home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1140 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 41 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 85089 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #75: 04 Nov 2012, 15:25 »

gjorde det hellere ikke her Skuffet
Logged


ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #76: 04 Nov 2012, 15:42 »

Så er jeg også startet med hjerteklubben Liverpool. Blvier spændende at se om jeg kan holde lysten til savet, da det ikke er så lang tid siden jeg havde et længerevarende spil med dem i slutningen af 12'eren.

Mit mål er ihvertfald at kvalificere mig til CHL her i første sæson, det kunne også være fedt at vinde EL i første sæson. De nationale cups ( Fa cup og carling cuppen ) vil jeg ikke gøre så meget ud af, der vil reserverne og talenterne for det meste få lov til at spille. Mit andet mål med dette save, er at prøve og udvikle de store talenter der allerede nu er i klubben til verdensstjerner, og så for det meste hente unge regens ind, som så kan udvikle sig i Liverpool.

Vender lige tilbage når jeg har overstået venskabskampene og sådan  Smiley

Edit: Efter et nærmere kig på nogen af klubbens talnter må jeg da nok sige at det ser lidt trist ud. Syntes godt nok at spillere som Yesil, Suso, Robinson, Flanagan, Wisdom, Robinson og Morgan er nogen underrated. Dog er det godt at se Sterling, Coates og Ibe's potentiale er forbedret markant iforhold til i sidste års udgave.
« Seneste Redigering: 04 Nov 2012, 15:53 af ReaLFCK » Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #77: 04 Nov 2012, 19:38 »

Truppen er ikke særlig bred, men de bedste 11 er gode !
Wisdom og Morgan virker ikke til at kunne blive store spillere, derimod bliver Sterling en stjerne som du kan bruge fra start ! Suso bliver også god

Mange tak!
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #78: 04 Nov 2012, 19:40 »

Så gennemførte jeg første sæson med Pool. Den bød noget overraskende på en 1. plads så jeg er ganske godt tilfreds! Wink
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #79: 04 Nov 2012, 19:51 »

Så vil vi gerne høre mere Thumbs Up
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #80: 04 Nov 2012, 20:03 »

Så vil vi gerne høre mere Thumbs Up

Orker ikke lige at skrive et langt indlæg lige nu Wink
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #81: 04 Nov 2012, 20:06 »

Er der nogen der kan anbefale en god offensiv højre eller venstre kant? Jeg har lidt over 100 millioner at købe ind for, men jeg kan simpelthen ikke finde en.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #82: 04 Nov 2012, 20:08 »

Er der nogen der kan anbefale en god offensiv højre eller venstre kant? Jeg har lidt over 100 millioner at købe ind for, men jeg kan simpelthen ikke finde en.

Jeg hentede Mirolsav Stoch (tror jeg det staves.) Han kan spille mange positioner + han er beggebenet = MANGE anvendelsesmulighed er! Smiley
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #83: 04 Nov 2012, 20:27 »

Jeg hentede Mirolsav Stoch (tror jeg det staves.) Han kan spille mange positioner + han er beggebenet = MANGE anvendelsesmulighed er! Smiley
Hvad skulle du give for ham og gør han det godt? Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #84: 04 Nov 2012, 20:30 »

Hvad skulle du give for ham og gør han det godt? Smiley

Kan ikke huske prisen, lige under de 100 så vidt jeg husker. Han gjorde det helt okay for mig, 7.2-7.3 i snit mener jeg, og et par mål og assists blev det da også til. Det der er specielt ved ham er dog hans mange anvendelsesmulighed er. Han kan bruges både som indvendig angriber og kantspiller i begge sider, hvilket imo. er uvurderligt! Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #85: 04 Nov 2012, 21:46 »

Hvordan er vores nye unge tysker, Yesil, i front?

Er han noget værd med det samme, skal han have tid, eller skal han bare væk igen?



Hiver lige den her frem igen.

Nogen der har succes med ham, og er der nogen der har hentet Carroll tilbage og brugt ham?
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #86: 04 Nov 2012, 22:11 »

Hvordan bruger folk Suarez? Han har ikke scoret et mål for mig endnu, mens Borini har scoret to.. (I venskabskampene + Europa League kval.)
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #87: 04 Nov 2012, 22:21 »

Hvordan bruger folk Suarez? Han har ikke scoret et mål for mig endnu, mens Borini har scoret to.. (I venskabskampene + Europa League kval.)

Jeg brugte ham mest som komplet angriber i første sæson hvor han scorede ca. 15 mål + 15 assist Smiley Men han blev også flyttet rundt på begge kanter og den offensive midtbane som hhv. kantspiller, indvendig angriber, offensiv midtbanespiller og trequartista. Du skal bare huske at han er højrebenet, derfor skal han være indvendig angriber på venstrekanten og kantspiller på højrekanten.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #88: 04 Nov 2012, 22:45 »

Bruger Suarez helt på top.
Efter lidt start bøvl har han nu lagt sig i front på den interne topscore liste med 7 mål mod Borinis 6. Borini bruger jeg mest på kanten og som back-up til netop Suarez.

Allen er suverænt min ass konge indtil nu. 8 ass i 15 kampe er vel ok Wink
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #89: 05 Nov 2012, 08:19 »

Efter at have ændret suarez fra fremskudt angriber til komplet angriber, score han en del flere mål !
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010