home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Betaen - Jeres første indtryk?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Betaen - Jeres første indtryk?  (Læst 38662 gange)
Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #165: 26 Okt 2012, 21:43 »

Tilvænning, og hvad er det du ikke kan finde.

Jeg kan bare ikke finde rundt ind det, er ved at blive vanvittig over at det hele lægger til højre og ikke er i menu form.

Tilvænning er ikke en stærk side hos mig, når det kommer til spil. Hvis et spil modarbejder mig, med dens lay-ouy eller controls, ja så stopper jeg med at spille det. Så jeg kan vel ligeså godt afbestille det nu, når jeg, er ret sikker på at jeg stopper hurtigt med at spille det.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #166: 26 Okt 2012, 21:54 »

Jeg finder virkelig ingen logik i mellem resultater og chancer i kampene.

Konstant kan jeg dominere en kamp men tabe. Andre gange kan jeg slet ikke dominere men vinde..


FM's logik er virkelig sær. Det kan ske. Problemet er heller ikke det sker nogle gange. Men at det sker gang på gang på gang.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #167: 26 Okt 2012, 22:03 »

OG.

Hvorfor fanden skal jeg se 700 chancer, hvor modstanderen er tæt på at score hvis jeg er foran i kampen!?

Men hvis jeg er bagude så går hele kampen igennem uden så meget som et ENESTE highlight.

Amen stop nu.
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #168: 26 Okt 2012, 22:09 »

Nu spiller jeg godt nok Demo'en, men det er nok det samme Smiley
Men jeg synes at talentspejder rapporterne var meget bedre i 2012'eren.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Fonzie
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #169: 26 Okt 2012, 22:13 »

Jeg er så træt af betaen.. Hver eneste gang modstanderen har en chance og rammer indenfor målet, så scorer de. Har ikke set min målmand redde en bold endnu(og jeg er dortmund). Modstanderen scorer direkte på hjørne, langskud fra backen osv. Hold kæft jeg er træt af det. Ikke mere beta til mig.
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #170: 26 Okt 2012, 22:18 »

Sammenlignet med jer andre, oplever jeg ufatteligt få fejl og mangler hos beta-versionen, hvilket samtidigt er med til at efterlade mig fortrøstningsfuld mht. den fulde version. Synes i øvrigt det er et fantastisk tiltag at sende en beta ud! Har irriteret mig over demoernes halve sæsoner alle årene :p tak SI
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #171: 26 Okt 2012, 23:01 »

Jeg finder virkelig ingen logik i mellem resultater og chancer i kampene.

Konstant kan jeg dominere en kamp men tabe. Andre gange kan jeg slet ikke dominere men vinde..


FM's logik er virkelig sær. Det kan ske. Problemet er heller ikke det sker nogle gange. Men at det sker gang på gang på gang.


GANG PÅ GANG PÅ FUCKING GANG! Seriøst!? STOP NU!

Logged


sarcas
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #172: 27 Okt 2012, 01:32 »

Jeg mener at betaen har været SI testing periode de har ikke selv testet det færdige spil men har ladet os om det, derfor alle de utrolige store fejl
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #173: 27 Okt 2012, 01:48 »

Sidder selv og roder lidt med demoen nu. Er egentligt godt tilfreds, ikke noget sensationelt, men omvendt heller ikke skidt. For mig virker der ikke som om der er sket så meget med spillet, man kan stort set det samme som man kunne i 12'eren, der er byttet lidt rundt på knapperne og et enkelt tiltag her og der. Det der imo. er forbedret er layoutet og flowet i spillet, for mig virker det nye design super. Efter en times spil kan jeg sagtens finde rundt, og det virker som om man spiller hurtigere - der skal bruges mindre tid på at klikke rundt, fordi det er blevet mere brugervenligt samtidig med det virker som om det loader alting meget hurtigere. Som sagt; udemærket tilfreds, men de skal også siges at jeg ikke er den mest kritiske sjæl angående nye managerspil. Nyt er godt! Wink
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #174: 27 Okt 2012, 10:00 »

Sidder selv og roder lidt med demoen nu. Er egentligt godt tilfreds, ikke noget sensationelt, men omvendt heller ikke skidt. For mig virker der ikke som om der er sket så meget med spillet, man kan stort set det samme som man kunne i 12'eren, der er byttet lidt rundt på knapperne og et enkelt tiltag her og der. Det der imo. er forbedret er layoutet og flowet i spillet, for mig virker det nye design super. Efter en times spil kan jeg sagtens finde rundt, og det virker som om man spiller hurtigere - der skal bruges mindre tid på at klikke rundt, fordi det er blevet mere brugervenligt samtidig med det virker som om det loader alting meget hurtigere. Som sagt; udemærket tilfreds, men de skal også siges at jeg ikke er den mest kritiske sjæl angående nye managerspil. Nyt er godt! Wink
'

Det var da godt for dig, jeg kan kun sige. At for mig har det ødelagt spillet, det virker slet ikke brugervenligt, at du har lagt alt over i den modsatte side af hvor du læser. Det er som om de bare har lavet det om, for at lave det om. Spillet er stadigvæk ikke så anderledes fra fm10-12, med undtagelse af skat og det nye layout.

For mig er det layout det værste et fm spil har haft. Utroligt at det der er med til, at give den største udfordring i spillet ikke er spillet selv, men dens layout.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #175: 27 Okt 2012, 10:05 »

Jeg syntes nu også layoutet er genialt. At jeg så ikke kan finde ud af spillet er ikke noget nyt.
Men det at finde rundt er intet problem så snart man vender sig til det. Og det tog heller ikke mig meget mere end nogle timer at finde ud af hvordan det fungerede nu.
Logged


Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #176: 27 Okt 2012, 10:06 »

Jeg syntes nu også layoutet er genialt. At jeg så ikke kan finde ud af spillet er ikke noget nyt.
Men det at finde rundt er intet problem så snart man vender sig til det. Og det tog heller ikke mig meget mere end nogle timer at finde ud af hvordan det fungerede nu.

Hvor lang tid er det så, for efter 8 timers gameplay, kan jeg stadigvæk ikke finde rundt i det.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #177: 27 Okt 2012, 10:08 »

1-2 timer vil jeg tro.

Det handler for mig udelukkende om tilvænning. I starten fattede jeg heller intet af, at jeg skulle over i højre hjørne for at finde alting, men det fandt jeg alligevel ret hurtigt ud af og nu er det allerede blevet en vane, at fører musen derop hver gang jeg trykker ind på noget.
Logged


Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #178: 27 Okt 2012, 10:11 »

1-2 timer vil jeg tro.

Det handler for mig udelukkende om tilvænning. I starten fattede jeg heller intet af, at jeg skulle over i højre hjørne for at finde alting, men det fandt jeg alligevel ret hurtigt ud af og nu er det allerede blevet en vane, at fører musen derop hver gang jeg trykker ind på noget.

Det kommer aldrig til at ske for mig, når man efter 8 time stadigvæk ikke kan finde rundt i det. Det tager jo en krig, bare at kigge på en spiller for mig. Men godt for jer, at gameplayet virker for jer.
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #179: 27 Okt 2012, 10:49 »

hold nu op med at være sølle phata, det jo det samme som at lære at cykle, og gå.. det tager jo ikke samme tid for alle at vænne sig til det :-)
Logged


Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010