home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 139563 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF
« Svar #315: 17 Jun 2013, 17:10 »

procent af fortjeneste af næste salg og procentdel af næste salg
hvad er forskellen helt præcist på de 2 ting?
Lad os sige du sælger en spiller for 10 mil med 50% af fortjeneste af næste salg. Og de så sælger for 20 mil får du 5 mil da fortjenesten er 10 mil, da 20-10=10 og 50% af 10 er 5 mil. Omvendt havde du 50% af næste salg ville du få 10 mil da det bare er 50% af de 20 mil som de solgte for.

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #316: 17 Jun 2013, 17:12 »

Lad os sige du sælger en spiller for 10 mil med 50% af fortjeneste af næste salg. Og de så sælger for 20 mil får du 5 mil da fortjenesten er 10 mil, da 20-10=10 og 50% af 10 er 5 mil. Omvendt havde du 50% af næste salg ville du få 10 mil da det bare er 50% af de 20 mil som de solgte for.
okay tak skal du have Smiley
var netop lige i tvivl

H A L A   M A D R I D!

lundedrengen1
Lilleputspiller
*

« Svar #317: 17 Jun 2013, 17:41 »

Vil lige give jer et kig på talenterne i truppen.

Der er en del ikke danske spillere imellem, hvilket går mig lidt på, men den danske talentudvikling har ikke være prængende.

OBS: Disse spillere er i A truppen, har en del i de lavere rækker med lige så stort potentiale

Først vil jeg sige, at det er meget imponerende. Jeg ønsker også selv at opgradere ungdomsfacilitetern e osv., så jeg selv kan producere store talenter. Problemet er så bare, at så snart jeg får et talent med OK stats, så kan jeg aldrig få ham udviklet ordentligt. Hans stats stiger næsten ikke. Hvad gør du for, at spillernes stats bliver ved med at stige kontinuerligt?

En anden ting; Jeg kan se nogle af dine spillere har en ret høj værdi. I mine saves får de sjældent en værdi på over 8 mio. Makienok bombede i to sæsoner flere mål end kampe han spillede men alligevel stod hans værdi til 8.5 mio. Nu kan jeg så se, at du er i 2020. Har det noget at gøre med ligaens prestige skal stige.

Et eksempel kunne være, at en relativ god spiller er uden kontrakt. Hvis en hollandsk, engelsk eller anden større liga signer ham til selvsamme løn, så vil spillerens værdi være højere end hvis jeg signede ham til Brøndby, hvor hans værdi så måske ville være 6 mio., selvom den måske ville være 30-40+ andetsteds.

Jeg har aldrig oplevet at de kan stige sådan rigtigt. Men tror også mine længste saves har været på 4-5 sæsoner.

Burakyilmaz2670
Lilleputspiller
*

« Svar #318: 17 Jun 2013, 19:55 »

Jeg er startet rigtigt godt og 7 point ned til FCK!

* 2013-06-17_00001.jpg (126,83 KB - hentet 130 gange.)

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #319: 17 Jun 2013, 20:06 »

Først vil jeg sige, at det er meget imponerende. Jeg ønsker også selv at opgradere ungdomsfacilitetern e osv., så jeg selv kan producere store talenter. Problemet er så bare, at så snart jeg får et talent med OK stats, så kan jeg aldrig få ham udviklet ordentligt. Hans stats stiger næsten ikke. Hvad gør du for, at spillernes stats bliver ved med at stige kontinuerligt?

En anden ting; Jeg kan se nogle af dine spillere har en ret høj værdi. I mine saves får de sjældent en værdi på over 8 mio. Makienok bombede i to sæsoner flere mål end kampe han spillede men alligevel stod hans værdi til 8.5 mio. Nu kan jeg så se, at du er i 2020. Har det noget at gøre med ligaens prestige skal stige.

Et eksempel kunne være, at en relativ god spiller er uden kontrakt. Hvis en hollandsk, engelsk eller anden større liga signer ham til selvsamme løn, så vil spillerens værdi være højere end hvis jeg signede ham til Brøndby, hvor hans værdi så måske ville være 6 mio., selvom den måske ville være 30-40+ andetsteds.

Jeg har aldrig oplevet at de kan stige sådan rigtigt. Men tror også mine længste saves har været på 4-5 sæsoner.

Ikke for at lyde nedsættende, men har du givet dem et fokus område i træningen? Fx. en rolle eller evne. I mine klubber skal der ikke mere til end dette og så spilletid på et niveau, som passer til deres niveau. Dygtige trænere hjælper naturligvis også, men de er ikke alt afgørende.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #320: 17 Jun 2013, 20:13 »

Ikke for at lyde nedsættende, men har du givet dem et fokus område i træningen? Fx. en rolle eller evne. I mine klubber skal der ikke mere til end dette og så spilletid på et niveau, som passer til deres niveau. Dygtige trænere hjælper naturligvis også, men de er ikke alt afgørende.
Jeg sætter også altid mine spillere til at træne deres rolle.

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #321: 17 Jun 2013, 20:25 »

Jeg træner med indeviduelt fokus, for det meste på én evne af gangen, for det meste den evne jeg synes de mangler mest i, de trænes HÅRDT. Når de bliver lidt ældre +24 træner de deres rolle f.eks. Wing. Her trænes de også HÅRDT.
Spilletid er nøglen til udvikling, kan du ikke give dem spilletid så lej dem, har omkring 13 talenter lejet ud, du betaler ikke deres løn, de får spilletid, og kommer tilbage og er 1. holds materiale.
Er der worst case ingen der vil leje dem, så stil dem til rådighed for B og ungdomshold, så du er sikker på de for trillet bare lidt med en bold Smiley

Mht. værdien, jeg vil ikke gøre mig klog på det, går ikke så meget op i hvad mine spilleres værdi er, mere hvordan de præstere, jeg ved bare at hvis du køber en spiller for 20 millioner som før var 10 værd, stiger hans værdi til 20. MENER(er ikke sikker) at det også har noget at gøre med hvor meget de får i løn.

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #322: 17 Jun 2013, 20:28 »

Jeg træner med indeviduelt fokus, for det meste på én evne af gangen, for det meste den evne jeg synes de mangler mest i, de trænes HÅRDT. Når de bliver lidt ældre +24 træner de deres rolle f.eks. Wing. Her trænes de også HÅRDT.
Spilletid er nøglen til udvikling, kan du ikke give dem spilletid så lej dem, har omkring 13 talenter lejet ud, du betaler ikke deres løn, de får spilletid, og kommer tilbage og er 1. holds materiale.
Er der worst case ingen der vil leje dem, så stil dem til rådighed for B og ungdomshold, så du er sikker på de for trillet bare lidt med en bold Smiley

Mht. værdien, jeg vil ikke gøre mig klog på det, går ikke så meget op i hvad mine spilleres værdi er, mere hvordan de præstere, jeg ved bare at hvis du køber en spiller for 20 millioner som før var 10 værd, stiger hans værdi til 20. MENER(er ikke sikker) at det også har noget at gøre med hvor meget de får i løn.
Det tror jeg ikke. CR7 var i mit save en af de bedst betalte, selvom hans værdi var helt nede på 300k

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #323: 17 Jun 2013, 20:43 »

Det tror jeg ikke. CR7 var i mit save en af de bedst betalte, selvom hans værdi var helt nede på 300k

som sagt vil ikke gøre mig klog på det, mindes bare rooney i mit united save steg i værdi efter han fik ny kontrakt, kan selvfølgelig have været et sammentræf Smiley

Min Blog - Parma Drama

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #324: 17 Jun 2013, 21:01 »

som sagt vil ikke gøre mig klog på det, mindes bare rooney i mit united save steg i værdi efter han fik ny kontrakt, kan selvfølgelig have været et sammentræf Smiley
Det fordi det har noget med længden af kontrakten at gøre. En spiller med en lang kontrakt er mere værd end en spiller med en kort kontrakt ligesom i virkeligheden.

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #325: 17 Jun 2013, 22:34 »

Det fordi det har noget med længden af kontrakten at gøre. En spiller med en lang kontrakt er mere værd end en spiller med en kort kontrakt ligesom i virkeligheden.

Makes sense Smiley

Min Blog - Parma Drama

Anders1996
Lilleputspiller
*

« Svar #326: 18 Jun 2013, 13:02 »

Så kan man kun håbe!  Grin

* Ikke dårligt.pdf (462,13 KB - hentet 104 gange.)

Burakyilmaz2670
Lilleputspiller
*

« Svar #327: 18 Jun 2013, 17:13 »

Hej.

Jeg har lige vundet ligaen i første sæson med Brøndby IF.

Jeg ville lige spørge om jeg nogle penge vil få til transfer?

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #328: 20 Jun 2013, 01:14 »

Hej.

Jeg har lige vundet ligaen i første sæson med Brøndby IF.

Jeg ville lige spørge om jeg nogle penge vil få til transfer?

der er svært at svare på, kommer jo helt an på hvordan du har håndteret din økonomi, men vil skyde på du får mellem 10 og 25 millioner Smiley

Min Blog - Parma Drama

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #329: 20 Jun 2013, 09:19 »

der er svært at svare på, kommer jo helt an på hvordan du har håndteret din økonomi, men vil skyde på du får mellem 10 og 25 millioner Smiley

Jeg fik 7 millioner til anden sæson efter et mesterskab og havde 25% af indtægterne af solgte spillere...
Har godt nok mine kampe med ledelsen!!!  Forlegen

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010