home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 40176 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #75: 05 Jun 2013, 13:50 »

Endelig lig' lidt liv i denne tråd!

Np, men i 2014/15 vandt jeg "The Double" .. Meeget tæt på at vinde treble, tabte desværre i CL semifinalen mod PSG.
Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #76: 05 Jun 2013, 13:57 »

Sjovt, han score mest når jeg har 2 på toppen Smiley
Ja okay jeg har ikke haft Falcao i klubber hvor jeg spillede med 2 på toppen, så det ved jeg ikke Smiley
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #77: 05 Jun 2013, 13:58 »

Endelig lig' lidt liv i denne tråd!

Np, men i 2014/15 vandt jeg "The Double" .. Meeget tæt på at vinde treble, tabte desværre i CL semifinalen mod PSG.
Phillip, hvordan ser dit hold ud so far? Smiley
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #78: 05 Jun 2013, 14:34 »



Noget alla det her Opstemt haha
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #79: 05 Jun 2013, 14:40 »

Hvornår købte du Fábregas? Og hvor meget måtte du slippe for ham?

Jeg vil så gerne have ham tilbage!
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #80: 05 Jun 2013, 14:44 »

Hvornår købte du Fábregas? Og hvor meget måtte du slippe for ham?

Jeg vil så gerne have ham tilbage!

købte ham lige til den her sæson Opstemt

Jaaa. smed 1,4 milliard for ham tror jeg Opstemt hahahah
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #81: 05 Jun 2013, 14:55 »

købte ham lige til den her sæson Opstemt

Jaaa. smed 1,4 milliard for ham tror jeg Opstemt hahahah


Hold da fast - så meget vil jeg dog ikke give for ham! Selvom det ville være smukt med ham i en Arsenal-trøje igen!
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #82: 05 Jun 2013, 14:58 »


Selvom det ville være smukt med ham i en Arsenal-trøje igen!

Det var det jeg tænkte Wink skulle bare ha' ham

Nå ja, vandt da CL sidste sæson tror jeg Opstemt
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #83: 05 Jun 2013, 15:08 »

Så kom jeg i finalen i Capital One Cup efter to sejre mod Tottenham, først 1-2 på udebane og derefter 3-1 på Emirates. De blev rundbarberet endnu engang af mig, og det fryder mig jeg har vundet alle gange jeg har mødt dem uanset hvorhenne vi har spillet.

Wanyama er hentet i januar transfervinduet, og jeg håber meget på, at han kan gøre Nainggolan endnu bedre og de kan skiftes til at spille på den defensive del af midtbanen, så de altid er skarpe begge to. Han er en spændende spiller, og samtidig er han kun 21 år gammel.

Rosicky er lejet ud til Sampdoria, og jeg håber på, at han ryger afsted, så jeg kan slippe af med den dyre løn.

Cazorla spiller som en drøm, og han er nu oppe på 14 assist. Samtidig skal det nævnes at Mertesacker har lavet 3 mål, Vermaelen 4 og Koscielny 3. Det ligner min hjørnesparkstaktik fungerer upåklageligt!

Liverpool slog heldigvis Chelsea ud i Capital One Cup - og jeg glæder mig til at møde dem i finalen inden længe!
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #84: 05 Jun 2013, 18:11 »

Så kom jeg i finalen i Capital One Cup efter to sejre mod Tottenham, først 1-2 på udebane og derefter 3-1 på Emirates. De blev rundbarberet endnu engang af mig, og det fryder mig jeg har vundet alle gange jeg har mødt dem uanset hvorhenne vi har spillet.
Når nu vi snakker "North London derby" så vil jeg da lige vise min statestik fra mit Tottenham save so far:



Oven i det, så er der lige denne kamp som jeg lige har spillet i den Europæiske Super Cup mod netop Arsenal.
« Seneste Redigering: 05 Jun 2013, 18:18 af Ready123 » Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #85: 05 Jun 2013, 22:29 »

købte ham lige til den her sæson Opstemt

Jaaa. smed 1,4 milliard for ham tror jeg Opstemt hahahah

Du opfører dig sgu altid som en anden olie sheik med de penge du har. Det er så sjovt at se!  funny
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #86: 06 Jun 2013, 19:15 »

Så er jeg færdig med min første sæson i Arsenal:

Jeg har haft meget svært ved FM 13, men jeg tror, at jeg har luret det nu. Sæsonen er endt med The Treble - Capital One Cup, FA Cup og Premier League med 10 point ned til Chelsea på 2. pladsen!

Derudover kan jeg prale med, at Giroud er topscorer i Premier League og Santi Cazorla er manden med flest assist. Vi har lukket 21 mål ind i de 38 kampe og scoret 63.

I PL kom der et par rigtig gode resultater og jeg vil fremhæve disse:
Chelsea 3-0
Liverpool 2-1
Tottenham 2-1
City 2-0
Tottenham 1-0
City 1-0

I FA Cup gik jeg ind i 3. runde, hvor jeg mødte Fulham, som blev besejret med 2-1. Derefter skulle jeg spille mod Blackburn, hvilket blev en hård affære og endte med 2-2 i første kamp. I omkampen vandt jeg i forlænget spilletid med 3-2 og så ventede United. Heldigvis skulle vi spille på Emirates og jeg hev en 1-0 sejr hjem på mål af Jack Wilshere i det 94. minut! Derefter stod den på Newcastle og West Ham som blev besejret med 2-0.

Finalen var mod Stoke. Den endte med 1-0 til mig på mål af Arteta på straffespark. Dog burde den have endt med mere, da jeg fik annulleret to mål, som burde have været der. Havde bolden 63 % (som sædvanligt) og en masse skud mod deres seks forsøg. Men endnu en vigtig pokal!


Capital One Cup er i den vigtigste turnering, hvorfor jeg ikke satsede så meget på den, men alligevel ville det være fedt med en sejr tænkte jeg. En sejr i denne pokalturnering, ville skabe god stemning i klubben allerede fra februar, så i de sidste par kampe begyndte jeg at stille med et stærkt hold. Fulham, Leicester og Everton blev besejret indtil Tottenham var modstanderen i semifinalen over to kampe. Første kamp på Emirates endte med 3-1 til mig, mens jeg også vandt 2-1 på White Hart Lane.

Finalen var mod Liverpool i en kamp, hvor jeg gav Walcott chancen i front i stedet for Giroud. Jeg tænkte hans hurtighed ville være giftig overfor Skrtel og Carragher og jeg fik ret og han kvitterede med to kasser. Coutinho scorede på direkte frispark, så kampen endte med 2-1 til mig.


Det gik også rigtig god i CHL - hvor jeg faktisk næsten kom i finalen. Gruppespillet blev sikkert spillet igennem, hvorefter den stod på PSG. Den første kamp endte med 3-3 i Paris, hvorefter vi spillede 1-1 på Emirates. Derfor gik jeg videre til kvartfinalen, hvor jeg trak United. Den første kamp var på Old Trafford, hvor jeg spillede lidt usikkert. United vandt med 1-0, og det lagde et kæmpe pres i returkampen på Emirates. Dog spillede spillerne deres livs kamp, og det endte med en sejr på 3-1. Efter 20 minutter lavede Rafael selvmål, og derefter stod den på Cazorla show, som lavede 2 mål.

Semifinalen stod på det lyseblå hold fra Manchester. Den første kamp endte med 1-1 på Emirates, hvilket var ret ufortjent, da City uden tvivl spillede bedst. I returopgøret skulle jeg derfor frem på banen, hvilket gjorde Nasri scorede efter 14 minutter. Smilet bredte sig dog i det 86. minut, da Koscielny strøg til vejrs og headede bolden i kassen. Bare minuttet efter blev smilet dog vendt til tårer, da Zabaleta helt umarkeret fik lov at sparke bolden i nettet til 2-1. Vi røg ud og var meget skuffede.


En sæson er spillet og jeg glæder mig allerede til den kommende! Jeg håber på at lande en énkelt angriber, også vil jeg meget gerne have Eriksen til klubben. Jeg har allerede skrevet forhåndskontrakter med to unge spillere fra England og Danmark.


Vil I se SS eller høre mere om den første sæson er i velkommen til at skrive!

Pokaler:
PREMIER LEAGUE
CAPITAL ONE CUP
FA CUP
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #87: 06 Jun 2013, 19:26 »

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvilken transferplan du har angående indkøb. Har du tænkt dig og prøve og hente mange unge og lave dem "egen avl" eller har du tænkt dig og hente hvad der er til salg (tænker stjerner) eller en blanding? Smiley
Logged

Tubbe14
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #88: 06 Jun 2013, 20:11 »

Hvordan bruger i Cazorla? Kan overhovedet ikke få ham til at spille bare nogenlunde.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #89: 06 Jun 2013, 20:44 »

Hvordan bruger i Cazorla? Kan overhovedet ikke få ham til at spille bare nogenlunde.

har haft succed med at smide ham ud på venstrekanten, og lave ham om til Fremskudt playmaker, enten Angreb eller support Smiley Alt efter hvordan jeg spiller. Få ham til at trække in i banen og sådan Smiley
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010