home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 139523 gange)
Donetsk
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF
« Svar #240: 12 Apr 2013, 19:23 »

2 plads i 2 sæson, Aab sikre sig mesterskabet i de sidste 5 min.
Har begyndt at sætte fokus på de yngre spillere.

Får Bassel Jradi, Andreas Laudrup på fri transfer.
Har hentet en 4 stjernet potentiale boldvindende midtbane spiller ind for 5 mil. Da Semou og Holst blev lidt for meget belastet på en DMC og MC som boldvindene i sidste sæson, især når der er europæisk fodbold, og havde ikke selv et talent at lege med i egne rækker.

Beckham23
Ynglingespiller

« Svar #241: 16 Apr 2013, 10:51 »

Nogen der har haft held med at hente nogle af de helt unge danske talenter der starter med at være i udlandet?
Her tænker jeg på Pierre Emile Højbjerg fra Bayern, Jacob Barret fre Juventus, Patrick Olsen fra Inter osv.?

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #242: 16 Apr 2013, 16:16 »

Nogen der har haft held med at hente nogle af de helt unge danske talenter der starter med at være i udlandet?
Her tænker jeg på Pierre Emile Højbjerg fra Bayern, Jacob Barret fre Juventus, Patrick Olsen fra Inter osv.?

Selv efter et par sæsoner var der ikke nogle der på nogen måde der ville til min klub! Fyha da!  Tunge

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #243: 16 Apr 2013, 22:07 »

Har selv hentet Barret og Olsen tilbage, samtidig med at jeg har en føler ude for Agger Peace 2015/16 sæsonen.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #244: 16 Apr 2013, 22:22 »

Har selv hentet Barret og Olsen tilbage, samtidig med at jeg har en føler ude for Agger Peace 2015/16 sæsonen.

Hatten af for dig, hvis du formår at hente Agger før han enten er for gammel og ubrugelig, eller blevet træner/assistent Smiley Jeg havde selv efter de der 3 sæsoner været i en CHL finale kort, uden held hvor han stadigvæk ikke var interesseret, så jeg vil gerne vide hvad der skal til for at lokke ham til (og så var økonomien for øvrigt heller ikke til at betale stort for indkøb) Smiley

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #245: 20 Apr 2013, 13:53 »

Hatten af for dig, hvis du formår at hente Agger før han enten er for gammel og ubrugelig, eller blevet træner/assistent Smiley Jeg havde selv efter de der 3 sæsoner været i en CHL finale kort, uden held hvor han stadigvæk ikke var interesseret, så jeg vil gerne vide hvad der skal til for at lokke ham til (og så var økonomien for øvrigt heller ikke til at betale stort for indkøb) Smiley
Fik ham desværre ikke. Han var sat til salg for sølle 40 millioner, men krævede desværre for meget i løn Skuffet

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #246: 20 Apr 2013, 20:58 »

Fik ham desværre ikke. Han var sat til salg for sølle 40 millioner, men krævede desværre for meget i løn Skuffet

Det kunne ellers have været fedt! Smiley

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #247: 20 Apr 2013, 21:15 »

Det kunne ellers have været fedt! Smiley
Meget! Men har da fået Drogba som B-Holds manager Peace

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #248: 20 Apr 2013, 21:58 »

Meget! Men har da fået Drogba som B-Holds manager Peace

Hahaha, hvor skægt! Tunge

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #249: 23 Apr 2013, 16:00 »

Nu har jeg spillet min første sæson, og er halvegs inde i anden sæson.

Første sæson var lidt jaa, ved ikke lige hvad jeg skal kalde den, ok, godkendt?!

Blev nummer 2, med stor spænding i de sidste 4 spillerunder, mødte fck i 5. og bankede dem synder og sammen 5-0 I PARKEN HAAAAAA ^.^
Med 4 spille runder tilbage og 4 point op til FCK var det ikke en umulig opgave, slet ikke når man så på min stime 10 sejre i træk og FCK med 2 uafgjordte og 3 tabte. MEN første pladsen blev det altså ikke til, mit hold fejlede mod silkeborg og ligaen 3'er AGF. så endte 2'er. godkendt men ikke fantastisk.
Noget der var fantastisk var tilgengæld makienok, for satan hvor han bombede 26 mål i superligaen, årets topscore og spiller, men trods det flotte spil og et snit på 8 er det ikke blevet til landsholdsudtagelse, typisk PSE Morten.

I cuppen nåede jeg kun til en skuffende kvartfinale hvor AGF blev stopklodsen. HULK*

2. sæson indtil nu har været en lidt blandet afærre. De første 5 spille runder var forfærdelige og jeg besluttede at skifte fra min 4-4-1-1 og 4-1-4-1 til 4-2-2-1-1, og 4-4-2 og senest har jeg tilføjet en 3. taktik, 4-3-3 (4-1-2-2-1) hvor jeg forsøger at få holdet til at spille som swansea, altså noget Laudrup fodbold! Smiley

Efter jeg skiftede taktik vendte tingende! Antipas bombede i kval til Champions league, men Marseille blev stop klods i sidste kval. runde, så Euro cup it is. Her har jeg så til gengæld været turneringens helt store overraskelse sammen med holdet Lech.

Jeg trak PAOK, BASEL og GENOA, første kamp var mod PAOK på udebane, Quincy til 1 og 2-0 men kampen ender desværre 2-2
Næste kamp tog jeg i mod Basel hjemme en svær kamp mod gruppens favoritter, tabte 2-1. 3 kamp mod GENOA gik quincy nok engang amok og scorede hattrick, og makinok med et enkelt. kampen endte 4-0.

GENOA ventede ude efterfølgende hvor det igen blev til en flot flot sejre på 1-3, dernæst PAOK hjemme hvor jeg vandt 2-0 og så den helt store overrakselse! 4-1 ude mod basel! en 2. plads i gruppen! Det må siges at være godkendt!

I samtlige kampe benyttede jeg mig af min underdogbeasts 4-2-2-1-1, dog ikke den sidste mod basel hvor jeg besluttede at min 4-3-3 skulle prøves af, og det gav pote! Laudrup, din filosofi er fantastisk!

I ligaen er det tæt, jeg ligger Pt. nummer 3 med 3 point op til 1. pladsen.

I 1/16 finalen har jeg fået Lech den anden store overraskelse i Euro cup, her vandt jeg første kamp hjemme 3-0, med min underbeasts taktik.

Ind 1. sæson
John Pantsil - på 6 måneder's kontrakt som gardering til højre back - 0 kr

Ud 1. sæson
Daniel holm - leje
Oke Akpoveta - leje
Rene Joensen - leje
Riza Durmisi - leje
Frank Semou - 9.5 millioner
Mathias larsen - fri
Julian De Freitas - fri
Morten fischer - fri
Steffen farvin - fri
Mikkel Vilfort - fri

Anden sæson ind
FV - Patrick Mtlliga - 0 kr / fri
FH - Florian Madlmayr - 0 kr / fri
MM - Kevin olimpa - 0 kr / fri
HM/OH - Jonas Martin 0 kr / fri
BO - Jordan Curvier - 0 kr / fri
FC - Morten Koch - 0 kr / fri
Danyy olsen - 0 kr / fri

Ud anden sæson
ALT for mange til jeg overhovedet gider at skrive det, men kun unge, også nogle få lejet ud.

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #250: 23 Apr 2013, 16:33 »

Kunne godt bruge nogle forslag til spillere jeg kan købe i starten af 2. Sæson.
Har omkring 5 mio.
Alle dem jeg har prøvet at hente er blevet opgivet pga et sygt lønkrav som ikke kunne efterkommes.

Det skal være spillere til alle pladser Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #251: 23 Apr 2013, 17:11 »

Har omkring 5 mio.
Alle dem jeg har prøvet at hente er blevet opgivet pga et sygt lønkrav som ikke kunne efterkommes.

Det ville være dejligt at vide hvem du så har prøvet at hente, så vi ikke smider de samme spillere i hovedet på dig Smiley

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #252: 23 Apr 2013, 18:03 »

Det ville være dejligt at vide hvem du så har prøvet at hente, så vi ikke smider de samme spillere i hovedet på dig Smiley
Rigtig.. men har kun prøvet at hente danske spillere feks lorentzen, rasmus falk, lössel.

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #253: 24 Apr 2013, 12:47 »

Har omkring 5 mio.

Martin Jonas, franskmand super spiller for mig, og ung med kæmpe potentiale.
Kevin Olimpa god fransk Målmand, er det hold der har lukket færest mål ind.
Mtilliga venstreback med stor erfaring, har været vital i europæisk bold for mig.

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #254: 24 Apr 2013, 13:43 »

Så sluttede anden sæson, blev til en 2. plads, med 1 F.... point op til FCK på 1. Nåede 1/8 finalen i Eurocup, men pga. af de andre holds udulige indsats i europæisk bold giver anden plads kun adgang til Eurocup, ikke lige planen..

Antipas havde en godkendt vinder, og et formidabelt forår, han endte med 15 mål ligeså gjorde makienok. Købet af Danny olsen (fri) viste sig at være godt, han var rigtig solid i opspillet, og ikke mindst skarp når chancen bød sig.

Martin Jonas, min franske kant har været fantastisk, jeg hentede ham på fri til 2. sæson, og han har været en vigtig brik, kan desværre nok ikke holde på ham mere end en sæson mere.

Hvis ikke jeg vinder i 3. sæson, tror jeg at jeg hænger mig selv, begge sæsoner har de sidste 6 runer været åbne, men har ikke formået at præstere under pres.

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010