home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 315 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 82060 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #330: 24 Jan 2013, 18:27 »

Coates (70 mio)

Må man spørge, hvorfor? Smiley I mit spil er han måske den bedste spiller på holdet. (tredje sæson). Desuden en meget lav pris IMO  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #331: 24 Jan 2013, 18:33 »

Må man spørge, hvorfor? Smiley I mit spil er han måske den bedste spiller på holdet. (tredje sæson). Desuden en meget lav pris IMO  Smiley

Det er helt fair du spørg, jeg bryder mig ikke om hans måde at spille på irl, så derfor.
Desuden var han lejet ud første sæson. og med det forsvar jeg spiller med, er der ikke rigtig plads til ham.

Valget stod mellem at sælge ham eller Agger, og da jeg i forvejen har 2 danske forsvars spillere, så solgte jeg Coates.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2013, 18:37 af pati924 » Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #332: 24 Jan 2013, 19:11 »

Det er helt fair du spørg, jeg bryder mig ikke om hans måde at spille på irl, så derfor.
Desuden var han lejet ud første sæson. og med det forsvar jeg spiller med, er der ikke rigtig plads til ham.

Valget stod mellem at sælge ham eller Agger, og da jeg i forvejen har 2 danske forsvars spillere, så solgte jeg Coates.

Fair nok. Kender godt det der med ikke at ville have spillere man ikke rigtigt kan lide, dog har jeg intet mod Coates Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #333: 24 Jan 2013, 19:46 »

Er lige gået i gang med 5. sæson med Liverpool. har endnu ikke opnået noget bedre end en 2. plads og et Europa League trofæ.
Men synes nu at mit hold er klar til at kæmpe med om mesterskab og champions league.
Jeg har solgt for 640mio her op til den 5. sæson og hentet for 630. og har stadig 700mio +5mio i løn budget at arbejde med.
Mit hold ser således ud.

MM: Ter stegen / Bernd Leno

FH: Nathaniel Clyne / Martin Kelly
FC: Raphael Varana og Kurt Zouma. med Coates på bænken.
FV: Fabio. med Clyne som back-up

MC: Ander Herrera og Lucas Leiva. med Henderson som back-up og søger endnu en ny spiller til denne plads.
OMC: Oscar/Erik Lamela
OMH: Oxlade Chamberlain
OMV: Lamela / Neymar

Bo: Neymar/Ross Madisson(regen)

Er på udkig efter en Central midtbane, men kan ikke finde en som kunne være rigtig god for mit hold, som samtidig er interesseret, har gjort mig små lun på Ramsey, men han er ikke villig til at skifte til mig Skuffet
har i ellers nogen gode idéer, det må ikke være en Fremskudt playmaker, helst dybdeliggende.

I de første 3 kampe i denne 5. sæson, har det været lidt skuffende, og dog alligevel godkendt hvis man ser positivt på det. Startede med en 0-0 ude imod newcastle, hvor jeg ellers spillede dem ud af banen  ticked off næste kamp var imod Southampton hvor jeg vandt 5-2, hvor jeg kun kunne sætte en lille finger på forsvars spillet  Thumbs Up og så en 2-2 ude imod Swansea, hvor jeg kom bagud 2-0 efter blot 6min, men kæmpede mig tilbage og var meget tæt på at vinde kampen til sidst, men ind ville bolden ikke.  ticked off

Men min taktik er ikke helt indlært endnu, og tror at de kommer til at billiere når først at spillerne er helt inde i systemet.

Et forslag til din midtbane.
Ramsey, hvis du roser ham, plejer han at blive villig til at skifte. Og jeg kan klart anbefale ham :-)
Granit Xhaka, dybteliggende playmaker, 21 år (2013 - sæson 2) det vil sige ca 25 år gammel, har udemærket stats, dog ingen tidligere erfaringer med ham
« Seneste Redigering: 24 Jan 2013, 19:49 af pati924 » Logged

vnGism
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #334: 25 Jan 2013, 14:41 »

Er der nogen som har formået at få øjeblikkelig success (top3 PRL) med Liverpool?

Jeg har forsøgt i lang tid og på mange forskellige måder, men har endnu ikke knækket koden.

Inputs til taktikker, valg af spillere, salg/køb og alt andet er meget meget velkommen...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #335: 25 Jan 2013, 14:44 »

Er der nogen som har formået at få øjeblikkelig success (top3 PRL) med Liverpool?

Jeg har forsøgt i lang tid og på mange forskellige måder, men har endnu ikke knækket koden.

Inputs til taktikker, valg af spillere, salg/køb og alt andet er meget meget velkommen...

Er lige blevet nr 2 med en 4-3-2-1 opstilling Wink

Udover det, er der nogen der har en eller anden form for succes med Carroll? Kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal med ham, om han skal prøves af, lejes ud eller simpelthen bare sælges.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #336: 09 Feb 2013, 23:14 »

Er igang med et Liverpool spil, som jeg har spillet på i en måneds tid efterhånden, og er lige blevet færdig med 3. sæson.

Vil lige fortælle lidt fra hver sæson.

2012/2013:

Transfers:
Ind: Mason Bennett 25 mio, Lewandowski 300 mio og Fernando 57,5 mio.
Ud: Doni, Brad Jones + en masse lejeaftaler

I ligaen gik det fornuftigt, og havde i sidste runde en kamp hjemme mod QPR, og lå til at få 4. pladsen med en sejr. Desværre endte kampen kun 1-1, med en straffesparksscorin g af Taarabt i det 88' minut. Så kun en sølle 5. plads, endda bag Stoke som blev 4'er. I Europa League gik jeg videre fra gruppespillet med reservehold, og i KO runderne havde jeg delvist de stærkeste, og det resulterede i en finale mod Tottenham. Shelvey blev den store helt med et hattrick i en 4-3 sejr.

Profiler i sæsonen: Gerrard, Suarez, Lewandowski og Skrtel
Årets overraskelse(r): Shelvey, Henderson

2013/2014:

Transfers:
Ind: Ter Stegen 175 mio, Marc Bartra 85 mio, Andreu Fontas 15 mio, Wynter (regen) 6,5 mio, Marshall (regen) 25 mio, Fiore (regen) 33 mio, McGovern (regen) 5,5 mio, Miath (regen) 115 mio, Holtby fri transfer og Lacina Traore 110 mio.

Ud: Agger 100 mio, Enrique 40 mio, Morgan 1 mio, Borini 55 mio, Spearing 17 mio, Downing 50 mio + en masse lejeaftaler og fri transfers.

I ligaen gik det modsat første sæson fremragende, og lå længe lige bag City helt i front. Efter en periode på 14 kampe uden nederlag, 11 sejre og 3 uafgjorte, lå jeg a point med City i spids, inden jeg mødte Arsenal ude. Tabte 3-0, og selvom jeg hentede to gang 5-1 mod hhv. Wigan ude og Norwich hjemme, så endte jeg kun som 2'er i ligaen. I Europa League tabte jeg i anden KO runde til Newcastle med 4-2 samlet.

Profiler i sæsonen: Coates, Skrtel, Gerrard, Henderson og Lewandowski.
Sæsonens overraskelse(r): Coates, Miath (regen) og Sterling

2014/2015:

Transfers:
Ind: Liam Barron 35 mio (regen), Chladek 14 mio (regen), Cerny 14 mio (regen), Lacazette 170 mio, Horvath 5 mio (regen), Inigo Martinez 275 mio, Gomes fri transfer, Moussa Sissoko 142 mio og Davide Santon i bytte med Kelly + 11 mio til mig.

Ud: Assaidi 50 mio, Holtby 82,5 mio, Reina 117 mio, Carroll 50 mio, Lacina Traore 75 mio, Marc Bartra 50 mio, Robinson 11 mio, Wisdom 24 mio, Kelly i bytte med Santon + 11 mio til mig.

Den klart mest succesfulde sæson hidtil. I ligaen startede jeg lidt haltende, i hvert fald i forhold til City som startede helt suverænt, og var faktisk uden nederlag i de første 21 kampe, hvorefter de så tabte 7-0!! til Tottenham på udebane. Netop Tottenham var de eneste hold, som på det tidspunkt kunne true City. Efter et nederlag mod Chelsea, hvor jeg så at til at tabe mesterskabet, hentede jeg i de efterfølgende 11 kampe 29 point, og inden en hjemmekamp mod City var jeg a point med dem + en bedre målscorer. Det var den 5. sidste kamp i ligaen. Lukkede desværre to dumme mål ind i det første minut i hver halveg, og kom mig aldrig over det, og endte med et 3-1 nederlag, og 6 point efter. Tottenham havde med en sejr over Newcastle sikret sig 2. pladsen.

I den efterfølgende kamp mod Sunderland sparede jeg hele førsteholdstruppen, for at spare dem til en CHL semifinale mod Barca. Tabte kampen, og lå med 3 kampe igen 6 point efter City. Slog Leicester ude 3-1 mens City slog Derby 4-1, og havde dermed stadig 6 point op med kun 2 kampe igen. Med de 2 kampe igen lå City med 85 point, Chelsea med 79, Liverpool 79 og Tottenham 81. Chelsea vandt, imens City tabte ude mod Newcastle og Tottenham tabte ude mod Villa. Samtidig slog vi Blackburn 4-0 hjemme. Før sidste runde, ville vi ligegyldigt hvad, med en sejr og nederlag til City blive 1'er med klart bedre målscorer. Fulgte selvfølgelig med i seneste scoringer, og efter bare 20 minutter, stod det 2-0 til Wolves mod City, mens vi var i front 2-0 mod Peterborough. City kom på 2-1 før pausen, mens vi udbyggede til 3-0. På trods af stort overtag i chancer til City fik de ikke scoret, alt imens at Sterling fuldførte vores 4-0 sejr. Havde i anledningen, givet Gerrard hele kampen på banen, og det endte lykkeligt med et mesterskab. Chelsea blev 2'er med bedre målscorer end City. Så det endte med 3 hold a point i front, hvor vi med en målscorer på +62 mod Chelseas +49 og Citys +43 kunne fejre det første mesterskab i 25 år.

I Champions League gjorde jeg stort set rent bord, indtil en semifinale mod Barcelona. Vandt den første kamp 2-1, hvor jeg burde have sikret en større sejr. På udebane var jeg nede med 2-0 efter kun 19 minutter, men efter lidt taktisk justering, kunne Lewandowski i hans sidste kamp for klubben reducere til 1-2, og dermed på det tidpunkt forlænget spilletid. Den stilling holdt indtil 1 minuts overtid, hvor en ung legende ved navn Sterling scorede, og sendte os i finalen, mod en sensation. Jeg stod overfor Marseille, som havde slået intet mindre end Milan ud med 5-1 samlet, City med 2-0 samlet og Juventus med 4-3 samlet. Jeg gik ind til finalen med stor overbevisning om en sikker sejr, og efter Suarez' 1-0 scoring efter 19 minutter, kontrollerede vi indtil det 65' minut, hvor Kabore fik rødt. Lucas Lleiva gjorde ham efter, og fik efter 71 minutter også rødt, så de sidste 20 minutter skulle spilles 10 mod 10. Vi fortsatte med at dominere, og fuldt fortjent sparkede Shelvey bolden i mål til 2-0, som også blev kampens resultat. Dermed vandt klubben CHL for 6. gang

Profiler i sæsonen: Coates, Suarez, Lacazette og Sterling
Sæsonens overraskelse(r): Lacazette, Destro, Cerny

2015/2016:

Transfers:
Ind: Boumsong 4,5 mio (regen), Mara 70 mio (regen), Nicolás 180 mio (regen), Neymar 415 mio, Seydou Doumbia fri transfer og Camilluzzi (regen) fri transfer.

Ud: Bowen 8,5 mio (regen), Lewandowski 230 mio, Fernando 75 mio, Fontas 24 mio, Sissoko 167 mio og Gomes fri transfer.

Hvis i ønsker billeder, så bare spørg, så poster jeg dem.
Logged

Liverpool F.C

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #337: 10 Feb 2013, 11:07 »

Jamen ser spændende ud Smiley Gerne Billede af Taktik / Holdindstillinger
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #338: 10 Feb 2013, 13:11 »

Har brugt samme taktik, som en anden i denne tråd, kan ikke lige huske hvem, og har så småjusteret lidt på den, men den ser sådan her ud:



Og holdinstruktioner:



Kan lige sige at jeg spiller med meget rotation, så alle får spilletid.
Logged

Liverpool F.C

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #339: 10 Feb 2013, 14:19 »

Har brugt samme taktik, som en anden i denne tråd, kan ikke lige huske hvem, og har så småjusteret lidt på den, men den ser sådan her ud:



Og holdinstruktioner:



Kan lige sige at jeg spiller med meget rotation, så alle får spilletid.
Hvordan kan Sterling nogensinde blive lysegrøn på en WBV-position?
Logged

welbz is dat guy

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #340: 10 Feb 2013, 15:20 »

Hvordan kan Sterling nogensinde blive lysegrøn på en WBV-position?
Går udfra man sætter ham til at træne til den position, og så burde han efter 3 år være rimelig velplaceret på den position.
Logged

Liverpool F.C

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #341: 10 Feb 2013, 15:34 »

Mange tak Smiley. Virker taktiken for dig?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #342: 10 Feb 2013, 15:39 »

Var lidt svingende i starten, og har stadig store udfald, hvor jeg lukker 4-5 mål ind i en kamp. Alt i alt så virker den dog rigtig godt, og vandt som sagt ligaen. Smiley
Logged

Liverpool F.C

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #343: 10 Feb 2013, 23:46 »

Logged


Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #344: 11 Feb 2013, 08:19 »

Er der kommet update? eller har du selv lavet den siden du har både Sturridge og Coutinho.?

Kunne man få et SS af transfers.? For hvad har du givet for Oscar.? ham har jeg endnu ikke kunne snuppe fra Chelsea
Logged

Love the Blues

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010