home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1205 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 54 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 85113 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #150: 14 Nov 2012, 16:42 »

I mit spil gad Sahin ikke skifte Real ud med Liverpool, så jeg købte Aaron Ramsey for 90mio istedet.

Ævbæv...  Skuffet

Tak for tippet, så må jeg finde en og have i baghånden hvis det glipper. Vil nu strække mig ret langt for at få ham, men det vil de kommende mdr vise og det gælder begge veje Wink
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #151: 14 Nov 2012, 16:45 »

Var det først sæson du købte Ramsey?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

tau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #152: 14 Nov 2012, 17:49 »

Det var efter op til 2. sæson jeg købte Ramsey. Desuden er Bale utilfreds i tottenham, og jeg kan få ham for 210mio, så jeg overvejer lidt at fuldende Wales-trioen: Bale, Ramsey og Allen :p
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #153: 16 Nov 2012, 12:56 »

Så blev jeg færdig med 1. sæson.

Det var bestemt en godkendt en af slagesen.  Thumbs Up

PL: Sluttede på en acceptabel 3. plads, 5 point efter Man C som vandt og 1 efter Arsenal. Tottenham sluttede 4 point efter mig.
Hjemme på Anfield var jeg ustoppelig med 16 sejre og 3 uafgjorte og en målscore på 37-12
Ude er der noget at arbejde med, 7-6-6 og 29-22 endte det med.

EL: Vandt jeg med en 2-1 sejr over Arsenal i fianlen. Der var reelt kun spil til et mål, men når man rammer stolperne 3 gange, laver selvmål og bare ikke kan score selv på selv de største chancer så skulle det blive spændene. Og Arteta var endda så flink at brænde et straffe i det 84. min Wink

FA-Cup: Det blev til et fortjent nederlag i finalen til City. Jeg havde devsærre læst min kalender forkert og stillet med stærkeste opstilling kun 3 dage før finalen og det resulterede i at jeg måtte spille med et halvt reservehold.
At jeg kun tabte 1-3 skal jeg nok være tilfreds med.

Liga-Cup: Som tidligere nævnt blev den vundet ganske ufortjent mod Wolwes efter straffe.
En pokal er en pokal, men det bliver nok ikke en turnering jeg vil gå all-in efter næste år, da jeg jo nu er i CL.
Men en kanon reservehold turnering.

Sahin fik jeg desværre ikke fat i, Real Madrid ville pludselig have 275 mio dkr for ham. Det var lige i overkanten Wink

Jeg har hentet Llorente som den eneste indtil nu.
Ud er Cole forsvundte, jeg satte ham til 0 i transfersum for bare at få ham afsted. Jeg betaler lidt af hans løn det kommende år. Men det frigav stadigt ca 620.000 i lønbudgetet om ugen så det er ok.

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal købe et par etablerede spillere eller om jeg skal fortsætte min "ungdomslinie" med på sigt at det skal toppe om 1-2 år.

Målet i den kommende sæson er helt sikekrt at blande mig i topstriden i PL igen, komme videre fra gruppespillet i CL og nå en semi i FA-cuppen.


Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #154: 18 Nov 2012, 23:04 »

Hvad så, er i døde i jeres Liverpool save?
Jeg nærmer mig 1. januar 2013, så kommer der en update omkring mit spil Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #155: 19 Nov 2012, 15:09 »

Hvad så, er i døde i jeres Liverpool save?
Jeg nærmer mig 1. januar 2013, så kommer der en update omkring mit spil Smiley

JA!!  Peace

Jeg har mere end svært ved at komme videre lige pt.

Overvejer seriøst at begynde totalt forfra.
Der er så mange ting jeg har fortrudt, gjort forkert og ville have gjort anerledes.

Logged

DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #156: 19 Nov 2012, 16:54 »

Jeg er godt i gang med 2. sæson hvor jeg ligger nr 3 efter 12 kampe. I min første sæson endte jeg som nr. 4 i ligaen, tilfredsstillende da målet var at komme i CL. Derudover Vandt jeg Europa League og blev 2'er i FA Cup.

Af spillere har jeg hentet, Jovetic, Oxlade-Chamberlain, Willian og Nathan Dyer.
Har skillet mig af med Assaidi, Pacheco, Joe Cole, Spearing, Downing og Doni
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #157: 20 Nov 2012, 10:42 »

JKJ:

Jeg startede selv et spil op med Liverpool som det første, fik så styr på de nye tiltag og fundet en taktik.
Startede så helt forfra og kommer med en update når jeg rammer 1/1/2013
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #158: 20 Nov 2012, 11:44 »

JKJ:

Jeg startede selv et spil op med Liverpool som det første, fik så styr på de nye tiltag og fundet en taktik.
Startede så helt forfra og kommer med en update når jeg rammer 1/1/2013

Er allerede i gang  Thumbs Up

Jeg vil prøve at køre talent stillen med hård hånd. Dvs der bliver ikke hentet spillere over 21 år, og jeg vil prøve at holde stillen britisk.
Men hvis der kommer en ny CR eller Messi vil det da ikke holde mig tilbage Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #159: 20 Nov 2012, 14:15 »

Er selv lige startet med favoritholdet:) ... Første alvorlige udfordring i FM 13, var en tur til Dortmund, for at prøve en taktik af, hvilket gav et mesterskab i første sæson.

I dette LFC save, skal endnu en taktik prøves af. I en noget mere vanskelig liga har jeg ingen intentioner om, at vinde i 1. sæson, men derimod satser jeg på CHL-deltagelse fra næste sæson.

Efter 8 kampe er jeg nummer 2 i ligaen, hvilket jeg er super tilfreds med. Eneste mærkværdige nederlag var til Fulham (U) , på hele 5-0. De fører dog også ligaen pt.

Eneste indkøb jeg har foretaget er at købe Cornelius (selvom han er FCK'er  ticked off ) Har dog også lejet en kant og en Højre back, da M.Kelly røg til chelsea for hele 87,5 mill. Samtidigt er J.Cole lejet ud til Swansea, som forhåbentligt køber ham efter sæsonen til 20 mill.

Vender tilbage med en update, når jeg engang har rundet Januar Smiley
Logged


morten #7
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #160: 20 Nov 2012, 20:30 »

Jeg har fået Falcao og Llorente til klubben + Carroll er vent tilbage fra lejeaften

Jeg har stadig Suarez + jeg hentede Kweuke i første sæson, som scorede 27 mål..

Hvem synes i jeg skal beholde af Carroll og Kweuke ?

Kweuke får en løn på 200.000 og Carroll får en løn på 650.000..

De vil primært blive brugt som backup, og så er det jo smartest med Kweuke som får betydeligt mindre i løn, men omvendt så er Carroll en bedre angriber ...

Hvad ville i gøre ? Smiley
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #161: 20 Nov 2012, 20:37 »

Du siger det lidt selv.. Selv Carrol, hvis du da kan komme af med ham :-) Ingen grund til at have en 4. angriber der tjener over en halv million om ugen. Kweuke er i øvrigt også ganske fornuftig jo, og har jo specielt nogle forcer, som ingen af de andre har.. Hvor Carrol vel bare er den billige version af Llorente. Smiley
Logged


alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #162: 21 Nov 2012, 00:50 »

Så nåede jeg til januar 2013.

Min idé har hele tiden været at skabe en klub med de største talenter fra Storbritannien, det tror jeg dog er et fremtidsprojekt, indtil videre vil jeg satse på de talenter jeg finder, uanset nationalitet og prøve at få Liverpool tilbage som stormagt, med tiden skal klubben dog leve af egen avl.

I ligaen ligger jeg nummer 2, jeg har 45 point, og Man Utd ligger 1'er med 51 point, bag mig ligger Newcastle med 40.
I FA cuppen trak jeg Ipswich som blev slået 3 - 2, lidt akavet, men en sejr er det da.
I liga cuppen er jeg i kvartfinalen mod West Ham.
I Euro League kom jeg i gruppe med AZ, Plzen og Academica, her satstede jeg på at talenterne kunne køre den hjem og sluttede som nr 1. dog slog AZ mig hjemme 2 - 0 og vi spillede 2 - 2 ude, det var dog nok med sejre i de andre kampe, og lidt held at AZ havde et par dumme uafgjorte, i næste runde møder jeg Hapoel Tel Aviv, som jeg forventer at slå, stiller nok også lidt stærkere op.

Jeg er egentlig godt tilfreds med Liverpool's trup, men smed dog 65 millioner efter Demba Ba, han har vist sig at være en kanon signing og har scoret 18 kasser so far. Downing røg for 95 millioner, Cole er lejet ud til Norwich som jeg håber køber ham for 20 millioner, Pachecho er også lejet ud. Tottenham bød 180 millioner for Glen Johnson, det kunne jeg ikke sige nej til, ind kom det spanske talent, Jonas Ramalho. Har også lejet marginalspillere ud som Wisdom, Flanagan osv. Til slut i transfervinduet havde jeg lidt penge tilovers, de blev smidt efter James Ward-Prowse som jeg tror kan blive kæmpe stor, han har fået en del kampe og ligger på 7.09 og har lavet en del assists og scoret tre mål.
Jeg regner med at skrive med Ospina på fri og evt. Bochetti fra Rubin.

Af nævneværdige præstationer er Sterling, som fra dag ét har været fast mand, han har spillet til 7.34 og gør det glimrende, forventer mig store ting af den mand.
Wilson kræver en lidt stor kontrakt, så overvejer at lade ham gå, sammen med Carragher, her tænker jeg at hente Bochetti ind som en glimrende erstatning, og gratis Smiley

Regner med at opdatere igen når første sæson er slut, i er velkomne til at stille spørgsmål Smiley
« Seneste Redigering: 21 Nov 2012, 00:53 af alex_champen » Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #163: 21 Nov 2012, 17:51 »

Alex : Lyder rigtig spænende dit save med liverpool Smiley

Kunne du evt smide et SS af din Taktik samt Hold instillinger?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #164: 21 Nov 2012, 17:51 »

Så er jeg igang på ny  Smiley

Jeg har solgt Doni som den eneste og købt Adam Campbell som den eneste.

Jeg blev pludselig ramt af en del skader på den centrale midt og på fløjene og det betød at jeg blev nød til at beholde Cole og Downing i første omgang.
Og især Cole har overrasket mig positivt på den centrale midt, det havde jeg ikke set komme.
Nu overvejer jeg rent faktisk om jeg kan forlænge hans kontrakt til en lavere løn og med div bonusser.

Jeg har efterhånden fået kigget på en del talenter og jeg forventer at jeg til januar skal have handlet lidt her og der.
Bla forventer jeg at hente en ny 2. målmand og komme af med Jones.
Enrique og Downing håber jeg også at få solgt.
Jeg satser i den grad på at køre den unge linie. Dog kan jeg ikke få mig til at skille mig af med Carra, men har fået ham 350.000 ned i løn og han er tilfreds, indtil nu ihf, med at være på bænken/reserveholdet, så han bliver. Her har hjertet helt sikkert taget over fremfor fornuften Wink

Jeg er forholdvis enkelt kommet i gruppespillet i EL, hvor jeg skal gå videre, de 3 hold jeg skal møde er ikke gode nok til bunden af PL. (2 af holdnene har jeg aldrig hørt om)

I PL er jeg kommet fint fra start med 3 sejre i 3 kampe og nullet er holdt i dem alle.

Samtidig fik jeg efter 2 dages ansættelse bestyrrelsen til at udvide Anfield med ca 5000 pladser, så skal nok holde lidt styr på økonomien også så de ikke dropper det igen Wink
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010