home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM13
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 89 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM13  (Læst 235445 gange)
Dida
Gæst

Sv: Glædestråden FM13
« Svar #570: 26 Mar 2013, 14:34 »

Nååe selvfølgelig Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #571: 26 Mar 2013, 15:33 »

Jeg er utrolig glad for at have ham her i min Juventus-trup:

GIOVANNI RIMOLDI

Forstår man jo godt Wink

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #572: 26 Mar 2013, 15:39 »

imponerende resultater. Men hvordan kan det være at der kun er et hold fra premier league der kvalifikacere sig til CL? Er ligaen faldet så langt ned eller hvad? Smiley

Der er kun spillet 37 kampe, så de øvrige deltagere er ikke fundet endnu Wink

Præcis og fordi de alle lå så tæt kunne den gå til mange forskellige, jeg var den eneste der var sikker på at komme i CHL. Men PL ligger fortsat nummer 1 på listen over ligaer Smiley
« Seneste Redigering: 26 Mar 2013, 15:54 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #573: 26 Mar 2013, 15:53 »

Ville også lige dele ham her, han er en af grundene til succussen bag Mansfield, han har været trofast i så mange sæsoner og er måske den mest fantastiske spiller jeg nogensinde har haft!

Og her er hans historie

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #574: 26 Mar 2013, 16:29 »

Ville også lige dele ham her, han er en af grundene til succussen bag Mansfield, han har været trofast i så mange sæsoner og er måske den mest fantastiske spiller jeg nogensinde har haft!

Hold da fast, hvor er han dygtig!

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #575: 27 Mar 2013, 00:19 »

Vi er i 2017 og mit 4-dobbelte DM vindende Brøndby mandskab er igen gået videre fra gruppespillet i CL. i 1/8 vandt jeg på reglen om udebanemål over Liverpool (3-3). I 1/4 finalen ventede så mægtige Barcelona. Det blev til et smalt nederlag på 2-1 i Katalonien. Et mirakel måtte indtræffe, for at den historiske semifanelplads ville komme i hus. Det mirakel hedder Micha Pol, er 20 år og kommer fra Holland. ALL HAIL KING POL!!! Jeg er meget tilfreds!  Opstemt Opstemt Opstemt

http://www.youtube.com/v/p5RBHUYgf9k&feature=youtu.be

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #576: 27 Mar 2013, 00:22 »

Og nu trak jeg tilmed Ajax, som jeg var i gruppe med, i semifinalen. Dem har jeg ikke tabt til de sidste 4 kampe. Det ligner en CL finale herfra Cool

Ymer - Episode III

Dida
Gæst

« Svar #577: 27 Mar 2013, 00:31 »

Ganske imponerede Ymer, specielt de sejr over Barcelona. Held og lykke med semifinalen mod Ajax og håber du vil opdatere os, når du engang har spillet kampen Smiley

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #578: 27 Mar 2013, 02:03 »

første kamp mod Ajax på udebane starter frygteligt. Efter 1 minut gør De Jong det til 1-0 og tyve minutter inde kokser Lössl i målet fuldstændig og et dumt frispark af Eriksen går ind. 2-0. 4 minutter før pausen får Mads Pedersen (tidl MIdtjyde) dog pyntet på måltavlen. 2-1. men minuttet senere falder det sammen og De Jong scorer til 3-1. Jeg tager konsekvensen og ligger taktikken fuldstændig om. fra 4-4-2 til 4-1-2-2-1 med den nu aldrende målræv Quincy Antipas på toppen. Drengene får en røffel i pausen og det ser ud til at virke. Antipas gør hvad han er bedst til og laver to basser inden for kort tid. 3-3. men med 5 minutter før tid falder forsvaret sammen og Ajax vinder 5-3 (pis fuck!). Jeg har dog 3 dejlige udebanemål at lune mig på. Så det bliver noget af en udfordring hjemme på Vilfort Park!

Hjemme i Brøndby skal der kun gå 3 minutter før Kong Pol scorer sin 10 CL-scoring i sæsonen. 1-0! 62 minutter spillet og Pol stiger til vejrs alene blandt 5 (!!) Ajax spillere og header sikkert kuglen ind til 2-0. Nu lugter det for alvor af finale. Minuttet inden er Ajax kommet en mand i undertal. Luksus. Med to minutter igen sømmer Pol kistelåget fast med et langskud. Kenneth Vermeer i målet fumler og det noteres som selvmål. Men hele stadion ved, at Pol netop har sendt Brøndby i Champions League finalen med et hattrick! Verdensklasse!  Opstemt Opstemt Opstemt

I finalen venter mægtige Manchester City. De er forsvarende mestre og klar til at give de danske underdogs en ordentlig en på snuden. Men det bliver imorgen. Nu skal jeg sgu sove  Rullende Øjne

Ymer - Episode III

Skovby
Gæst

« Svar #579: 27 Mar 2013, 04:17 »

Dida
Gæst

« Svar #580: 27 Mar 2013, 10:45 »

første kamp mod Ajax på udebane starter frygteligt. Efter 1 minut gør De Jong det til 1-0 og tyve minutter inde kokser Lössl i målet fuldstændig og et dumt frispark af Eriksen går ind. 2-0. 4 minutter før pausen får Mads Pedersen (tidl MIdtjyde) dog pyntet på måltavlen. 2-1. men minuttet senere falder det sammen og De Jong scorer til 3-1. Jeg tager konsekvensen og ligger taktikken fuldstændig om. fra 4-4-2 til 4-1-2-2-1 med den nu aldrende målræv Quincy Antipas på toppen. Drengene får en røffel i pausen og det ser ud til at virke. Antipas gør hvad han er bedst til og laver to basser inden for kort tid. 3-3. men med 5 minutter før tid falder forsvaret sammen og Ajax vinder 5-3 (pis fuck!). Jeg har dog 3 dejlige udebanemål at lune mig på. Så det bliver noget af en udfordring hjemme på Vilfort Park!

Hjemme i Brøndby skal der kun gå 3 minutter før Kong Pol scorer sin 10 CL-scoring i sæsonen. 1-0! 62 minutter spillet og Pol stiger til vejrs alene blandt 5 (!!) Ajax spillere og header sikkert kuglen ind til 2-0. Nu lugter det for alvor af finale. Minuttet inden er Ajax kommet en mand i undertal. Luksus. Med to minutter igen sømmer Pol kistelåget fast med et langskud. Kenneth Vermeer i målet fumler og det noteres som selvmål. Men hele stadion ved, at Pol netop har sendt Brøndby i Champions League finalen med et hattrick! Verdensklasse!  Opstemt Opstemt Opstemt

I finalen venter mægtige Manchester City. De er forsvarende mestre og klar til at give de danske underdogs en ordentlig en på snuden. Men det bliver imorgen. Nu skal jeg sgu sove  Rullende Øjne

Lyder godt nok som en voldsomt semifinale med massere af mål. Men tillykke med finalepladsen og held og lykke mod City. Glæder mig til at høre om kampen. 

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #581: 27 Mar 2013, 15:06 »

Brøndby har fuldt fortjent (dog meget overraskende) spillet sig i Champions League finalen 2017. Hele Europa bobler over af blå-gul feber når de nordiske samba-drenge tryller på de dyreste græsplæner på kontinentet. Finalen er imod Man City der er kæmpe favoritter. Brøndby har kun håbet at klamre sig til.
City bringer sig foran 1-0 ved Kyle Walker efter blot 3 minutter. City sidder fuldstændig på alt, men formår ikke at komme yderligere foran. Brøndby får tilkæmpet sig et hjørnespark, og ved nærmeste stolpe dukker 23 årige venstre back (hej Morten Olsen!) Frederik Møller op og udligner efter en halv times spil. Denne overraskende stilling holder indtil 55. spilleminut hvor Edin Dzeko planmæssigt og forudsigeligt bringer City på vinderkurs. De babyblå city-drenge sidder tungt på kampen 27 skud mod Brøndbys 6. Men efter 83 minutter sker det. Matthias Wichmann scorer til 2-2. Brøndby er stadig med og kampen går i forlænget spilletid. shiiiit jeg bider negle! Vi skal helt frem til 118. minut før afgørelsen falder. Mario Götze gør det til 3-2. Velfortjent. City har 38 skud mod 10 og 57% boldbesiddelse. super ærgerligt, men en absolut godkendt dansk indsats. Dette indlæg burde nu være i aaargh-tråden
Dog kan jeg glæde mig over at den unge Pol er blevet CL topscorer med 11 mål i 13 kampe  Peace

* Skærmbillede 2013-03-27 kl. 15.12.22.png (495,45 KB - hentet 92 gange.)
« Seneste Redigering: 27 Mar 2013, 15:13 af Ymer » Logged

Ymer - Episode III

Dida
Gæst

« Svar #582: 27 Mar 2013, 15:16 »

Ægerligt med nederlaget ymer, specielt når du var så tæt på. Det er dog alligevel en fremragende præstation, specielt når man hører om de spillere du har benyttet dig af, som bestemt ikke er verdensklasse, borset fra ham pol, som jeg går udfra er en regen Smiley Men respekt herfra under alle omstændigheder Smiley

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #583: 27 Mar 2013, 20:03 »

Nej, det er ikke de store stjerner jeg ruller med. Jeg går efter at have et nordisk hold med unge talenter. Pol er regen. Af andre regens i truppen er Voest, Pattinama, Johansen, Hansen, Bræmer og Ringstad og fem mere uden for billedet, men de er alle udlejede så de er ikke med i truppen sådan rigtigt. Ellers er det middelmådige spillere som af underlige årsager bare har holdt et kanon højt niveau i alle sæsoner  Shockeret

* Skærmbillede 2013-03-27 kl. 19.58.37.png (446,33 KB - hentet 67 gange.)

Ymer - Episode III

Skovby
Gæst

« Svar #584: 27 Mar 2013, 20:45 »

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 89 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010