home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 82251 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #315: 06 Jan 2013, 20:14 »

Har valgt at starte med Liverpool, har tidligere haft gode erfaringer med Liverpool fra FM11, hvor jeg havde mit bedste FM save nogensinde, så lad os håbe jeg kan gentage succesen ;-)

Er nu kommet til d. 27 dec, i første sæson, og det har været lidt en blandet pose bolcher.
Har bla. vundet 5-1 hjemme over Arsenal, men også tabt 3-1 hjemme til newcastle.
Jeg ligger nummer 6 efter 18 kampe, med 8 sejre, 5 uafgjorte og 5 nederlag.

Jeg spiller 4-1-2-2-1 (1 DM, 2 CM og 2 kanter)

Har i nogen vinder taktik, som bare spiller, kunne jeg nemlig godt bruge!
« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 22:26 af jakob95kp » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #316: 08 Jan 2013, 14:24 »

Har lige et par spørgsmål jeg håber nogen kan hjælpe med :-)
1. Suarez og Neymar sammen, i samme angreb, de er begge dybdeliggende? eller hvordan vil i forslå at bruge dem?
2. sælge Suarez fra liverpool, er det en god idé ?
3. Steven Gerrard til 1.1mio pr. uge, kan kun spille 55min og laver mange dumme fejl, kan man tillade sig at sælge ham?
-og har i en evt. erstatning til gerrard?
Logged

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #317: 08 Jan 2013, 14:34 »

Har lige et par spørgsmål jeg håber nogen kan hjælpe med :-)
1. Suarez og Neymar sammen, i samme angreb, de er begge dybdeliggende? eller hvordan vil i forslå at bruge dem?
2. sælge Suarez fra liverpool, er det en god idé ?
3. Steven Gerrard til 1.1mio pr. uge, kan kun spille 55min og laver mange dumme fejl, kan man tillade sig at sælge ham?
-og har i en evt. erstatning til gerrard?
1. I mit save har jeg brugt dem begge på kanten med stor succes, og en sæson efter begyndte jeg at bruge Neymar alene på toppen som skarpretter hvilket jeg kan anbefale.
2. Har set mange sælge Suarez. I mit save var han skadet i nogle måneder og nu er han røget mindst en ned i hver kategori, så ja hvis du kan få et godt beløb Smiley
3. Det tror jeg ikke Gerrard vil blive for, i mit brugte jeg ham ikke så meget fra 2. Sæson og frem, og nu er han gået på pension. Som erstatning har jeg hørt meget godt om Isco, bruger selv Griezmann og Götze som begge imponere:)
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #318: 09 Jan 2013, 08:59 »

1. I mit save har jeg brugt dem begge på kanten med stor succes, og en sæson efter begyndte jeg at bruge Neymar alene på toppen som skarpretter hvilket jeg kan anbefale.
2. Har set mange sælge Suarez. I mit save var han skadet i nogle måneder og nu er han røget mindst en ned i hver kategori, så ja hvis du kan få et godt beløb Smiley
3. Det tror jeg ikke Gerrard vil blive for, i mit brugte jeg ham ikke så meget fra 2. Sæson og frem, og nu er han gået på pension. Som erstatning har jeg hørt meget godt om Isco, bruger selv Griezmann og Götze som begge imponere:)
Har her i anden sæson, stort besvær med at finde den rigtig taktik samt spillestategi, har spiller 6 kampe i PrL, og det har resulteret i 4 uafgjorte og 2 nederlag.... ingen sejre!
mangler hjælp!
Logged

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #319: 09 Jan 2013, 15:08 »

Har her i anden sæson, stort besvær med at finde den rigtig taktik samt spillestategi, har spiller 6 kampe i PrL, og det har resulteret i 4 uafgjorte og 2 nederlag.... ingen sejre!
mangler hjælp!
Du kan prøve denne taktik, det er min egen som jeg selv spiller med:)
http://dl.dropbox.com/u/64189328/Morten.tac
I starten gik det ikke så godt, men efter omkring 5 måneder begyndte det at vende, og i de seneste 2 sæsoner har jeg ikke haft det store problem med Premier League  Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #320: 10 Jan 2013, 14:01 »

Du kan prøve denne taktik, det er min egen som jeg selv spiller med:)
http://dl.dropbox.com/u/64189328/Morten.tac
I starten gik det ikke så godt, men efter omkring 5 måneder begyndte det at vende, og i de seneste 2 sæsoner har jeg ikke haft det store problem med Premier League  Smiley
Har du også pænt mange afslutninger men uskarpe spillere?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #321: 10 Jan 2013, 16:19 »

Du kan prøve denne taktik, det er min egen som jeg selv spiller med:)
http://dl.dropbox.com/u/64189328/Morten.tac
I starten gik det ikke så godt, men efter omkring 5 måneder begyndte det at vende, og i de seneste 2 sæsoner har jeg ikke haft det store problem med Premier League  Smiley
Den ene kamp fungere den skide godt, den næste kamp spiller den max lort... kunne slå samtlige af mine spillere ihjel lige nu!
Jeg vil give min højre arm for en taktik som bare spillede max, sammen med en 4-2-3-1 Skuffet ANYONE?Huh? ticked off
Logged

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #322: 10 Jan 2013, 17:22 »

Har du også pænt mange afslutninger men uskarpe spillere?
Ja Smiley
Logged

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #323: 10 Jan 2013, 17:23 »

Den ene kamp fungere den skide godt, den næste kamp spiller den max lort... kunne slå samtlige af mine spillere ihjel lige nu!
Jeg vil give min højre arm for en taktik som bare spillede max, sammen med en 4-2-3-1 Skuffet ANYONE?Huh? ticked off
Husk nu, som jeg også kan se at for mange går det af helvede til i starten, men bedre senere hen Smiley Så hav tålmodighed  Smiley
Logged

thomaspb
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #324: 10 Jan 2013, 18:56 »

BUM!!!!

Mestre i PL og vinder af Europa League 1. sæson!

Fantastisk velspillende hold, ALLE har virkelig holdt et højt niveau!!!

Luis Suarez topscorer i PL!
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #325: 16 Jan 2013, 09:30 »

BUM!!!!

Mestre i PL og vinder af Europa League 1. sæson!

Fantastisk velspillende hold, ALLE har virkelig holdt et højt niveau!!!

Luis Suarez topscorer i PL!
Hvordan har du brugt Suarez?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

vnGism
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #326: 22 Jan 2013, 16:52 »

Thomas, jeg er også meget nysgerrig.

Jeg kan uanset hvad jeg foresøger, ikke få Liverpool til at fungere. Jeg har prøvet 20 forskellige taktikker, taktikker som har fået Swansea til at blive mestre. Det virker bare ikke..
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #327: 22 Jan 2013, 18:49 »

Hvad taktik fik du et godt save med swasea=
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #328: 23 Jan 2013, 09:15 »

Er lige gået i gang med 5. sæson med Liverpool. har endnu ikke opnået noget bedre end en 2. plads og et Europa League trofæ.
Men synes nu at mit hold er klar til at kæmpe med om mesterskab og champions league.
Jeg har solgt for 640mio her op til den 5. sæson og hentet for 630. og har stadig 700mio +5mio i løn budget at arbejde med.
Mit hold ser således ud.

MM: Ter stegen / Bernd Leno

FH: Nathaniel Clyne / Martin Kelly
FC: Raphael Varana og Kurt Zouma. med Coates på bænken.
FV: Fabio. med Clyne som back-up

MC: Ander Herrera og Lucas Leiva. med Henderson som back-up og søger endnu en ny spiller til denne plads.
OMC: Oscar/Erik Lamela
OMH: Oxlade Chamberlain
OMV: Lamela / Neymar

Bo: Neymar/Ross Madisson(regen)

Er på udkig efter en Central midtbane, men kan ikke finde en som kunne være rigtig god for mit hold, som samtidig er interesseret, har gjort mig små lun på Ramsey, men han er ikke villig til at skifte til mig Skuffet
har i ellers nogen gode idéer, det må ikke være en Fremskudt playmaker, helst dybdeliggende.

I de første 3 kampe i denne 5. sæson, har det været lidt skuffende, og dog alligevel godkendt hvis man ser positivt på det. Startede med en 0-0 ude imod newcastle, hvor jeg ellers spillede dem ud af banen  ticked off næste kamp var imod Southampton hvor jeg vandt 5-2, hvor jeg kun kunne sætte en lille finger på forsvars spillet  Thumbs Up og så en 2-2 ude imod Swansea, hvor jeg kom bagud 2-0 efter blot 6min, men kæmpede mig tilbage og var meget tæt på at vinde kampen til sidst, men ind ville bolden ikke.  ticked off

Men min taktik er ikke helt indlært endnu, og tror at de kommer til at billiere når først at spillerne er helt inde i systemet.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #329: 24 Jan 2013, 17:57 »

Lækkert, første sæson færdig spillet.
Vandt FA Cuppen og Euro cup.
Det blev til en 6 plads i ligaen.
Har været ude og investere lidt penge, her til sæson start.
Ospina, målmand (fri)
Seydou Doumbia (300 mio)
Ter Stegen (180 mio)
Busquets (275 mio)
er selv rimelig tilfreds med mine transfers.

Har dog også solgt en del spillere:
Lucas (275 mio)
Carrol (72,5 mio)
Allen (112 mio)
Reina (150 mio)
Coates (70 mio)
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010