home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 109 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 81929 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #390: 20 Feb 2013, 20:08 »

Bør jeg købe El Shaarawy eller Lamela? Lamela er lige 85 mio dyrere. Smiley Og ja det er self til mit kære Liverpool hold i 2. søson. Smiley
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #391: 20 Feb 2013, 20:09 »

El Shaarawy klart. Han er bedst.
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #392: 20 Feb 2013, 20:13 »

El Shaarawy klart. Han er bedst.

Har bare hørt meget godt om Lamela. Smiley Men hælder nok også selv lidt til El Shaarawy. Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #393: 22 Feb 2013, 12:40 »

Nogen der kan vise mig deres opstillinger og spillerroller? :-) - i må gerne forklare jer, kunne være en stor hjælp!
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #394: 23 Feb 2013, 22:11 »

Så fik jeg også FM13, og mit første spil skulle naturligvis være med Liverpool.

Der er nok at tage fat på. Man starter ikke med vildt mange penge, og havde en del steder hvor jeg gerne så forandring og mere rutine.
Startede ud med at sælge Reina og Skrtel til en samlet pris af 250 millioner. Det gav lidt råderum på transfermarkedet, men har langt fra brugt alle pengene.

Af keepere havde jeg kig på John Ruddy, Mandanda, samt Begovic. Begovic og Mandanda var simpelthen for dyre i både transfer og løn i forhold til deres evner, så det endte med at blive John Ruddy der skal vogte målet for mit Liverpool hold. Han er solid, englænder, og en god allround målmand. Forventer solide præstationer af ham, og med hans pris på blot 35 millioner så er han en spiller jeg kan skibbe afsted igen hvis han ikke består prøven.

Forsvarsmæssigt har jeg haft kig på mange. Skrtel er som bekendt væk, og Ashley Williams fra Swansea har været den mest interessante, men finder ham endnu for dyr. Han er dog en spiller jeg i fremtiden godt kunne se mig investere i, da han er meget komplet, og relativt hurtig af en midterforsvarer.

Pt bliver min forsvarsbesætning Carra-Agger, med Danny Wilson og Coates som backup. De er begge lidt overvurderede i forhold til virkligheden og mener det er en god besætning, indtil jeg får råd til Williams, ellers en anden. 

Med hensyn til midtbanen er der sket lidt mere. Joe Cole, og Downing er begge lejet ud et halvt år med købsoptioner, og en del af lønnen betalt. Det gav mig råd i lønbudgettet til at hente Florent Malouda i Chelsea, og Diame i West ham ( Opstemt Opstemt Opstemt )  for henholdsvis 8 og 60 millioner. Malouda er ikke ung, men rutineret, med gode tal, og frem for alt er han en god afslutter, noget som betyder meget for mig. Satser på at han gør en god figur, og kan rotere med Sterling, og Assaidi, samt Hendo og Suarez til nøds. Har dog stadig kig på en mand mere til højrekanten.

Diame skal rotere med Lucas, hvor jeg i øvrigt har hentet Pape Bouba Diop ind som tredjevalg, på fri transfer. Gammel spiller men rutineret, med gode mentale tal, som skal styrke bredden på en 1 årig kontrakt.

Den centrale midtbane er godt besat, og med spillere som Sahin, Shelvey, Henderson, Gerrard, og Allen har jeg ingen planer om forstærkninger her.

Helt fremme har jeg Borini og Suarez. Vil gerne have noget mere kvalitet her, men er ikke meget for at købe nogle af de angribere som faktisk er realistiske fra start. For mange penge og for lidt kvalitet, og jeg går meget op i købmandsskab. Derfor har jeg hyret Hernan Crespo på en fri transfer til at agere tredjevalg. Han har ligesom Diop fået en 1 årig kontrakt, og er ligesom Diop meget billig i løn. Nogle vil nok tænke " Øhh what" men han har solide tal, har erfaring, og satser på at han kan agere tredjevalg for mig, indtil Carroll kommer tilbage fra sin låneperiode til næste sæson. Synes det ville være hul i hovedet at betale dyre domme for en ny angriber, når jeg faktisk har tre habile angribere fra næste sæson af.

Har tænkt mig at spille 4-5-1, med fremskudte kanter, og stor vægt på possesionspillet og tålmodigt opspil.
Vil satse stort på ungdommen i fremtiden, og har derfor allerede nu bedt bestyrelsen om at forbedre ungdomsfacilitetern e, forbedre rekruteringsnetværk et, plus at jeg overvejer en solid investering i gode ungdomstrænere. De ungdomsspillere der er i klubben fra start af, er dog ikke meget værd, så den satsning ligger nogle år ude i fremtiden. Har dog tænkt mig at lægge fundamentet fra start.


Sidst men ikke mindst er målet at spille europæisk som minimum, og at gøre det godt i Cups.

Tre første kampe:
Dali Goria 1-2 Liverpool
Liverpool 5-0 Dali Goria
Liverpool 1-0 Southampton ( Ligastart)

Spændende bliver det Thumbs Up


Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #395: 23 Feb 2013, 22:42 »

Haha, jeg regner med at høre om dit spil i ny og næ Nichlas. Baseret på dit indlæg så tænker du væsentligt anderledes på transfermarkedet end resten af tråden, men jeg ved jo du kan finde ud af FM! Opstemt
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #396: 24 Feb 2013, 11:34 »

Ja har da læst lidt med i ny og næ, selvom jeg ikke har haft spillet, fordi det er sjovt at se hvordan folk griber det an Opstemt

Men ja griber det nok lidt anderledes an, så må vi jo se om det er klogt eller ej Wink Nogle vil nok tænke " WTF" ved mine indkøb af Diop og Crespo, men når ungdomsspillerne ikke holder niveau, og man skal spille både PL, Carling cup, FA Cup, samt EL, plus have spilleretil landskampe så kan ends bredde i mine øjne aldrig blive stor nok. De får sammenlagt "blot" 100k om ugen i løn og det kunne jeg godt leve med Opstemt

Men selvfølgelig skal du nok høre mere om det Chrille, satser på det bliver et nyt Wolfsburg game Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #397: 24 Feb 2013, 14:31 »

Det er jo heller ikke forkert med Crespo og Diop når de ikke er dyrere. De uden tvivl det værd hvis de kan styrke bredden i truppen. Spændende transferpolitik, uden tvivl. Peace
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #398: 24 Feb 2013, 15:28 »

Jeg lagde ud, med at satse 100% på succes fra start, derfor købte jeg ind for 800 mio, over 48 mdr. og solgte Downing for ca 140 mio. mener jeg.
Jeg hentede Götze der var utilfreds i Dortmund, ved ikke hvorfor, og det samme gjaldt Falcao i Atletico Madrid. Ikke at jeg fik dem specielt billigt af den grund, til sidst købte jeg Fernandinho i Shakhtar. De 3 spillere var hvad jeg brugte de 800 mio kr på, og lige pt ser det da også nogenlunde ud. Jeg er stadigvæk med helt fremme i PL og EL Smiley Så nu må jeg se hvad det kan blive til. Økonomien er ikke den bedste efter mine meget satsede indkøb, så der er brug for trofæer og præmiepenge!
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #399: 25 Feb 2013, 15:20 »

Jeg lagde ud, med at satse 100% på succes fra start, derfor købte jeg ind for 800 mio, over 48 mdr. og solgte Downing for ca 140 mio. mener jeg.
Jeg hentede Götze der var utilfreds i Dortmund, ved ikke hvorfor, og det samme gjaldt Falcao i Atletico Madrid. Ikke at jeg fik dem specielt billigt af den grund, til sidst købte jeg Fernandinho i Shakhtar. De 3 spillere var hvad jeg brugte de 800 mio kr på, og lige pt ser det da også nogenlunde ud. Jeg er stadigvæk med helt fremme i PL og EL Smiley Så nu må jeg se hvad det kan blive til. Økonomien er ikke den bedste efter mine meget satsede indkøb, så der er brug for trofæer og præmiepenge!

Hvor mange penge mister du pr måned? Selv med mindre køb end dig, sejlede min økonomi. Dog blev det bedre i 2. sæson. Smiley
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #400: 25 Feb 2013, 15:29 »

Efter 1. sæson med Liverpool har jeg også røde tal på bundlinjen - jeg har netto underskud på transfer budgettet på ca. 30 mio. £ - jeg købte også Götze og Bale, og solgte blandt andet også Downing. Jeg blev nr. 2 i PL og tabte Uefa cup finalen og står i slutningen af 2. sæson med omkring -15 mio. £ på balancen - det er især lønninger til Götze og Bale der trækker igennem.

Jeg er ved at sælge Borini (har bud på 20 mio £ lige på fra Real Madrid), så jeg har penge til at købe Yann M'Vila og styrke midtbanen - lønudgifterne bliver også bedre når Jamie Cs kontrakt udløber lige om lidt.

Jeg håber på flere penge i det nye år - og efter jeg blev nr. 2 i PL må TV pengene i det mindste blive bedre - og så  er der også pengene for deltagelse i Champions League der også er meget meget højere end Euro League  Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #401: 25 Feb 2013, 22:43 »

Hvor mange penge mister du pr måned? Selv med mindre køb end dig, sejlede min økonomi. Dog blev det bedre i 2. sæson. Smiley

De rigtig grimme måneder ligger jeg med et underskud på ca. 50 mio. Så det ser rigtig skidt ud lige nu.
Der skal sælges et par spillere, og så skal nogle af de løntunge der ikke spiller også sælges asap!
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #402: 25 Feb 2013, 23:40 »

De rigtig grimme måneder ligger jeg med et underskud på ca. 50 mio. Så det ser rigtig skidt ud lige nu.
Der skal sælges et par spillere, og så skal nogle af de løntunge der ikke spiller også sælges asap!

Tror jeg havde et underskud på -150.000.000...  ticked off
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #403: 28 Feb 2013, 14:30 »

Så har jeg endnu engang besluttet mig for at prøve at give hjerteklubben Liverpool en chance, efter mange mislykkede forsøg - Det virker dog ikke rigtig som om at det skal gå anderledes denne gang, så nu vil jeg lige høre jer herinde engang. Min taktik ser således ud:



Ud fra denne taktik, er der så noget der falder jer i øjnene som ser helt forkert ud, eller noget der kunne være grunden til at jeg slet ikke præstere hvad jeg burde lige pt? I må også endelig sige til hvis i skulle ligge inde med noget andet som kunne hjælpe mig, det ville ihvertfald være rart.

- Tak på forhånd!  Thumbs Up
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #404: 02 Mar 2013, 21:54 »

Nogen der har erfaring med hvor lang tid Gerrard holder?

Jeg er snart færdig med 3. sæson, og han styrer stadig midtbanen for vildt. På 3. sæson er han stadig ass kongen og for 3. sæson har han rundet de 10 mål, og mangler stadig 8-12 kampe.

Men han skal som regel skiftes ud i hver kamp og når han endelig spiller en hel kamp skal han have en pause i den næste.

Så hans tid er ved at rinde ud, men hvor lang tid har i fået ham til at holde??
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010