home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 442 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 82399 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #285: 20 Dec 2012, 17:13 »

Hvornår har folk skilt sig af med Johnson?

Er selv lige startet og leder lidt efter penge, hvorfor jeg også overveje at lade Skrtl gå, da han er eftertragtet herre. Der kommer så et bud på 197 for GJ, hvoraf de 145 er betalt over 48 måneder....

What to do, vil nødig sælge alt for meget ud på en gang, da Agger også er skadet i 5 måneder. Nogen, der har erfaringer med at sælge GJ efter sæsonen eller længere henne, for tilsvarende beløb? Peace
Logged

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #286: 20 Dec 2012, 17:22 »

Hvornår har folk skilt sig af med Johnson?

Er selv lige startet og leder lidt efter penge, hvorfor jeg også overveje at lade Skrtl gå, da han er eftertragtet herre. Der kommer så et bud på 197 for GJ, hvoraf de 145 er betalt over 48 måneder....

What to do, vil nødig sælge alt for meget ud på en gang, da Agger også er skadet i 5 måneder. Nogen, der har erfaringer med at sælge GJ efter sæsonen eller længere henne, for tilsvarende beløb? Peace
Jeg fik solgt GJ i starten af 3 sæson for 230 mio kr. Smiley Skrtel spiller vildt godt, også i starten af 3. Sæson fik jeg et bud på 285 mio kr. fra Real Madrid, men afslog da jeg havde solgt nok ud + Han spiller suverænt godt Opstemt
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #287: 20 Dec 2012, 17:35 »

Lyder helt vildt. sys dog små 200 mio for GJ er sindsygt mange penge, selvom jeg også ser ham som en rigtig god back. Dog er 200 mio for en back helt vanvittigt. Det er de færreste, der er det værd...

Derudover hiver han jo også en løn på over 3 mio hver måned. Alt det taler jo for et salg, er dog bare meget  i tvivl om, hvorvidt kelly er klar til at tage over....
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #288: 20 Dec 2012, 18:55 »

Lyder helt vildt. sys dog små 200 mio for GJ er sindsygt mange penge, selvom jeg også ser ham som en rigtig god back. Dog er 200 mio for en back helt vanvittigt. Det er de færreste, der er det værd...

Derudover hiver han jo også en løn på over 3 mio hver måned. Alt det taler jo for et salg, er dog bare meget  i tvivl om, hvorvidt kelly er klar til at tage over....

For mig spiller Kelly helt fint, han er stabil og gør det godt. Synes du burde gøre det. Og hvis du også sælger Skrtl, så kør enten med Coates der virkelig har et stort potentiale, eller køb Dedé Smiley (Eller Kurt Zouma)
Logged

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #289: 20 Dec 2012, 19:37 »

Lyder helt vildt. sys dog små 200 mio for GJ er sindsygt mange penge, selvom jeg også ser ham som en rigtig god back. Dog er 200 mio for en back helt vanvittigt. Det er de færreste, der er det værd...

Derudover hiver han jo også en løn på over 3 mio hver måned. Alt det taler jo for et salg, er dog bare meget  i tvivl om, hvorvidt kelly er klar til at tage over....
Kelly gør det også rigtig godt i mit save. I midterforsvaret kan jeg også anbefale at bruge Wilson og Coates  Smiley
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #290: 20 Dec 2012, 22:17 »

Haha, Jordan Henderson har lige klaget til mig over at jeg sælger ham for for mange penge, selvom der 4 klubber der vil købe ham for de 140 mio jeg vil ha...
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #291: 20 Dec 2012, 23:50 »

Er lige begyndt med Liverpool, da mit Southampton spil slet ikke kunne fungere.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #292: 21 Dec 2012, 13:52 »

Haha, Jordan Henderson har lige klaget til mig over at jeg sælger ham for for mange penge, selvom der 4 klubber der vil købe ham for de 140 mio jeg vil ha...

WHAT? Smiley Det lyder fandme underligt Smiley SS evt. ?
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #293: 22 Dec 2012, 18:36 »

Nu giver jeg Liverpool en sidste chance, har valgt kun at sælge 2-3 spillere også købe mason bennett, resten må vente til 2. sæson Smiley
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #294: 23 Dec 2012, 14:47 »

Nå drenge, nu kan i få lidt informationer om mit dejlige spil indtil videre :-)

Det har været med kæmpe glæde at spille med mit LFC hold for første gang, da jeg har fået en taktik som virker (Goooood thank u)


Nå, men transfer vinduet var forholdsvis stille og jeg fik lånt lidt spillere ud og købt 2 til 1. holdet.

Det var blandt andet - Raul Albiol for 62 mill - http://gyazo.com/72a6e7e2c0876f8c3856e9f6158fd95c
Og Adelmilson for 50 mill - http://gyazo.com/8550c1e2a3bd5fb1b4ca3622f841504a


Ligaen - http://gyazo.com/8a0d698fd4cc3ad21aee21369ec0defb

Downing - http://gyazo.com/137c2e37e6ca5acafaa07bd6c5eed706 14 ASS

Yesil - http://gyazo.com/b34fa132bb0eb2a1ab0b62f651d6e592

Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #295: 23 Dec 2012, 15:00 »

Og hvor er suso og wisdom total undervurderet i dette spil, pisse ærgeligt Skuffet
Logged


Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #296: 27 Dec 2012, 11:38 »

3. Sæson overstået

Turneringer:
VM for klubhold: Vandt 3-0 over Sau Paulo
Liga Cup: Tabt i første kamp til Man City i straffesparkskonkur rence
Fa Cup: Vandt 3-1 over West Brom.
Premier League: Vandt
Champions League: Vandt 1-0 over United  Opstemt



Ligaen var let igen i år, den har jeg ingen problemer med, jeg vinder alle kampe der skal vindes, måske på nær 2. Liga cuppen er jeg lidt træt af jeg røg ud i, da jeg havde håbet at kunne bruge min ungdomspillere, men da jeg førte ligaen, brugte jeg nogle i sidste halvdel af sæsonen. Falcao som spiller i Arsenal har været vanvittig for dem, som i kan se har han scoret 38 mål, og det har han brugt 30 kampe på. Neymar har været vild for mig, han spiller rigtig godt, både i angrebet og på kanten. I alle 54 kampe han har spillet har han scoret 55 mål. Han fik også den gyldne støvle da han blev topscore i Champions League.


Champions League finalen blev mod United og jeg vandt på et selvmål af Fletcher  funny Jeg fik nogle heldige trækninger i runderne efter gruppen,

http://www.youtube.com/v/xM07Ge14iuY&feature

Min taktik:

Jeg har brugt alle spillere og er yderst tilfreds, i dette transfervindue tror jeg ikke jeg vil lave særlig mange handler. Hazard er til salg i Chelsea for 290 mio og ham overvejer jeg at købe. Ellers tror jeg bare jeg vil købe nogle unge talenter, der kan komme på ungdomsholdet. Smiley   
« Seneste Redigering: 27 Dec 2012, 11:40 af Morten-Loft » Logged

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #297: 29 Dec 2012, 15:42 »

Så er jeg også begyndt med Liverpool Smiley Jeg har fået en fin start. Har kvalificeret mig til Euro Cup gruppespillet efter sikre sejre over Stabæk og Tromsø. Jeg er kommet i gruppe med Metalist, Heerenveen og Anzhi. I ligaen har jeg spillet 2 kampe:
Everton 0-0 Liverpool
Liverpool 2-0 Stoke
Af transfers har jeg lavet:

Ind:
Stephan El Shaarawy - leje hele sæsonen, m. købsklausul på 130 mio. (Milan)
Demba Ba - 65 mio. (Newcastle)

Ud:
Joe Cole - 20 mio. (Sunderland)
Suso - udlejet hele sæsonen (Blackpool)
Ousamma Assaidi - udlejet i 5 måneder (Ajax)
+ nogle flere unge talenter, som er udlejet til mindre klubber.
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #298: 29 Dec 2012, 18:38 »

Er startet mit 2. spil med Liverpool.
Per 5. Januar, ligger jeg på en overraskende 1. plads i PL og er videre i Euro league..
Jeg har lige skaffet mig Llorente fra starten af 2. sæson på fri transfer. Er der nogle der har erfaring med ham i liverpool trøjen ?
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #299: 30 Dec 2012, 23:22 »

Så er første sæson med Liverpool færdigspillet:

Det blev en rigtig rigtig god sæson, hvor især defensiven var suveræn. Det resulterede sig i PL's bedste forsvar, hvilket hjalp godt til at få den 2. plads det blev til, kun overgået af Man Utd. Dog var det meget tæt mellem City og Liverpool, og det var kun pga. to slutscoringer fra QPR i kampens sidste 3 minutter mod City, der gjorde at jeg tog andenpladsen.

I CC blev det til et skuffende nederlag i kvartfinalen til Arsenal på straffespark.

I FA gik jeg hele vejen, og besejrede Man Utd. 1-0 i finalen.

I EL fik jeg et par heldige lodtrækninger i KO runderne og endte i finalen mod Tottenham som blev besejret med 4-3 Smiley

Så 2 trofæer og en 2. plads i ligaen er yderst godkendt. Målet for næste sæson er klart at vinde ligaen, kommer i kvartfinalen i CL og forbedre holdet på et par situationer. De to pokaler vil bliver spillet af reserver/ungdomsspillere hele vejen.





Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010