Vikingen
Lilleputspiller
|
|
9 juli 2013. Hold: Tottenham Søger: Offensiv højre midtbane Pris: Maks 300 mill
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 22 Apr 2013, 00:05 af Vikingen »
|
|
96232.99
|
|
|
|
|
rolighed99
|
|
du kan vel som sådan få den du har lyst, dog tænker jeg at både Messi og Christina er udelukket. men prøv Alexis Sanchez eller wellington Nem
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 22 Apr 2013, 00:13 af rolighed99 »
|
|
|
|
|
|
|
jakob95kp
|
|
Jeg har haft gode erfaringer med Erik Lamela
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magn
|
|
Erik Lamela og Wellington Nem har jeg begge haft stor succes med. De kan klart anbefales!
|
|
|
|
|
|
Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.
|
|
|
|
|
mama99ai
|
|
Hvis du vil have klasse så er det Hatem Ben Arfa  NB! han er venstre benet, så han vil naturligt trække ind i banen - hvis du vil have en rigtig wing der trækker spillet bredt er han ikke manden - men han er vildt klasse - jeg har prøvet ham i Chelsea og han er assist kongen og scorer også rigtig mange mål.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 22 Apr 2013, 10:06 af mama99ai »
|
|
|
|
|
|
Vikingen
Lilleputspiller
|
|
alexis sanchez, wellington nem, lamela er alle for dyre og hatem ben arfa har jeg aldrig kunne lide. er der nogen der har gode erfaringer med kevin mirallas ??
|
|
|
|
|
|
96232.99
|
|
|
|
|
mama99ai
|
|
alexis sanchez, wellington nem, lamela er alle for dyre og hatem ben arfa har jeg aldrig kunne lide. er der nogen der har gode erfaringer med kevin mirallas ??
Desværre ingen erfaringer med Kevin Mirallas, men jeg kan også anbefale Xherdan Shaqiri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mama99ai
|
|
Ellers prøv at se i Chelsea - jeg mener at Oscar blev transferlistet i et af mine spil efter 1. sæson. - han ville være god til højrekanten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AaBFreak
|
|
Mangler en angriber i Silkeborg som erstatning for Marvin hvis han ryger væk  . Alderen er fuldstændig ligemeget, så længe han laver mål! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Mangler en angriber i Silkeborg som erstatning for Marvin hvis han ryger væk  . Alderen er fuldstændig ligemeget, så længe han laver mål!  Hvor meget har du at gøre med? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Mangler en angriber i Silkeborg som erstatning for Marvin hvis han ryger væk  . Alderen er fuldstændig ligemeget, så længe han laver mål!  du kan evt. kigge 1. juli om der er nogen gode angriber på fri til en fornuftig løn ellers kan man du sikkert godt leje en god angriber 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
markpipper
Lilleputspiller
|
|
Klub: Coventry Position: højre eller venstre mdtbane Budget: 3 mil. Januar transfer i 12/13 sæsonen. Skal rykke op i Championship
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Esmark11
|
|
Klub: Coventry Position: højre eller venstre mdtbane Budget: 3 mil. Januar transfer i 12/13 sæsonen. Skal rykke op i Championship
Sean Murray fra Watford  , Nathan Redmond fra Birmingham... Hvis de er for dyre så prøv Knezevic fra Partizan
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 26 Apr 2013, 22:39 af Esmark11 »
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Sean Murray fra Watford  , Nathan Redmond fra Birmingham... Hvis de er for dyre så prøv Knezevic fra Partizan Du får ikke de spillere for den pris. De er en del dyrere end 3 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Klub: FC Nordsjælland Position: højreback Budget: 1 mil. Sæson: Starten af første Andre ting: Nationalitet: Norsk, Svensk, Finsk, Dansk eller Tysk 
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|