at det ikke skal være på bekostning af at man opsætter sit eget scouting netværk, men et godt supplement som gør at man kan sende en scout hurtigere derhen.

Men som med Genie Scout er vandene nok delt - jeg håber der er nogle af brugerne på FmFreaks der finder informationen nyttig  Smiley

der skal nok være en del, som vil bruge det. Mit problem med det ligger mere i, at folk som bruger dette også bruger de der scouts programmer der var en del af, et par år tilbage. Det betyder at selv når, der kommer regens, så gør de ikke selv noget aktivt for det, men går uden om spillet.

Mener de programmer, kunne fortælle dig, hvor god en spiller kunne blive og hvad han vil koste og alt sådan info ... Men går det sjove så ikke af spillet ?

Men igen, det er op til en hver person, hvordan de vil spille det. Så hvis folk ville bruge disse liste, så værsgo. Selvom at det mange gange(i hvertfald tilbage i Fm06, 07 og 08) Altid var de folk som alle på forhånd viste vil blive til noget stort.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wonderkids FM2013
« Svar #6: 22 Okt 2012, 11:57 »

Jeg er helt enig i at det sjove går af spillet hvis man bruger Genie Scout - det bliver for nemt (og dermed hurtigt kedeligt).

En liste med spillere man med fordel kan scoute er selvfølgelig lidt derhen af, men der er stadig et stykke vej til at du får serveret CA og PA. Det er jo stadig afhængig af dine scouts og hvad de kommer tilbage og rapporterer.
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wonderkids FM2013
« Svar #7: 22 Okt 2012, 12:05 »

Jeg er helt enig i at det sjove går af spillet hvis man bruger Genie Scout - det bliver for nemt (og dermed hurtigt kedeligt).

En liste med spillere man med fordel kan scoute er selvfølgelig lidt derhen af, men der er stadig et stykke vej til at du får serveret CA og PA. Det er jo stadig afhængig af dine scouts og hvad de kommer tilbage og rapporterer.

Absolut, men mon ikke langt de fleste Fm-gamer allerede kender en del spiller på den liste. Inden den var kommet ud, langt hen af vejen, er det jo de store talenter som vi alle samme kender fra virkelighedens verden.

Mon ikke en Lucas Andersen er at finde på sådan en liste, eller Domej fra Rapid Wien er på de lister ?

Altså kort sagt, folk behøver ikke at se på de lister, for de kender dem allerede. Dog skal det siges, at jeg kun kender Domej, fordi jeg har en Østrigsk ven som holder med Rapid Wien, og sådan som han snakker om ham. Så skulle man tror, det var en ny Franz Beckenbauer.
Logged

drughi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wonderkids FM2013
« Svar #8: 10 Nov 2012, 01:25 »

Det er vel også derfor spillet er så meget sjovere når man er 10.sæsoner henne...
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010