home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  1 Bruger, 647 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 40099 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #135: 26 Jun 2013, 10:35 »

Er folk gået døde i Arsenal?

Personligt har jeg ikke spillet et godt stykke tid, da den sidste eksamen inden huen lige skulle sluttes ordentligt af og der lige var en masse der skulle ordnes af forskellige ting.

Men nu er jeg klar igen! Håber jeg kan få det til at fungere på samme måde som før, selvom det er et par uger siden jeg har rørt spillet!
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #136: 26 Jun 2013, 11:05 »

Er folk gået døde i Arsenal?

Personligt har jeg ikke spillet et godt stykke tid, da den sidste eksamen inden huen lige skulle sluttes ordentligt af og der lige var en masse der skulle ordnes af forskellige ting.

Men nu er jeg klar igen! Håber jeg kan få det til at fungere på samme måde som før, selvom det er et par uger siden jeg har rørt spillet!
Godt du er ved og være tilbage igen Cesc, har nydt og følge med i tråden og dit spil! Thumbs Up
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #137: 26 Jun 2013, 11:11 »

Jeg er også begyndt at spille med Arsenal. Jeg er kun nået til omkring 1 Oktober tror jeg. Indkøb er: Luke Shaw, Agbonlahor, Okore, Shawcross, Ward-Prowse, Sven Bender, Clyne, Schneiderlin og andre. Ud er gået: Mertesacker, Arshavin, Gervinho og andre. SS af indkøb og salg kommer senere
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #138: 26 Jun 2013, 11:13 »

Jeg er også begyndt at spille med Arsenal. Jeg er kun nået til omkring 1 Oktober tror jeg. Indkøb er: Luke Shaw, Agbonlahor, Okore, Shawcross, Ward-Prowse, Sven Bender, Clyne, Schneiderlin og andre. Ud er gået: Mertesacker, Arshavin, Gervinho og andre. SS af indkøb og salg kommer senere

Må jeg spørge hvorfor med hensyn til Shawcross... Arsenals fans hader ham jo???
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #139: 26 Jun 2013, 11:24 »

Jeg har tidligere også købt Shawcross til klubben - og det tager lige lidt tid for fans at sluge den, men derefter elsker de ham. Han er en klassespiller i FM, og jeg synes det er et godt indkøb.

Anyway, så har du lavet et par fine handler. Tror dog du har hentet alt for mange spillere, der alle sammen skal have spilletid for at opfylde deres fulde potentiale. Det er sådan man udvikler talenter i FM. Personligt føler jeg, at Schneiderlin er dit dårligste indkøb, og jeg forstår ikke helt hvorfor du har smidt penge efter ham. Hvad er grunden?

Må jeg høre hvorfor du ikke solgte Squillaci? :-)
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #140: 26 Jun 2013, 11:27 »

Er det på grund af Ramsey tacklingen,  de hader shawcross??
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #141: 26 Jun 2013, 11:36 »

Er det på grund af Ramsey tacklingen,  de hader shawcross??

Ja, det er hvert fald derfor jeg hader ham. Og samtidig fordi han også lavede denne her i år:
http://www.youtube.com/v/JmSVLGMjJDE

Men i FM har de det nemlig også med, at fansene ikke synes om ham. Det er fedt!
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #142: 26 Jun 2013, 11:38 »

Ja, det er hvert fald derfor jeg hader ham. Og samtidig fordi han også lavede denne her i år:
http://www.youtube.com/v/JmSVLGMjJDE

Men i FM har de det nemlig også med, at fansene ikke synes om ham. Det er fedt!

Fedt at FM har tilføjet det!  Smiley
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #143: 26 Jun 2013, 11:54 »

Må jeg spørge hvorfor med hensyn til Shawcross... Arsenals fans hader ham jo???

I mine øjne er Shawcross en af de bedste engelske midterforsvarer, så det er en no brainer for mig. Jeg er sikker på at fansene bliver glade for ham
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #144: 26 Jun 2013, 12:08 »

Efter 2-1 nederlaget mod United i Charity Shield var jeg meget opsat på at vinde Super Cup, hvor jeg skulle møde Inter.

Inter har fået et fremragende hold og på trods af de vandt EURO League, mens jeg vandt CHL - så var de som bookmakernes favorit. Deres stjerner er Thiago, Bernard, Traore og Belhanda. Samtidig har de 41-årige Zanetti med.

Kampen gik i gang og Inter sad på spillet igennem den første halve time, hvor Mario Suarez med afroen havde bragt dem foran med et flot mål. Jeg kunne ikke rigtig få gang i spillet, men heldigvis samlede Eriksen en returbold op fra et hjørnespark og flugtede kuglen i kassen lige inden pausen til et noget ufortjent 1-1 resultat.

I anden halvleg kom jeg mere med, og Inter blev ved med at få gule kort. Derfor tænkte jeg taktisk og sagde mine spillere skulle chikanere dem. Belhanda blev for irriteret og trak sit andet gule kort, men spillet fra min side var stadig halv dårligt på trods af jeg fik mange chancer. Til slut lykkedes det dog:

Et frispark på kanten af feltet, som Cazorla vælger at sparke. Han snyder alt og alle ved at ligge den et stykke ud til venstre, hvor en umarkeret Ramsey står. Han hamrer til bolden fra kanten af feltet med alt sin kraft. Den rammer indersiden af stolpen og tordner ind i målet til stillingen 2-1 i det 92. minut.

Endnu en pokal er derfor i hus!!
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #145: 26 Jun 2013, 12:42 »

Jeg har tidligere også købt Shawcross til klubben - og det tager lige lidt tid for fans at sluge den, men derefter elsker de ham. Han er en klassespiller i FM, og jeg synes det er et godt indkøb.

Anyway, så har du lavet et par fine handler. Tror dog du har hentet alt for mange spillere, der alle sammen skal have spilletid for at opfylde deres fulde potentiale. Det er sådan man udvikler talenter i FM. Personligt føler jeg, at Schneiderlin er dit dårligste indkøb, og jeg forstår ikke helt hvorfor du har smidt penge efter ham. Hvad er grunden?

Må jeg høre hvorfor du ikke solgte Squillaci? :-)

Jeg har også solgt Squillaci. Shaw er første reserve og får nok omkring 20-25 kampe i løbet af sæsonen, det samme med Schneiderlin. Ward-Prowse skulle ha været udlejet men jeg fandt ikke nogen klub der var egnet. Grunden til købet af Schneiderlin er at jeg har rigtig gode erfaringer med ham tidligere i den taktik jeg spiller.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #146: 26 Jun 2013, 12:45 »

Jeg har også solgt Squillaci. Shaw er første reserve og får nok omkring 20-25 kampe i løbet af sæsonen, det samme med Schneiderlin. Ward-Prowse skulle ha været udlejet men jeg fandt ikke nogen klub der var egnet. Grunden til købet af Schneiderlin er at jeg har rigtig gode erfaringer med ham tidligere i den taktik jeg spiller.

Hvad er status så med Gibbs og Monreal?
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #147: 26 Jun 2013, 12:50 »

Hvad er status så med Gibbs og Monreal?

Rækkefølgen er: The Verminator, Shaw, Gibbs og Monreal. Monreal bliver solgt hurtigst muligt
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #148: 26 Jun 2013, 12:56 »

Rækkefølgen er: The Verminator, Shaw, Gibbs og Monreal. Monreal bliver solgt hurtigst muligt

Så du har fire spiller til samme position eller hvordan skal jeg forstå den?

Hvorfor ik' Verm i centerforsvaret?
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #149: 26 Jun 2013, 12:59 »

Jeg har tidligere også købt Shawcross til klubben - og det tager lige lidt tid for fans at sluge den, men derefter elsker de ham. Han er en klassespiller i FM, og jeg synes det er et godt indkøb.

Anyway, så har du lavet et par fine handler. Tror dog du har hentet alt for mange spillere, der alle sammen skal have spilletid for at opfylde deres fulde potentiale. Det er sådan man udvikler talenter i FM. Personligt føler jeg, at Schneiderlin er dit dårligste indkøb, og jeg forstår ikke helt hvorfor du har smidt penge efter ham. Hvad er grunden?

Må jeg høre hvorfor du ikke solgte Squillaci? :-)
Undskyld jeg blander mig men kommer bare med min erfaring vedrørende schneiderlein da jeg var southampton. Der var han klart en af de bedste på mit hold og efter første sæson aktiverer Tottenham hans frikøbsklasul på 285 mil!!:) så helt dårlig er han ikk:) men sjovt nok har jeg aldrig hørt om ham før jeg spillede med southampton:)
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010