home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23533
  1 Bruger, 1118 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: HaroldUtipt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  betaen, kan det betale sig at lave et længerevarende spil?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: betaen, kan det betale sig at lave et længerevarende spil?  (Læst 2138 gange)
gutten92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
betaen, kan det betale sig at lave et længerevarende spil?
« : 19 Okt 2012, 16:17 »

Hvor anerledes bliver den endelige version tror i ? har i startet et spil, i regner med holder længe, i betaen?
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: betaen, kan det betale sig at lave et længerevarende spil?
« Svar #1: 19 Okt 2012, 16:21 »

Det har jeg slet ikke. Jeg bruger udelukkende betaen til at teste og finde ud af de nye features. Der er jo stadig små elementer der er forkerte og generelt en større sandsynlighed for, at der er bugs, chashes mm.
Logged


McI
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: betaen, kan det betale sig at lave et længerevarende spil?
« Svar #2: 19 Okt 2012, 18:22 »

Den endelige version bliver den samme som betaen, blot en opdateret udgave, der retter de fejl der måtte være i betaen. Men jeg har nu tænkt mig at starte en længerevarigt spil op her i aften. Der er jo ingen problemer i at spille videre på dit save i den endelige version
Logged

Kom så de hvii´!!

gutten92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: betaen, kan det betale sig at lave et længerevarende spil?
« Svar #3: 20 Okt 2012, 00:58 »

nej nej selvfølgelig Smiley men jeg tænkte mere på om rettelserne ville gøre så stor forskel at det ville være meget federe at starte et nyt spil når den endelige version udkommer
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: betaen, kan det betale sig at lave et længerevarende spil?
« Svar #4: 20 Okt 2012, 09:51 »

Jeg startede et spil op i går aftes i Australien i går aften, først og fremmest for at teste spillet og prøve noget nyt og jeg for fortsætte spillet i den "fulde" version ved jeg endnu ikke, det tror jeg dog ikke.
Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: betaen, kan det betale sig at lave et længerevarende spil?
« Svar #5: 31 Okt 2012, 19:33 »

Den endelige version bliver den samme som betaen, blot en opdateret udgave, der retter de fejl der måtte være i betaen. Men jeg har nu tænkt mig at starte en længerevarigt spil op her i aften. Der er jo ingen problemer i at spille videre på dit save i den endelige version

Er det muligt at ta' sit save med over i den endelige version?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: betaen, kan det betale sig at lave et længerevarende spil?
« Svar #6: 31 Okt 2012, 19:34 »

Er det muligt at ta' sit save med over i den endelige version?

Ja.
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010