home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 40177 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #90: 06 Jun 2013, 21:39 »

Så er jeg færdig med min første sæson i Arsenal:

Jeg har haft meget svært ved FM 13, men jeg tror, at jeg har luret det nu. Sæsonen er endt med The Treble - Capital One Cup, FA Cup og Premier League med 10 point ned til Chelsea på 2. pladsen!

Derudover kan jeg prale med, at Giroud er topscorer i Premier League og Santi Cazorla er manden med flest assist. Vi har lukket 21 mål ind i de 38 kampe og scoret 63.

I PL kom der et par rigtig gode resultater og jeg vil fremhæve disse:
Chelsea 3-0
Liverpool 2-1
Tottenham 2-1
City 2-0
Tottenham 1-0
City 1-0

I FA Cup gik jeg ind i 3. runde, hvor jeg mødte Fulham, som blev besejret med 2-1. Derefter skulle jeg spille mod Blackburn, hvilket blev en hård affære og endte med 2-2 i første kamp. I omkampen vandt jeg i forlænget spilletid med 3-2 og så ventede United. Heldigvis skulle vi spille på Emirates og jeg hev en 1-0 sejr hjem på mål af Jack Wilshere i det 94. minut! Derefter stod den på Newcastle og West Ham som blev besejret med 2-0.

Finalen var mod Stoke. Den endte med 1-0 til mig på mål af Arteta på straffespark. Dog burde den have endt med mere, da jeg fik annulleret to mål, som burde have været der. Havde bolden 63 % (som sædvanligt) og en masse skud mod deres seks forsøg. Men endnu en vigtig pokal!


Capital One Cup er i den vigtigste turnering, hvorfor jeg ikke satsede så meget på den, men alligevel ville det være fedt med en sejr tænkte jeg. En sejr i denne pokalturnering, ville skabe god stemning i klubben allerede fra februar, så i de sidste par kampe begyndte jeg at stille med et stærkt hold. Fulham, Leicester og Everton blev besejret indtil Tottenham var modstanderen i semifinalen over to kampe. Første kamp på Emirates endte med 3-1 til mig, mens jeg også vandt 2-1 på White Hart Lane.

Finalen var mod Liverpool i en kamp, hvor jeg gav Walcott chancen i front i stedet for Giroud. Jeg tænkte hans hurtighed ville være giftig overfor Skrtel og Carragher og jeg fik ret og han kvitterede med to kasser. Coutinho scorede på direkte frispark, så kampen endte med 2-1 til mig.


Det gik også rigtig god i CHL - hvor jeg faktisk næsten kom i finalen. Gruppespillet blev sikkert spillet igennem, hvorefter den stod på PSG. Den første kamp endte med 3-3 i Paris, hvorefter vi spillede 1-1 på Emirates. Derfor gik jeg videre til kvartfinalen, hvor jeg trak United. Den første kamp var på Old Trafford, hvor jeg spillede lidt usikkert. United vandt med 1-0, og det lagde et kæmpe pres i returkampen på Emirates. Dog spillede spillerne deres livs kamp, og det endte med en sejr på 3-1. Efter 20 minutter lavede Rafael selvmål, og derefter stod den på Cazorla show, som lavede 2 mål.

Semifinalen stod på det lyseblå hold fra Manchester. Den første kamp endte med 1-1 på Emirates, hvilket var ret ufortjent, da City uden tvivl spillede bedst. I returopgøret skulle jeg derfor frem på banen, hvilket gjorde Nasri scorede efter 14 minutter. Smilet bredte sig dog i det 86. minut, da Koscielny strøg til vejrs og headede bolden i kassen. Bare minuttet efter blev smilet dog vendt til tårer, da Zabaleta helt umarkeret fik lov at sparke bolden i nettet til 2-1. Vi røg ud og var meget skuffede.


En sæson er spillet og jeg glæder mig allerede til den kommende! Jeg håber på at lande en énkelt angriber, også vil jeg meget gerne have Eriksen til klubben. Jeg har allerede skrevet forhåndskontrakter med to unge spillere fra England og Danmark.


Vil I se SS eller høre mere om den første sæson er i velkommen til at skrive!

Pokaler:
PREMIER LEAGUE
CAPITAL ONE CUP
FA CUP

godkendt sæson fra din side Smiley
ikke fordi jeg vil stjæle din taktik, men kunne godt bruge noget inspiration, til mit sidste save i fm 13 forhåbentligt Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #91: 06 Jun 2013, 22:02 »

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvilken transferplan du har angående indkøb. Har du tænkt dig og prøve og hente mange unge og lave dem "egen avl" eller har du tænkt dig og hente hvad der er til salg (tænker stjerner) eller en blanding? Smiley

Jeg vil ikke ligefrem sige, at jeg vil købe så unge spillere generelt. Dog skal der nok komme et par gode unge regens, der kan pynte på holdet om et par sæsoner.

Hovedsageligt vil jeg dog gå efter spillere på fri transfer og til salg, hvilket jeg altid gør, da jeg er meget nærig. Jeg er også helt vild over bestyrelsen gav 280 for Isco. Den eneste jeg vil op og give over 200 millioner for lige nu, er Falcao. Cavani til dels, men jeg tror Chelsea napper ham.

Jeg har i øvrigt lige hentet Eriksen til klubben for den nette sum af 120 millioner. Min offensive midtbane bliver endnu mere vanvittig nu! Cazorla, Wilshere, Ox, Isco, Maher og Eriksen til at rotere.

Så en blanding må være svaret.

godkendt sæson fra din side Smiley
ikke fordi jeg vil stjæle din taktik, men kunne godt bruge noget inspiration, til mit sidste save i fm 13 forhåbentligt Smiley

Føler selv det var smukt efter en masse år uden trofæer, at lige hente The Treble til London, hvor den hører til ;-)
 Men som jeg sagde i privatbeskeden, skifter jeg rigtig meget taktik - stort set hver eneste kamp. Men den jeg nok bruger mest er 4-2-3-1.

Målmand
Defensiv back - Defensiv centerforsvar - Defensiv center forsvar - Defensiv back
Boldvindende midtbane - Dybdeliggende midtbane
Trequistra - Offensiv midtbane - Fremskudt midtbane
Fremskudt angriber


Kontra - flydende - direkte - meget bred - tempo lidt under middel - meget frihed - hårde indlæg.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #92: 07 Jun 2013, 13:00 »

Jeg vil ikke ligefrem sige, at jeg vil købe så unge spillere generelt. Dog skal der nok komme et par gode unge regens, der kan pynte på holdet om et par sæsoner.

Hovedsageligt vil jeg dog gå efter spillere på fri transfer og til salg, hvilket jeg altid gør, da jeg er meget nærig. Jeg er også helt vild over bestyrelsen gav 280 for Isco. Den eneste jeg vil op og give over 200 millioner for lige nu, er Falcao. Cavani til dels, men jeg tror Chelsea napper ham.

Jeg har i øvrigt lige hentet Eriksen til klubben for den nette sum af 120 millioner. Min offensive midtbane bliver endnu mere vanvittig nu! Cazorla, Wilshere, Ox, Isco, Maher og Eriksen til at rotere.

Så en blanding må være svaret.

Føler selv det var smukt efter en masse år uden trofæer, at lige hente The Treble til London, hvor den hører til ;-)
 Men som jeg sagde i privatbeskeden, skifter jeg rigtig meget taktik - stort set hver eneste kamp. Men den jeg nok bruger mest er 4-2-3-1.

Målmand
Defensiv back - Defensiv centerforsvar - Defensiv center forsvar - Defensiv back
Boldvindende midtbane - Dybdeliggende midtbane
Trequistra - Offensiv midtbane - Fremskudt midtbane
Fremskudt angriber


Kontra - flydende - direkte - meget bred - tempo lidt under middel - meget frihed - hårde indlæg.
okay tusind tak Smiley
- ja det var også bare mere for at se hvordan det så ud, for jeg har sgu haft nogle rigtig gode taktikker til de hold jeg har været, men så når jeg har holdt en lille pause fra fm, så virker det bare slet ikke Smiley
men tak for du gad at give mig indblik i din taktik Smiley

EDIT: er det carzola du bruger på trequistra? Opstemt
« Seneste Redigering: 07 Jun 2013, 13:02 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #93: 07 Jun 2013, 18:16 »

okay tusind tak Smiley
- ja det var også bare mere for at se hvordan det så ud, for jeg har sgu haft nogle rigtig gode taktikker til de hold jeg har været, men så når jeg har holdt en lille pause fra fm, så virker det bare slet ikke Smiley
men tak for du gad at give mig indblik i din taktik Smiley

EDIT: er det carzola du bruger på trequistra? Opstemt

Wojciech Szczęsny
Bakary Sagna/Carl Jenkinson - Per Mertesacker/Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - Kieran Gibbs/Naxto Monreal
Rojan Naiggolan/Victor Wanyama/Francis Coquelin - Mikel Arteta/Aaron Ramsey
Alex Oxlade-Chamberlain/Santi Cazorla/Adam Maher - Jack Wilshere/Santi Cazorla/Adam Maher - Isco/Lukas Podolski
Olivier Giroud


Det er ca. sådan det er. Det er hvert fald lige det, jeg kan huske i hovedet.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #94: 07 Jun 2013, 18:31 »

er det en smal offensiv du kører med eller? Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #95: 07 Jun 2013, 19:09 »

er det en smal offensiv du kører med eller? Opstemt

Ja, de ligger alle inde centralt dér. Men spiller bredt, så de trækker ofte ud i kanten og får nogle gange overlap fra mine backs! Det fungerer fremragende!

Jeg skal til at spille Charity Shield mod Chelsea, og mine handler indtil videre er som følgende: (Jeg regner ikke med der kommer flere, så skal det være et fantastisk tilbud eller noget på en spiller)

Ind:
Anders Laursen, gratis
Ryan Fulcher, 4 millioner
Christian Eriksen, 120 millioner
Falcao, 265 millioner
Luke Shaw, 80 millioner

Ud:
Lukas Podolski, PSG, 65 millioner
Francis Coquelin, Monaco, 31 millioner
Ryo Miyaichi, Lokomotiv Moskva, leje
Robert Phillips, Burnley, 1,4 millioner
Marouane Chamakh, Leverkusen, 15 millioner
Tomas Rosicky, Aston Villa, 5 millioner
Vito Mannone, Chievo, 10 millioner
Nicklas Bendtner, Leverkusen, 19 millioner
Park Chu-Yong, Milan, 10 millioner
Johan Djourou, Bologna, 18 millioner
Craig Eastmond, Charlton, 2,4 milloner
Denilson, Aston Villa, 16 millioner

Derudover har jeg lejet unge spillere ud som:
Nico Yennaris
Thomas Eisfeld
Joel Campbell
Wellington Silva
Neal Maupay
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #96: 07 Jun 2013, 19:29 »

Ja, de ligger alle inde centralt dér. Men spiller bredt, så de trækker ofte ud i kanten og får nogle gange overlap fra mine backs! Det fungerer fremragende!

Jeg skal til at spille Charity Shield mod Chelsea, og mine handler indtil videre er som følgende: (Jeg regner ikke med der kommer flere, så skal det være et fantastisk tilbud eller noget på en spiller)

Ind:
Anders Laursen, gratis
Ryan Fulcher, 4 millioner
Christian Eriksen, 120 millioner
Falcao, 265 millioner
Luke Shaw, 80 millioner

Ud:
Lukas Podolski, PSG, 65 millioner
Francis Coquelin, Monaco, 31 millioner
Ryo Miyaichi, Lokomotiv Moskva, leje
Robert Phillips, Burnley, 1,4 millioner
Marouane Chamakh, Leverkusen, 15 millioner
Tomas Rosicky, Aston Villa, 5 millioner
Vito Mannone, Chievo, 10 millioner
Nicklas Bendtner, Leverkusen, 19 millioner
Park Chu-Yong, Milan, 10 millioner
Johan Djourou, Bologna, 18 millioner
Craig Eastmond, Charlton, 2,4 milloner
Denilson, Aston Villa, 16 millioner

Derudover har jeg lejet unge spillere ud som:
Nico Yennaris
Thomas Eisfeld
Joel Campbell
Wellington Silva
Neal Maupay

Godt nok en farlig offensiv du har fået dig!!!! Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #97: 07 Jun 2013, 19:36 »

Godt nok en farlig offensiv du har fået dig!!!! Smiley

Jeg vandt også over Chelsea med 2-1 i finalen. Det var skønt. De har virkelig oprustet med spillere som Lars Bender og Edinson Cavani.

Har også lige spillet første ligakamp mod Swansea. En sikker sejr på 2-0. Falcao med første mål i klubben, og Isco med en kasse. Havde 70 % boldbesiddelse, det er fremragende at se taktikken fungerer!
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #98: 07 Jun 2013, 19:41 »

Jeg vandt også over Chelsea med 2-1 i finalen. Det var skønt. De har virkelig oprustet med spillere som Lars Bender og Edinson Cavani.

Har også lige spillet første ligakamp mod Swansea. En sikker sejr på 2-0. Falcao med første mål i klubben, og Isco med en kasse. Havde 70 % boldbesiddelse, det er fremragende at se taktikken fungerer!
godt gået cesc Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #99: 07 Jun 2013, 21:02 »

Ja, de ligger alle inde centralt dér. Men spiller bredt, så de trækker ofte ud i kanten og får nogle gange overlap fra mine backs! Det fungerer fremragende!

Jeg skal til at spille Charity Shield mod Chelsea, og mine handler indtil videre er som følgende: (Jeg regner ikke med der kommer flere, så skal det være et fantastisk tilbud eller noget på en spiller)

Ind:
Anders Laursen, gratis
Ryan Fulcher, 4 millioner
Christian Eriksen, 120 millioner
Falcao, 265 millioner
Luke Shaw, 80 millioner

Ud:
Lukas Podolski, PSG, 65 millioner
Francis Coquelin, Monaco, 31 millioner
Ryo Miyaichi, Lokomotiv Moskva, leje
Robert Phillips, Burnley, 1,4 millioner
Marouane Chamakh, Leverkusen, 15 millioner
Tomas Rosicky, Aston Villa, 5 millioner
Vito Mannone, Chievo, 10 millioner
Nicklas Bendtner, Leverkusen, 19 millioner
Park Chu-Yong, Milan, 10 millioner
Johan Djourou, Bologna, 18 millioner
Craig Eastmond, Charlton, 2,4 milloner
Denilson, Aston Villa, 16 millioner

Derudover har jeg lejet unge spillere ud som:
Nico Yennaris
Thomas Eisfeld
Joel Campbell
Wellington Silva
Neal Maupay

En skam du solgte Le Coq. Han bliver et bæst på midtbanen.
Logged

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #100: 07 Jun 2013, 21:03 »

En skam du solgte Le Coq. Han bliver et bæst på midtbanen.

Var heller ikke glad for det. Men har en tilbagekøbsklausul med i aftalen heldigvis.

Det er bare Victor Wanyama - jeg er helt vild med ham - og han er ligeså ung som Coq. Han er længder bedre end Coquelin på nuværende tidspunkt, og det er klart ham mine fremtidsplaner er ved.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #101: 07 Jun 2013, 21:14 »

Håber Luke Shaw bliver et lige så vildt bæst for dig, som han er for mig.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #102: 07 Jun 2013, 22:55 »

Var heller ikke glad for det. Men har en tilbagekøbsklausul med i aftalen heldigvis.

Det er bare Victor Wanyama - jeg er helt vild med ham - og han er ligeså ung som Coq. Han er længder bedre end Coquelin på nuværende tidspunkt, og det er klart ham mine fremtidsplaner er ved.
Men Coquelin var vel af egen avl, ikke? Desuden kan du miste Wanyama til ANC, og der skulle et beløb på bordet for at hente ham, i modsætning til Coquelin.

Jeg ved godt hvem jeg havde satset på ;-)
« Seneste Redigering: 07 Jun 2013, 22:56 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #103: 11 Jun 2013, 23:03 »

Så har jeg spillet de første 10 kampe i den nye sæson.

Jeg ligger placeret som nummer 1 sammen med Chelsea. Min målscorer er dog 13+, mens deres er 12+. Jeg har vundet 8 kampe, mens 2 er tabte mod Newcastle og Man City. Det var ærgerligt, men jeg har fået et godt momentum i spillet og jeg spiller utrolig sikkert.

Carling Cuppen røg jeg ud i på straffespark til Everton. En sur kamp, da jeg havde chancerne til at afgøre det, men bolden gad ikke i kassen!

I CHL har jeg vundet alle kampe indtil videre, og jeg ligger på en sikker førsteplads i min gruppe med Juventus, CSKA Moskva og FCK.

Eriksen har været sæsonens helt store oplevelse. Hold kæft, hvor er han god. Han har sendt Isco på bænken, og det synes jeg virkelig er godt gået. Han scorer næsten hver eneste kamp og skaber en masse chancer. Falcao sprudlede i starten, men har en lille downperiode, hvor Giroud og Walcott dog har scoret i.

Jeg regner med at gå efter Premier League og Champions League - og jeg kommer med en update når jeg er kommet til 1. februar.

Jan Toral har udviklet sig meget på det seneste, og han er ved at bide sig fast i førsteholdstruppen. Dog er Ramsey og Wanyama helt ustyrlige, så det bliver svært for ham at få spilletid på trods af Artetas langvarige skade.

Er der i øvrigt nogle som kan anbefale en højreback? Jeg tror ikke jeg forlænger med Sagna, da hans lønkrav simpelthen er alt for høje.
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #104: 12 Jun 2013, 07:27 »

Er der nogle der vil ligge et billede op af deres indstillinger for taktik?

Jeg overvejer at starte med Arsenal da jeg er lidt lun på alle jeres indlæg ;-)

Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010