home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23476
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lucycash847
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Dit seneste køb FM13
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Dit seneste køb FM13  (Læst 36445 gange)
r-mand
Landsholdsspiller

Sv: Dit seneste køb FM13
« Svar #45: 02 Nov 2012, 20:40 »

Philipp Lahm er en verdensklasse forsvarsspiller ingen tvivl, 245 mio for ham er mange penge. Men igen, som du selv er inde på man får rigtig meget for pengene, han er en fantastik spiller. Selvom det er mange penge, vil jeg kalde det et godt køb! Smiley

Supra Societatem Nemo

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #46: 02 Nov 2012, 21:27 »

Helt enig Smiley

Hvad hæver han i løn ? Wink

Ja, der er den straks meget værre! Smiley .. Han får 2,5 mio. om ugen! Smiley .. Det skal siges at jeg holder meget af Bayern i virkeligheden, så lønnen skulle ikke være problemet! Smiley

bøvle
Manager

« Svar #47: 02 Nov 2012, 21:31 »

hvad får messi og Ronaldo? Vel i cirka samme leje ? Så sys jeg straks han er dyrere Wink

bøvle
Manager

« Svar #48: 02 Nov 2012, 21:32 »

Prøv at regn ud hvad du giver for ham i tre sæsoner Wink

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #49: 02 Nov 2012, 21:33 »

Prøv at regn ud hvad du giver for ham i tre sæsoner Wink

Ja, det er liiige i den tunge ende! Smiley ..
Men det må være min kære klubejers hovedpine! Smiley

MarkNoble
Lilleputspiller
*

« Svar #50: 02 Nov 2012, 21:45 »

Det skal lige siges jeg stadig er i gang med træningskampene og Gylfi er ude i 4-5 uger, så kan kun vurdere ham ud fra hans stats, som jeg ikke finder imponerende ift. min foretrukne off. type. % speed og dribling bruger jeg sjældent..

Nej okay, så kan jeg godt se det er lidt svært at vurdere. Egentlig synes jeg hans stats rammer meget godt på virkeligheden, men det er selvfølgelig altid svært at tage skridtet fra en lille klub som Swansea til en storklub som Tottenham, det har man jo også kunne se i virkeligheden.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #51: 06 Nov 2012, 00:58 »

Så fik jeg startet et Arsenal save op, og tja der var ikke den helt store tvivl om hvad der manglede...  så har fået hentet hvad jeg selv betragter som fire unge stjerner til at dække hhv. DM (Afløser for Song), VB (Afløser for Santos, som jeg synes kludrer alt for meget i det), CB (hvor Djourou og Mertesacker ikke altid er lige skarpe) og sidst men ikke mindst, en angriber der i hvert fald tidligere har vist mig at være målfarlig. 

L. Gustavo (110)
G. Schennikov (160)
J. Matip (135)
S. Jovetic (150)

Der er self også røget nogle enkelte ud, men synes det har været svært at score penge på de handler.

Hvad synes i om de indkøb?

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #52: 06 Nov 2012, 01:24 »

Jeg vil da selv byde ind med 3 klassekøb til prisen Wink

1: Salvatore Bocchetti på fri fra Rubin Kazan, støder til min trup til opstart på 2. sæson (løn: 1.1 mill pr. måned)
2: Fernando Llorente på fri fra Athletic Bilbao, der ligeledes støder til min trup til opstart på 2. sæson... (3,5 mill pr måned, men prisen værd!)
3: Den i 1. sæson lejede Mattia Destro er købt for 20 mill, aftalt i leje aftalen fra start. Har lavet 15 mål i 15 kampe pr. 1/1/2013 Smiley (løn: 2 mill pr. måned)

Hvad siger I?

Edit: Skal lige siges jeg er AS Roma Smiley
« Seneste Redigering: 06 Nov 2012, 01:44 af warmon » Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #53: 06 Nov 2012, 01:27 »

Jovetic er et super køb, har altid godt kunne lide ham, Luis Gustavo er også en glimrende spiller som du har fået til en god pris, de to andre vil jeg gerne se SS på? Hvis du kan ligge op Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #54: 06 Nov 2012, 02:28 »

Jovetic er et super køb, har altid godt kunne lide ham, Luis Gustavo er også en glimrende spiller som du har fået til en god pris, de to andre vil jeg gerne se SS på? Hvis du kan ligge op Smiley

Her kommer de... Den kære russer var min bedste back i Bayern i mit FM12 save... Han kan spille næsten alle kampe i sæsonen med et super bundniveau...

Matip er en spiller jeg også fandt frem til i FM12... han er en god ung forsvarsspiller, som jeg nu forventer vil blive Vermaelens makker hvis alt går godt Wink

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 06 Nov 2012, 10:41 »

Med Matip's hurtighed burde han slå Merte af med det samme?
Din russiske spiller virker også som en solid spiller Smiley

bøvle
Manager

« Svar #56: 06 Nov 2012, 11:09 »

Den russiske back bliver altid en af spillets allerbedste backs, hvis ikke den bedste, så helt sikkert et fedt køb, især med henblik på hvor langsigtet det er Smiley

Bimmand
Gæst

« Svar #57: 06 Nov 2012, 11:37 »

Robert Snodgrass til Southapton for 15 Mio.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #58: 06 Nov 2012, 14:17 »

Med Matip's hurtighed burde han slå Merte af med det samme?
Din russiske spiller virker også som en solid spiller Smiley

Det er netop det han burde gør... og det er jo li før han har samme dominans i luftspillet...  da jeg lod assistenten bestemme opstillingen var han også makker med Vermaelen som forventet Wink

Den russiske back bliver altid en af spillets allerbedste backs, hvis ikke den bedste, så helt sikkert et fedt køb, især med henblik på hvor langsigtet det er Smiley

Netop også mine erfaringer med ham, og ja som 21 årig så er han en der kan hjælpe klubben til storhed i lang tid... men bør der også være basis for med de andre unge spillere jeg har hentet Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #59: 07 Nov 2012, 22:52 »

UPS  Wink 350.000.000 kroner for Iker Munian til Real.. Knægten skifter i første vinter transfervindue Thumbs Up

Prisen er høj, men dog under hans frikøbsklausul og jeg slap uden om at skulle betale procenter ved et eventuelt salg. Derudover fik jeg ham til under 200.000 kroner i løn per uge i forhold til agentens første udspil Thumbs Up

Min OMC bliver syg med Özil, Kaka og Munian.. Det betyder nok farvel til KAKA Cool

EDIT: Jeg kører Spansk tema i Real så det passer jo super Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010